Kantooradres : Franklin D. Rooseveltlaan 31
5625 AS Eindhoven
040-2026813 maandag t/m vrijdag 09.00-17.00 uur.

9,9

Rob van der Lans beoordeelde op 2018-08-09

Prachtige webshop waar je als liefhebber van gerenommeerd Italiaans automerk de originele parts met wellust kunt kopen op eigen bodem, beter kan niet. Oog voor detail en uitstekende service zo heb ik mogen ervaren bij een recente aankoop. Eenmaal in contact met de eigenaar van deze shop kom je al snel bij het gevoel met een uiterst gedreven en sympathiek persoon in gesprek te zijn, iemand die graag met voorliefde (passione) voor het Italiaanse merk service hoog in het vaandel heeft. Twee mensen blij gemaakt, Bedankt (Bravo)!!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Rob, wat prettig deze mooie review te lezen, inderdaad aan de nodige liefde, passione en emozione ontbreekt het hier niet voor de door ons geliefde Italiaanse merken, en dat proberen we graag over te dragen. Fijn dat alles naar wens is en heel graag tot een volgende keer, Ciao!

Verkeersschool Society beoordeelde op 2018-08-01

Heb een expansiereservoir + koelvloeistof voor een fiat 500 besteld. Werd de volgende dag keurig geleverd. Super service en een zeer vriendelijke en deskundige benadering

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Goedenavond, heel fijn te horen dat u tevreden bent en de bestelling snel ontvangen is, i.v.m. het reservoir is dat zeker prettig in plaats van enkele dagen te moeten wachten. Graag tot een volgende keer!

Dennis beoordeelde op 2018-07-09

Het bestelde was keurig netjes verpakt en super snel in huis!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Dennis, goed te horen dat de bestelling spoedig ontvangen is en dank voor de review.
Graag tot de volgende keer!

Sjoerd Visser beoordeelde op 2018-06-22

Snel en ter zake doend antwoord op vraag via mail. Goede en vlotte levering van goede originele spullen. Goed en veilig verpakt.
Prima gegaan dus. Compliment.

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Sjoerd, dank voor uw review en fijn te vernemen dat alles naar tevredenheid is.
Heel graag tot een volgende keer!

Mike beoordeelde op 2018-06-01

Qverde is een echte aanrader. Originele en dus kwalitatieve onderdelen tegen zeer lage prijzen. Ik werd zeer vriendelijk geholpen en de levering verliep vlot.

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Mike, heel fijn te horen en dankjewel voor deze mooie review.
Graag tot de volgende keer!

Joost Giulietta QV beoordeelde op 2018-05-30

- Super service
- Vriendelijk contact
- Duidelijk over leveringen en levertijden
- Originele (OEM) parts
- Scherp geprijst
- 10/10

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Joost, dank voor uw mooie review en erg goed te lezen dat u tevreden bent over de service, daar doen we het voor.
Graag tot een volgende keer!

Chris beoordeelde op 2018-05-22

Zeer goed geholpen, en een mooi compliment naar mn alfa sei! Italiaanse raamband word meteen opgestuurd, zeker een aanrader om hier te bestellen! Top service!!

Chris b

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Heel fijn te horen Chris, dankjewel voor deze review en graag tot de volgende keer.
Hoop dat jouw schitterende Sei nog lang op de weg blijft.

Wilco beoordeelde op 2018-04-18

Voor een slecht schakelende fiat punto evo 1.3mjet nieuwe schakelkabels nodig incl pook behuizing
Bij de dealer te duur via qverde veel goedkoper
Niet alles was op voorraad maar binnen 3 dagen was het binnen en zo hoefde ik dus niet lang te wachten nette snelle communicatie en goud eerlijke gasten
Ga er zeker weer bestellen als ik origineel spul nodig heb

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Wilco, dank voor deze mooie beoordeling en heel graag tot een volgende keer!

Joop Kersten beoordeelde op 2018-04-06

Uiterst vriendelijk en duidelijk kontakt en dat geeft vertrouwen!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Joop, goed te horen dat u het contact met ons positief ervaart, daar doen we het voor, dankuwel voor de positieve review en wij zijn u graag van dienst voor de onderdelen van uw Lancia.

Stef Jonkman beoordeelde op 2018-03-26

Netjes geholpen.
Duidelijk en overzichtelijke site.
Volgende bestelling al weer geplaatst.

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Stef, prettig te vernemen dat u tevreden bent, daar doen we het immers voor!
Dank voor de nieuwe bestelling, we gaan er weer netjes voor zorgen.

Naomi beoordeelde op 2018-03-07

Ik was op zoek naar de juiste motorolie vcooe mijn auto. Ik ben super goed geholpen aan de telefoon en hierdoor wist ik precies welke ik moest hebben. Bij ontvangst van de motorolie zat er ook nog een leuke kleinigheid bij, die komt goed uit! Zoals altijd weer super tevreden!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Naomi, fijn te horen dat ik je naar tevredenheid heb kunnen helpen en uiteraard graag gedaan. De attentie komt goed op tijd begreep ik ter vervanging van de oude :-)
veel plezier ervan en tot de volgende keer!

Ivonne beoordeelde op 2018-03-04

Al een tijdje op zoek naar spiegelkapjes voor de Fiat 500 van mijn dochter...
Fotootje gemaild naar Qverde van de ontbrekende kapjes, telefonisch en mailcontact gehad met Rene.....en binnen een halfuurtje was alles gefikst.
De kapjes passen uitstekend, Rene! Bedankt voor je fijne en snelle hulp!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Ivonne, dank voor uw reactie en erg fijn te horen dat ik u naar tevredenheid heb kunnen helpen aan de juiste kapjes, immers een 500 met missende kapjes..daar moet snel iets aan gedaan worden ;-)
Graag tot de volgende keer.

Léon beoordeelde op 2018-02-03

Oke.... en toen bleef de hele tijd mijn Stilo Abarth in neutraal schieten, wat een super ellende! Na een zoek plaatje bleek het de accumulator te zijn. Toch maar naar Qverde gebeld om te kijken of ik wel het goede onderdeel bestelde en daar ook uiterst vriendelijk door Rene geholpen. Het was laat op de dag maar het onderdeel was de volgende dag nog binnen. Uiteindelijk is het onderdeel geplaatst door de garage en hij gaat weer als de brandweer. Dit heeft mij meer dan 1500 euro bespaard. Grazie mille, Rene! Zo is het toch weer leuk om in een Italiaanse schone te mogen rijden :)

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Prego Léon ! Heel fijn te horen dat ik je goed heb kunnen helpen en super dat de Stilo weer rijdt zoals het hoort, nooit te snel opgeven want en eerst even bij A beginnen...de moeite waard blijkt weer..:-). Heel graag tot een volgende keer, Ciao !

Robert beoordeelde op 2018-02-01

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Robert, dank voor de review en graat tot de volgende keer.

Unlocked BV beoordeelde op 2018-01-25

Na een helse, wekenlange zoektocht naar zoiets simpels als een chromen koplamlijst en overal van het kastje naar de muur gestuurd te worden, uiteindelijk via Google bij Qverde uitgekomen. Uiterst vriendelijk geholpen en....tadaaa....een dag later het onderdeel al binnen!!! Wat zal mijn MiTo er morgen weer prima bij staan!!!
Super tevreden zijn we uiteraard!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Kijk eens aan, enorm fijn te horen dat we u snel van dienst hebben kunnen zijn.
Het was een kleine moeite en prettig te horen dat de MiTo er morgen weer netjes bij staat.
Graag tot de volgende keer, u kunt ons altijd bellen mocht u op zoek zijn naar een onderdeel, wij helpen u graag.

Martijn Diepenhorst beoordeelde op 2018-01-24

Heel erg vriendelijk en kundig geholpen.
Bestelling was heel snel binnen.
Ik zal er zeker weer bestellen mocht ik weer een onderdeel nodig hebben

Martijn Diepenhorst

Autodiepenhorst

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Martijn, dank voor uw review en goed te horen dat alles naar tevredenheid is.
Heel graag tot de volgende keer!

Maurice beoordeelde op 2018-01-23

Gister besteld, vandaag ontvangen. Zeer goede communicatie, snelle info! Hier doe ik graag zaken mee. Grazie mille. Forza QVerde. Maurice

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Felicemente fatto Maurice e la prossima volta, Forza Alfa Romeo Mito !

Yasmina beoordeelde op 2018-01-12

Super goed geholpen door René! Je word vriendelijk te woord gestaan en mijn bestelling is snel binnen gekomen. Helemaal happy!! Bedankt👍👍

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Yasmina, heel fijn te horen dat je tevreden bent en dat de bestelling naar wens is, daar doen we het voor ! Graag tot de volgende keer en een heel fijn weekend.

Ari beoordeelde op 2017-12-22

Super goed geholpen, had verkeerde achter embleem besteld maar kreeg kosteloos een ander. Hele goede communicatie. Ga bij dit bedrijf zeker meer bestellen. Top bedrijf !

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Ari, erg fijn te horen dat je tevreden bent met onze service.
Een foutje maken met online bestellen is altijd mogelijk en we lossen dat graag op een goede manier op.
Fijne kerstdagen gewenst en graag tot de volgende keer.

Gregory beoordeelde op 2017-11-14

Mooie en overzichtelijke site! En altijd zeer vriendelijke reactie van Rene! Uitstekende service! Haal hier altijd mijn originele Alfa onderdelen tegen een keurige prijs!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Gregory, heel goed te horen dat je tevreden bent en we zullen ons best doen jouw schitterende 155 rijdend te houden :-)
Graag tot een volgende keer weer!