Haarlemmerstraat 189
2312DP Leiden
+31715149706

8,9

Jip beoordeelde op 2017-11-19

Erg blij met het resultaat van kussenslopen! Twijfelde over kwaliteit van de fotos maar staat er keurig op. Ziet er uit of het lang meegaat.
Snelle levering en erg attent. Ik had brievenbuspost aangevinlt ipv pakket. Wat in dit geval duurder was. Werd gelijk gebeld en kreeg geld terug.

Reactie van Paperwhite, kado's & bedrukkingen:
Bedankt voor deze beoordeling Jip.

Edith Brands beoordeelde op 2017-11-15

Hele snelle levering, en echt leuk geworden.

Reactie van Paperwhite, kado's & bedrukkingen:
Goed om te horen, bedankt Edith.

Rut beoordeelde op 2017-10-19

Heel tevreden, goede service en snelle levering. Prima!!

Bedankt voor je bericht.

Brigitta beoordeelde op 2017-10-15

Wat problemen tijdens het plaatsen van de bestelling, maar vriendelijk via de mail vlot opgelost.

Bedankt voor de reactie.

Dee beoordeelde op 2017-10-12

Tevreden over het product maar zeer Ontevreden over de levering en de communicatie. Op de site staat in dikke letters bij levertijden: Wanneer je op werkdagen voor 12.00 uur besteld, wordt het dezelfde dag nog verzonden. De keus om via deze shop het baby cadeau welke op 4 okt. nodig was te bestellen, is daarop gebaseerd. Op 3 okt. de bestelling rond 9.15 geplaatst, vervolgens nadat het pakket niet geleverd is de reactie: Normaal gesproken bezorgd DHL de volgende werkdag. Paperwhite is niet aansprakelijk als uw pakket later dan de volgende dag wordt bezorgd.

De volgende reactie is: leveren tussen 18-21 uur is niet voor dezelfde dag, maar altijd voor de dag erna tussen 6 en 9 uur in de avond
dit is voor klanten die overdag niet thuis zijn en sávonds hun pakketjes willen ontvangen. Je betaalt echter wel €6,95 aan verzendkosten hervoor en uiteindelijk is het pakket dus 2 dagen later op 5 oktober in de avond geleverd.

Kortom, adverteer niet met "super snelle levering" zodat wij als klant weten waar we aan toe zijn.

Reactie van Paperwhite, kado's & bedrukkingen:
Beste Dee, bedankt voor je bericht. We hebben je advies ter harte genomen en de websites zoveel mogelijk aangepast op dit punt. Dit zijn net nieuwe bezorgopties dus die hebben we nu beter omschreven. Wat betreft 3 oktober. Deze dag was ons bedrijf gesloten i.v.m. de viering van Leidens ontzet. We hebben toch doorgewerkt en geprobeerd alles op deze dag te verzenden. Helaas is dit voor niet alle pakjes gelukt. Sorry hiervoor.

Maris beoordeelde op 2017-10-12

Al vaak besteld. Altijd snel klaar en netjes afgewerkt

Reactie van Paperwhite, kado's & bedrukkingen:
Bedankt voor je feedback.

Mirre beoordeelde op 2017-10-10

Heel tevreden, snelle levering en goede kwaliteit. Product komt precies overeen met het plaatje op de website. Ik heb al vaker bij jullie besteld en ben altijd tevreden.

Goed om te horen Mirre.

Anoniem beoordeelde op 2017-10-10

Kwaliteit was goed, foto-afdruk was prima, snelle levertijd en netjes ingepakt

Joyce beoordeelde op 2017-10-10

Snelle levering. Mooie kwaliteit.

Ingrid van der meij beoordeelde op 2017-10-10

Super tevreden. Snel geleverd.

Jessica beoordeelde op 2017-10-10

Ik ben heel tevreden over de snelle levering en de kwaliteit van het artikel.

Bedankt Jessica.

Gerrit beoordeelde op 2017-10-10

Bestelling keurig verzorgd en netje op tijd afgeleverd.

Aaltje Nieuwdam beoordeelde op 2017-10-10

Ik bestel hier al vele jaren en het is altijd keurig verzorgd, op tijd, en goede communicatie (via mail).

Reactie van Paperwhite, kado's & bedrukkingen:
Bedankt Aaltje voor de beoordeling.

J.v. l. beoordeelde op 2017-10-10

Duidelijk beschrijving van wat je koopt

Reactie van Paperwhite, kado's & bedrukkingen:
Goed om te horen. We doen hier ons best voor.

Tamara beoordeelde op 2017-10-09

Bestellen ging goed, werd goed op de hoogte gehouden van verzenden, had klok snel in huis en zag er mooi uit. Geen uitstekend omdat de wijzers wel wat fragiel zijn, maar verder een supergave klok. Geweldig om kado te geven!

Reactie van Paperwhite, kado's & bedrukkingen:
Bedankt Tamara, bij problemen met de wijzers laat het ons weten.

Wil beoordeelde op 2017-10-09

Keurig op de hoogte gehouden van bestelling, prima leveringwil

Mevr. de Haan beoordeelde op 2017-10-09

Helaas heb ik een slechte ervaring met dit bedrijf. De foto op de bedrukking was onredelijk uitvergroot waardoor een groot stuk van de bedrukking wegviel. Ik had in de aanvraag van te voren specifiek mijn contactgegevens vermeld voor het geval er iets aan het beeld veranderd moest worden. Toen ik een mail stuurde waarin ik mijn teleurstelling uitte werd ik tegen gesproken en kreeg ik geen aanbieding om het goed te maken, Ik bestel nooit meer iets via deze site en raad het anderen ook niet aan.

Ilse beoordeelde op 2017-10-09

Kwaliteit niet zo best... foto had al witte puntjes van het loslaten toen die binnen kwam

Jonathan beoordeelde op 2017-10-09

4 dagen later geleverd
En niet ingepakt zoals aangegeven en waarvoor extra geld in rekening werd gebracht.

Reactie van Paperwhite, kado's & bedrukkingen:
Inpakken vergeten, sorry. Wat er met verzenden mis is gegaan kan ik niet meer terughalen. Normaal heb je het de volgende dag in huis.

I.N.V beoordeelde op 2017-08-19

snel, altijd goede afdrukken en vriendelijk met hulp.

Reactie van Paperwhite, kado's & bedrukkingen:
Bedankt voor jouw beoordeling.