Van Heemstraweg 56a
6651KH Druten

9,1

Milan beoordeelde op 2019-05-22

Hele goede website. Laptops staan voor een goede prijs te koop. Mijn aankoop werkt uitstekend en lijkt zo goed als nieuw. Zeker een aanrader!

Tom de Jongh beoordeelde op 2019-05-22

Alles in orde

Corine beoordeelde op 2019-05-20

Snelle levering, laptop ziet eruit als nieuw. Nog niet in gebruik. Over de kwaliteit kan ik nog niets vermelden.

Ronald beoordeelde op 2019-05-16

Prima contact.
Prima levering.
Zeer tevreden.

Julius Marmelstein beoordeelde op 2019-05-15

snel en goed

Bram Visser beoordeelde op 2019-05-14

Mooie pc en snel geleverd :-)

William beoordeelde op 2019-05-13

Snel geleverd en desktop werkt als nieuw en super snel. Enige probleem is dat er geen HDMI poorten op zitten maar display poorten. Ik heb dit met behulp van adapters uiteindelijk kunnen oplossen.

Herman Bouquet beoordeelde op 2019-05-13

Snelle levering, prima product.

Danielle Knee beoordeelde op 2019-05-10

Heel tevreden, laptops besteld en de volgende dag al in huis. TOP

Lisanne de Ruijter beoordeelde op 2019-05-08

Hp besteld welke in keurige kwaliteit en snel was geleverd! Van te voren nog even gechat over de staat laptop die ik wilde hebben, en ook daar werd snel, duidelijk en eerlijk op gereageerd. Super mooie laptop voor een leuke prijs! Dankje!

Rein van Dijk beoordeelde op 2019-05-03

Prima werkende laptop. Snelle levering. Key office onjuist, met hulp opgelost

Bas beoordeelde op 2019-05-02

Hele snelle levering van prima refurbished apparaat. 3e keer dat we hier bestellen, zeer tevreden klant!

Leo Dorsman beoordeelde op 2019-05-01

Snelle levering, tip top in orde. De laptop heeft slechts lichte gebruikssporen en is in prima staat. Mijn volgende laptop bestel ik hoogst waarschijnlijk ook weer bij PC Magazijn. Van harte aanbevolen!

R.Renkema beoordeelde op 2019-04-30

Toen mijn laptop geleverd was bleek een toets niet te werken. Ik heb hem meteen terug gestuurd en was verrast dat PC magazijn al een nieuwe in de post had voor dat de retour was ontvangen. Snelle ruiling. Bedankt.

Patrick Suur beoordeelde op 2019-04-30

Exact als de omschrijving, was toetsenbord en muis vergeten bij te bestellen. Na een e-mailtje antwoord incl. betaallink deze nog betaald. Alles keurig in 1 doos opgestuurd gekregen. Gewoon top.

Marina Koppenhagen beoordeelde op 2019-04-29

Goede informatie, snelle levering.

Andre Weber beoordeelde op 2019-04-23

Del 7740 voldoet precies aan de verwachtingen, is in zeer goede staat met nieuwe Windows 10 geïnstalleerd.
Prima prijs-kwaliteitverhouding!

Bob Ruijg beoordeelde op 2019-04-23

Refurbished HP laptop met touch screen besteld.
Op tijd geleverd.
Weinig gebruikerssporen.
Gewoon heel erg blij mee

Eric beoordeelde op 2019-04-19

Nu al 3x besteld en alle keren op tijd en van goede kwaliteit

Bart Wekx beoordeelde op 2019-04-19

Uitstekende producten tegen een goede prijs en een snelle levering.