Coendersborchdam 5
3077 JD Rotterdam

Mario Kilsdonk beoordeelde op 2018-04-17

had product de volgende dag al in huis.

Jeffrey Gracht beoordeelde op 2018-04-16

Spoedbestelling werd direct in de chat gecheckt of het op voorraad was en na bestellen direct op de post. Vrijdag middag besteld zaterdagochtend 10:00 was het pakket binnen. Geweldig !!!

Rimmert Berlijn beoordeelde op 2018-04-16

Uitstekend en snel in huis

Henk Gras beoordeelde op 2018-04-15

Bestelling geplaatst s, avond nog online contact gehad. Volgende dag geleverd.

Christian Bostoen beoordeelde op 2018-04-15

Mooie site, fijne prijs en super snelle levering...wat moet een mens meer hebben ?! Jullie hebben in elk geval een nieuwe klant bij !

Cindy Wordragen beoordeelde op 2018-04-15

Snelle levering en voor een goede prijs

Wim Colle beoordeelde op 2018-04-13

Mijn allereerste bestelling bij Peekoi.nl werd een uitstekende ervaring. Hoewel het bestelde materiaal (een UVC-lamp) niet in voorraad was, deed men er alles aan om het product zo snel mogelijk te leveren.
Via de chatbox krijg je snel de gewenste informatie. De prijzen zijn concurrentieel.
Ik bestel hier in de toekomst nog!

Jolien Peerlinck beoordeelde op 2018-04-13

Heel tevreden, snel mijn bestelling ontvangen. Getelefoneerd geweest over artikel dat niet voorradig was en onmiddellijk teveel van geld teruggestort gekregen de volgende dag. Zeer vriendelijk en betrouwbaar!

Lecocq Jean-paul beoordeelde op 2018-04-12

Is gewoon schitterend.

L Rusman beoordeelde op 2018-04-12

Zeer snel

Robert Bastin beoordeelde op 2018-04-10

Heel tevreden. Mijn bestelling werd 's anderendaags, een zaterdag, reeds geleverd. Het bestelde was stevig en veilig tegen breuken ingepakt. Een tevreden klant.

Elly Oosterling beoordeelde op 2018-04-08

Prima verpakt en op tijd verzonden! De vreedzakken weer te vreden !

Alex Martens beoordeelde op 2018-04-08

Snel, duidelijk en altijd goed👍👍

François Blondeel beoordeelde op 2018-04-07

Heel tevreden.had dringend vistransportzakken nodig, de ene dag besteld,de andere dag in huis.als dat niet vlug is.

Jean-pierre Vanderkelen beoordeelde op 2018-04-07

zeer snelle bediening en zeer prijslijk

Jack Schalk beoordeelde op 2018-04-06

Snel en correct geleverd voor een redelijke prijs.

Klaas Kuipers beoordeelde op 2018-04-06

Was goed hoor bedankt

Bart Van der Heiden beoordeelde op 2018-03-30

Ik heb hele goede ervaringen met dit bedrijf. Ze verkopen producten van goede merken en van goede kwaliteit. En ze zijn zeer behulpzaam met betrekking tot advies. En het kostenloos afleveren van producten is ook een hele goede service (en bespaard veel onkosten omdat je bv voor een niet speciaal in je auto hoeft te stappen)

Walter Jeuster beoordeelde op 2018-03-29

Netjes geleverd, goede service en kwaliteit.

Ronald Dassen beoordeelde op 2018-03-29

Heel tevreden