Slaperdijkweg 116
2026 BL Haarlem

Jilles Ettema beoordeelde op 2018-07-12

Gister besteld ,vandaag al in de brievenbus

J.Alderliesten beoordeelde op 2018-07-11

Had een gesprek met een Zeer deskundig en begrip volle man!!! veel dank Groet Jan.

F.Bosman beoordeelde op 2018-07-05

Heel tevreden gisteren besteld en morgen in huis.

Jack beoordeelde op 2018-07-04

Perfecte lijm, en helemaal icm het vulpoeder, ongekende mogelijkheden en het is gelijk keihard!

Tuin beoordeelde op 2018-07-03

Prima

Leefers beoordeelde op 2018-06-27

Snelle levering en spoedige reactie op een technische vraag.

Antoine beoordeelde op 2018-06-25

Productsnel binnen. Werk perfect!

Henry beoordeelde op 2018-06-16

Lijmt echt alles , nog nooit zulk goed spul mee gemaakt

H Weenink beoordeelde op 2018-06-06

erg duidelijk, een mail gestuurd, bedrijf belde op om te vragen wat ik precies wou lijmen, klasse, goeie service18

Kees beoordeelde op 2018-06-03

Zag een demo van Pascofix op een beurs. Ik was stomverbaasd wat ik zag en dacht DAT spul wil ik thuis hebben.
Beursaanbieding meegenomen en thuis diverse lijm en reparatieklusjes gedaan, ONGELOFELIJK wat je er mee kunt repareren, de superlijm in combinatie met het vulmiddel. En ZO weinig nodig.
Tis ook een uitstekend vaderdagcadeau vind ik. 😉

b b de boer beoordeelde op 2018-06-02

duidelijk en overzichtelijk, snelle levering

Edwin beoordeelde op 2018-06-02

ik heb eerder lijm besteld.na een maand was het hard geworden.ik heb contact opgenomen en kreeg nieuwe lijm.top service. daarnaast kreeg ik het advies om het koel te bewaren. ik heb datzelfde flesje al enkele jaren en ik bewaar het in de vriezer en het is nog steeds prima te gebruiken. heb er al zoveel mee gelijmd.ook het vulmiddel is ideaal,het is dan ook meteen droog.dit is een product zonder mooie praatjes,het werkt gewoon super.

Albert Huppertz beoordeelde op 2018-06-01

Ik had 1 vraag en die werd meteen met een duidelijk antwoord ,beantwoord.

Fred beoordeelde op 2018-05-25

Donderdag besteld, vrijdag in huis.
Had en 500mj flacon besteld en kreeg er ongevraagd 2 10ml flesjes bij, erg klant vriendelijk, zo hoef ik niet alles met de grote flacon te plakken

Marion beoordeelde op 2018-05-18

Snelle levering netjes verpakt!
Thanks

Nico beoordeelde op 2018-05-14

Hele goede service, advies en begeleiding bij de lijm klus, kortom super!

M. Orgers beoordeelde op 2018-05-03

Weer uitstekend. Levering binnen 24 uur. Deze keer de vulstof besteld. Werkt perfect.

LG Westerhoff beoordeelde op 2018-04-28

Snel geleverd. Goed product. Klasse!

j. van 't Hek beoordeelde op 2018-04-22

Ik heb verschillende filmpjes van Pascofix op YouTube gezien en vaak neem ik die met een korreltje zout.
Toch maar gekocht en het werkt echt zoals je ziet op de filmpjes.

Wim Backers beoordeelde op 2018-04-05

Goede duidelijke informatie op de website voor een bestelling, gevolgd door een correcte en snelle levering