Coendersborchdam 5
3077 JD Rotterdam

Harrie Berkelmans beoordeelde op 2019-09-13

OvO beoordeelde op 2019-09-11

Prima , dinsdag ochtend mailcontact met vragen naar tevredenheid zelfde ochtend beantwoordt , gelijk besteld en smiddags verzonden...verwacht het morgen thuis te hebben !

Oscar Kroes beoordeelde op 2019-09-10

snelle service, goed product... uitstekende webside met voldoende informatie om een juiste keuze te maken.

G.S. Volder beoordeelde op 2019-09-10

alain Quintin beoordeelde op 2019-09-08

Kurt Vancanneyt beoordeelde op 2019-09-08

Jonnie Wissink beoordeelde op 2019-09-08

Eindelijk Peekoi gevonden die achter zijn product staat en wie je goed begeleid en adviseerd al bel je buiten kantooruren om.
Hij neemt hier echt de tijd voor top.
Door de jaren heen is de hobby met aquaria en vijver uit de hand aan het lopen, groter en meer koi's wat problemen met zich meebrengt heb e.e.a. voorgelegd en heb adviesen van hem gekregen wat ik doen moet om de waterwaardes beter te krijgen en zie naar paar dagen al resultaten en mag volgende week weer bellen voor verdere begeleiding om dit onder controle te krijgen. Dit is toch super dat ze verkopen maar ook goed begeleiden.
Peekoi is echt een aanrader.

Groetjes J. Wissink

Gerrit Burgmeijer beoordeelde op 2019-09-07

Ondanks dat het product niet op voorraad was, is het toch nog snel geleverd.

Roland Elsen beoordeelde op 2019-09-03

Winston Sarrucco beoordeelde op 2019-09-03

Snel, duidelijk, afspraak is afspraak. Artikel is precies zoals het op de foto is afgebeeld, maar is ook goed verpakt en in goede orde ontvangen

Jos Wiedenhoff beoordeelde op 2019-09-02

Heel tevreden. Vrijdagavond besteld, zaterdagochtend ontvangen. Vooraf had ik een vraag die snel en tot tevredenheid werd beantwoord.

Rene Lubbes beoordeelde op 2019-09-01

Deskundig advies en snelle levering.

Kristien Feyen beoordeelde op 2019-08-31

Snelle en correcte levering.

Ludo schaekers beoordeelde op 2019-08-29

Prima verpakt en goede commicatie.

Danny Boons beoordeelde op 2019-08-29

Het produkt dat ik bestelde wordt niet meer gemaakt , vrijwel meteen mail gehad of het ok. was om de duurdere opvolger tegen dezelfde prijs op te sturen . Top

Frank Rouveroy beoordeelde op 2019-08-29

Snelle en correcte levering. Dank voor de goede en duidelijke adviezen.

Hans Beurskens beoordeelde op 2019-08-29

Zeer snelle levering