Kantooradres : Franklin D. Rooseveltlaan 31
5625 AS Eindhoven
040-2026813 maandag t/m vrijdag 09.00-17.00 uur.

9,9

Dhr van Wanrooij beoordeelde op 2019-01-18

komen afspraken na.....goede communicatie over aflevering, en dat is prettig als dingen kostbaar zijn. Ook word er meegedacht in de juiste keuzes...

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Heer van Wanrooij, dank voor deze mooie review en erg prettig te lezen dat de levering van de bestelde velgen naar tevredenheid is gegaan betreffende communicatie en bezorging.
Veel plezier van de prachtige velgen en graag tot de volgende keer.

Eric Verhoeven beoordeelde op 2019-01-03

Vanwege de aanschaf van een Alfa Romeo waarvoor ik nieuwe velgkapjes bij QVerde terecht gekomen. Website is mooi overzichtelijk en wordt hier al goed uitleg gegeven over de aangeboden onderdelen of accessoires. Bestellen ging makkelijk en de betaling ook. Hierna krijg je per e-mail een keurige bevestiging van je bestelling en later wanneer deze bezorgd worden. Alles gaat snel, duidelijk, klantgericht en betrouwbaar. Ik had mijn bestelling tussen kerst en nieuwjaar geplaatst. René van QVerde stuurde keurig een mail met daarin zijn welgemeende excuses maar dat de vervoerder door de drukte het niet haalde de bestelling de volgende werkdag de bestelling te bezorgen. Heb hierover nog een enkele keerr over per mail gecommuniceerd en zelfs in het weekend ontving ik binnen een uur een hele nette informatieve mail van René. Enkele dagen later, nieuwjaar en het weekend er tussen, een keurig verzorgd pakketje ontvangen. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen. Kan trouwens ook iedereen een Italiaanse auto aanbevelen 🍀. Eric

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Eric, dank voor deze uitgebreide review. De periode tussen kerst en nieuwjaar zijn inderdaad doorgaans erg druk bij de pakketdiensten waardoor sommige zendingen met een geringe vertraging zijn uitgeleverd.Uiteraard proberen we met man en macht dit te voorkomen maar in de praktijk blijkt toch dat dit lastig is.In ieder geval erg prettig te horen dat u ondanks de vertraging toch erg tevreden bent over de communicatie en de uiteindelijke levering. Heel graag tot de volgende keer en veel rijplezier van de Alfa! 🇮🇹🍀

Dagmar Oort beoordeelde op 2018-12-21

Een nieuwe armsteun voor in mijn Fiat 500S besteld, die er al in zat toen ik hem kocht was erg gammel. Hij zou eerst in januari geleverd worden maar heb hem nu al binnen! Er zat zelfs een leuke sleutelhanger bij en een persoonlijk geschreven kaartje voor de kerst, erg attent. Meteen ook maar even zwarte spiegelkappen besteld, staat leuk bij de zwarte velgen en het zwarte dakje. Die krijg ik als het goed is vandaag ook binnen. Allemaal erg snel geleverd en de communicatie is top, werd steeds op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Dagmar, dankjewel voor deze mooie review. Heel fijn te horen dat alles naar tevredenheid is. Hele fijne kerstdagen en graag tot de volgende keer.

Peter beoordeelde op 2018-12-08

Snelle levering, en iets retour sturen gaat zonder problemen. Ook snel reactie op vragen.

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Peter, dank voor deze positieve review en graag tot de volgende keer.

R. Goverde beoordeelde op 2018-11-12

Ik had een probleem met een onderdeel, dat ik had besteld bij Qverde. Bij het melden werd ik netjes gebeld . Ondanks dat Qverde de kosten zelf niet kan verhalen, wordt klanttevredenheid belangrijker geacht en werd direct kostenloos een nieuw exemplaar toegestuurd. Topservice!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste klant, dank voor uw review en erg goed te vernemen dat u tevreden bent.
Tevredenheid vinden wij erg belangrijk, in het geval van uw probleem met het betreffende kunststof deel was dit inderdaad een lastige situatie welke niet onder fabrieksgarantie valt maar ik vind het fijn te horen dat dit naar tevredenheid is opgelost en wij u hier mee van dienst zijn geweest. Graag tot de volgende keer!

Robert Hendriks beoordeelde op 2018-10-12

Bij het verlagen van mij alfa 147 liep ik tegen een aantal onderdelen aan die al 15 jaar vast zaten en zonder "slopen" niet los zouden komen.

Op internet waren ze weinig en sommige delen niet te vinden. Ik kreeg als tip van bevriende alfa liefhebbers om Rene van Qverde een berichtje te sturen of bellen.

Zo gezegd, zo gedaan. Ik kreeg een super vriendelijke en behulpzame man te spreken toen ik belde. Binnen 5 minuten kreeg ik een link per mail doorgestuurd waar alle benodigde onderdelen instonden.

Binnen 3 dagen had ik mijn onderdelen binnen zelfs met een onderdeel wat niet voorradig was!

Voor mij niets anders meer dan Qverde.

TOP SERVICE!

Rene bedankt!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Robert, dankjewel voor deze hele mooie review, daar ben ik erg blij mee en fijn te lezen dat ik naar tevredenheid van dienst heb kunnen zijn. Altijd welkom als ik je ergens mee kan helpen, graag tot de volgende keer!
Rene/ QVerde

Rob van der Lans beoordeelde op 2018-08-09

Prachtige webshop waar je als liefhebber van gerenommeerd Italiaans automerk de originele parts met wellust kunt kopen op eigen bodem, beter kan niet. Oog voor detail en uitstekende service zo heb ik mogen ervaren bij een recente aankoop. Eenmaal in contact met de eigenaar van deze shop kom je al snel bij het gevoel met een uiterst gedreven en sympathiek persoon in gesprek te zijn, iemand die graag met voorliefde (passione) voor het Italiaanse merk service hoog in het vaandel heeft. Twee mensen blij gemaakt, Bedankt (Bravo)!!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Rob, wat prettig deze mooie review te lezen, inderdaad aan de nodige liefde, passione en emozione ontbreekt het hier niet voor de door ons geliefde Italiaanse merken, en dat proberen we graag over te dragen. Fijn dat alles naar wens is en heel graag tot een volgende keer, Ciao!

Verkeersschool Society beoordeelde op 2018-08-01

Heb een expansiereservoir + koelvloeistof voor een fiat 500 besteld. Werd de volgende dag keurig geleverd. Super service en een zeer vriendelijke en deskundige benadering

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Goedenavond, heel fijn te horen dat u tevreden bent en de bestelling snel ontvangen is, i.v.m. het reservoir is dat zeker prettig in plaats van enkele dagen te moeten wachten. Graag tot een volgende keer!

Dennis beoordeelde op 2018-07-09

Het bestelde was keurig netjes verpakt en super snel in huis!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Dennis, goed te horen dat de bestelling spoedig ontvangen is en dank voor de review.
Graag tot de volgende keer!

Sjoerd Visser beoordeelde op 2018-06-22

Snel en ter zake doend antwoord op vraag via mail. Goede en vlotte levering van goede originele spullen. Goed en veilig verpakt.
Prima gegaan dus. Compliment.

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Sjoerd, dank voor uw review en fijn te vernemen dat alles naar tevredenheid is.
Heel graag tot een volgende keer!

Mike beoordeelde op 2018-06-01

Qverde is een echte aanrader. Originele en dus kwalitatieve onderdelen tegen zeer lage prijzen. Ik werd zeer vriendelijk geholpen en de levering verliep vlot.

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Mike, heel fijn te horen en dankjewel voor deze mooie review.
Graag tot de volgende keer!

Joost Giulietta QV beoordeelde op 2018-05-30

- Super service
- Vriendelijk contact
- Duidelijk over leveringen en levertijden
- Originele (OEM) parts
- Scherp geprijst
- 10/10

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Joost, dank voor uw mooie review en erg goed te lezen dat u tevreden bent over de service, daar doen we het voor.
Graag tot een volgende keer!

Chris beoordeelde op 2018-05-22

Zeer goed geholpen, en een mooi compliment naar mn alfa sei! Italiaanse raamband word meteen opgestuurd, zeker een aanrader om hier te bestellen! Top service!!

Chris b

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Heel fijn te horen Chris, dankjewel voor deze review en graag tot de volgende keer.
Hoop dat jouw schitterende Sei nog lang op de weg blijft.

Wilco beoordeelde op 2018-04-18

Voor een slecht schakelende fiat punto evo 1.3mjet nieuwe schakelkabels nodig incl pook behuizing
Bij de dealer te duur via qverde veel goedkoper
Niet alles was op voorraad maar binnen 3 dagen was het binnen en zo hoefde ik dus niet lang te wachten nette snelle communicatie en goud eerlijke gasten
Ga er zeker weer bestellen als ik origineel spul nodig heb

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Wilco, dank voor deze mooie beoordeling en heel graag tot een volgende keer!

Joop Kersten beoordeelde op 2018-04-06

Uiterst vriendelijk en duidelijk kontakt en dat geeft vertrouwen!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Joop, goed te horen dat u het contact met ons positief ervaart, daar doen we het voor, dankuwel voor de positieve review en wij zijn u graag van dienst voor de onderdelen van uw Lancia.

Stef Jonkman beoordeelde op 2018-03-26

Netjes geholpen.
Duidelijk en overzichtelijke site.
Volgende bestelling al weer geplaatst.

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Stef, prettig te vernemen dat u tevreden bent, daar doen we het immers voor!
Dank voor de nieuwe bestelling, we gaan er weer netjes voor zorgen.

Naomi beoordeelde op 2018-03-07

Ik was op zoek naar de juiste motorolie vcooe mijn auto. Ik ben super goed geholpen aan de telefoon en hierdoor wist ik precies welke ik moest hebben. Bij ontvangst van de motorolie zat er ook nog een leuke kleinigheid bij, die komt goed uit! Zoals altijd weer super tevreden!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Naomi, fijn te horen dat ik je naar tevredenheid heb kunnen helpen en uiteraard graag gedaan. De attentie komt goed op tijd begreep ik ter vervanging van de oude :-)
veel plezier ervan en tot de volgende keer!

Ivonne beoordeelde op 2018-03-04

Al een tijdje op zoek naar spiegelkapjes voor de Fiat 500 van mijn dochter...
Fotootje gemaild naar Qverde van de ontbrekende kapjes, telefonisch en mailcontact gehad met Rene.....en binnen een halfuurtje was alles gefikst.
De kapjes passen uitstekend, Rene! Bedankt voor je fijne en snelle hulp!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Ivonne, dank voor uw reactie en erg fijn te horen dat ik u naar tevredenheid heb kunnen helpen aan de juiste kapjes, immers een 500 met missende kapjes..daar moet snel iets aan gedaan worden ;-)
Graag tot de volgende keer.

Léon beoordeelde op 2018-02-03

Oke.... en toen bleef de hele tijd mijn Stilo Abarth in neutraal schieten, wat een super ellende! Na een zoek plaatje bleek het de accumulator te zijn. Toch maar naar Qverde gebeld om te kijken of ik wel het goede onderdeel bestelde en daar ook uiterst vriendelijk door Rene geholpen. Het was laat op de dag maar het onderdeel was de volgende dag nog binnen. Uiteindelijk is het onderdeel geplaatst door de garage en hij gaat weer als de brandweer. Dit heeft mij meer dan 1500 euro bespaard. Grazie mille, Rene! Zo is het toch weer leuk om in een Italiaanse schone te mogen rijden :)

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Prego Léon ! Heel fijn te horen dat ik je goed heb kunnen helpen en super dat de Stilo weer rijdt zoals het hoort, nooit te snel opgeven want en eerst even bij A beginnen...de moeite waard blijkt weer..:-). Heel graag tot een volgende keer, Ciao !

Robert beoordeelde op 2018-02-01

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Robert, dank voor de review en graat tot de volgende keer.