Coendersborchdam 5

Robby Young beoordeelde op 2019-07-12

Snel en goed geleverd!

Rudy Leysen beoordeelde op 2019-07-12

vanheeswyck ronny beoordeelde op 2019-07-11

de bestelde artikelen, waren snel en gelijk afgesproken geleverd, keurig verpakt en de kwaliteit ,was ook degellijk, gelijk vermeld in de omschrijving,ben ook goed op de hoogte gehouden, van de levering datum, konden alles mee opvolgen,en de prijzen zijn ook voordelig,

Meeuw Stout beoordeelde op 2019-07-11

A Jansen beoordeelde op 2019-07-11

goed product,goede prijs

Jan Menu beoordeelde op 2019-07-10

Uitstekende service met de nodige interesse en professionalisme om het bestelde product naar behoren en passend te leveren. Bestelling kwam twee dagen na betaling aan. Met dit bedrijf doe ik zeker nog zaken.

Niels Heeremans beoordeelde op 2019-07-10

Snelle levering!

vanheeswyck ronny beoordeelde op 2019-07-10

snelle service,producten zijn kwalitatief zeer goed, en je kan alles goed opvolgen, je word heel goed op de hoogte gehouden

Jan Nijssen beoordeelde op 2019-07-09

Conform afspraak werd de bestelling snel geleverd.

E Deen beoordeelde op 2019-07-08

Snelle service, had een foute bestelling geplaatst maar dit werd goed opgelost door Peekoi waarvoor hartelijke dank.

Allard Van Essen beoordeelde op 2019-07-08

Marcel Peperzak beoordeelde op 2019-07-08

Netjes en zeer snel geleverd binnen 24 uur.☺

Martijn Hoogwerf beoordeelde op 2019-07-08

Wim De Wit beoordeelde op 2019-07-07

Gebby Schreurs beoordeelde op 2019-07-06

Goede informatie en snelle levering. Top.

Ronald Houtzager beoordeelde op 2019-07-05

Netjes ensnel geleverd😁