Perron 11
Bij Perron 11 ontwerpt en verkoopt een eigen - anders-dan-anders - collectie (kinder)behang, muurstickers en aanverwante interieuraccessoires. Perron 11 heeft een ruime standaardcollectie, maar is ook specialist in maatwerk. Aanpassing van bestaande ontwerpen qua maat en/of kleur tot co-creatie met de klant, het is allemaal mogelijk. Perron 11 houdt bij de productie rekening met mens en milieu en produceert daarom zoveel mogelijk in eigen regio en met kwalitatief hoogwaardige en milieuvriendelijke materialen.
Filter 98 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 92 met beschrijving

• Gaby
    Geverifieerde klant van Perron 11

Snel, er werd meegedacht.

• Marouke
    Geverifieerde klant van Perron 11

Top kwaliteit, zo in huis en duidelijk proces, goed te volgen!

Antwoord van Perron 11

Dank je wel Marouke voor je fijne review! Ik wens je nog heel veel plezier van de muurstickers en de mooie kamers die je ermee hebt gemaakt! Hartelijke groet, Jennifer

• Hoe beoordeel je Perron 11?

• Bregtje
    Geverifieerde klant van Perron 11

Super fijne communicatie met Jennifer gehad.

Antwoord van Perron 11

Door mijn vakantie een wat late reactie, sorry, maar nog hartelijk dank voor je mooie review Bregtje!

• Martine
    Review voor Perron 11

Goede service en het behang was helemaal zoals we voor ogen hadden.

Antwoord van Perron 11

Dank je wel Martine voor de mooie review! Ik wens jullie nog heel veel plezier van de mooie voetbalkamer!

• Mar
    Review voor Perron 11

Heel mooie stickers die makkelijk op te plakken zijn.

Antwoord van Perron 11

Dank je wel voor je review. Heel fijn om te horen dat je tevreden bent met de muurstickers! Nog heel veel plezier van de kinderkamer!

• Susan
    Review voor Perron 11

Walvisjes behang gekocht en vandaag laten inplakken op onze babykamer. Staat echt heel leuk! Zowel voor jongen of meisje kamer. Goede kwaliteit en mooie print.

Antwoord van Perron 11

Dank je wel Susan voor je mooie review! Fijn om te horen dat de kamer zo mooi is geworden :-)
    Hartelijke groet, Jennifer

• Wilma
    Review voor Perron 11

Omdat het bestelde artikel niet snel leverbaas kwam Perron 11 met het voorstel om een alternatief te leveren met een hogere kwaliteit voor dezelfde prijs. Erg genereus gebaar waar we na ontvangst erg gelukkig van werden. Prima service engoede communicatie. Ga zo door.

Antwoord van Perron 11

Dank je wel Wilma voor je mooie review! Fijn om te horen dat jullie blij zijn met de stickers en het alternatief.
    Hartelijke groet, Jennifer

• Joost

Mooie producten. Afspraken worden nagekomen

• Dafne
    Review voor Perron 11

Supermooi behang, persoonlijk advies en snelle verzending, top!

• Sarah Dreesen
    Review voor Perron 11

Leuk behangpapier, goede prijs.

• Nikki
    Review voor Perron 11

Zeer mooie muurstickers! Snelle levering en ook meedenken. Ik had per ongeluk 2 losse bestellingen en deze werden netjes samen gevoegd en tegelijk bezorgd. Ik werd hiervan netjes op de hoogte gehouden.

• Marianne

• Houben

Mooie spullen, goed verzorgd

• Sandra
    Review voor Perron 11

Snelle levering en persoonlijk berichtje erbij

• Sanne
    Review voor Perron 11

Klantgericht, denkt mee, snelle reacties, mooie producten!

• Miriam
    Review voor Perron 11

Goede service, reageren snel op een mail en dragen er zorg voor dat je alles goed geleverd krijgt.

• Nadja
    Review voor Perron 11

Super behang, zo blij mee!

• Liselotte
    Review voor Perron 11

Duidelijke communicatie over de verzending