Nijverheidsweg 43

Rick de Beijer beoordeelde op 2019-07-06

Jorn Stouten beoordeelde op 2019-07-04

snel, aardig, goed!

Wouter beoordeelde op 2019-06-29

Ik heb 6 Europallets gekocht bij PalletDiscounter, maar vanwege tijdgebrek kon ik pas weken later de pallets ophalen. Dit was geen enkel probleem. Top service!

Wieke Everts beoordeelde op 2019-06-25

Goede service

Jaap Seelig beoordeelde op 2019-06-20

Antoon Noij beoordeelde op 2019-06-18

Ik had het liefst alleen EUR pellets gehad i.p.v. EPAL pellets omdat ik wat kwaliteit verschil zie tussen deze twee. Met name dat de EUR pellets meer vergelijkbaar zijn met elkaar en er wat meer verschil zit tussen de EPAL pellets die ik heb ontvangen. Dit kan ook toevallig zijn met diegene die ik heb ontvangen.

Elizabeth De Vries beoordeelde op 2019-06-13

Jorrit Sterk beoordeelde op 2019-06-10

Prima service over de telefoon en via de mail, goed verzorgd. Wat ik wel jammer vond was dat toen de bestelling eenmaal geleverd was op de onderste pallet toch een aantal flinke splinters waren waarover echt even goed geschuurd moest worden. Voor de rest is het als bed echt prima.

Annemijn Louws beoordeelde op 2019-06-08

Babette Gernaat beoordeelde op 2019-06-01

Tobias van Valkenhoef beoordeelde op 2019-05-31

Sacha Wamsteker beoordeelde op 2019-05-29

Ik was enorm onder de indruk van de moeite die Daniel voor mij heeft gedaan om ervoor te zorgen dat de pallets, die ik wilde gebruiken voor een loungebed als een verjaardagscadeau, op tijd kwamen. Ik was laat met bestellen, maar dankzij Daniel was het er allemaal op tijd. De bezorging was ook perfect en de pallets zijn goed. Prachtige loungebank en het voelt voor mij goed dat het gebruikte pallets zijn. Veel beter dan die kunststof loungebanken. Veel dank!

Martin Blokland beoordeelde op 2019-05-25