Van Heemstraweg 56a
6651KH Druten

9,0

Remie Vliex beoordeelde op 2019-07-10

Ik had een product in mijn mandje liggen en toen ik het wilde afrekenen was de voorraad 0

Reactie van PC Magazijn:
Beste Remie,

Wat vervelend dat het product uitverkocht is geraakt!
Dan is er een klant eerder geweest met afrekenen, waardoor hij inderdaad op 0 is komen te staan. We hopen dat u alsnog tevreden bent met uw andere keuze.

colleen nillesen beoordeelde op 2019-07-10

Snelle levering en een goede laptop!

Rick Vos beoordeelde op 2019-07-10

Duurde even voor de betaling bij PC Magazijn binnen kwam, maar vanaf dat moment een snelle levering. Product ziet er goed uit en werkt ook goed.

Dirk van der Woude beoordeelde op 2019-07-04

Snelle en zeer correcte levering. Laptop werkt prima.

Murat Degermenci beoordeelde op 2019-07-03

Zeer tevreden. Keurige laptop, snel geleverd en erg snel.
Heb hem nu 2 weken, hoop dat het zo blijft.

P.P.C. Verlinden beoordeelde op 2019-07-03

De PC is snel geleverd. Er was bij gebruik wel een storing met de DVD speler. Maar dat is door PC magazijn snel opgelost. Toppy!!

Theo Hupkens beoordeelde op 2019-07-02

Uitstekende refurbished computer, Niet al te duur,

Max Heijmans beoordeelde op 2019-07-01

Laptop ziet er netjes uit en snelle en goede levering

Maureen van Veen beoordeelde op 2019-07-01

De bestelling was snel in huis en voldoet aan de verwachting.

Xavier van Unen beoordeelde op 2019-06-20

Erg snel geleverd. Goede laptop. Geen rare verassingen... :-)

Peter Frijters beoordeelde op 2019-06-19

snelle levering, machine werkt prima, geen problemen er mee.

A. de Ruiter beoordeelde op 2019-06-19

prima service en een fijne, snelle pc.
Dank je wel!

F Koster beoordeelde op 2019-06-18

Had een mail gestuurd met een vraag over mijn bestelling deze is nooit beantwoord

Martin Beck beoordeelde op 2019-06-14

Leuke laptop, voor een goede prijs.
Eigenlijk mijn eerste tweedehands laptop, maar het bevalt prima.
Verder goede afhandeling en levering van PC Magazijn

Joke Roeling beoordeelde op 2019-06-08

Alles prima in order en snel.

Bart van Kraaij beoordeelde op 2019-06-06

Zeer snel geregeld en hele snelle computer!

Loet Rakels beoordeelde op 2019-06-04

Wat de bestelling betreft, die ging goed, zeer goed zelfs. De computer had ik de dag later al. Mijn probleem is dat ik hem niet voor kantoorwerk nodig heb, maar gewoon voor huis-tuin en keuken gebruik nodig heb, om 't zo maar te zeggen. Bij alles wat ik doe thuis, op internet surfen, nieuws lezen, e-mails, of als ik mijn huis schoon maak, stofzuigen, ramen, bedden, de tuin, noem 't maar op....daar heb ik altijd de muziek bij aanstaan. En daar ging het grandioos FOUT! Er was/is geen muziek om af te spelen, het is niet aan te horen!!! Ik heb een mail naar ze gestuurd en ik moest hem terugsturen, op eigen kosten! Nou hoop ik wel dat als ik hem terug krijg dat het , voor mij vette probleem, is opgelost! Het maakt mij geen klote uit hoe lang dat duurt, als dat maar opgelost is!! Die 5 werkdagen interesseren me niet, dat probleem mag 2 weken duren, al het dan maar weg is.

Reactie van PC Magazijn:
Goedendag Loet,

We begrijpen dat het vervelend is dat u het geluid als zo slecht ervaart.
Wij willen uiteraard ons best doen om tot een passende oplossing te komen en hebben u dan ook een e-mail gestuurd als antwoord op uw retourpakket. Zoals daarin aangegeven hebben wij de pc getest en is dit het geluid wat we mogen verwachten bij deze pc.

We hopen antwoord van u te krijgen, zodat dit alsnog op een positieve manier kan worden afgesloten.

Josephus Veraart beoordeelde op 2019-05-27

Ik heb hem in gebruik genomen en de pc voldoet zeer goed aan mijn verwachtingen

Eduard Aslan beoordeelde op 2019-05-27

Werkt hoe het moet werken

Milan beoordeelde op 2019-05-22

Hele goede website. Laptops staan voor een goede prijs te koop. Mijn aankoop werkt uitstekend en lijkt zo goed als nieuw. Zeker een aanrader!