Watergoorweg 108-D
3861 MA Nijkerk

Google Plus/Places - 9,0
Trustpilot 14 9,0

Mariska Pöttger beoordeelde op 2019-06-26

Snelle, correcte, vakkundige en vriendelijke afhandeling.
Had een verkeerde bestelling gedaan via internet en na 1 telefoontje is die bestelling geannuleerd en hebben zij mijn sleutel zo snel mogelijk gerepareerd. Het bedrag wat ik te veel via Ideal had betaald heeft Priad netjes terug gestort op mijn rekening.
Tevens ook mijn dank naar Elite Car Alkmaar die mij heeft door verwezen naar Priad.
Ik raad dit bedrijf zeker aan voor mensen die hun kapotte autosleutel willen laten maken.

W!M beoordeelde op 2019-05-28

Snelle en goede service ,bij mijn 2e bestelling zat er geen merk-stickertje bij >>mailtje gestuurd en dagje later was ik in het bezit van de nodige sticker. Super thanks !

P. Megens beoordeelde op 2019-03-07

Telefonisch contact, ivm mijn vraag over de juiste sleutelbehuizing, werd direct beantwoord. Daarna, binnen enkele minuten, een email ontvangen met hun link voor de bestelling. Volgende dag al in huis. Alles paste prima en functioneerde direct. Ook krijg je er gratis een nieuwe batterij bij.

Bert Brander beoordeelde op 2019-03-05

ik heb eerst een vraag gesteld via de mail, heel snel antwoord en daarna bestelling geplaatst volgens de mail, sleutel op gestuurd binnen 4 dagen sleutel perfect weer terug, het ging om een nieuwe behuizing,

Lex Verpoorte beoordeelde op 2019-03-05

Prettig vertrouwd bedrijf.
Ik heb onlangs een autosleutel houder bij ze besteld en kreeg deze niet naar behoren overgezet.
Vervolgens contact met ze opgenomen en kon alles weer naar hun terugsturen.
Een dag later had ik mijn sleutel al weer terug netjes verpakt en zonder enige kosten.
Waar vind je dit nog?
Arjan bedankt!

Rene van den Dijck beoordeelde op 2019-03-05

Mijn autosleutel was compleet onbruikbaar geworden door slijtage, en werkte niet meer. Priad autosleutels gevonden op internet. Mail gestuurd, waarop meteen reactie kwam, met de vraag welke sleutel het precies was, en heb ze aangetekend opgestuurd naar Priad, en via bank betaald. Na een week had ik de sleutel terug, vernieuwd en in perfect werkende staat! Nu adviseer ik iedereen Priad aan. Geweldige service, snel en efficient. Ben helemaal tevreden!

Gerard-Jan Vlekke beoordeelde op 2019-03-05

De sleutel is weer als nieuw, ... snel geregeld en tegen een nette prijs.

van der Does beoordeelde op 2018-10-01

Zeer snelle reparatie van mijn Jaguar sleutel. Via verzekerde post verstuurd en binnen 3 dagen verzekerd retour.
Werkt weer als nieuw.

Warm aanbevolen 😃

Dave Rademaker beoordeelde op 2018-09-26

Vragen worden snel en duidelijk beantwoord, mijn sleutel is ca 1 week weggeweest en ziet er weer als nieuw uit tegen een relatief lage prijs.

Awinash Rambharos beoordeelde op 2018-09-20

Super service! Mijn auto sleutels verstuurd en krijg net een mailtje dat het klaar is! Klasse de personeel is heel vriendelijk beleeft en geduldig! Erg behulpzaam! Niet eens 3 dagen en krijg mijn sleutels weer yes! Ga zo door bedrijf dikke 10 voor jullie

Ruud uit Schiedam beoordeelde op 2018-09-18

Goed telefonisch bereikbaar, snel antwoord op de vraag óf ze me konden helpen, heel vlot mijn autosleutel weer in huis, en die functioneert weer perfect. Karren maar!

Richard van Lottum beoordeelde op 2018-08-27

Fijne communicatie, stukken goedkoper dan de officiële merkdealer en werkt als nieuw.
Zeker aan te bevelen.

Dhr. Smit beoordeelde op 2018-08-27

Goede zeer deskundige hulp gehad, heb deze ervaring met mijn dealer gedeeld. Dit werd door de dealer zeer gewaardeerd. Kortom ik heb weer een werkende sleutel
Marcel Smit

André de Boer beoordeelde op 2018-08-27

Priad Autosleutels is een aanrader! Het is verschrikkelijk als je autosleutel het begeeft, je bent meteen ontmant.
Super service bij Priad Autosleutels! Ben meteen geholpen en Klik klak.... Ik kon weer mijn weg volgen.....

Dus bij deze, als je autosleutel het begeeft rijd dan naar Priad Autosleutels...

Groet, André de Boer