De Gast 78
9801AH Zuidhorn
KvK 02094401

8,4

W Storm beoordeelde op 2019-07-15

Snelle levering . En precies zo als op plaatje .

Manuela Peeters beoordeelde op 2019-07-12

Levertermijn werd niet nageleefd en ik mis van de bestelde en betaalde 3 paar oorbellen nog steeds een paar die dit weekend zou moeten geleverd worden, bijna 2 weken verder?!

Amina Ramdin beoordeelde op 2019-07-08

Witte Oorbellen besteld. Ik ben zeer te vreden. Het was snel geleverd. Top!

Catherine B beoordeelde op 2019-07-07

Prima ervaring bij deze webwinkel. Het bestelde werd keurig na een week geleverd. Ook retourneren was geen probleem. Geld is netjes terug gestort.

Joke de Groot beoordeelde op 2019-07-07

Ineke Zinger beoordeelde op 2019-06-27

Anoniem beoordeelde op 2019-06-22

Oorbellen op een zondag besteld en nadat ik woensdag mailde of het al verstuurd was, kreeg ik vrij snel een reactie dat het opgestuurd was. Uiteindelijk donderdag de oorbellen ontvangen. Geen idee hoelang ik had moeten wachten als ik niet gemaild had.

Beste mevrouw Oudenampsen,

Jammer dat we uw vertouwen op proef hebben gesteld. U heeft gelijk. Mogelijk dat dit 1 dag korter gekunt had, U had namelijk twee paar oorbellen besteld waarvan de levertijd 2 dagen is (staat bij het artikel en wordt tijdens het order proces ook weergegeven). Uw bestelling is binnengekomen op zondag 16. De bestelling is verstuurd op woensdag 19 juni.

Met vriendelijke groeten en bedankt voor uw vertrouwen.
Jikke Wouda

Petra Verfuurden beoordeelde op 2019-06-21

Duidelijke site, snelle levering (goed verpakt)

Diana Beverdam beoordeelde op 2019-06-19

Oorbellen worden verkocht voor rood maar ze zijn toch echt roze jammer

Astrid van Doorn beoordeelde op 2019-06-11

fijne site, goede communicatie, mooi product

Sanne Hoogeland beoordeelde op 2019-06-07

An Verlinden beoordeelde op 2019-06-07

Oorbellen besteld voor mijn dochter om te dragen op haar communiefeest. De webwinkel pakt uit met 'snelle levering', maar een week later zijn de oorbellen niet geleverd. Jammer, ze zal dus iets anders moeten dragen.

Beste An,

Onze excuses voor de vertraging.

Wij hebben uw bestelling versuurd op 4-06. Wij versturen echter vanuit Nederland per post NL. Dit heeft gevolgen voor de levering. In Nederland is de bestelling meestal de volgende dag op locatie. Naar Belgie is dit meestal een dag langer en zou de bestelling vandaag geleverd kunnen zijn. Ik begrijp echter dat dit niet het geval is.

Het spijt ons dat deze zending niet op tijd aankomt.

Wij zullen op de site nadrukkelijker gaan vermelden dat klanten in Belgie rekening moeten houden met een langere levertijd.

Mvg. Jikke Wouda
Deoorbel.nl

Annemiek Seelbach beoordeelde op 2019-05-17

Snelle service. Artikel is leuk verpakt!

Mia Rosman beoordeelde op 2019-05-11

mary-elsbeth Nieuwendijk-lievenboom beoordeelde op 2019-05-11

CS Verbeek beoordeelde op 2019-05-11

Tevreden over de snelle levering en de kwaliteit is prima, zeker voor deze prijs.
De oorbellen leken echter op de plaatjes vaak veel kleiner dan ze in werkelijkheid waren ;) Maar dat mag de pret niet drukken.

Charlotte Jeurissen beoordeelde op 2019-05-03

Helene De thouars beoordeelde op 2019-04-29

Prima! Snelle bezorging, zorgvuldig verpakt. Oorbellen precies als op plaatje

Nannette van Houtum beoordeelde op 2019-04-27

Ik heb de oorbellen nog niet ontvangen.

Beste Nannette,

Bedankt voor je reactie. Je bestelling is op woensdag 24-4 met brievenbuspost van PostNL verstuurd en zou "normaal" de volgende dag bij je op de mat moeten vallen. Ik begrijp dat dit niet zo is. Zullen we maandag even contact hebben om een oplossing te bedenken. Ik verwacht echter wel dat de brief dinsdag alsnog aankomt.

Mvg. Jikke Wouda

Petra Mitschrick beoordeelde op 2019-04-26