PC Magazijn
Als specialist in refurbished pc’s en laptops leveren wij graag aan ICT bedrijven.

Wij bieden pc’s en laptops waarvan het leasecontract is afgelopen, of die door bedrijven (financieel) zijn afgeschreven. Deze apparatuur wordt door ons grondig gereinigd en refurbished. Alle onderdelen worden gecontroleerd en zo nodig vervangen.

Vervolgens installeren wij een nieuwe en legitieme versie van Windows 7 of Windows 10 op de pc of laptop. U koopt op die manier een jong refurbished apparaat met specificaties die voldoen aan de huidige eisen.
Filter 709 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 548 met beschrijving

• Erwin Manten
    Geverifieerde klant van PC Magazijn

Goed verpakt, snel geleverd en dat tegen een gunstige prijs!

• Barry Wouda
    Geverifieerde klant van PC Magazijn

Goed werkende computersystemen voor een normale/ schappelijke prijs. Verder staat deze 'partij' goed aangeschreven op intgernet en ziet de website er professioneel uit.

• Hoe beoordeel je PC Magazijn?

• Hans Peter Pluim Mentz
    Geverifieerde klant van PC Magazijn

Uitstekende service en laptop snel geleverd. Jammer dat PostNL de verzending niet altijd kan nakomen. PC Magazijn compenseerde de verzendkosten. Dat noem ik nog eens service van PC Magazijn. Top!

• Sven van Rossum
    Geverifieerde klant van PC Magazijn

Goed product voor een goede prijs!

• Robert Zwanink
    Geverifieerde klant van PC Magazijn

Snelle levering en goede service

• Martin Price
    Geverifieerde klant van PC Magazijn

Snelle en efficiente. PCs en schermen zijn in uitstekende conditie.

• Lennard Meijer

Daarom

• J. Vogel

snel geleverd, goede kwaliteit

• EDWIN DORTLAND
    Geverifieerde klant van PC Magazijn

Ze doen wat ze beloven. Snel leveren, keurige producten. Ik bestelde tot nu toe een mini-PC en een laptop. Beide top. Vast niet de laatste bestelling geweest.

• Jan Hendrik Vierdag
    Geverifieerde klant van PC Magazijn

Snelle levering en product zag er prima uit. Blij mee