Aaraustraat 27
2612BP Delft

Bol.com 3 9,0

Petra beoordeelde op 2019-09-16

Samen met mijn man geïnstalleerd.

Ben er erg blij mee.
Een super uitvinding

Top!

Patricia beoordeelde op 2019-09-16

Op zaterdag een proefpakket met wasparfum besteld en maandag al in huis! Erg attent dat er een janger, sokkenclip en snoepjes bij zitten, zo voel jeje wel gewaardeerd als klant! Als ik nu de was gedaan heb ruikt de was heerlijk en als bonus mn huis ook. Fijn dat er een proefpakket is zo kan ik eerst bepalen welke ik het lekkerst vind voor de volgende bestelling.

Wal lief ! Dank je wel.

Heidi Brouwer beoordeelde op 2019-08-29

Wat een super snelle levering gisteren besteld en vandaag al in huis.Alles keurig verpakt.Bedankt voor hel leuke presentje en de leuke Oeganda zakjes.Groejes van Heidi Brouwer uit Zaandam.

Marjan beoordeelde op 2019-08-18

Erg blij met het rek!
Fijne communicatie, snelle levering en goede kwaliteit.

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
Dank je wel voor jouw fijne beoordeling, heel blij mee.

Leonieke beoordeelde op 2019-08-18

Heel tevreden. Mijn bestelling was snel en netjes geleverd. Goede beschrijving van het installeren van het droogrek. Prima product.

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
Fijn om te lezen dat het plafonddroogrek erg goed bevalt!

B beoordeelde op 2019-08-15

Snel geleverd, goed op de hoogte gehouden. Leuke presentjes bij de bestelling leuk ingepakt. Word je blij van.
Foutje bij leveren touwen maar keurig binnen 1 dag opgelost.

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
Dank je wel voor je mooie beoordeling! Soms gebeuren van die kleine dingen , maar gelukkig had ik het snel door.)

cballarin beoordeelde op 2019-07-16

op tijd geleverd fantastische object

dank je wel!

Joyce beoordeelde op 2019-06-28

Na een plafonddroogrek nu ook nog mandje met wasknijpers en jengers besteld. Nog steeds heel blij met mijn aankoop en kan niet meer zonder!

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
Dank je wel voor je beoordeling en veel plezier er mee.

Kees Lepoeter beoordeelde op 2019-06-26

Snel geleverd. Montage kostte wel wat tijd maar alles lukte perfect en we zijn zeer blij met het uiterst efficiënte gebruik van de ruimte. Ziet er mooi uit ook!

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
Dank je wel voor de leuke beoordeling, veel was plezier er mee.

Patricia Zuiderwijk beoordeelde op 2019-05-30

Plafonddroogrek.nl is zeker aan te bevelen. Ze reageert snel op vragen en levert haar producten indien mogelijk persoonlijk af. Gosia, is een zeer vriendelijke, probleem oplossend en een vakbekwame vrouw.

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
dank je wel voor de lieve woorden, ik ga er van blozen..;)

Yvonne beoordeelde op 2019-05-26

Ik ben heel blij met mijn droogrek. Ophangen was goed te doen, maar als je niet handig ben denk ik dat het toch wel een uitdaging is.

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
Yvonne, dank je wel voor je mooie beoordeling. Soms ik het voor mij zelfs een uitdaging. Niet het droogrek zelf, maar waar deze geplaatst moet worden. ;)

Vanessa beoordeelde op 2019-03-25

Super service; het plafonddroogrek was binnen een paar dagen al opgehangen door Gosia. Met het plafonddroogrek hoeven we niet langer voorovergebogen te staan over de trapleuning (wat niet echt veilig was), maar kunnen we de rekken naar ons toehalen. Heel fijn dat de was nu sneller droogt en niet zichtbaar is wanneer er visite komt.

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
Super leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met jullie plafonddroogrek in het trapgat. Dank je wel.

Duyck beoordeelde op 2019-03-11

Snelle levering, vragen supersnel beantwoordt en hulp na aankoop top !!

Super, bedankt.

Fam. Bakker beoordeelde op 2019-03-02

Heel praktisch systeem, snelle levertijd en goede service

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
Blij om te lezen, dank u wel.

Annemiek beoordeelde op 2019-01-22

Snelle bezorging
Wel wat gepruts om hem op te hangen boven een trapgat van de zolder.

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
Dank je wel voor je beoordeling. Gelukkig hangt hij nu wel goed.

Monique beoordeelde op 2019-01-15

Ik ben heel tevreden over de levering van Plafonddroogrek. De verzending was zelfs gratis en het bestelde snel in huis.

Marleen beoordeelde op 2019-01-11

Binnen 1 dag was mijn bestelling in huis. Behalve mijn producten zat er In de doos als extra een waszakje en snoepjes. Erg attent. Ook een mooi kaartje als bedankje voor de bestelling. Mocht ik nog iets nodig hebben bestel ik weer bij dit bedrijf

Heel erg bedankt voor je beoordeling. Hier ben ik zeer blij mee. Gegroet, Gosia

Chen beoordeelde op 2018-09-12

Geweldige uitvinding. Iedereen moet het gebruiken. Spaart ruimte en super makkelijk in gebruik.
Bedankt!

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
Graag gedaan, veel plezier er van.

Christina beoordeelde op 2018-09-11

Prima

Dank je wel!

Esther beoordeelde op 2018-09-10

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling bij Plafonddroogrekening.nl. De bestelling werd de volgende dag al goed verpakt geleverd en de verkoopster reageerde heel snel op een vraag die ik voorafgaand aan mijn bestelling had.

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
Super bedankt voor je positieve beoordeling.
Ben ik heel erg blij mee. Veel plezier met je plafonddroogrek.