Ozilver

Ozilver

Ozilver is een webwinkel vanuit Groningen waar je prachtige zilveren ringen kan kopen. De ringen zijn allemaal van 925 sterling zilver met een merkje. Sommige stenen zijn voorzien van kristal of natuursteen. Elke ring staat op de foto en je kan sorteren op maat of thema.

De O in de naam Ozilver symboliseert een ring. Wij vinden een ring hét symbool van een eeuwige cirkel, zonder begin en einde. Wij vinden het een goede match voor zilveren sieraden. Die gaan immers erg lang mee en blijven tientallen jaren mooi. Het element zilver en de natuurlijke stenen en kristallen blijven ook eeuwig bestaan.

De zekerheden van https://ozilver.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018