PC Magazijn
PC Magazijn is de specialist in refurbished desktops en laptops voor bedrijven en particulieren.

PC Magazijn refurbished desktops en laptops waarvan het leasecontract is afgelopen, of hardware welke door bedrijven (financieel) zijn afgeschreven. Deze producten worden grondig gereinigd en refurbished. Alle onderdelen worden gecontroleerd en zo nodig vervangen.

Er wordt een "schone" Windows installatie verricht met de nieuwste versie. Zo kunt u een snelle en voordelige computer of laptop kopen met goede specificaties voor een fractie van de nieuwprijs.

Op alle hardware heeft u 1 jaar garantie en tevens hanteren wij "Niet goed? Geld terug" binnen 14 dagen na aankoop.

Heeft u vragen? Neem contact met ons op via info@pcmagazijn.nl of 085-0402137.
De zekerheden van https://www.pcmagazijn.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016