Jansbuitensingel 33-2

E Bor beoordeelde op 2019-03-17

Mieke Kappetein beoordeelde op 2019-03-17

Anja Coenradie beoordeelde op 2019-03-17

Celeke Dullemond beoordeelde op 2019-03-12

ik kon niet inloggen heb toen gebeld met Lampe deze meneer heb me uitstekend geholpen andere dag had ik de bestelling in huis .

een dikke 9 voor pure Lampe

J Pietersma beoordeelde op 2019-03-11

Marielle Hofman beoordeelde op 2019-03-11

👍🏻

Hedda Van Der Veen beoordeelde op 2019-03-11

Marielle Hofman beoordeelde op 2019-03-07

Wat een super product en service dank jullie van pure lamp(e)

Minout Van der laan beoordeelde op 2019-03-07

J. Pieters beoordeelde op 2019-03-06

De bestelling werd keurig op de door mij gekozen datum bezorgd. De bestelling degelijk verzorgd.

Harold Lensen beoordeelde op 2019-03-06

Zeer snelle en correcte levering!

Monique Gerrits beoordeelde op 2019-03-06

MK van der Werff beoordeelde op 2019-03-06