Slaperdijkweg 116
2026 BL Haarlem

Wim van baal beoordeelde op 2018-09-03

Een top service

Roy beoordeelde op 2018-08-29

Zeer goede lijm en binnen een dag in huis!

Vanden Dries beoordeelde op 2018-08-29

met de post ontvangen.
zeer interessant op die manier want het pakje wordt in de brievenbus geleverd.
hierdoor moet je niet thuis zijn en zeker niet bij uw buren langsgaan om pakje op te halen. (heb van vrienden vernomen dat dit wel eens problemen kan opleveren zoals, wij hebben niets ontvangen)

A. van Putten beoordeelde op 2018-08-25

Prima product. Vlotte levering

jojopat@kabelfoon.nl beoordeelde op 2018-08-21

snel geleverd prima.

Paul Mekes beoordeelde op 2018-08-21

Super snelle levering .
Nog in afwachting van wat het product kan .
Kwestie van uit proberen .
Ik ben tevreden.

Boudewijn te Dorsthordt beoordeelde op 2018-08-15

Prima product.De vraag te beoordelen was er eerder dan het bezorg bericht . Mededeling dat het brieven bus bestelling was en ik niet thuis hoefde te blijven . Buurvrouw heeft het in ontvangst genomen en moest tekenen ?

T.Wielstra beoordeelde op 2018-08-09

Al twee jaar uiterst tevreden over dit produkt!
Telkens als ik het nodig heb is het gebruiksklaar ,geen verstopping van het spuitstuk, geen vastgelijmde beschermdop, gelijk lijmen! Maakt niet uit wat voor materiaal. Zonodig beetje filler, en binnen een minuut afwerken! SUPERSTERK, SUPERTEVREDEN, SUPERGOED!NOOIT WEER ANDERS!

Jeroen beoordeelde op 2018-08-08

Precies goed, snelle levering

Marc schoofs beoordeelde op 2018-08-02

Levering zoals verwacht zeer snel en alles mooi verpakt top produkt

Jan van Kempen beoordeelde op 2018-08-01

Telefonisch afvies gevraagd,over het verlijmen van een PTFE Teflonstrook die aan 1 zijde geetst is en gelever d is doorWSV Kunstioffen www.wsv.nl , ik ben uiterst deskundig en vriendelijk tewoord gestaan en de oplossing voor dit probleem gekregen.
En bij bestelling direct verzend klaar gemaakt en verzonden!

J.P.M. van Ederen beoordeelde op 2018-07-22

Ik heb het artikel toegepast op een douche-afvoerputje in mijn camper. Het voorstel van de camperdealer was een nieuwe douchebak te plaatsen, maar dan moest de halve douche uitgebouwd worden, twee dagen werk en dat zou minimaal 2000 euro gaan kosten. Voor een PUTJE in de douche die zelden wordt gebruikt. Dat vonden mijn vrouw en ik te gortig. Via mijn vriend Nico ten Wolde hoorde ik van de superlijm Pascofix en na een gesprek met Rob Kwint van Pascofix heb ik het product aangeschaft en alles op de breuklijnen toegepast zoals het in de gebruiksaanwijzing stond beschreven. En zowaar--- het zit muur en muurvast. En alles is ook waterdicht. Geweldig spul en we zijn natuurlijk tevreden. Een opmerking: in de gebruiksaanwijzing op laten nemen dat met het toepassen van het vulmiddel het tuitje niet in aanraking laten komen met de lijm. Dit zit onmiddellijk vast. Uiteraard zeer logisch, maar toch.

GMH Opsteeg beoordeelde op 2018-07-19

volgens afspraak goed geregeld

Jilles Ettema beoordeelde op 2018-07-12

Gister besteld ,vandaag al in de brievenbus

J.Alderliesten beoordeelde op 2018-07-11

Had een gesprek met een Zeer deskundig en begrip volle man!!! veel dank Groet Jan.

F.Bosman beoordeelde op 2018-07-05

Heel tevreden gisteren besteld en morgen in huis.

Jack beoordeelde op 2018-07-04

Perfecte lijm, en helemaal icm het vulpoeder, ongekende mogelijkheden en het is gelijk keihard!

Tuin beoordeelde op 2018-07-03

Prima

Leefers beoordeelde op 2018-06-27

Snelle levering en spoedige reactie op een technische vraag.

Antoine beoordeelde op 2018-06-25

Productsnel binnen. Werk perfect!