Meer en Duin 56 O

8,9

The Feedback Company 4153 8,9
Beslist.nl 119 9,0

Kaan Ataç beoordeelde op 2017-11-13

Zelf een fout gemaakt bij het bestellen, goed opgepakt en mijn probleem opgelost!

ter Horst beoordeelde op 2017-10-11

Super goeie service snel verstuurd en als er iets niet goed is wordt het gelijk opgelost!
Zeker een aanrader met heel veel keuze.

Piet de Vleeschhouwer beoordeelde op 2017-09-05

8 st.Zwenkwielen met stift M8 afgehaald.Wielen klapten onder stoelen vandaan.
Per mail op Zo 3.9. om advies gevraagd. Ma 4.9. respons gehad,dat zij langere stiften
zouden leveren. Di 5.9. pakketje ontvangen met Nieuwe wielen Nieuwe stiften en Nieuwe houders. Wat een service. KLASSE !!!

Joep beoordeelde op 2017-08-14

Na mijn order online geplaatst te hebben kreeg ik keurig de volgende dag mijn bestelling binnen. Omdat ik kort daarna op vakantie ben gegaan heb ik niet gekeken wat er in de doos zat. Toen ik terug kwam bleek het verkeerde product geleverd. Na één telefoontje kreeg ik direct nieuwe spullen opgestuurd. De verkeerde spullen zijn kosteloos retour gegaan.

Goed geregeld allemaal!

Marco Braafhart beoordeelde op 2017-06-22

Prima service en levering. Niets op aan te merken

Claude beoordeelde op 2017-06-19

Vlugge en correcte afhandeling. Zonder probleem en gratis versturen van nieuwe zending na foutieve bestelling.

G. Siebels beoordeelde op 2017-05-16

2 door ons bestelde deurkrukken hadden te korte deurkrukstiften (ivm extra dikke deur). Één telefoontje aan onlinedeurbeslagshop en de volgende dag had ik 2 verlengde stiften in huis. Zonder extra kosten!

joris beoordeelde op 2017-01-26

levertijd van ongeveer 4 weken en slecht geinformeerd hierover. wel een mail ontvangen dat het 2-6 dagen levertijd zou zijn maar pas 14 dagen later een mail dat de fabrikant het niet kan leveren en dat het dus langer gaat duren. nu dus al 23 dagen aan het wachten en inmiddels het artikel niet meer nodig. dat gaat dus retour.

Onno van Nugteren beoordeelde op 2016-12-11

Goed assortiment. Goede prijzen. Ook kwalitatief goed spul. Makkelijke website.
Zeer snelle levering. Ik ga zeker vaker bestellen bij deze leverancier..61676

P.A.C. Bongers beoordeelde op 2016-02-21

Ik bestelde een spanjoletslot. Dat kon 3 tot 5 dagen duren, maar diezelfde dag nog was het voorradig en kon het worden opgehaald door mijn zus die in Lisse woont. Dat scheelde weer verzendkosten. Alleen had ik niet helemaal het juiste slot besteld (mijn fout). Of ik het kon komen ruilen. Geen probleem. Vlekkeloos verholpen en vriendelijk geregeld. Compliment!

HCM van der Vlugt beoordeelde op 2016-02-11

Aparte bestelling, super afgehandeld. Goed contact met bedrijf.

Lex Pichel beoordeelde op 2016-01-19

Voor het eerst bij dit bedrijf besteld en mijn ervaring is zonder meer zeer positief! Ik heb verschillende deuren voorzien van veiligheidsbeslag en de telefonische hulp die ik hierbij kreeg bij het bestellen was uiterst nuttig. Toch ging er iets fout met het inmeten van mijn voordeurslot, maar binnen drie dagen was dit omgeruild voor een passend exemplaar. De geleverde materialen zijn uiteraard van gerenommeerde merken en dus van goede kwaliteit. Echt een aanrader dit bedrijf, door de goede service, prima materialen (ze kunnen letterlijk alles leveren) en ook nog voor een uitstekende prijs! Dit bedrijf wordt (of is al) een marktleider in Nederland........

Leon beoordeelde op 2016-01-08

Al meerdere keren hier besteld, alle keren naar volle tevredenheid geholpen. Ze communiceren duidelijk en leveren snel. Telefonisch goede uitleg gekregen over mijn aankopen en hoe het te plaatsen. Top!

2016