Nijverheidsweg 43

Google Plus/Places - 10,0

Lise beoordeelde op 2019-03-22

Aardig

Bri de Winther beoordeelde op 2019-03-22

Service gericht, prettig en vriendelijk in contact. Top!

Ellen van den Berg beoordeelde op 2019-03-22

Theresia Ticheler beoordeelde op 2019-03-21

Bram Zegger beoordeelde op 2019-03-10

Ik ben heel tevreden over de bestelling. Ik heb hem zelf opgehaald en de pallets stonden meteen voor me klaar. Communicatie ging ook heel gemakkelijk. Je kan altijd appen.

James Robertson beoordeelde op 2019-03-05

Petra De Groot beoordeelde op 2019-03-04

Super snelle levering

Rene Daatselaar Baarslag beoordeelde op 2019-03-03

Goed en slelle service ook in de late uurtjes van de avond. Snelle levering zonder problemen

Denise Binkhorst beoordeelde op 2019-03-01

Goede service!

Judith Kraaijenzank beoordeelde op 2019-02-17

Django beoordeelde op 2019-02-17

Prima product tegen een goede prijs, snelle en vriendelijke hulp bij vragen, ook per whatsapp.
Ik heb ' goed' ingevuld ipv. ' uitstekend' omdat de bezorging wat onhandig verliep: geen e-mail van tevoren en de bezorger wilde de pallets eerst niet naar mijn voordeur brengen, hij beschouwde de centrale ingang van de flat als voordeur, ondanks dat we een lift hebben.
Maar de pallets zelf zijn precies wat ik wilde, en heel exact de maat die ik had besteld :-)

J beoordeelde op 2019-02-16

ZV beoordeelde op 2019-02-14

PalletDiscounter is makkelijk benaderbaar via verschillende kanalen (chat via de website, telefoon en e-mail), er wordt goed naar je geluiserd en meegedacht voor oplossingen.

Reactie van PalletDiscounter:
Bedankt voor jouw leuke review! We denken graag met de klant mee en proberen altijd een oplossing te vinden. We hopen dat je veel plezier hebt van jouw pallet bed.

Paul Hitzert beoordeelde op 2019-02-11

We zijn heel aardig geholpen. Pallets werden zo in de auto geschoven. We hoefden dus niet zelf met de pallets te sjouwen.

Beste Paul,

Fijn dat je zo positief bent over onze dienstverlening! We wensen je heel veel plezier met de pallets en we hopen je graag weer eens te zien.

Ilse Bielderman beoordeelde op 2019-02-10

Jacqueline Raaijmakers beoordeelde op 2019-02-04

Zeer tevreden snelle reacties op apps en na bestellen in webshop direct ophalen! Top!

Raaja Ganapathy Subramanian beoordeelde op 2019-01-21

H van Manen beoordeelde op 2019-01-18

Snelle service, makkelijk overleg dmv whatsapp.
Pallets zien er goed uit.

Reactie van PalletDiscounter:
Super om te horen dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Hier doen we het voor!
We hopen je graag nog eens te zien. Veel plezier met de pallets!

Niels den Brok beoordeelde op 2019-01-18

Kaya Dielessen beoordeelde op 2018-12-31

Aan telefoon goed uitgelegd, snelle bezorging, alles netjes neergezet.