Coendersborchdam 5
3077 JD Rotterdam

Mari beoordeelde op 2018-07-14

Zeer tevreden. Snelle vriendelijke reactie bij vragen en zeer nette afwikkeling van de bestelling. Zeker aan te bevelen. Top!

Patrick Bruin beoordeelde op 2018-07-14

weer snel geleverd en goed verpakt, bestel er wel vaker.

Albert Bruycker beoordeelde op 2018-07-13

snelle en goede service

René Walravens beoordeelde op 2018-07-13

Via de chat informatie gevraagd over onze indeling van de meerkamerfilter. Omdat hier géén borstels inzaten. Duidelijke uitleg en benodigde link naar de borstels ontvangen. Dit zijn de Sansai 15 x 40 cm filterborstels geworden. De zelfde dag besteld, en de volgende dag al in huis. Borstels zijn van goede kwaliteit, verder zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Chat medewerker heeft inzicht en kennis m.b.t mijn vragen. Ik zal zeker nog eens bestellingen plaatsen, als dit nodig is. Mooi opgezet en duidelijke website. Gr. René,

Harry Le Mans beoordeelde op 2018-07-12

Overzichtelijke site. Uitstekende communicatie. Duidelijke afspraken en snelle foutloze aflevering.
Dat de producten naar verwachting zijn, is eigenlijk een overbodige opmerking.

Roelof Koenders beoordeelde op 2018-07-09

ik ben zeer tevreden de bestelling is altijd netjes verpakt en zeer snelle levering

Ingrid Konings beoordeelde op 2018-07-08

Het door mij bestelde product was niet direct te leveren. Keurig de vraag of een duurder alternatief voor dezelfde prijs ook goed was! Daarna snelle levering. Prima!

Luc Saeys beoordeelde op 2018-07-08

Vlotte en snelle levering. Correct advies en degelijk materiaal

Richard Kuperus beoordeelde op 2018-07-07

Snelle levering en wordt tussentijds goed op de hoogte gehouden.

Patrick Gennaro beoordeelde op 2018-07-06

Je recommande ce vendeur.
Très bon produit.
Livraison rapide et soignée.

Bernadette Kniest beoordeelde op 2018-07-06

Snelle levering en goed advies

Frederik Deleu beoordeelde op 2018-07-05

GOEDE PRIJS EN KWALITEIT
ZEER SNELLE LEVERING

G H Kok beoordeelde op 2018-07-02

Weinig over te zeggen altijd goed

Hellen Meene beoordeelde op 2018-07-01

Per ongeluk het verkeerde product besteld. Mocht het terugsturen en kreeg het juiste product. Uitstekend service!

Jacques beoordeelde op 2018-07-01

Super service

Marja Dekker beoordeelde op 2018-06-29

Voordelig en snel!

Jan Merkus beoordeelde op 2018-06-29

Zeer goed de service is prima

Frans Caspers beoordeelde op 2018-06-28

Mooie duidelijke site en betaalbaar

Bart Van der Heiden beoordeelde op 2018-06-24

Je krijgt hier goed advies. En de besteling word snel afgehandeld.

S. De Bleeckere beoordeelde op 2018-06-21

Duidelijke website, goede productbeschrijving, efficiënte bestelmogelijkheid, goede prijzen, snelle en optimale levering. Doe zo voort.