Coendersborchdam 5
3077 JD Rotterdam

Birgit Busch beoordeelde op 2018-01-18

heel tevreden, binnen 3 dagen geleverd, volgende bestelling zeker weer bij peekoi

Piet Vandenheede beoordeelde op 2018-01-11

Overzichtelijke site en snelle en correcte levering

wim beoordeelde op 2018-01-10

ben al een tijdje klant bij Peekoi en ze blijven mij telkens weer verbazen over de prijs en de service - gewoon top

Luc Desopper beoordeelde op 2018-01-09

Korrekte en zeer snelle levering !

Patrick Luts beoordeelde op 2018-01-08

heel te vrede , goed informatie en geleverd zoals afgesproken.

Jean-pierre Vanderkelen beoordeelde op 2018-01-08

zeer snelle en goede bediening

Gerwin beoordeelde op 2018-01-07

Wederom prettig zaken gedaan. Kom graag terug. Snelle levering.

Christophe DELCHAMBRE beoordeelde op 2018-01-06

HEEL tevreden. Op donderdagnamiddag besteld/betaald, en reeds op zaterdag om 14 uur in West-Vlaanderen geleverd.

Patrick Jonkers beoordeelde op 2017-12-31

Zeer goed en snel geholpen
En direct andwoord op mijn vraag

Ronald Budie beoordeelde op 2017-12-30

Harry Le Mans beoordeelde op 2017-12-21

Het begon bij de overzichtelijke site met een goede logistiek. Niet te veel muisklikken en duidelijke beschrijvingen. Vanaf het moment dat je de bestelling plaatst, word je bij de hand genomen en begeleid tot aan de aflevering. Uitstekende service en er wordt gedaan wat beloofd is.

Michel Wit beoordeelde op 2017-12-15

Erg snelle levering en netjes contact. Top!

Ger Rijkers beoordeelde op 2017-12-04

Duidelijke website. Snelle levering.

Mau Schout beoordeelde op 2017-11-24

Zoals telefonisch reeds beloofd inderdaad meteen na betaling verzonden. Levering volgens afspraak dus.

Marco Oor beoordeelde op 2017-11-23

Goeie levering , lekker snel (hadden het met 1 dag in huis) zeer tevreden. ๐Ÿ˜†๐Ÿ‘๐Ÿ‘Œ en de vissen waren er ook blij mee ๐Ÿ˜‰

G.H. Jansen beoordeelde op 2017-11-17

goede service, ondanks dat er iets fout ging in de bestelling , super netjes opgelost
zijn er uitstekend tevreden mee.

N.A. Dekker beoordeelde op 2017-11-13

Keurig verpakt en snel geleverd. Prijs van het visvoer was zeer concurrerend en daarom voor Peekoi gekozen.

Monique Verbruggen beoordeelde op 2017-11-06

wat een service!!!!! Vrijdagmorgen besteld en zaterdagvoormiddag al geleverd.

Alex Martens beoordeelde op 2017-11-03

Altijd een scherpe prijs en snelle levering. Aanpassingen nooit een probleem. Klasse! Alex.

H f Steenoven beoordeelde op 2017-11-02

maandag bestelling geplaatst
nadat ik navraag heb gedaan
over het probleem
goed advies gekregen