Bosschenhoek 20
3261 TB Oud-Beijerland

ReviewSpot 4 9,8

Marcia van der Mooren beoordeelde op 2018-11-11

Tijdens de bestelling kreeg ik een foutmelding. Ik nam telefonisch contact op met de winkel, daar werd de bestelling meteen in orde gemaakt! Hele goede service!

Ad Remus beoordeelde op 2018-09-18

Ik was al een tijdje op zoek naar Yonex badmintonschoenen voor m'n vrouw. En dan niet in die Hawaï kleuren, maar gewoon veilig lichtblauw. En dat is gelukt met een prima snelle levering door de Wouters Sports. Met de schoenen is ze heel blij. Ze zijn comfortabel en ze lopen als een tierelier en lijken ook bijdrage te geven aan de mooiste shuttelslagen. Kortom schoenen zijn top en levering was top; een winning team!

Bart Van Bouwel beoordeelde op 2018-09-17

Peter Schlamilch beoordeelde op 2018-09-08

Jean-Luc Claus beoordeelde op 2018-07-14

Sander beoordeelde op 2018-06-07

Bij Jurgen geweest voor nieuwe bespanning.

Top!

Heeft ruime kennis en ervaring en de bespanning zit er goed op!

Sylvester van Eijsden beoordeelde op 2018-05-17

Julia Henze beoordeelde op 2018-05-03

Lisanne beoordeelde op 2018-04-21

Snelle levering, beste prijs en ruim online assortiment.

Jan Hattuma beoordeelde op 2018-04-04

Prima advies gehad over de bespanning van mijn nieuwe racket. En een mooi racket voor een strakke prijs. Gratis verzonden. Dik tevreden

Johannes Klumpers beoordeelde op 2018-02-08

Claudia Frenzel beoordeelde op 2018-02-02

Nick Bus beoordeelde op 2018-01-21

Goed, snel, meedenkend en betrouwbaar. Iemand die weet waarover hij praat en ook uit de badmintonwereld komt. Hij heeft passie voor zijn vak en straalt dit ook uit in zijn shop.

Stanie Simons beoordeelde op 2018-01-14

Zeer snel, goeie opvolging, vriendelijk en correcte prijs.

MJ Manuhutu beoordeelde op 2018-01-06

Tevreden over snelle levering.

Patrick Keuleers beoordeelde op 2017-12-25

Top, een voorbeeld voor vele anderen.

John Conte beoordeelde op 2017-12-21

Paar Badmintonschoenen bested, maar op de site stond niet bij of ze op voorraaad warem of niet. Lijkt mij wel handig voor je site. 2 dagen daarna gemailt en te horen gekregen dat de schoenen niet voorradig waren en bested moisten worden. Zij kwamen wel meteen met een oplossing dat ik anders een ander paar van de zelfde prijs categorie kon bestellen. Bestelling laten staan en zaterdag een mail ontvangen dat de schoenen verzonden waren. Track en trace gemailt gekregen maar nog steeds niet opgenomen in de route van PostNl. Zondag weer een mail gestuurd werdt maandag beantwoord dat de schoenen vandaag maandag verstuurd worden. Dinsdag schoenen binnen gekregen en helemaal in orde. Het vreemde is dat zij eerder aanmelden bij PostNl om zo de consument tevreden te stellen zodat jij denkt dat dit al onderweg is, maar dus niet zo is. Dit zouden zij eigenlijk moeten veranderen, want dit is niet correct net als het aangeven of het voorradig is of niet, anders kan je niet hard maken dat voor 16.00 uur besteld de volgende dag je bestelling binnen is. Voor de rest netjes behandeld en schoenen iets later afgeleverd dan zij zeggen.

Anke beoordeelde op 2017-12-13

Snelle levering en service, prima contact.

Frank van Schie beoordeelde op 2017-12-04

Vragen werden snel behandeld en snelle acties werden uitgezet!

A.N. Jens beoordeelde op 2017-12-01