De Gast 78
9801AH Zuidhorn
KvK 02094401

8,8

Demi Lissenberg beoordeelde op 2019-03-09

Top! Goedkoop, snelle levering, goed verpakt, goede kwaliteit, heel veel keus!

Ingrid Arbouw beoordeelde op 2019-03-09

Ineke vd Slot beoordeelde op 2019-03-02

Snelle levering mooi product

Carine Buekenhout beoordeelde op 2019-02-23

Carla Storcken beoordeelde op 2019-02-07

Simon Belmont beoordeelde op 2019-02-04

De oorbellen werden, ondanks het feit dat ze niet erg duur waren, snel en netjes verzonden. Daarnaast waren de oorbellen heel mooi, zodat ik ze met veel plezier draag.

Kouthoofd-Coenders Kouthoofd beoordeelde op 2019-01-22

Edith Buskop- van Bokkem beoordeelde op 2019-01-15

Vlug, netjes verpakt en leuke sortering

Jan-Jitse Meskens beoordeelde op 2019-01-13

Goede klantenservice, maar levering (Post NL) liet lang op zich wachten

Ilse Feyfer beoordeelde op 2018-12-22

Heel mooie oorbellen,snelle levering,alles correct,zeker aan te bevelen !

Nathalie Van koningsveld beoordeelde op 2018-12-21

Ik heb geen bestelling binnengekregen

Reactie van Oorbellenwebshop:
Beste Nathalie,

Onze excusses voor het niet of te laat onvangen van uw bestelling. Wij hebben uw bestelling op 18 december aangeboden aan PostNL. Blijkbaar is de vertraging in postbezorging dermate dat dit pakket/envelop nog niet aangekomen is. Natuurlijk er van uit gaande dat uw bezorg adres correct is. Wij hebben u inmiddels een mail gestuurd.

Mvg. Jikke

gre van erk beoordeelde op 2018-12-21

Saskia Wester beoordeelde op 2018-12-20

Sandra Goetgeluck beoordeelde op 2018-12-13

Mike Evenboer beoordeelde op 2018-12-13

Eef Scharis beoordeelde op 2018-12-13

Snelle levering en fijne artikel beschermende verpakking.

Joke Bergacker beoordeelde op 2018-12-10

Eerste ervaring was suoer

N Van eerten beoordeelde op 2018-12-07

Spresa Ibraim beoordeelde op 2018-12-03

Sonja Smeets beoordeelde op 2018-12-03

Op zich tevreden. Zat alleen een paar oorbellen in die ik niet mooi vond en volgens mij ook niet had besteld (waren heel groot dus niet mijn smaak)