Nijverheidsweg 43
085–0603 727
KvK 72046368

Google Plus/Places - 10,0

Mascha Essers beoordeelde op 2019-08-17

Kwalitatief goede kussens. De winkel heeft een excellente service. Denken goed mee. TOP.

R. van Vliet beoordeelde op 2019-08-09

Goede service en vriendelijke mensen.

Johan Koolen beoordeelde op 2019-08-03

Henk Punter beoordeelde op 2019-08-02

Zeer goede kwaliteit kussens.
De chauffeur was iets later, maar toen ik een sms stuurde kreeg ik meteen reactie.
Amsterdam, ook niet echt een makkelijke stad om met een vrachtwagen rond te rijden 😉
Erg blij met de kussens.

Earl van Es beoordeelde op 2019-08-02

Perfecte service,goed product en snel in huis

C.W. beoordeelde op 2019-07-31

Super geholpen door Daniel! Totaal iets van 10 banken en tafels besteld en alles is correct geleverd.

Jan Rosier beoordeelde op 2019-07-29

uitstekende communicatie, vlotte afhandelng

Eric Hoekstra beoordeelde op 2019-07-28

Gaan goed met klachten om. In eerste instantie ontevreden, geen bericht over bezorging, men staat opeens voor de deur. Met zwarte kussens terwijl ik grijze had besteld, omdat men problemen heeft met leverancier. Geen bericht hierover of enige compensatie. Dit is daarna netjes opgelost

Babette aertsen beoordeelde op 2019-07-27

Rick de Beijer beoordeelde op 2019-07-06

Jorn Stouten beoordeelde op 2019-07-04

snel, aardig, goed!

Wouter beoordeelde op 2019-06-29

Ik heb 6 Europallets gekocht bij PalletDiscounter, maar vanwege tijdgebrek kon ik pas weken later de pallets ophalen. Dit was geen enkel probleem. Top service!