Kantooradres : Franklin D. Rooseveltlaan 31
5625 AS Eindhoven
062-6720728 maandag t/m vrijdag 09.00-16.00

9,9

Léon beoordeelde op 2018-02-03

Oke.... en toen bleef de hele tijd mijn Stilo Abarth in neutraal schieten, wat een super ellende! Na een zoek plaatje bleek het de accumulator te zijn. Toch maar naar Qverde gebeld om te kijken of ik wel het goede onderdeel bestelde en daar ook uiterst vriendelijk door Rene geholpen. Het was laat op de dag maar het onderdeel was de volgende dag nog binnen. Uiteindelijk is het onderdeel geplaatst door de garage en hij gaat weer als de brandweer. Dit heeft mij meer dan 1500 euro bespaard. Grazie mille, Rene! Zo is het toch weer leuk om in een Italiaanse schone te mogen rijden :)

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Prego Léon ! Heel fijn te horen dat ik je goed heb kunnen helpen en super dat de Stilo weer rijdt zoals het hoort, nooit te snel opgeven want en eerst even bij A beginnen...de moeite waard blijkt weer..:-). Heel graag tot een volgende keer, Ciao !

Unlocked BV beoordeelde op 2018-01-25

Na een helse, wekenlange zoektocht naar zoiets simpels als een chromen koplamlijst en overal van het kastje naar de muur gestuurd te worden, uiteindelijk via Google bij Qverde uitgekomen. Uiterst vriendelijk geholpen en....tadaaa....een dag later het onderdeel al binnen!!! Wat zal mijn MiTo er morgen weer prima bij staan!!!
Super tevreden zijn we uiteraard!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Kijk eens aan, enorm fijn te horen dat we u snel van dienst hebben kunnen zijn.
Het was een kleine moeite en prettig te horen dat de MiTo er morgen weer netjes bij staat.
Graag tot de volgende keer, u kunt ons altijd bellen mocht u op zoek zijn naar een onderdeel, wij helpen u graag.

Martijn Diepenhorst beoordeelde op 2018-01-24

Heel erg vriendelijk en kundig geholpen.
Bestelling was heel snel binnen.
Ik zal er zeker weer bestellen mocht ik weer een onderdeel nodig hebben

Martijn Diepenhorst

Autodiepenhorst

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Martijn, dank voor uw review en goed te horen dat alles naar tevredenheid is.
Heel graag tot de volgende keer!

Maurice beoordeelde op 2018-01-23

Gister besteld, vandaag ontvangen. Zeer goede communicatie, snelle info! Hier doe ik graag zaken mee. Grazie mille. Forza QVerde. Maurice

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Felicemente fatto Maurice e la prossima volta, Forza Alfa Romeo Mito !

Yasmina beoordeelde op 2018-01-12

Super goed geholpen door René! Je word vriendelijk te woord gestaan en mijn bestelling is snel binnen gekomen. Helemaal happy!! Bedankt👍👍

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Yasmina, heel fijn te horen dat je tevreden bent en dat de bestelling naar wens is, daar doen we het voor ! Graag tot de volgende keer en een heel fijn weekend.

Ari beoordeelde op 2017-12-22

Super goed geholpen, had verkeerde achter embleem besteld maar kreeg kosteloos een ander. Hele goede communicatie. Ga bij dit bedrijf zeker meer bestellen. Top bedrijf !

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Ari, erg fijn te horen dat je tevreden bent met onze service.
Een foutje maken met online bestellen is altijd mogelijk en we lossen dat graag op een goede manier op.
Fijne kerstdagen gewenst en graag tot de volgende keer.

Gregory beoordeelde op 2017-11-14

Mooie en overzichtelijke site! En altijd zeer vriendelijke reactie van Rene! Uitstekende service! Haal hier altijd mijn originele Alfa onderdelen tegen een keurige prijs!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Gregory, heel goed te horen dat je tevreden bent en we zullen ons best doen jouw schitterende 155 rijdend te houden :-)
Graag tot een volgende keer weer!

Thijs beoordeelde op 2017-11-08

Top service en snelle levering!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Dank voor je review Thijs en graag tot een volgende keer!

Maura beoordeelde op 2017-10-26

Zeer tevreden! Super snelle levering, mooi product en een handgeschreven welkomskaartje met attentie. Erg goede service!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Maura, dankjewel voor je review en fijn te horen dat je tevreden bent, daar doen we het immers voor.
Heel graag tot een volgende keer en veel plezier van je bestelling!

Tim beoordeelde op 2017-10-17

Echt top! FIjne webshop met van alles waar je als Alfa (of ander Italiaans merk) liefhebber blij van wordt. De bestelling is heel netjes geleverd, maar bovenal ben ik ook enorm vriendelijk en super snel geholpen.

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Tim, dankjewel voor de review en erg fijn te horen dat je tevreden bent, dat is voor ons het allerbelangrijkste namelijk waar we het voor doen.
Graag tot een volgende keer !

Maurice Becker beoordeelde op 2017-10-11

Diverse artikelen besteld en binnen 2 dagen geleverd. Direct bevestiging van ontvangst order, verzending van de order en ook van PostNL die het pakje vervolgens heeft geleverd.
Dank jullie wel voor deze goede service!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Dankjewel voor de review Maurice, en heel goed te horen dat alles naar tevredenheid gegaan is, daar doen we het voor !
Graag tot een volgende keer.

Maurits beoordeelde op 2017-10-05

Uitstekende support gekregen nadat ikzelf een fout had gemaakt bij het bestellen.

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Maurits, dank voor je review.
Foutjes kunnen altijd gebeuren, geen enkel probleem.
Graag tot een volgende keer.

Angelo Roks beoordeelde op 2017-09-22

Zeer en goed telefonisch te woord gestaan en daarna snelle afhandeling van de benodigde spullen.. Volgende dag in huis.

Voor onderdelen van fiat en alfa weet ik waar ik in de toekomst moet wezen!

En namens mijn vrouw nog bedankt voor de leuke verrassing achteraf!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Angelo, dankjewel voor de review en uiteraard voor de bestelling.
Leuk te horen, een passende gadget in stijl :-)
Graag tot een volgende keer!
Rene / QVerde Italian Car Parts

Wim beoordeelde op 2017-08-28

Afgelopen vrijdag Alfa GT onderdelen besteld, werd direct correct afgehandeld

Maandagmiddag koerier aan de deur met de snelle levering.

(René Thanks)

Toppie Qverde,

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Wim, heel erg goed te horen dat de gewenste onderdelen netjes op tijd volgens planning zijn bezorgd.
Dank voor uw review en graag tot de volgende keer!

Ellen beoordeelde op 2017-08-25

Een week geleden heb ik een armsteun besteld voor mijn Fiat500. Super snelle levering, een perfecte service aan de telefoon en alles mooi in een doos geleverd.

Een mooie kwaliteit armsteun, echter vond ik het onderstelsel wel wat onstevig ogen, maar toen deze gemonteerd was, stond alles goed vast. Het past goed bij het interieur van mijn auto en ben er erg blij mee!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Ellen, dank voor je review en goed te lezen dat je blij bent met de bestelde armsteun.
Graag tot een volgende keer !

Daniel G-E beoordeelde op 2017-08-10

Toffe mensen !!! Snelste levering !!! Vriendelijke mensen !! 5 sterren bedrijf. Dank je wel !!!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Daniel, dank voor uw review en erg goed te horen dat u tevreden bent, daar doen we het voor.
Graag tot een volgende keer en succes met het vervangen van de bestelde delen voor uw Mito.

Autobedrijf beoordeelde op 2017-08-02

Na het bestellen van 4 velgen voor een klant van ons autobedrijf bleek er een probleem met de levering.
De eigenaar van QVerde heeft er vanaf zijn vakantieadres hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat de betreffende velgen door een speciale bodedienst toch op tijd afgeleverd werden.

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste klant, dank voor uw review.
Inderdaad was er een vertraging met de levering vanuit Italië waardoor de verwachtte 3 werkdagen net niet werden gehaald.
Fijn in ieder geval dat we toch ervoor hebben kunnen zorgen dat de velgen alsnog op tijd geleverd zijn voor de aflevering van de auto. Graag tot een volgende keer !

Henk G beoordeelde op 2017-08-02

Goede vooraf communicatie, ondanks dat de vakantie al begonnen was :)
Levering na bestellen vlot en helder en goed verzocht.
Zou er zeker weer bestellen voor ons bolletje.

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Dank voor je review Henk, goed te horen dat de bestelling naar tevredenheid is en we zien je graag weer een keer terug voor jullie " bolletje " :-).

Mayrun Digmi beoordeelde op 2017-07-13

Geweldige winkel !!
Zeer vriendelijke en snelle klantenservice!
Sterk aanbevolen voor iedereen!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Dank voor je review Mayrun en graag tot een volgende keer!

BJ beoordeelde op 2017-07-04

Snelle levering, goede communicatie

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Dank voor je review BJ, en graag tot een volgende keer!