Coendersborchdam 5
3077 JD Rotterdam

Jimmy Narain beoordeelde op 2018-11-15

Heel erg tevreden heb het product zondag besteld en afgerekend IK was wat vergeten te bestellen en dat kon ik alsnog doen en dat werd zonder bezorgkosten bij mijn bestelling gedaan en bezorgd bij deze dank voor de afhandeling en survice

M B beoordeelde op 2018-11-15

zeer goede producten. Snelle leverservice en goed verpakt De live chat helpt je om een goede keuze te maken. Super tevreden over deze site.

robert suiker beoordeelde op 2018-11-13

Mooie aanbiedingen op een duidelijke website.en verbaasd dat de volgende dag mijn.bestelling werd bezorgd.Top en de verpakking was goed em doordacht ingepakt.Mijn eerste x bestellen bij dit bedrijf was zeker de moeite !!!!dikke 10+

Leroy Volmer beoordeelde op 2018-11-10

Kreeg snel contact met een medewerker en wijzen je naar de juiste producten om je koi te verzorgen. Uiteraard wat ze kunnen doen vanaf afstand!

Ludger Zwetselaar beoordeelde op 2018-11-04

Prima levering en ook snel geleverd.

Henk ter Haar beoordeelde op 2018-11-03

snelle levering, echter een track en trace ontbrak

Elisabeth Maes beoordeelde op 2018-11-03

Filterpomp werkt zoals beschreven. Bestelling werd uiterst snel afgeleverd in België.

Dominique Vandersmissen beoordeelde op 2018-11-03

snelle levering , goed ingepakt , perfect !

Danny Laecke beoordeelde op 2018-11-01

Rap en vlotte bestelling ! Data van producten is ook altijd OK

MB beoordeelde op 2018-10-30

snelle levering een goede service!

Marc Adriaenssens beoordeelde op 2018-10-28

Heel tevreden
Ik had enkele vragen over de bestelling en die werden direct beantwoord
Prima service

John Kobes beoordeelde op 2018-10-22

Snelle Correcte Levering

Martin N beoordeelde op 2018-10-20

Snelle levering.

Roger Sliepen beoordeelde op 2018-10-20

Alles volgens verwachting en afspraak

Guido Werbrouck beoordeelde op 2018-10-20

Alles altijd rap en correct geleverd

Tom D. beoordeelde op 2018-10-19

Zeer tevreden, altijd topservice!

Mirco Faccincani beoordeelde op 2018-10-18

Prima

M. Groenewold beoordeelde op 2018-10-15

Altijd alles op tijd binnen, vandaag besteld morgen binnen !!! wat erop de site staat kunnen ze ook leveren !!! Kunnen een hoop dealers een voorbeeld aan nemen.
Kortom 👌

Alex Martens beoordeelde op 2018-10-13

Scherpe prijzen, snelle leveringen en altijd goede kwaliteit!

Ivo Verhaar beoordeelde op 2018-10-07

Altijd goede service en prompte levering
Bestel er dan ook al sinds 2011 met regelmaat