Kantooradres : Franklin D. Rooseveltlaan 31
5625 AS Eindhoven
040-2026813 maandag t/m vrijdag 09.00-17.00 uur.

9,9

Wilco beoordeelde op 2018-04-18

Voor een slecht schakelende fiat punto evo 1.3mjet nieuwe schakelkabels nodig incl pook behuizing
Bij de dealer te duur via qverde veel goedkoper
Niet alles was op voorraad maar binnen 3 dagen was het binnen en zo hoefde ik dus niet lang te wachten nette snelle communicatie en goud eerlijke gasten
Ga er zeker weer bestellen als ik origineel spul nodig heb

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Wilco, dank voor deze mooie beoordeling en heel graag tot een volgende keer!

Joop Kersten beoordeelde op 2018-04-06

Uiterst vriendelijk en duidelijk kontakt en dat geeft vertrouwen!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Joop, goed te horen dat u het contact met ons positief ervaart, daar doen we het voor, dankuwel voor de positieve review en wij zijn u graag van dienst voor de onderdelen van uw Lancia.

Stef Jonkman beoordeelde op 2018-03-26

Netjes geholpen.
Duidelijk en overzichtelijke site.
Volgende bestelling al weer geplaatst.

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Stef, prettig te vernemen dat u tevreden bent, daar doen we het immers voor!
Dank voor de nieuwe bestelling, we gaan er weer netjes voor zorgen.

Naomi beoordeelde op 2018-03-07

Ik was op zoek naar de juiste motorolie vcooe mijn auto. Ik ben super goed geholpen aan de telefoon en hierdoor wist ik precies welke ik moest hebben. Bij ontvangst van de motorolie zat er ook nog een leuke kleinigheid bij, die komt goed uit! Zoals altijd weer super tevreden!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Naomi, fijn te horen dat ik je naar tevredenheid heb kunnen helpen en uiteraard graag gedaan. De attentie komt goed op tijd begreep ik ter vervanging van de oude :-)
veel plezier ervan en tot de volgende keer!

Ivonne beoordeelde op 2018-03-04

Al een tijdje op zoek naar spiegelkapjes voor de Fiat 500 van mijn dochter...
Fotootje gemaild naar Qverde van de ontbrekende kapjes, telefonisch en mailcontact gehad met Rene.....en binnen een halfuurtje was alles gefikst.
De kapjes passen uitstekend, Rene! Bedankt voor je fijne en snelle hulp!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Ivonne, dank voor uw reactie en erg fijn te horen dat ik u naar tevredenheid heb kunnen helpen aan de juiste kapjes, immers een 500 met missende kapjes..daar moet snel iets aan gedaan worden ;-)
Graag tot de volgende keer.

Léon beoordeelde op 2018-02-03

Oke.... en toen bleef de hele tijd mijn Stilo Abarth in neutraal schieten, wat een super ellende! Na een zoek plaatje bleek het de accumulator te zijn. Toch maar naar Qverde gebeld om te kijken of ik wel het goede onderdeel bestelde en daar ook uiterst vriendelijk door Rene geholpen. Het was laat op de dag maar het onderdeel was de volgende dag nog binnen. Uiteindelijk is het onderdeel geplaatst door de garage en hij gaat weer als de brandweer. Dit heeft mij meer dan 1500 euro bespaard. Grazie mille, Rene! Zo is het toch weer leuk om in een Italiaanse schone te mogen rijden :)

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Prego Léon ! Heel fijn te horen dat ik je goed heb kunnen helpen en super dat de Stilo weer rijdt zoals het hoort, nooit te snel opgeven want en eerst even bij A beginnen...de moeite waard blijkt weer..:-). Heel graag tot een volgende keer, Ciao !

Unlocked BV beoordeelde op 2018-01-25

Na een helse, wekenlange zoektocht naar zoiets simpels als een chromen koplamlijst en overal van het kastje naar de muur gestuurd te worden, uiteindelijk via Google bij Qverde uitgekomen. Uiterst vriendelijk geholpen en....tadaaa....een dag later het onderdeel al binnen!!! Wat zal mijn MiTo er morgen weer prima bij staan!!!
Super tevreden zijn we uiteraard!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Kijk eens aan, enorm fijn te horen dat we u snel van dienst hebben kunnen zijn.
Het was een kleine moeite en prettig te horen dat de MiTo er morgen weer netjes bij staat.
Graag tot de volgende keer, u kunt ons altijd bellen mocht u op zoek zijn naar een onderdeel, wij helpen u graag.

Martijn Diepenhorst beoordeelde op 2018-01-24

Heel erg vriendelijk en kundig geholpen.
Bestelling was heel snel binnen.
Ik zal er zeker weer bestellen mocht ik weer een onderdeel nodig hebben

Martijn Diepenhorst

Autodiepenhorst

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Martijn, dank voor uw review en goed te horen dat alles naar tevredenheid is.
Heel graag tot de volgende keer!

Maurice beoordeelde op 2018-01-23

Gister besteld, vandaag ontvangen. Zeer goede communicatie, snelle info! Hier doe ik graag zaken mee. Grazie mille. Forza QVerde. Maurice

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Felicemente fatto Maurice e la prossima volta, Forza Alfa Romeo Mito !

Yasmina beoordeelde op 2018-01-12

Super goed geholpen door René! Je word vriendelijk te woord gestaan en mijn bestelling is snel binnen gekomen. Helemaal happy!! Bedankt👍👍

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Yasmina, heel fijn te horen dat je tevreden bent en dat de bestelling naar wens is, daar doen we het voor ! Graag tot de volgende keer en een heel fijn weekend.

Ari beoordeelde op 2017-12-22

Super goed geholpen, had verkeerde achter embleem besteld maar kreeg kosteloos een ander. Hele goede communicatie. Ga bij dit bedrijf zeker meer bestellen. Top bedrijf !

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Ari, erg fijn te horen dat je tevreden bent met onze service.
Een foutje maken met online bestellen is altijd mogelijk en we lossen dat graag op een goede manier op.
Fijne kerstdagen gewenst en graag tot de volgende keer.

Gregory beoordeelde op 2017-11-14

Mooie en overzichtelijke site! En altijd zeer vriendelijke reactie van Rene! Uitstekende service! Haal hier altijd mijn originele Alfa onderdelen tegen een keurige prijs!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Gregory, heel goed te horen dat je tevreden bent en we zullen ons best doen jouw schitterende 155 rijdend te houden :-)
Graag tot een volgende keer weer!

Thijs beoordeelde op 2017-11-08

Top service en snelle levering!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Dank voor je review Thijs en graag tot een volgende keer!

Maura beoordeelde op 2017-10-26

Zeer tevreden! Super snelle levering, mooi product en een handgeschreven welkomskaartje met attentie. Erg goede service!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Maura, dankjewel voor je review en fijn te horen dat je tevreden bent, daar doen we het immers voor.
Heel graag tot een volgende keer en veel plezier van je bestelling!

Tim beoordeelde op 2017-10-17

Echt top! FIjne webshop met van alles waar je als Alfa (of ander Italiaans merk) liefhebber blij van wordt. De bestelling is heel netjes geleverd, maar bovenal ben ik ook enorm vriendelijk en super snel geholpen.

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Tim, dankjewel voor de review en erg fijn te horen dat je tevreden bent, dat is voor ons het allerbelangrijkste namelijk waar we het voor doen.
Graag tot een volgende keer !

Maurice Becker beoordeelde op 2017-10-11

Diverse artikelen besteld en binnen 2 dagen geleverd. Direct bevestiging van ontvangst order, verzending van de order en ook van PostNL die het pakje vervolgens heeft geleverd.
Dank jullie wel voor deze goede service!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Dankjewel voor de review Maurice, en heel goed te horen dat alles naar tevredenheid gegaan is, daar doen we het voor !
Graag tot een volgende keer.

Maurits beoordeelde op 2017-10-05

Uitstekende support gekregen nadat ikzelf een fout had gemaakt bij het bestellen.

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Maurits, dank voor je review.
Foutjes kunnen altijd gebeuren, geen enkel probleem.
Graag tot een volgende keer.

Angelo Roks beoordeelde op 2017-09-22

Zeer en goed telefonisch te woord gestaan en daarna snelle afhandeling van de benodigde spullen.. Volgende dag in huis.

Voor onderdelen van fiat en alfa weet ik waar ik in de toekomst moet wezen!

En namens mijn vrouw nog bedankt voor de leuke verrassing achteraf!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Angelo, dankjewel voor de review en uiteraard voor de bestelling.
Leuk te horen, een passende gadget in stijl :-)
Graag tot een volgende keer!
Rene / QVerde Italian Car Parts

Wim beoordeelde op 2017-08-28

Afgelopen vrijdag Alfa GT onderdelen besteld, werd direct correct afgehandeld

Maandagmiddag koerier aan de deur met de snelle levering.

(René Thanks)

Toppie Qverde,

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Wim, heel erg goed te horen dat de gewenste onderdelen netjes op tijd volgens planning zijn bezorgd.
Dank voor uw review en graag tot de volgende keer!

Ellen beoordeelde op 2017-08-25

Een week geleden heb ik een armsteun besteld voor mijn Fiat500. Super snelle levering, een perfecte service aan de telefoon en alles mooi in een doos geleverd.

Een mooie kwaliteit armsteun, echter vond ik het onderstelsel wel wat onstevig ogen, maar toen deze gemonteerd was, stond alles goed vast. Het past goed bij het interieur van mijn auto en ben er erg blij mee!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Ellen, dank voor je review en goed te lezen dat je blij bent met de bestelde armsteun.
Graag tot een volgende keer !