Burg. Bruinemanstraat 88
6651WW Druten

9,0

j van der Plas beoordeelde op 2018-11-14

Snelle levering. Aan de laptop is bijna niet te zien dat deze gebruikt is. Hij is verder ook schoon afgeleverd.

John Creemers beoordeelde op 2018-11-07

Goede en snelle service, net materiaal

H.P. van Berlo beoordeelde op 2018-11-06

Keurig nette laptop ontvangen, binnen twee dagen in huis en oerdegelijk verpakt.

Paul Dijkman beoordeelde op 2018-11-05

Snelle levering. Goed verpakt

Sylvia Keppel beoordeelde op 2018-10-22

Duidelijke site. Iets minder snelle levering dan aangegeven. (4 werkdagen)

Marinda Smits beoordeelde op 2018-10-20

tevreden, het pakket was langer onderweg maar dit ging buiten PC magazijn om en de laptop had een gebruikersspoor die echt opviel terwijl uit telefonisch contact werd aangegeven dat er lichte gebruikerssporen waren.

Henk Schiermeier beoordeelde op 2018-10-16

Nadat de bezorging aanvankelijk ‘zoek’ was kwam de zending (een dag vertraagd) uiteindelijk toch aan. Daarom geen ‘uitstekend’, maar slechts ‘goed’.

Luuk Verheijen beoordeelde op 2018-10-15

Prijs-kwaliteit is oké. Maar je moet geen nieuwe onbeschadigde notebook verwachten, dan wordt je teleurgesteld.

H.H. van de Wetering beoordeelde op 2018-10-15

De groeten.

I beoordeelde op 2018-10-14

Top! snel geleverd,goede communicatie,keurige pc

JL Gorissen beoordeelde op 2018-10-11

Snelle levering ,goed verpakt en goede als nieuwe apparatuur.

Christos Pastras beoordeelde op 2018-10-11

Alles prima!

willem Koet beoordeelde op 2018-10-02

Goed geleverd snel en volgens afspraak

Luigi Wajon beoordeelde op 2018-10-01

Perfecte transactie, snel geleverd. Laptop is in uitstekende staat, als nieuw!

Jerk Essers beoordeelde op 2018-09-24

Snel en vakkundig!

Ronald Glasbergen beoordeelde op 2018-09-20

Snel geleverd en de desktop-pc is ook erg snel. Wanneer ik nog een computer nodig heb bestel ik deze hier weer.

Danny Van den Berg beoordeelde op 2018-09-17

Snelle levering en lage prijs.De laptop ziet er heel netjes uit en werkt super.

A.J. Dekkers beoordeelde op 2018-09-13

Snel geleverd met de juiste configuratie!!!

Rob Stolk beoordeelde op 2018-09-12

Snel geleverd, goed verpakt en in prima staat

Maikel beoordeelde op 2018-09-08

Levering was snel. Het product werd echter erg stoffig geleverd en zat vol met plakresten. Dat viel wel tegen. Het product functioneert gelukkig wel goed en is na een flinke poetsbeurt ook toonbaar.

Reactie van PC Magazijn:
Beste Maikel,

Wat vervelend dat u de laptop stoffig/plakkerig heeft ontvangen, dit is uiteraard niet ons streven. Wij zullen dit zeker ter harte nemen!
We hopen dat u desondanks blij bent met de aankoop en er veel plezier mee zult ervaren. Hartelijk bedankt voor uw aankoop.