Nijverheidsweg 43
KvK 72046368

Google Plus/Places - 10,0

Raaja Ganapathy Subramanian beoordeelde op 2019-01-21

H van Manen beoordeelde op 2019-01-18

Snelle service, makkelijk overleg dmv whatsapp.
Pallets zien er goed uit.

Niels den Brok beoordeelde op 2019-01-18

Kaya Dielessen beoordeelde op 2018-12-31

Aan telefoon goed uitgelegd, snelle bezorging, alles netjes neergezet.

angela nota beoordeelde op 2018-12-24

maarten Dijkman beoordeelde op 2018-12-17

Heel tevreden! Antwoord op verschillende vragen werden in (zeer) korte tijd beantwoord. Het afhalen van de bestelling ging vlot en medewerker was erg vriendelijk.

ramon roos beoordeelde op 2018-12-03

Joyce Bos beoordeelde op 2018-11-28

Pepe Rubbens beoordeelde op 2018-11-26

Bart Visser beoordeelde op 2018-11-22

Snelle levering goede communicatie!

Lodewijk beoordeelde op 2018-11-20

Mooie pallets en goede service. Heel erg blij mee, dankjewel!

Jacqueline Vincken beoordeelde op 2018-11-17

Goede service, levering is nog niet volledig. Maar alle vertrouwen dat t goed komt

Daylene Kroon beoordeelde op 2018-11-03

Linda van Ouwerkerk beoordeelde op 2018-10-29

Rob van Beijnum beoordeelde op 2018-10-27

Keurige snelle levering volgens afspraak. Pallets ook top.

Frans Hauzer beoordeelde op 2018-10-25

Behulpzame chauffeur .

Wietze Jorritsma beoordeelde op 2018-10-23

Complete set pallets besteld voor het maken van een pallet bed. Vlotte afhandeling van de bestelling en tegen een lage vergoeding werd dit thuis afgeleverd! Zeer klantvriendelijk en een vlotte respons op vragen. Zeer tevreden!

Dominick Olthuijsen beoordeelde op 2018-10-17

August beoordeelde op 2018-10-13

Goede communicatie, snelle levering, goede kwaliteit.

Carla Bosman beoordeelde op 2018-10-13

Zeer tevreden over mijn bestelling bij PalletDiscounter. Vriendelijk chauffeur die me heeft geholpen om de houten pallets naar binnen te dragen. Verder verliep de betaling vlot en werden mijn vragen snel beantwoord via de chatservice. Ik ga zeker vaker bestellen en heb jullie ook aangeraden bij vrienden en familie.