Burg. Bruinemanstraat 88
6651WW Druten

9,0

Danny Van den Berg beoordeelde op 2018-09-17

Snelle levering en lage prijs.De laptop ziet er heel netjes uit en werkt super.

A.J. Dekkers beoordeelde op 2018-09-13

Snel geleverd met de juiste configuratie!!!

Rob Stolk beoordeelde op 2018-09-12

Snel geleverd, goed verpakt en in prima staat

Maikel beoordeelde op 2018-09-08

Levering was snel. Het product werd echter erg stoffig geleverd en zat vol met plakresten. Dat viel wel tegen. Het product functioneert gelukkig wel goed en is na een flinke poetsbeurt ook toonbaar.

Beste Maikel,

Wat vervelend dat u de laptop stoffig/plakkerig heeft ontvangen, dit is uiteraard niet ons streven. Wij zullen dit zeker ter harte nemen!
We hopen dat u desondanks blij bent met de aankoop en er veel plezier mee zult ervaren. Hartelijk bedankt voor uw aankoop.

J.M.P.M. van den Heuvel beoordeelde op 2018-08-31

Verkeerde lader meegeleverd!

Beste klant,

Wat vervelend om te vernemen dat u een verkeerde lader heeft ontvangen.
Deze kunnen we uiteraard voor u omruilen. Wanneer u uw gegevens naar ons mailadres (info@pcmagazijn.nl) stuurt kunnen we dit verder kortsluiten met u.

Sandra Pekel beoordeelde op 2018-08-31

Laptop super in orde en heel snel geleverd. Ben er echt super blij mee en het scheelt me ook nog eens in de beurs!

JW Vieveen beoordeelde op 2018-08-31

niet het nieuwste model maar wel een keurige laptop, nauwelijks van nieuw te onderscheiden.

Brigit Bourgonjen beoordeelde op 2018-08-29

Zeer tevreden over Patrick van PCmagazijn. De communicatie met hem na levering was erg klantvriendelijk en mijn vragen zijn keurig beantwoord.

Hans LeFever beoordeelde op 2018-08-29

Uitstekend, geen klachten.

Rob de Kramer beoordeelde op 2018-08-27

Snelle levering.
Prima product, snel en stil, en vrijwel zonder beschadigingen.
Alleen accu levensduur van 1/2 uur aan de korte kant.

Vera Henrichs beoordeelde op 2018-08-26

Communicatie met PostNL mag wat beter. Ik had wat meer informatie verwacht over wat er goed/slecht was aan de laptop. Verder prima service toen ik ze belde. Duidelijke e-mails.

N van Doorn beoordeelde op 2018-08-24

tevreden, binnen 2 dagen mijn bestelling in huis.

Dirk Rutgers beoordeelde op 2018-08-21

Prima behandeling. Geen wachttijden en snelle bezorging

Etienne van Eijndhoven beoordeelde op 2018-08-17

Snelle levering. Goede hulp bij vragen en meteen werkende laptop bij levering. Lichte gebruikssporen maar dat is geen probleem. Keurig schoon.

Herman Bekenkamp beoordeelde op 2018-08-16

Prima product

Erik Stam beoordeelde op 2018-08-14

Topzaak!

J.A. Oosterink beoordeelde op 2018-08-13

Snelle levering, goed verpakt en een mooie refurbished laptop.

Ed Verwoerd beoordeelde op 2018-08-10

Oude afgetrapte laptop ontvangen met zeer veel gebruikerssporen en oude batterij, na een uur leeg. Ook niet schoongemaakt. Snelle levering. Klantenservice verwijst direct naar voorwaarden en retour mogelijkheid via rma procedure. Kortom oude beschadigde laptop met wel de juiste specs. Conclusie, niet duur maar je krijgt er ook niet veel voor. Wij kopen zelf een nieuwe accu voor 60 euro en kijken of de laptop het blijft doen. We maken hem zelf schoon. Even aankijken of hij blijft en anders de rma procedure.

Beste meneer Verwoerd,

Zoals eerder aangegeven vinden we het erg vervelend dat u dit zo heeft ervaren. We streven er naar aan de wensen van onze klanten te voldoen en de laptops en pc's zo goed als mogelijk te reviseren. Wij hebben u dan ook aangeboden het aangekochte product te retourneren zodat wij deze kunnen nakijken voor u of eventueel kunnen crediteren. U bent nog steeds welkom om dit te doen! Wij zullen te allen tijde een passende oplossing voor beide partijen zoeken, uiteraard in overleg.

Kelly

Ron van Raamsdonk beoordeelde op 2018-08-08

Correct. Snel en een goed product.

Flamarion den Boef beoordeelde op 2018-08-08

Bestelling meteen bevestigd en twee dagen later in huis, track and trace zou nog een mooie aanvulling kunnen zijn. Pc werkt perfect met de juiste software al geïnstalleerd en zag er als nieuw uit. Een aanrader dus.

Beste Flamarion,

Bedankt voor je reactie. PostNL verstuurd track and trace e-mails naar het e-mail adres waarop u ook de bestelbevestiging hebt ontvangen. Ik kan zou niet zien waarom dit nu niet is gebeurt, maar bij een volgende bestelling zullen ze ongetwijfeld aankomen!

Pieter van PCmagazijn