Van Heemstraweg 56a
6651KH Druten

9,1

Peters Piet beoordeelde op 2019-03-20

Zeer tevreden met de aankoop alsmede met de afwikkeling door de leverancier: aanrader.

E. Mostert beoordeelde op 2019-03-19

De geleverde materialen zien er keurig uit. Een beschadigd artikel (LCD-monitor) kon jammer genoeg niet 1-op-1 worden omgeruild maar kon alleen als nieuwe online bestelling worden geleverd. De beschadigde monitor moest na omwisseling worden teruggezonden waarbij wij de buiten onze schuld ontstane verzendkosten moesten betalen. Nu in afwachting van een creditnota en terugbetaling (+ verzendkosten?) van de aanschafkosten. Wanneer dit is afgerond ben ik, buiten de onterechte verzendkosten, tevreden over PC Magazijn.

Hans Neijzen beoordeelde op 2019-03-19

De bestelde laptop heb ik snel en in goede orde ontvangen. Het is wel een wat gedateerd model, wat ouder dan ik had verwacht, maar in goede staat en een technisch zeer goede latop met veel capaciteit en snelheid. Snel operationeel en voor betrekkelijk weinig geld kan ik weer jaren voorruit. Ook een prima manier om het milieu te sparen door deze vorm van hergebruik.

JJM Hoogland beoordeelde op 2019-03-19

Snelle levering en goed verzorgd

H.S.M. van Damme beoordeelde op 2019-03-17

P.C. besteld, keurig geleverd,werkt prima.Ik ben tevreden.

Daniel Dewaele beoordeelde op 2019-03-17

Sneller kun u echt niet leveren, maar voor mij is dat niet zo belangrijk.
Belangrijker is dat ik nu snelle PC heb voor een lage prijs.

Tom Kelder beoordeelde op 2019-03-13

snelle levering. in perfecte staat!

Sijtze Visser beoordeelde op 2019-03-10

Snelle levering van een keurig product.
Foutief geleverede lader snel geruild.

Roy Habets beoordeelde op 2019-03-09

Super laptop besteld en binnen twee dagen (op eigen verzoek) binnen. Zien er netjes uit. En je wordt super geholpen!!!

Jan Korsten beoordeelde op 2019-03-08

Prima, snel geleverd en voldoet aan de verwachting.

Lucien Roelofs beoordeelde op 2019-03-06

De laptop is in prima staat ontvangen, ziet er netjes uit en goed gereinigd ! Snelle levering en een correcte installatie, prima !

Dolf van Nimwegen beoordeelde op 2019-03-06

Laptop besteld. Binnen twee dagen geleverd. Ziet er keurig uit en voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen. Uitstekend afgehandeld.

Frits Rietkerk beoordeelde op 2019-03-04

Zeer snel geleverd - apparaat (refurbished) ziet er als nieuw uit..

Ciska van Selmn beoordeelde op 2019-03-01

Duidelijke website, snelle levering!

GW beoordeelde op 2019-02-28

Snelle levering, laptop ziet er prima uit. Service ook telefonisch goed bereikbaar.

Ramon Olijslagers beoordeelde op 2019-02-26

Levering is goed maar ze hebben er niet bij verteld dat de laptop in de hoek van het scherm vele pixels zijn uitgevallen!!! Ondanks ze aangaven zeer goed in staat.

Ronald beoordeelde op 2019-02-23

Goede levering. nette DELL laptop. En duidelijke antwoorden op mijn vragen.

Martin van Veen beoordeelde op 2019-02-22

Goed advies, snelle levering en goede after-sales!

Werner Basten beoordeelde op 2019-02-22

Prima produkten en snelle levering

Mike Gligoor beoordeelde op 2019-02-19

Prima website snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding