Parkweg 5
6942PP Didam
06-21235768 / 0316-220826

Illse Withagen beoordeelde op 2018-07-15

Zeer tevreden, snelle reactie op mijn vragen. Ideaal dat er enkele meters extra behang konden worden geprint, zodat ik geen volledige extra rol nodig had. Product werd snel geproduceerd en is keurig ingepakt ontvangen.

D. van Oudheusden beoordeelde op 2018-03-30

Snel en vriendelijk en heel persoonlijk geholpen. Fijn advies.

MvH beoordeelde op 2018-02-27

Top! vooral het persoonlijke contact, verpakking, product

Suzanne beoordeelde op 2018-02-06

Snelle en goede service

Carmen Sigmond beoordeelde op 2017-12-18

Heel erg tevreden, snelle levering, het blijft goed zitten en je kunt eindeloos variëren!

Gwendolyn beoordeelde op 2017-12-13

Na het zien van een supermooi en origineel behang op de site, had ik een aantal vragen. Deze werden snel en vriendelijk beantwoord. Ik heb een staal besteld om de kleuren van dichtbij te kunnen zien, welke met een persoonlijk kaartje werden bezorgd, erg leuk! Daarnaast werd ik geattendeerd op een aantal accessoires van hetzelfde patroon die binnenkort te bestellen zijn.
Het behang gaan we zeker bestellen voor ons nieuwste gezinslid;)

Tine beoordeelde op 2017-11-15

Snelle levering. Goede kwaliteit

Monique Knoef beoordeelde op 2017-11-14

Snelle levering, goede kwaliteit! Uniek patroon. 👍

Maarten beoordeelde op 2017-10-18

Zeer snelle levering, goed verpakt.

Pieter TA beoordeelde op 2017-10-10

Geen problemen ervaren. Goede service!

Marian van Soest beoordeelde op 2017-09-11

snelle levering en zorgvuldig verpakt

Tatjana beoordeelde op 2017-08-30

Goede service!

J beoordeelde op 2017-08-25

Tevreden,
Mooi product

Sandra beoordeelde op 2017-08-14

Heel tevreden, ondanks de vakantieperiode snelle levering. Persoonlijk kaartje bij de bestelling vond ik ook erg leuk om te ontvangen, zeker in deze tijden waarin veel geautomatiseerd gaat!

deco home van Triest beoordeelde op 2017-08-07

prima gegaan allemaal

Dominique beoordeelde op 2017-07-21

Goede persoonlijke service en goede kwaliteit!

Remco beoordeelde op 2017-07-21

Perfect! Top geholpen!

Irene beoordeelde op 2017-07-15

perfecte levering

Sandra beoordeelde op 2017-07-06

Prima service, prachtig behang. Al stond er iets op het label verkeerd vermeld, gelukkig zat het juiste in de verpakking. Er werd snel en adequaat op mijn vraag gereageerd (er stond op de verpakking 3 meter ipv 9 meter). Zelfs op zaterdag werd nog via de mail gereageerd.

Karin Hers-Schaffner beoordeelde op 2017-04-17

Excellent personalized customer service.