Slaperdijkweg 116
2026 BL Haarlem

Flora beoordeelde op 2019-08-22

Eigenlijk had de beoordeling “uitmuntend” moeten zijn, maar die optie was er niet.
De breuk waarvoor ik de lijm had aangeschaft bleek niet lijmbaar met PASCO fix.
Dat viel natuurlijk tegen. Ik heb contact opgenomen met de leverancier.
Ik kreeg meteen mijn geld terug, en hoefde het flesje niet te retourneren.
Nu heb ik de keuzeknop van de combi oven met PASCO gefikst. Een plastic knopje dat was afgebroken. Al jaren geleden.
Binnen een paar secondes zat het muurvast en is het weer sterk genoeg om de metalen as waar de knop op geschoven moest worden rond te draaien. Er komt heel wat kracht op te staan als je de knop draait. Maar de las houdt stand!
Wel even een waarschuwing: ook aan vingers plakt het heel goed. Dus wees voorzichtig.
Groet, Flora

andre beoordeelde op 2019-08-21

Snel bezorgd en gratis

Appie beoordeelde op 2019-08-20

Goede lijm en zeer snel geleverd

T.Fellinga beoordeelde op 2019-08-17

Super snel en goed

R. Hek beoordeelde op 2019-08-15

Top produkt , super snelle levering

F Jongbloed beoordeelde op 2019-08-14

Heel tevreden duidelijke website snelle afhandeling en niet te vergeten super producten.

Nina beoordeelde op 2019-08-08

Super snelle levering

Bas beoordeelde op 2019-07-26

Snel geleverd! Kwaliteits product

J beoordeelde op 2019-07-23

Prima service

Peter beoordeelde op 2019-07-23

Snelle verwerking vsn de order. Paste in de brievenbus, dus prima

Hans Hoek beoordeelde op 2019-07-21

Gewoon prima firma met een uitstekend product en een snelle levering

Rabenort beoordeelde op 2019-07-21

Ik gebruik het al jaren en je kan er heel veel mee aan elkaar plakken en met het zand veel kunststof reperaties versterken

Fred Blom beoordeelde op 2019-07-11

Uitstekende after-sales ervaring

S. Verspeek beoordeelde op 2019-07-10

De bestelling is goed gegaan en snel bezorgd. Alles op zicht dus prima in orde. Ze waren alleen de Nederlandse gebruiksaanwijzing vergeten. Een foutje dat snel was verholpen. Dus door goede service en aandacht voor de klacht, een zeer tevrede klant erbij.

Reactie van PascoFix:
Beste heer Verspeek,

Allereerst dank voor uw recensie.
Blijkbaar is per abuis vergeten de gebruiksaanwijzing van onze Pasco Duo Power bij te voegen, onze excuses hiervoor. Onze klantenservice heeft inmiddels naar uw mailadres de juiste gebruiksaanwijzing doen toekomen.

Jordi beoordeelde op 2019-07-09

Eenvoudig besteld en snel geleverd gekregen. Alle prijzen inclusief verzenden.

Jan Borgerink beoordeelde op 2019-07-08

Snelle levering en goede service perfect lijm soort

Emile van Tuyl beoordeelde op 2019-07-08

Vandaag besteld en meteen de volgende dag ontvangen. Met de UV lijm mijn binnenspiegel weer op de voorruit geplakt, dit was een makkie met Pascofix. In 1 woord TOP!!

Boudewijn Krijger beoordeelde op 2019-06-25

Snel en duidelijk

Mulder beoordeelde op 2019-06-16

Supersnel

Joop Voerman beoordeelde op 2019-06-06

Hele goede secondelijm, veel en veel beter dan die kleine tubetjes in de winkel.