PC Magazijn
Als specialist in refurbished pc’s en laptops leveren wij graag aan ICT bedrijven.

Wij bieden pc’s en laptops waarvan het leasecontract is afgelopen, of die door bedrijven (financieel) zijn afgeschreven. Deze apparatuur wordt door ons grondig gereinigd en refurbished. Alle onderdelen worden gecontroleerd en zo nodig vervangen.

Vervolgens installeren wij een nieuwe en legitieme versie van Windows 7 of Windows 10 op de pc of laptop. U koopt op die manier een jong refurbished apparaat met specificaties die voldoen aan de huidige eisen.
De zekerheden van https://www.pcmagazijn.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016