Aaraustraat 27
2612BP Delft

9,9

cballarin beoordeelde op 2019-07-16

op tijd geleverd fantastische object

Joyce beoordeelde op 2019-06-28

Na een plafonddroogrek nu ook nog mandje met wasknijpers en jengers besteld. Nog steeds heel blij met mijn aankoop en kan niet meer zonder!

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
Dank je wel voor je beoordeling en veel plezier er mee.

Kees Lepoeter beoordeelde op 2019-06-26

Snel geleverd. Montage kostte wel wat tijd maar alles lukte perfect en we zijn zeer blij met het uiterst efficiënte gebruik van de ruimte. Ziet er mooi uit ook!

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
Dank je wel voor de leuke beoordeling, veel was plezier er mee.

Patricia Zuiderwijk beoordeelde op 2019-05-30

Plafonddroogrek.nl is zeker aan te bevelen. Ze reageert snel op vragen en levert haar producten indien mogelijk persoonlijk af. Gosia, is een zeer vriendelijke, probleem oplossend en een vakbekwame vrouw.

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
dank je wel voor de lieve woorden, ik ga er van blozen..;)

Yvonne beoordeelde op 2019-05-26

Ik ben heel blij met mijn droogrek. Ophangen was goed te doen, maar als je niet handig ben denk ik dat het toch wel een uitdaging is.

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
Yvonne, dank je wel voor je mooie beoordeling. Soms ik het voor mij zelfs een uitdaging. Niet het droogrek zelf, maar waar deze geplaatst moet worden. ;)

Vanessa beoordeelde op 2019-03-25

Super service; het plafonddroogrek was binnen een paar dagen al opgehangen door Gosia. Met het plafonddroogrek hoeven we niet langer voorovergebogen te staan over de trapleuning (wat niet echt veilig was), maar kunnen we de rekken naar ons toehalen. Heel fijn dat de was nu sneller droogt en niet zichtbaar is wanneer er visite komt.

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
Super leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met jullie plafonddroogrek in het trapgat. Dank je wel.

Duyck beoordeelde op 2019-03-11

Snelle levering, vragen supersnel beantwoordt en hulp na aankoop top !!

Super, bedankt.

Fam. Bakker beoordeelde op 2019-03-02

Heel praktisch systeem, snelle levertijd en goede service

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
Blij om te lezen, dank u wel.

Annemiek beoordeelde op 2019-01-22

Snelle bezorging
Wel wat gepruts om hem op te hangen boven een trapgat van de zolder.

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
Dank je wel voor je beoordeling. Gelukkig hangt hij nu wel goed.

Monique beoordeelde op 2019-01-15

Ik ben heel tevreden over de levering van Plafonddroogrek. De verzending was zelfs gratis en het bestelde snel in huis.

Marleen beoordeelde op 2019-01-11

Binnen 1 dag was mijn bestelling in huis. Behalve mijn producten zat er In de doos als extra een waszakje en snoepjes. Erg attent. Ook een mooi kaartje als bedankje voor de bestelling. Mocht ik nog iets nodig hebben bestel ik weer bij dit bedrijf

Heel erg bedankt voor je beoordeling. Hier ben ik zeer blij mee. Gegroet, Gosia

Chen beoordeelde op 2018-09-12

Geweldige uitvinding. Iedereen moet het gebruiken. Spaart ruimte en super makkelijk in gebruik.
Bedankt!

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
Graag gedaan, veel plezier er van.

Christina beoordeelde op 2018-09-11

Prima

Dank je wel!

Esther beoordeelde op 2018-09-10

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling bij Plafonddroogrekening.nl. De bestelling werd de volgende dag al goed verpakt geleverd en de verkoopster reageerde heel snel op een vraag die ik voorafgaand aan mijn bestelling had.

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
Super bedankt voor je positieve beoordeling.
Ben ik heel erg blij mee. Veel plezier met je plafonddroogrek.

Nicole beoordeelde op 2018-08-15

Ik ben Zeer tevreden!
Door transport was de wasmand beschadigd maar er werd meteen een nieuwe bezorgd.
Ik vind het ideaal dat ik de wasmand op poten kan zetten en weer makkelijk kan inklappen.

Jos beoordeelde op 2018-07-13

Ik bleek na de betaling liever een andere uitvoering gehad te hebben en dit werd probleemloos en snel geregeld !! Superblij met de wanduitvoering!

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
Ben benieuwd hoe de wandrek hangt.

Gegroet, Gosia

Charlotte beoordeelde op 2018-06-12

Heel tevreden. De levering duurde wat langer omdat het product niet op voorraad was. Daarover werd ik netjes geïnformeerd. Tijdens transport was het wasrek beschadigd. Ik werd meteen teruggehaald en ik had binnen 2 werkdagen een nieuwe en de oude werd meteen opgehaald. Topservice!!

Dank je wel!

Jessica beoordeelde op 2018-06-11

Heel tevreden. Makkelijk te bestellen. Nog makkelijker in gebruik.

Kim beoordeelde op 2018-06-05

Zeer tevreden, snelle verzending.
Snwlle en duidelijke communicatie van een vriendelijke verkoopster en net zo belangrijk een zeer concurrerende prijs voor haar producten.
Heb bij het ophangen teveel touw gebruikt en kwam niet uit.
Verkoopster stuurde dezezelfde dag nog kosteloos extra touw waardoor ik de klus af kon maken.
Mijn dank voor de goede service.
Voor wie twijfelde een bestelling te doen bij deze winkel...
Niet meer twijfelen, gewoon bestellen!

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
Super bedankt voor je positieve revieuw.
Ben er heel blij me.