Slaperdijkweg 116
2026 BL Haarlem

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Wim Backers beoordeelde op 2018-04-05

Goede duidelijke informatie op de website voor een bestelling, gevolgd door een correcte en snelle levering

Sayfi beoordeelde op 2018-04-01

Heel tevreden: maandag besteld en dinsdag thuis gekregen. bedankt

Erwin beoordeelde op 2018-03-22

Top, zeer snel geleverd.

Bart beoordeelde op 2018-03-15

Ik heb het nog niet gebruikt maar de levering was super snel

Arno Zegers beoordeelde op 2018-03-11

Gemakkelijk te bestellen en een snelle levering ( zonder verzendkosten)
Mooie stevige verpakking.
Ben begonnen met het herstellen van mijn glazen CD/DVD rek , er waren een paar oude verbindingen los.
Na het reinigen de lijm in de open naden verdeeld en met de UV- lamp aan de slag, en na 5 minuten ging ik controleren >>>> Wowww muurvast en onzichtbaar. Het rek is weer 100 % te gebruiken .
Bedankt PASCOFIX TEAM.

F. Bangma beoordeelde op 2018-03-01

Super spul deze Pasco fix, met activator. Ik moest een aluminium schroef-bus vast knijpen in een kunststof bumper. Maar door het knijpeffect van de Alu-bus, vervormd ook de kunststof bumper en zit de schroef-bus niet goed verankerd...... Dus kwam de schroef-bus weer los te zitten. Maar door een nieuwe schroef-bus te nemen en deze samen met de industrielijm in de kunststofbumper vast te knijpen met de speciale tang, zit de schroef-bus nu muurvast verankerd en gelijmd!!!!! Super spul!!