Van Heemstraweg 56a
6651KH Druten

9,1

Cees Thijssen beoordeelde op 2019-01-23

Prima prijzen en vooral snelle levertijden.

Henk K. beoordeelde op 2019-01-20

Prima werkend tower systeem en snel geleverd, zeer tevreden mee.
Binnenkant systeemkast alles netjes en schoon, buitenkant enige gebruikssporen.
HD houder bleek bij in gebruik name in slechte staat maar kreeg snel een vervangend exemplaar toegezonden. Nazorg dus ook prima.

Geert Docter beoordeelde op 2019-01-14

Heb een laptop van jullie ontvangen alleen had ik op zijn minst verwacht dat ook het uiterlijk zoals het toetsenbord en het buitenwerk van het apparaat schoon zou zijn gemaakt maar dat is zeker niet gedaan je kan echt zien dat het zeer goed en lang gebruikt is verder werkt het wel goed .maar vond dit echt wel echt jammer

Marouane el Hamdaoui beoordeelde op 2019-01-07

Uitstekende service!

Yvette van der Meulen beoordeelde op 2019-01-05

Tweede xeen pc besteld snel in huis en alles volgens afspraak

mark Ursum beoordeelde op 2019-01-04

Pc zo goed als nieuw, netjes met een lege windows 10 en licentie

Ad Leeuwesteijn beoordeelde op 2018-12-31

Mooie hp laptop gekocht, ziet er als nieuw uit.

alexander herget beoordeelde op 2018-12-27

Product was in orde, en heel netjes. Computer was echter alleen verpakt in 1x bubbelfolie en een doos. Mijns inziens is dat een beetje weinig en zou volgens mij snel tot schade kunnen lijden tijdens het transport. Toch is het product zonder schade afgeleverd.

Natasja beoordeelde op 2018-12-27

Prima laptops, plug and play, goede prijs en snel geleverd. Heb al 2 keer besteld, elke keer goede ervaring.

R. van den Maagdenberg beoordeelde op 2018-12-26

binnen een dag geleverd ! geweldige laptop, echt een aanrader.

Pea van de Velde beoordeelde op 2018-12-26

Prima. Levering keurig. Niet helemaal conform de toezegging, maar een dag later.
Keurig ingepakt. Snel antwoord op vraag.

Lars beoordeelde op 2018-12-25

Snelle levering, prima spullen, als nieuw zo schoon... even laatste bios en drivers geïnstalleerd, daarna direct in gebruik genomen.

Ed van der Veer beoordeelde op 2018-12-24

Snelle levering. Kwaliteit prima

Peter Last beoordeelde op 2018-12-18

Mijn ouders waren op zoek naar een nieuwe laptop - hier gevonden bij PCmagazijn. Keurig apparaat, functioneert perfect, zelfs vlotte levering rondom Sinterklaas. Top!
Inmiddels ook voor mezelf nog een besteld.

Hidde De Jong beoordeelde op 2018-12-17

Snelle levering en laptop is zoals verwacht. Top

Henk Wouters beoordeelde op 2018-12-15

Kan niet anders zeggen dat ik het geleverde product in een uitstekende staat ontvangen hebt.

Bram dB. beoordeelde op 2018-12-14

Mooi systeem lekker snel. Dit is mijn tweede laptop bij pvmagazijn. 2x goed. Aanrader.

Bereket Mengesteab Kidane beoordeelde op 2018-12-12

Goede materialen. Jammer dat in eerste instantie slechts de helft van de bestelde materialen afgeleverd werd en er eerst een telefoontje gepleegd moest worden voor het in orde kwam. Het telefoonnummer zou eigenlijk op de bestelbon en afleverbon vermeld moeten staan!

Henri S. beoordeelde op 2018-12-10

Laptop voor mijn dochter gekocht, keurig op tijd in prima staat ontvangen. We zijn er heel erg blij mee.

pieter beoordeelde op 2018-12-08

snel, alles zoals beloofd