Bosschenhoek 20

Steven de Bes beoordeelde op 2019-03-09

OKKO Dijkstra beoordeelde op 2019-03-02

Jennifer Burgers beoordeelde op 2019-02-27

Dave Dignum beoordeelde op 2019-02-04

De 2 redenen om voor online-badminton te kiezen waren 1 zelfde dag verstuurd, dat was bij de ander niet zo. 2. De snaar was geel. De levering was uiteindelijk een week, en de snaar was wit ipv geel. Het kan natuurlijk gebeuren dat iets niet op voorraad is maar bij veel webshops zie je dat meteen zien. Ik verwacht ook een bericht als dat gebeurd, maar ik moest er zelf om vragen om te horen hoe en wat.

Ik heb verder niks gedaan met de verkeerde kleur omdat ik de snaar nodig had en niet nog langer wou wachten.

Corina Pertijs beoordeelde op 2019-01-25

H. Grandia beoordeelde op 2018-12-21

Geweldige service! Door een fout 2x betaald, een mail gestuurd en dag erna al bericht dat het bedrag teruggestort zou worden!!! Ook de verzending ging super snel!

Moniek Spronk beoordeelde op 2018-12-20

peter van Zwieten beoordeelde op 2018-12-06

Prima levering! Zoals besteld en netjes gecommuniceerd. Zo hoort het! De prijs / kwaliteitsverhouding 👍

Jacques Heiligers beoordeelde op 2018-12-06

Mike Kessner beoordeelde op 2018-12-06

Schoenen besteld en had deze de volgende dag al in huis. Helemaal tevreden.

Marcia van der Mooren beoordeelde op 2018-11-11

Tijdens de bestelling kreeg ik een foutmelding. Ik nam telefonisch contact op met de winkel, daar werd de bestelling meteen in orde gemaakt! Hele goede service!

Ad Remus beoordeelde op 2018-09-18

Ik was al een tijdje op zoek naar Yonex badmintonschoenen voor m'n vrouw. En dan niet in die Hawaï kleuren, maar gewoon veilig lichtblauw. En dat is gelukt met een prima snelle levering door de Wouters Sports. Met de schoenen is ze heel blij. Ze zijn comfortabel en ze lopen als een tierelier en lijken ook bijdrage te geven aan de mooiste shuttelslagen. Kortom schoenen zijn top en levering was top; een winning team!

Bart Van Bouwel beoordeelde op 2018-09-17

Peter Schlamilch beoordeelde op 2018-09-08

Jean-Luc Claus beoordeelde op 2018-07-14

Sander beoordeelde op 2018-06-07

Bij Jurgen geweest voor nieuwe bespanning.

Top!

Heeft ruime kennis en ervaring en de bespanning zit er goed op!

Sylvester van Eijsden beoordeelde op 2018-05-17

Julia Henze beoordeelde op 2018-05-03

Lisanne beoordeelde op 2018-04-21

Snelle levering, beste prijs en ruim online assortiment.