Jansbuitensingel 33-2

Keurig en snel

Bea Schmidt beoordeelde op 2018-02-20

Alles top!

Sofie Tielen beoordeelde op 2018-02-17

Prima kwaliteit en snelle service.👍

Gerda Pols beoordeelde op 2018-02-17

Vlotte levering maar de bezorging was minder ik was niet thuis op de bezorg tijd ,kwam in de avond thuis stond mijn pakket bij de deur aangezien ik dicht aan de straat woon vind ik dat niet erg geschikt het zou zo meegenomen kunnen worden

Mirjam Henkes beoordeelde op 2018-02-17

Dinsdag besteld woensdag al in huis en ze hadden er 2 proefmonstertjes bij gedaan heel tevreden dus

Joke Bronkhorst beoordeelde op 2018-02-16

Snelle en correcte levering
Groet Joke

Monique Falkmann beoordeelde op 2018-02-16

Snelle levering en veel keus

Sylvia Bakker-kuipers beoordeelde op 2018-02-16

Snelle levering en een heerlijk ruikende geur

Wim vanEwijk beoordeelde op 2018-02-16

Prima service. De combinatie druppels en de Pure navulling geven een heerlijke geur.

Jolanda Oort beoordeelde op 2018-02-16

Makkelijk bestellen op de site. Veilig betalen en mn bestelling de volgende dag al in huis. Erg leuk om 2 proefflesjes met een ander geurtje bij mn bestelling te vinden 👍. Ik ga zeker vaker bestellen.

Aukje van Dijk- Hage beoordeelde op 2018-02-14

Bestelling via jullie overzichtelijke website ging makkelijk en was ook heel snel geleverd, erg goede en snelle afhandeling, ondanks dat wij in het weekeinde besteld hadden. Wij komen graag weer bij jullie bestellen.

Karin Van Schie beoordeelde op 2018-02-13

Goed produkt en een snelle levering. Ik zeg: Top!!

Elke Geene beoordeelde op 2018-02-13

Fijne lamp! Vieze geurtjes zijn zo weg. Moest er even aan wennen maar is nu een fijne en simpele marnier om je huiskamer weer lekker en fris te laten ruiken. Pas wel op met kleine kinderen.

M Laming beoordeelde op 2018-02-06

Helaas heb ik nog niets ontvangen
2 februari besteld is de zelfde dag verzonden
Maar nog niets binnen
Hoop dat het vandaag komt

Marion Roders beoordeelde op 2018-02-04

Ik had de lampe woensdag bestelt en donderdag in huis en ben er erg blij mee.

Hannelore Merghart beoordeelde op 2018-02-03

Altijd snelle levering bedankt

Anja Klijn beoordeelde op 2018-01-29

Hele snelle levering . Keurig verpakt .

Kelly Rijnberk beoordeelde op 2018-01-29

Heb een startset aangeschaft en een extra geurtje, ook kreeg ik er een proef flesje bij (leuk!) De brander doet het erg goed :) Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Paul Hitzert beoordeelde op 2018-01-27

Prima ,bestelling gedaan ,paar dagen daarna bestelling bezorgd.

Elles Ageling beoordeelde op 2018-01-27

Snelle levering, ik had een mail gestuurd,omdat er met bestellen iets mis ging, gelijk antwoord. Top!!