Nijverheidsweg 43
KvK 72046368

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Google Plus/Places - 10,0

Jacqueline Vincken beoordeelde op 2018-11-17

Goede service, levering is nog niet volledig. Maar alle vertrouwen dat t goed komt

Daylene Kroon beoordeelde op 2018-11-03

Linda van Ouwerkerk beoordeelde op 2018-10-29

Rob van Beijnum beoordeelde op 2018-10-27

Keurige snelle levering volgens afspraak. Pallets ook top.

Frans Hauzer beoordeelde op 2018-10-25

Behulpzame chauffeur .

Wietze Jorritsma beoordeelde op 2018-10-23

Complete set pallets besteld voor het maken van een pallet bed. Vlotte afhandeling van de bestelling en tegen een lage vergoeding werd dit thuis afgeleverd! Zeer klantvriendelijk en een vlotte respons op vragen. Zeer tevreden!

Dominick Olthuijsen beoordeelde op 2018-10-17

August beoordeelde op 2018-10-13

Goede communicatie, snelle levering, goede kwaliteit.

Carla Bosman beoordeelde op 2018-10-13

Zeer tevreden over mijn bestelling bij PalletDiscounter. Vriendelijk chauffeur die me heeft geholpen om de houten pallets naar binnen te dragen. Verder verliep de betaling vlot en werden mijn vragen snel beantwoord via de chatservice. Ik ga zeker vaker bestellen en heb jullie ook aangeraden bij vrienden en familie.

Lotje Driessen beoordeelde op 2018-10-12

Voor in mijn tuin zocht ik een keer iets anders dan de standaard bloembakken. Toen zag ik op jullie pallet webshop dat er pallet plantenbakken werden verkocht. Heb er 3 besteld voor mijn planten en 5 voor mijn moestuin. Ben er zeer tevreden over en iedereen die het zag vond het ook echt origineel!

Bedankt voor de klantvriendelijke service en aan de chauffeur die ze naar mijn tuin heeft gedragen. Ik raad PalletDiscounter echt iedereen aan!

Remco Scholten beoordeelde op 2018-10-12

Ik had nieuwe europallets nodig voor mijn pallet bed en zag dat jullie online qua prijzen en verzendkosten de goedkoopste zijn. Op andere pallet webshops gekeken en daar stonden de prijzen exclusief btw terwijl jullie alles inclusief btw weergeven. De Europallets zijn van goede kwaliteit wat je ook mag verwachten met het EPAL keurmerk. Mocht ik in de zomer weer wat nodig hebben dan bestel ik zeker weer bij PalletDiscounter!

Janny de Haan beoordeelde op 2018-10-11

Voor mijn zoon wilde ik een tv kast bestellen, maar dan net eentje die anders dan al die Ikea tv meubels. Ik kwam bij PalletDiscounter uit en zag dat ze pallet tv meubels verkochten. De zwenkwieltjes met remmen werken perfect en zijn echt handig. Mijn zoon is erg blij mee tijdens het gamen met zijn vrienden.

In de zomer ga ik zeker weer bij jullie bestellen, maar dan ga ik voor een pallet loungeset. Bedankt voor de snelle en vriendelijke bezorging + service!

Henk van den Berg beoordeelde op 2018-10-11

Vandaag mijn bestelling binnen gekregen en ben erg tevreden met de pallet bedden. Wij hebben een eigen bed and breakfast en wilden iets anders. Online kwamen we bij PalletDiscounter uit en bij jullie waren de prijzen en bezorgkosten het laagst. Daarnaast is jullie service top en werden de pallets door een vriendelijk chauffeur bezorgd. Hij heeft ons ook mee geholpen de Europallets naar binnen te dragen.

Kortom, PalletDiscounter is een betrouwbare en zeer klantvriendelijke pallet webshop waarbij de klant centraal staat!

Dennis van Velsen beoordeelde op 2018-10-10

Perfecte pallets! Snelle levering en vriendelijke bezorger. Telefonisch ook uitstekend te bereiken!

Michael van Baaren beoordeelde op 2018-10-08

Direct antwoord via een bericht op mijn aanvullende vraag bij de bestelling. Goede service!

Reactie van PalletDiscounter:
Bedankt voor deze positieve review Michael! Heel veel plezier met de pallets.

Mvg,
Daniel | PalletDiscounter

wouter westenberg beoordeelde op 2018-09-21

zeer tevreden. aangenaam in contact, reageert zeer snel op berichten. mijn eerste bestelling verliep goed. snelle levering en informeert goed over wanneer de bezorging plaats vindt. Ook na de levering wordt er persoonlijk geïnformeerd of alles in orde is. in mijn geval had ik zelf een fout gemaakt in de bestelling. dit was echter binnen 24 uur opgelost en stonden er andere pallets en er zijn geen extra transportkosten gerekend, terwijl er wel tweemaal is gereden door mijn fout. kortom, ik vond het aangenaam zaken doen met Daniel en naar mijn mening heeft hij zijn zaken prima voor elkaar.

Daniel de Ridder beoordeelde op 2018-08-25

Zeer tevreden over mijn online bestelling bij PalletDiscounter. Ik raad het het iedereen aan om hier je pallets te kopen. Prijs/kwaliteit & service top!

J. van Deursen beoordeelde op 2018-08-24

Prijzen netjes incl BTW weergegeven op de webshop zorgt voor transparantie. Bij andere webshops is dit vaak niet het geval. Kwaliteit nieuwe europallets uitstekend! Ga vaker bestellen bij PalletDiscounter.

Janneke van Stiphout beoordeelde op 2018-08-23

Tevreden over de kwaliteit Epal Euro Pallets. Heb ze gebruikt om er een salontafel van te maken. Nu willen vrienden ook bij jullie gaan bestellen, want de bezorging was ook nog eens snel tegen een betaalbare prijs!

H. Berg beoordeelde op 2018-08-14

Super snel . En goede kwaliteit. Ik ben heel erg tevreden.

H. Bert