Jansbuitensingel 33-2

Hannie Hutten beoordeelde op 2019-07-14

Veran Verminck beoordeelde op 2019-07-12

snelle levering, scherpe prijzen

Corien beoordeelde op 2019-07-12

Heb 2 flessen lampolie en een apart geurtje besteld om zelf toe te voegen. Alles was na 2 dagen in huis. Het is wel moeilijk om met het geconcentreerde geurtje te druppelen, er komt snel een straaltje vloeistof uit dus als je nauwkeurig wilt doseren is dit wat lastig.
Verder prima luchtje! (Lavendel).

JJ. Bremer beoordeelde op 2019-07-07

Liesbeth Andriessen beoordeelde op 2019-07-07

Pam Huizinga beoordeelde op 2019-06-30

Snelle verzending, goede producten, gunstige prijsstelling.

Mieke Kappetein beoordeelde op 2019-06-30

Marleen Kessels beoordeelde op 2019-06-17

Sandra Van dijk beoordeelde op 2019-06-10

Heel tevreden,ruikt super!!

Anita van Bruggen beoordeelde op 2019-06-07

Snelle levering geur is lekker.

syl van der kroon beoordeelde op 2019-06-07

Top bedrijf