De Gast 78
9801AH Zuidhorn
KvK 02094401

8,5

Annemiek Seelbach beoordeelde op 2019-05-17

Snelle service. Artikel is leuk verpakt!

Mia Rosman beoordeelde op 2019-05-11

mary-elsbeth Nieuwendijk-lievenboom beoordeelde op 2019-05-11

CS Verbeek beoordeelde op 2019-05-11

Tevreden over de snelle levering en de kwaliteit is prima, zeker voor deze prijs.
De oorbellen leken echter op de plaatjes vaak veel kleiner dan ze in werkelijkheid waren ;) Maar dat mag de pret niet drukken.

Charlotte Jeurissen beoordeelde op 2019-05-03

Helene De thouars beoordeelde op 2019-04-29

Prima! Snelle bezorging, zorgvuldig verpakt. Oorbellen precies als op plaatje

Nannette van Houtum beoordeelde op 2019-04-27

Ik heb de oorbellen nog niet ontvangen.

Reactie van Oorbellenwebshop:
Beste Nannette,

Bedankt voor je reactie. Je bestelling is op woensdag 24-4 met brievenbuspost van PostNL verstuurd en zou "normaal" de volgende dag bij je op de mat moeten vallen. Ik begrijp dat dit niet zo is. Zullen we maandag even contact hebben om een oplossing te bedenken. Ik verwacht echter wel dat de brief dinsdag alsnog aankomt.

Mvg. Jikke Wouda

Petra Mitschrick beoordeelde op 2019-04-26

Anja Kersten beoordeelde op 2019-04-20

Heel tevreden, snelle levering netjes verpakt en keurige afhandeling via mail

Judith Ter Horst beoordeelde op 2019-04-18

Geertje Gloudemans beoordeelde op 2019-04-13

Overzichtelijke website, keurig verpakt en snel geleverd. Ik ben uitermate tevreden en zal zeker een aanbeveling doen.

J L Lameris beoordeelde op 2019-04-08

Ada Van Yperen beoordeelde op 2019-04-07

Moest wel 4 dagen wachten op levering, maar verder prima

Lia Hendriks beoordeelde op 2019-03-31

Nvt

aquella braat beoordeelde op 2019-03-31

Els Van der lubbe beoordeelde op 2019-03-28

Zeer tevreden en snel geleverd.

Karin Voogel beoordeelde op 2019-03-22

Demi Lissenberg beoordeelde op 2019-03-09

Top! Goedkoop, snelle levering, goed verpakt, goede kwaliteit, heel veel keus!

Ingrid Arbouw beoordeelde op 2019-03-09

Riekie Schuman beoordeelde op 2019-03-07

Reactie van Oorbellenwebshop:
Beste Mevrouw Schuman,

Bedankt voor uw beoordeling. Ik begrijp echter dat de bestelling niet naar wens was. Kunt u aangeven op welk punt wij verbeteringen door kunnen voeren?

Ik hoor graag van u.

Mvg. Jikke Wouda