Aaraustraat 27
2612BP Delft

Chen beoordeelde op 2018-09-12

Geweldige uitvinding. Iedereen moet het gebruiken. Spaart ruimte en super makkelijk in gebruik.
Bedankt!

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
Graag gedaan, veel plezier er van.

Christina beoordeelde op 2018-09-11

Prima

Dank je wel!

Esther beoordeelde op 2018-09-10

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling bij Plafonddroogrekening.nl. De bestelling werd de volgende dag al goed verpakt geleverd en de verkoopster reageerde heel snel op een vraag die ik voorafgaand aan mijn bestelling had.

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
Super bedankt voor je positieve beoordeling.
Ben ik heel erg blij mee. Veel plezier met je plafonddroogrek.

Nicole beoordeelde op 2018-08-15

Ik ben Zeer tevreden!
Door transport was de wasmand beschadigd maar er werd meteen een nieuwe bezorgd.
Ik vind het ideaal dat ik de wasmand op poten kan zetten en weer makkelijk kan inklappen.

Jos beoordeelde op 2018-07-13

Ik bleek na de betaling liever een andere uitvoering gehad te hebben en dit werd probleemloos en snel geregeld !! Superblij met de wanduitvoering!

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
Ben benieuwd hoe de wandrek hangt.

Gegroet, Gosia

Charlotte beoordeelde op 2018-06-12

Heel tevreden. De levering duurde wat langer omdat het product niet op voorraad was. Daarover werd ik netjes geïnformeerd. Tijdens transport was het wasrek beschadigd. Ik werd meteen teruggehaald en ik had binnen 2 werkdagen een nieuwe en de oude werd meteen opgehaald. Topservice!!

Dank je wel!

Jessica beoordeelde op 2018-06-11

Heel tevreden. Makkelijk te bestellen. Nog makkelijker in gebruik.

Kim beoordeelde op 2018-06-05

Zeer tevreden, snelle verzending.
Snwlle en duidelijke communicatie van een vriendelijke verkoopster en net zo belangrijk een zeer concurrerende prijs voor haar producten.
Heb bij het ophangen teveel touw gebruikt en kwam niet uit.
Verkoopster stuurde dezezelfde dag nog kosteloos extra touw waardoor ik de klus af kon maken.
Mijn dank voor de goede service.
Voor wie twijfelde een bestelling te doen bij deze winkel...
Niet meer twijfelen, gewoon bestellen!

Reactie van Plafonddroogrek.nl:
Super bedankt voor je positieve revieuw.
Ben er heel blij me.