Paradijsvogelstraat 41
9713BV Groningen

Nic beoordeelde op 2018-06-22

Gewoon goed. Navigatie op de website is hier en daar wat zoekwerk, maar de producten zijn prachtig. De ontvangen ring is inderdaad precies die van de foto. De maat klopt. De levering was snel. Maar... Mijn ring is "te groot voor het doosje" dus hij lag naast het sieradendoosje in het kartonnen pakketdoosje, "uit veiligheid". Het zag er vreemd uit, maar ik snap het wel, denk ik. Pluspunt: het pakketje paste door de brievenbus.

Ik ben blij met mijn aankoop :-)

Assortiment

Hoi Nic,
Bedankt voor je uitgebreide review! Omdat de post er misschien ruw mee om gaat, leek me dit de veiligste verzendmethode. Thuis kan je hem wel in het sieradendoosje bewaren hoor. Fijn dat je blij bent met de ring! Veel plezier ervan.
Groetjes,
Linda

H Rotgans beoordeelde op 2018-05-20

Heel erg tevreden!! Snelle bezorging met duidelijke informatie! Uitstekend dus!!!

Reactie van Ozilver:
Erg bedankt voor jouw review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent, dat maakt me blij! Groeten, Linda

Katja Venneman beoordeelde op 2018-03-30

Klachtvriendelijke, prettige behandeling. Prijs product en kwaliteit uitstekend. Ga ik zeker terugkomen!
Katja Venneman Maarssen

Reactie van Ozilver:
Beste Katja, fijn dat ik je heb kunnen helpen aan twee mooie ringen waar je erg blij mee bent. Altijd geweldig om te horen! Ik wens jullie veel plezier van de ringen.
Groeten,
Linda

GvH beoordeelde op 2018-03-19

Twee ringen besteld, snel ontvangen. Eén was prima. Eén geretourneerd vanwege foutje in de ring, dat niet op de website stond. Even gebeld naar Ozilver en de ring teruggestuurd, netjes het ringbedrag en de retourporto heel snel terug ontvangen.

Reactie van Ozilver:
Bedankt voor je review! Fijn dat ik het probleem goed voor je kon oplossen en bedankt voor het zo snel retourneren. Ik wens je veel plezier met de ring die je gehouden hebt.
Groetjes, Linda

Christel Zijdemans beoordeelde op 2018-03-01

Heel snel in huis, prachtige ring helemaal zoals weergegeven op foto top!

Reactie van Ozilver:
Hoi Christel, Bedankt voor je positieve review! Ik wens je veel plezier van de zilveren ring.

Andrea Erwin Van Marle Sloot beoordeelde op 2018-01-02

Dinsdag besteld en Woensdag al in huis!! Supersnel dus.. We hadden 2 ringen besteld en ze zijn in t echt mooier dan op de foto vonden we. Ook waren we blij dat er eens een website is die ook grotere damesmaten op voorraad heeft. Kortom: aanrader!!!

Assortiment

Reactie van Ozilver:
Bedankt voor de positieve review! De eerste voor Ozilver. Erg leuk om te horen dat jullie tevreden zijn.