Jansbuitensingel 33-2
6811 AE ARNHEM
+31 (0)61 363 28 95

José Schoemaker beoordeelde op 2019-09-13

Echt heerlijke geuren en snelle levering en zeker een heel stuk goedkoper als van lampeberger

Karin Kooistra beoordeelde op 2019-09-13

Maroescha Spee-Welling beoordeelde op 2019-08-30

Melinda Duwel beoordeelde op 2019-08-30

hj kiela beoordeelde op 2019-08-26

Tanya beoordeelde op 2019-08-26

Dit was mijn tweede bestelling bij pure-lampe. Een tevreden klant! Ik heb bij mijn eerste bestelling mijn twijfels gehad over het effect van 'nep' vloeistof in mijn 'echte' lamp door opmerkingen en reviews van anderen. En ook mijn (relatief nieuwe) lont ging kapot. In eerste instantie balen dus... Maar na wat leesvoer over de werking (en voornamelijk het gebruik) van de lont, moest ik tot de conclusie komen dat er maar één schuld was en dat was ik zelf. Nu ik de richtlijnen aanhou, heb ik geen problemen meer gehad en dus een tweede bestelling geplaatst. Wel weer het minpuntje dat er (ook bij grote bedragen) verzendkosten bovenop komen. Bij ons is de echte vloeistof (1L) regelmatig voor rond de €20 te verkrijgen in de aanbieding (€27 regulier), dit maakt een bestelling van 1L €12.95 + olie €4.95 + verzendkosten €3.95 (=€ 21.85) dus niet 50% goedkoper zoals geadverteerd, maar bij grotere bestellingen is het mijn inziens wel de moeite waard aangezien er, voor mij als leek, geen verschil zit in de kwaliteit van de vloeistoffen en de olie net iets langer mee gaat dan 1 L vloeistof.

Sjanie Van Trigt beoordeelde op 2019-08-26

Goede service, snelle levering, niets op aan te merken.

Daniëlle Weidinger beoordeelde op 2019-08-25

Duidelijke website en snelle levering. Goede gebruiksaanwijzing er bij.

jeannette henrichs beoordeelde op 2019-08-25

Anja den Boef beoordeelde op 2019-08-25

Zeer tevreden na een email gestuurd te hebben om te vertellen dat de website niet goed werkte waren ze zo blij dat ik een kadootje kreeg

Henny Rijneker beoordeelde op 2019-08-23

Ines van der Meulen beoordeelde op 2019-08-21

Snelle leveringstermijn

S. J. Spuij beoordeelde op 2019-08-20

Simpel om te bestellen en snelle levering.

Jeffrey Boode beoordeelde op 2019-08-20

B Broeckx beoordeelde op 2019-08-19