Homerusstraat 32

Marleen Rietman beoordeelde op 2019-09-03

ik heb niks gekregen...

Reactie van Petit Life:
Hi Marleen,

Wat jammer dat je niet eerst contact hebt gezocht per mail over het gratis downloadbare product. Wanneer je deze niet hebt ontvangen in jouw mailbox, kan het zo zijn dat de link misschien wel in de map 'ongewenste mail' (spam) terecht is gekomen of er was wellicht een storing via de website. Mocht dit toch niet het geval zijn, had je mij natuurlijk meteen een bericht kunnen sturen en had ik deze freebie persoonlijk naar je e-mailadres gestuurd. :) Ik zal de gratis printable alsnog naar jou toe mailen.

Groetjes,
Diana

Roxana Hermes beoordeelde op 2019-06-06

Super tevreden en snel in huis!

Marjolein beoordeelde op 2019-04-06

Leuk item, frisse kleuren en materiaal siliconen en hout zoals beschreven. Bovendien heel leuk ingepakt!

Wouter De Munck beoordeelde op 2019-03-27

Heel tevreden. Goede service. Prachtig product!

Maya Mohareb beoordeelde op 2019-02-07

Leuke winkel

Yvonne Boone beoordeelde op 2019-02-05

Snelle levering en keurig verpakt.

Sanne Van den brakel beoordeelde op 2019-02-02

Blij met de bestelling!

Tess Gonnissen beoordeelde op 2019-01-17

Snelle levering en erg leuk speenkoord:-)

Mayke Kranenburg beoordeelde op 2019-01-12

Zeer tevreden! Supersnelle levering! En het speenkoord is supermooi!! Bedankt!

Beau Van Es - Kroon beoordeelde op 2019-01-11

Top! En heel snel!!

Manon van Zwieten beoordeelde op 2018-12-06

Een custome bestelling gedaan, waar doorgaans meerdere dagen levertijd voor staat, binnen 1 dag aangemeld bij PostNL door PetitLife. Door drukte bij PostNL bleef levering uit, en toen werd er zelfs aangeboden om een 2e product te komen ophalen zonder extra kosten, en het latere pakje retour te zenden. Uiteindelijk niet nodig geweest, maar wat een begrip én service! En ook nog heel mooi/hip ingepakt! Hier zal ik vaker shoppen!

Eline beoordeelde op 2018-11-26

Wat een snelle levering, heel erg bedankt! De speenkoorden en de bijtring zien er fantastisch uit. Eén van de speenkoorden is een cadeautje voor een vriendin, ik kijk al uit naar haar reactie als ik het ga afgeven.

Sheela beoordeelde op 2018-11-09

Ik wilde het speenkoord graag wat aangepast hebben, Diana maakte een voorbeeld en stuurde deze over de whats app ter controle. Super fijn, zo was het koord helemaal naar wens. Super snel ook ontvangen en heel leuk verpakt als cadeautje! Al met al erg tevreden.

kit beoordeelde op 2018-10-15

Mooi speenkoort

Sjanne de Vries beoordeelde op 2018-08-06

Snel in huis en mooi verpakt!

Laura beoordeelde op 2018-08-01

Ik had twee speenkoorden gesteld alleen ging er wat mis bij PostNL waardoor er vertraging in kwam. Diana reageerde meteen en is zeer service gericht! Top!

En de producten zijn erg mooi en van goede kwaliteit!

Shelly beoordeelde op 2018-07-26

Het bestellen gaat eenvoudig en daarmee ook super fijn! Ook leuk dat er een Inpakservice wordt aangeboden, dat geeft de bestelling net dat extraatje!

Renate beoordeelde op 2018-07-16

Voor mijn zoontje heb ik een bijtring en een gepersonaliseerde speenkoord met naam besteld in Olive Black. Het zijn mooie producten van goede kwaliteit. De clip van het speenkoord is erg stevig. Ik ben erg blij met deze producten!

Lisanne beoordeelde op 2018-06-18

Zelfs tijdens hun eigen vakantie zijn ze bereikbaar en hebben ze mij super goed geholpen en met spoed nog mijn bestelling toegestuurd! Bedankt voor alle moeite. Nu kunnen we gerust zelf op vakantie!

LB beoordeelde op 2018-05-26

Mooie producten van goede kwaliteit. Ik heb al 2 keer een speenkoord besteld. Ze hebben een stevige clip die niet snel los gaat.