Jansbuitensingel 33-2

Helma Bruel beoordeelde op 2019-01-23

Marga Brand beoordeelde op 2019-01-22

Anja Gustke beoordeelde op 2019-01-21

Snel geleverd.
Duidelijk en vooral niet duur.

Hans van Hal beoordeelde op 2019-01-21

Zoals eerder, snelle levering, goed verpakt en goede communicatie.

Erik Schipper beoordeelde op 2019-01-20

Goed verpakt, snel verzonden, mooi product en goede prijs. De lamp verbetert de luchtkwaliteit merkbaar en het ruikt nu niet meer muf!

Jantine Lionarons beoordeelde op 2019-01-19

Goede prijzen, goede producten, goede communicatie en snelle levering.

bert van straaten beoordeelde op 2019-01-14

Ike Pauw beoordeelde op 2019-01-14

C.A. Hazenberg-Kostense beoordeelde op 2019-01-14

Mijn eerste bestelling, zo snel heb ik het zelden meegemaakt: de volgende dag al in huis! De geuren die ik besteld heb zijn: Libanees ceder en Sandelwood/ Musk. Beide ruiken heerlijk.( Ik ben dol op goede geuren). Zelf heb ik het aantal aromadruppels verhoogd, omdat ik het gebruik in grote ruimtes. Blijft heerlijk lang hangen en een stuk goedkoper dan b.v. Lampe Berger.

Nicolette Burgers beoordeelde op 2019-01-12

A Dierckx- de Bruijn beoordeelde op 2019-01-12

Snelle levering. Uitstekende spullen.

Anthonia Hovenier beoordeelde op 2019-01-11

Snelle goede service.

Mo v beoordeelde op 2019-01-11

Zeer tevreden over de communicatie met de eigenaar. Wilde na het bestellen deze wijzigen dus mailde de volgende dag. Onmiddellijk reactie terug en alles keurig geregeld. Binnen een dag alles in huis en de producten zijn geweldig! Zeer tevreden klant!

Istvan Eremondi beoordeelde op 2019-01-11

Duidelijke website, snelle levering, prima verpakt. Goede prijzen ook.

Ilse Oerlemans beoordeelde op 2019-01-11

Er ging eerst met het bestellen iets mis. Dit heb ik gemaild, kreeg snel reactie en is het opgelost.
Olie werkt goed

Patricia Krijgsman beoordeelde op 2019-01-08

Goede en snelle service

K Boorsma beoordeelde op 2019-01-08

Prima product en snel geleverd.

Alcoy18 beoordeelde op 2019-01-08

Heel blij met dit product en bestelling herhaald...

M Berg beoordeelde op 2019-01-07

Janny Kappert beoordeelde op 2019-01-07