Bosschenhoek 20
3261 TB Oud-Beijerland

ReviewSpot 4 9,8

H. Grandia beoordeelde op 2018-12-21

Geweldige service! Door een fout 2x betaald, een mail gestuurd en dag erna al bericht dat het bedrag teruggestort zou worden!!! Ook de verzending ging super snel!

Moniek Spronk beoordeelde op 2018-12-20

peter van Zwieten beoordeelde op 2018-12-06

Prima levering! Zoals besteld en netjes gecommuniceerd. Zo hoort het! De prijs / kwaliteitsverhouding 👍

Jacques Heiligers beoordeelde op 2018-12-06

Mike Kessner beoordeelde op 2018-12-06

Schoenen besteld en had deze de volgende dag al in huis. Helemaal tevreden.

Marcia van der Mooren beoordeelde op 2018-11-11

Tijdens de bestelling kreeg ik een foutmelding. Ik nam telefonisch contact op met de winkel, daar werd de bestelling meteen in orde gemaakt! Hele goede service!

Ad Remus beoordeelde op 2018-09-18

Ik was al een tijdje op zoek naar Yonex badmintonschoenen voor m'n vrouw. En dan niet in die Hawaï kleuren, maar gewoon veilig lichtblauw. En dat is gelukt met een prima snelle levering door de Wouters Sports. Met de schoenen is ze heel blij. Ze zijn comfortabel en ze lopen als een tierelier en lijken ook bijdrage te geven aan de mooiste shuttelslagen. Kortom schoenen zijn top en levering was top; een winning team!

Bart Van Bouwel beoordeelde op 2018-09-17

Peter Schlamilch beoordeelde op 2018-09-08

Jean-Luc Claus beoordeelde op 2018-07-14

Sander beoordeelde op 2018-06-07

Bij Jurgen geweest voor nieuwe bespanning.

Top!

Heeft ruime kennis en ervaring en de bespanning zit er goed op!

Sylvester van Eijsden beoordeelde op 2018-05-17

Julia Henze beoordeelde op 2018-05-03

Lisanne beoordeelde op 2018-04-21

Snelle levering, beste prijs en ruim online assortiment.

Jan Hattuma beoordeelde op 2018-04-04

Prima advies gehad over de bespanning van mijn nieuwe racket. En een mooi racket voor een strakke prijs. Gratis verzonden. Dik tevreden

Johannes Klumpers beoordeelde op 2018-02-08

Claudia Frenzel beoordeelde op 2018-02-02

Nick Bus beoordeelde op 2018-01-21

Goed, snel, meedenkend en betrouwbaar. Iemand die weet waarover hij praat en ook uit de badmintonwereld komt. Hij heeft passie voor zijn vak en straalt dit ook uit in zijn shop.

Stanie Simons beoordeelde op 2018-01-14

Zeer snel, goeie opvolging, vriendelijk en correcte prijs.

MJ Manuhutu beoordeelde op 2018-01-06

Tevreden over snelle levering.