Haarlemmerstraat 189
+31715149706

8,8

Anoniem beoordeelde op 2019-07-17

Nanda beoordeelde op 2019-07-16

Goed, maar het was echt op het nippertje optijd binnen. De bestelling had vertraging. Best lastig als het 2 dagen te laat komt. En je het kado voor een verjaardag hebt besteld. Kwam een uur voordat ik naar de verjaardag vertrok binnen...

Reactie van Paperwhite, kado's & bedrukkingen:
De post nl voor brievenbuszendingen zijn niet meer zo stipt als vroeger. We merken dat het regelmatig voorkomt dat het een paar dagen duurt voor dat het bezorgd wordt. Mocht je nog eens willen bestellen en heb je haast kies dan voor brievenbus track and trace, dan heb je het de volgende dag op de mat liggen. Bedankt voor je reactie.

Sandra van der Vaart beoordeelde op 2019-07-16

Mijn spiegel was onderweg zoek geraakt, maar ze stuurden onmiddellijk n nieuwe, zodat ik mijn kado toch nog op tijd had. Super service!!

Hanneke beoordeelde op 2019-07-16

Ontzettend tevreden! Duidelijke uitleg op website en er werd precies voldaan aan alle vragen!

Nan beoordeelde op 2019-07-16

Heel tevreden. Keukenschort met tekst en foto's als afscheidscadeau. Alles staat er mooi op en snelle levering!!

Dank je wel.

Lianne beoordeelde op 2019-07-16

Goede service,en heel klantvriendelijk en snelle levering.
Netjes gemaakt en netjes verpakt.

Reactie van Paperwhite, kado's & bedrukkingen:
Bedankt Lianne voor je beoordeling.

Miranda Oostveen beoordeelde op 2019-06-14

Enige minpuntje dat de ontvanger bij het openen van het cadeau een vlek ontdekte op de kussensloop.

Tom beoordeelde op 2019-05-31

Product nooit ontvangen met brievenpost

Reactie van Paperwhite, kado's & bedrukkingen:
Beste Tom, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We gaan een nieuw product voor je opsturen. Soms raken bij de postnl poststukken zoek. Het wordt dan fout gesorteerd. Vrijwel in al de gevallen komt het alsnog aan of retour naar ons. Wij wachten dan ook uiterlijk 10 dagen met het opsturen van een nieuw exemplaar. Mocht je in de toekomst minder risico willen hebben kies dan voor brievenbus track and trace. Kost iets meer maar de kans dat het mis gaat is veel kleiner.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-29

Anoniem beoordeelde op 2019-05-29