Nijverheidsweg 43

Karan Shah beoordeelde op 2019-05-24

B. Sam beoordeelde op 2019-05-20

Christel Speijers beoordeelde op 2019-05-18

Phillip Smits beoordeelde op 2019-05-08

Goede service gerichtheid!! Gericht op oplossingen.

Reactie van PalletDiscounter:
Bedankt voor deze mooie review Philip en fijn dat we je hebben kunnen helpen.
Heel veel plezier met de pallets!

Mvg,
Daniel | PalletDiscounter

Danielle Koeman beoordeelde op 2019-05-05

Onprofessioneel. Geen bevestigingsemail na het bestellen van de pallets. Doorverwezen om Johan via whatsapp over de levering te berichten. Pas de dag dat de bestelling geleverd werd bericht gehad; ‘ze komen over twee uur’. Je moet maar net thuis zijn.

Reactie van PalletDiscounter:
Beste Danielle,

Jammer dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Doordat onze klanten vaak reageren per WhatsApp leek het ons dit de beste en snelste manier om te communiceren. Aangezien wij per email de dag van tevoren bekend hadden gemaakt dat wij de volgende dag zouden bezorgen en geen reactie kregen van je.

Uiteindelijk heb je de bestelling binnen de afgesproken tijd gehad en we wensen je veel plezier met de pallets.

Mvg,
Daniel | PalletDiscounter

Jane Martina-martis beoordeelde op 2019-05-04

Ricco Schilder beoordeelde op 2019-04-22

Ferry van Rosendaal beoordeelde op 2019-04-17

Laat op de avond nog contact gehad met Daniel, via Whatsapp. Lekker gemakkelijk.

Na wat vragen beantwoord gekregen te hebben direct 14 pallets besteld.
Een week later, op mijn gewenste dag, de pallets keurig geleverd. Tot in de achtertuin! Nette service.

Nu moet ik zelf aan de slag! Een lounche set maken.

Ben je op zoek naar goede pallets, hier moet je zijn!

Frank VanderTuin beoordeelde op 2019-04-15

Loes Plagman beoordeelde op 2019-04-14

goede kontakt over de levering..zelfs wat naar vore. gehaald

Jacqueline van Randeraad beoordeelde op 2019-04-10

Communicatie was snel, duidelijk en vriendelijk. Bezorging perfect geregeld, Inmiddels in het zonnetje op mijn relaxte pallet loungebank!

Leonie De Rooij beoordeelde op 2019-04-05

Hele goede en aardige service

Roy van der Vegt beoordeelde op 2019-04-01

Alles voor een paar leuke pallet onderzetters.
Die passen mij wel.

Website is overzichtelijk, en gauw gevonden wat ik zoek.
Eerst wilde ik b keus euro pallets. Maar het prijsverschil is nihil met nieuwe.
Dus die keus was snel gemaakt.

Het gaat worden... Een loungeset

Babs Ouwehand beoordeelde op 2019-03-28

Zeer tevreden !! Zondag besteld en mijn mazzel, donderdag bezorgd, keurige aflevering en prima pallets !! Zeker een aanrader als je kiest voor een palletbed !!

Irina Touw beoordeelde op 2019-03-28

Lise beoordeelde op 2019-03-22

Aardig

Bri de Winther beoordeelde op 2019-03-22

Service gericht, prettig en vriendelijk in contact. Top!

Ellen van den Berg beoordeelde op 2019-03-22

Theresia Ticheler beoordeelde op 2019-03-21