Perron 11

Bij Perron 11 ontwerpt en verkoopt een eigen - anders-dan-anders - collectie (kinder)behang, muurstickers en aanverwante interieuraccessoires. Perron 11 heeft een ruime standaardcollectie, maar is ook specialist in maatwerk. Aanpassing van bestaande ontwerpen qua maat en/of kleur tot co-creatie met de klant, het is allemaal mogelijk. Perron 11 houdt bij de productie rekening met mens en milieu en produceert daarom zoveel mogelijk in eigen regio en met kwalitatief hoogwaardige en milieuvriendelijke materialen.

De zekerheden van https://www.perron11.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016