PC Magazijn
PC magazijn is de leverancier voor refurbished PC's, laptops en monitors. Al onze systemen zijn met de hand gecontroleerd, schoongemaakt en voorzien van een nieuwe windowsinstallatie. Leverancier voor organisatie, ICT bedrijven en ook particulieren kunnen online bestellen.
refurbished pc refurbished laptops refurbished monitors
9,2
Filter 1265 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 873 met beschrijving

• Wim de Leeuw

Fijne prijs, goede service

• Rinus Versluis
    Geverifieerde klant van PC Magazijn

Product bleek niet schoongemaakt te zijn i.t.t. wat op de website staat. In het verleden ook een desktop bij PC Magazijn aangeschaft welke ook niet was schoongemaakt. Het stof zat dik op de ventilatoren.
    Product was wel prima verpakt en werkt.

• Hoe beoordeel je PC Magazijn?

• Bert Roes
    Review voor PC Magazijn

Zoals beloofd op de website kon ik (na in het weekend besteld te hebben)
    de laptop op dinsdag ophalen bij mijn afhaalpunt. Uit de doos kwam een keurig apparaat (met een nauwelijks zichtbaar deukje aan de zijkant). Tot zover de hardware. Maar met de software was het minder gesteld! Na de systeemanalyse van HP erop losgelaten te hebben, bleek dat er 9 (negen) verouderde drivers niet waren geupdated, waaronder het BIOS-systeem!
    Misschien toch een manco bij PC-magazijn. Vergeet, naast het reinigen van de hardware, ook niet om de software te checken!

• M. Veldhuis
    Geverifieerde klant van PC Magazijn

Nadat ik mijn bestelde artikel niet heb ontvangen (als gevolg van wanprestatie door PostNL die mijn pakket hebben verwisseld met een zak kleding) heeft PC

• Jan

Doet wat het beloofd.

• Ik
    Geverifieerde klant van PC Magazijn

Goede service, een miniscuul probleempje werd binnen enkele minuten opgelost

• Kenny
    Geverifieerde klant van PC Magazijn

Snelle levering, Product had rating "5" en ik heb het ontvangen zonder echte"gebruikerssporen". Alles werkt naar behoren. Ik ben heel tevreden.

• Bernd Walter
    Geverifieerde klant van PC Magazijn

Helaas een laptop ontvangen met defect toetsenbord, daardoor geen 5* van mij. Omdat ik in Spanje verblijf was dit een extra handicap. Maar zowel het versturen naar Spanje door PCMagazijn als het retourneren via Seur verliep bijna vlekkeloos. Die adressen op het platteland in Spanje wordt door vele transporteurs niet „herkend“ en het pakket dus niet afgeleverd. Maar daar kan PCMagazijn niets aan doen.
    Wat ik jammer vond is dat niet duidelijk was dat i.g.v. garantie de retourzending ook vergoed wordt door PCMagazijn. In mijn geval is alles netjes geretourneerd.

• Frank
    Review voor PC Magazijn

Hoge kwaliteit voor een lage prijs.

• Ahmet Beyaztas
    Geverifieerde klant van PC Magazijn

Weer een snelle levering. Prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend

• Ton Geldens
    Geverifieerde klant van PC Magazijn

Snel geleverd, deskundig verpakt en zoals gewoonlijk in uitstekende staat.
    Prima alternatief voor een nieuwe PC.

• Ria Kleijweg
    Geverifieerde klant van PC Magazijn

Een dag na de bestelling geleverd. De laptop lijkt wel nieuw!

• Hans Pouw
    Geverifieerde klant van PC Magazijn

Makkelijk te bestellen , prima verpakt en snel geleverd

• Berry Tax
    Geverifieerde klant van PC Magazijn

Snelle levering, prima product. Helaas niet wat ik zocht, ander bouwjaar/productietype dan mijn eigen P2419H waardoor schermkleuren verschillen. Retourlevering en terugbetaling vlekkeloos.

• Carin H
    Geverifieerde klant van PC Magazijn

Goede service, snelle levering, telefonisch goed bereikbaar bij vragen over de bestelling.

• Guilherme Maciel
    Geverifieerde klant van PC Magazijn

The product arrived on time and was very well packaged. It is exactly as described on the website.

• Norbert Vermeulen
    Geverifieerde klant van PC Magazijn

Echt goede pc en zeker niet duur. Stil en zuinig.

• Adri Laarman
    Geverifieerde klant van PC Magazijn

Pc's volgende ochtend snel klaar gemaakt, zodat ik ze kon afhalen.

• Jordy van Sonsbeek
    Geverifieerde klant van PC Magazijn

Super snelle service en kwalitatief goede producten!

• Bram Hoppenbrouwer
    Geverifieerde klant van PC Magazijn

De laptop kwam een dag te laat, hier ben ik eigenlijk wel blij mee want dan hoop ik dat hij beter is nagekeken! Maar dat had wel gecommuniceerd kunnen en moeten worden! Wel een goede laptop ontvangen 💪