Slaperdijkweg 116
2026 BL Haarlem

remco van Ahee beoordeelde op 2018-12-14

ooit via een beurs een kennismakingspakketje aangeschaft, nu moet ik iets lijmen en moet goed gebeuren, vandaar nabestelling gedaan. bevestiging via mail dat het verzonden is op woensdag, nu maar hopen dat het vandaag( vrijdag) aankomt.
ivm kerst kan het wat langer duren, waarvoor ik uiteraard respect heb!

Wiljo beoordeelde op 2018-12-05

Prima lijm en de volgende dag geleverd

GerGosen beoordeelde op 2018-12-01

Top product, levering idem...

Leen van Rijswijk beoordeelde op 2018-11-24

Snel binnen na bestelling.
jammer dat er geen technische beschrijving bij was gevoegd hoe de lijn te gebruiken.
nu moet ik dit op Internet zien te vinden

JW Stekelenburg beoordeelde op 2018-11-22

Prima. Vlotte afhandeling en de volgende dag geleverd.

Jos Vriends beoordeelde op 2018-11-14

gewoon goed

Jbuwalda beoordeelde op 2018-10-20

Ik zei het al, uitstekend

Willem beoordeelde op 2018-10-11

Stefan beoordeelde op 2018-10-10

snel geleverd. Zonder portokosten. En prima lijm.

Harry Berndt beoordeelde op 2018-09-22

Bestelling loopt heel vlot. Je krijgt bericht als het bestelde product is verzonden.
De industriële lijm werkt perfect. Nagenoeg alles lijmjecaan elkaar, ook met verschillende materialen.

Wim van baal beoordeelde op 2018-09-03

Een top service

Roy beoordeelde op 2018-08-29

Zeer goede lijm en binnen een dag in huis!

Vanden Dries beoordeelde op 2018-08-29

met de post ontvangen.
zeer interessant op die manier want het pakje wordt in de brievenbus geleverd.
hierdoor moet je niet thuis zijn en zeker niet bij uw buren langsgaan om pakje op te halen. (heb van vrienden vernomen dat dit wel eens problemen kan opleveren zoals, wij hebben niets ontvangen)

A. van Putten beoordeelde op 2018-08-25

Prima product. Vlotte levering

jojopat@kabelfoon.nl beoordeelde op 2018-08-21

snel geleverd prima.

Paul Mekes beoordeelde op 2018-08-21

Super snelle levering .
Nog in afwachting van wat het product kan .
Kwestie van uit proberen .
Ik ben tevreden.

Boudewijn te Dorsthordt beoordeelde op 2018-08-15

Prima product.De vraag te beoordelen was er eerder dan het bezorg bericht . Mededeling dat het brieven bus bestelling was en ik niet thuis hoefde te blijven . Buurvrouw heeft het in ontvangst genomen en moest tekenen ?

T.Wielstra beoordeelde op 2018-08-09

Al twee jaar uiterst tevreden over dit produkt!
Telkens als ik het nodig heb is het gebruiksklaar ,geen verstopping van het spuitstuk, geen vastgelijmde beschermdop, gelijk lijmen! Maakt niet uit wat voor materiaal. Zonodig beetje filler, en binnen een minuut afwerken! SUPERSTERK, SUPERTEVREDEN, SUPERGOED!NOOIT WEER ANDERS!

Jeroen beoordeelde op 2018-08-08

Precies goed, snelle levering

Marc schoofs beoordeelde op 2018-08-02

Levering zoals verwacht zeer snel en alles mooi verpakt top produkt