Kantooradres : Franklin D. Rooseveltlaan 31

9,9

Dimitri beoordeelde op 2019-09-12

Topservice!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Dimitri, dankjewel voor de review en graag tot de volgende keer.

Nick Franken beoordeelde op 2019-07-20

Altijd snelle levering van gewenste artikelen.
Leuk persoonlijk contact als je zelf iets vergeet te bestellen๐Ÿ™ˆ
En word alsnog erbij geleverd
Nu weer een bestelling gedaan voor uitlaat pakkingen
En kreeg direct een mail dat het met 2 werkdagen binnen zou zijn
Dus direct de juiste voorraad info
Het zal niet lang duren voor de volgende bestelling komt๐Ÿ˜‰

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Nick, dankjewel voor deze mooie review.
Inderdaad kan het wel eens gebeuren dat zowel de klant als wij iets vergeten, maar de intentie is om dit tijdig te signaleren en zo goed en snel mogelijk te corrigeren.
We zitten klaar voor jouw volgende bestelling in ieder geval, laat maar komen :-)
Graag tot de volgende keer.

Saskia de Jager beoordeelde op 2019-07-19

Super tevreden met de service van deze webshop. Artikel verkeerd geleverd (door foute sticker dus daar konden ze zelf niets aan doen), contact opgenomen via contact formulier en nog voor ik de kans had om de reactie te lezen was het vervangende artikel al onderweg. Een betere service kun je je niet wensen. Een dikke 10!! Veel keus op de website en prima prijzen. Aanrader.

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Dankjewel voor de mooie review. Helaas was de sticker inderdaad niet juist maar gelukkig dat we het snel hebben kunnen herstellen en de zending toch voor het weekend geleverd is.Heel graag tot de volgende keer! :-)

Sonja beoordeelde op 2019-07-17

Heel vriendelijk geholpen, goede service, super snelle verzending en goede kwaliteit, kom hier zeker terug en kan QVerde aan iedereen aanbevelen!!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Sonja, wat leuk deze mooie review te lezen. Heel graag gedaan en u nog bedankt voor het gezellige gesprek!
Veel plezier van de bestelling en graag tot de volgende keer.

Jeroen beoordeelde op 2019-07-13

Uitstekende service.

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Jeroen, dank voor je review en graag tot de volgende keer!

Jurgen beoordeelde op 2019-06-27

Super service en snel geleverd.

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Dank voor de review en graag tot een volgende keer Jurgen.
( alhoewel dat denk ik nog wel even zal duren want je hebt nogal wat besteld....)
Vee; plezier ervan!

Suzanne Beerens beoordeelde op 2019-06-18

Een aankoop gedaan van een pookknop en vloernatten voor mijn Fiat 500.
Ik ben netjes op de hoogte gehouden en de levering ging snel, kortom ik ben erg tevreden.

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Suzanne, dankjewel voor de review en fijn te horen dat je tevreden bent over de bestelling en verzendtijd. Veel plezier van de matten en de prachtige rosso pookknop en graag tot de volgende keer.

Winfred Copal beoordeelde op 2019-05-08

- Zeer goede bereikbaarheid (per e-mail en telefonisch)
- Grote kennis van zaken
- Zeer vriendelijk en behulpzaam klantencontact
- René denkt mee
- Snelle levering
- Uitgebreid assortiment
- Overzichtelijke website

Kortom een prima webwinkel! Bedankt voor de service, TOP!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Winfred, dank voor deze review en uiteraard met alle plezier gedaan tot zover ๐Ÿ™‚
Graag tot de volgende keer!

Bart beoordeelde op 2019-04-04

Zeer snelle levering, alles heel goed ingepakt, super tevreden, fantastische opvolging, duidelijke en snelle reactie bij vragen, TOP bedrijf!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Bart, dank voor deze mooie review en we hopen dat je erg veel plezier hebt van de prachtige bestelde producten voor je nieuwe Giulia. Graag tot de volgende keer.

Nico Stijnen beoordeelde op 2019-04-03

Super webshop goede kennis van zaken direct juiste artikel volgende dag in huis, aftersales ook dikke plus

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Nico, dankjewel voor de mooie review en heel graag tot de volgende keer.

Guus beoordeelde op 2019-03-17

Uitstekend mee gedacht en op de hoogte gehouden over mijn bestelling door eigenaar Rene.

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Guus, dank voor je review en veel plezier van je bestelling.
Tevens nog bedankt voor de foto, prachtig!
Graag tot de volgende keer.

Diana beoordeelde op 2019-03-08

Heel erg tevreden, super goed geholpen, produkten dag erna al in huis, topservice!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Diana, dankuwel voor de review en erg fijn te lezen dat alles naar wens is gegaan, heel veel plezier van uw prachtige auto aankomend weekend ๐Ÿ™‚ en graag tot de volgende keer.

Robin beoordeelde op 2019-03-02

Zeer klantvriendelijk en hele snelle levering

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Robin, dankuwel voor deze review en graag tot de volgende keer.

Michel beoordeelde op 2019-02-14

Snel geleverd top spullen. Echt aanrader !

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Michel, dank voor deze mooie review, prettig te lezen dat alles naar wens is gegaan.Veel plezier van je bestelling en graag tot de volgende weer.

Dhr van Wanrooij beoordeelde op 2019-01-18

komen afspraken na.....goede communicatie over aflevering, en dat is prettig als dingen kostbaar zijn. Ook word er meegedacht in de juiste keuzes...

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Heer van Wanrooij, dank voor deze mooie review en erg prettig te lezen dat de levering van de bestelde velgen naar tevredenheid is gegaan betreffende communicatie en bezorging.
Veel plezier van de prachtige velgen en graag tot de volgende keer.

Eric Verhoeven beoordeelde op 2019-01-03

Vanwege de aanschaf van een Alfa Romeo waarvoor ik nieuwe velgkapjes bij QVerde terecht gekomen. Website is mooi overzichtelijk en wordt hier al goed uitleg gegeven over de aangeboden onderdelen of accessoires. Bestellen ging makkelijk en de betaling ook. Hierna krijg je per e-mail een keurige bevestiging van je bestelling en later wanneer deze bezorgd worden. Alles gaat snel, duidelijk, klantgericht en betrouwbaar. Ik had mijn bestelling tussen kerst en nieuwjaar geplaatst. René van QVerde stuurde keurig een mail met daarin zijn welgemeende excuses maar dat de vervoerder door de drukte het niet haalde de bestelling de volgende werkdag de bestelling te bezorgen. Heb hierover nog een enkele keerr over per mail gecommuniceerd en zelfs in het weekend ontving ik binnen een uur een hele nette informatieve mail van René. Enkele dagen later, nieuwjaar en het weekend er tussen, een keurig verzorgd pakketje ontvangen. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen. Kan trouwens ook iedereen een Italiaanse auto aanbevelen ๐Ÿ€. Eric

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Eric, dank voor deze uitgebreide review. De periode tussen kerst en nieuwjaar zijn inderdaad doorgaans erg druk bij de pakketdiensten waardoor sommige zendingen met een geringe vertraging zijn uitgeleverd.Uiteraard proberen we met man en macht dit te voorkomen maar in de praktijk blijkt toch dat dit lastig is.In ieder geval erg prettig te horen dat u ondanks de vertraging toch erg tevreden bent over de communicatie en de uiteindelijke levering. Heel graag tot de volgende keer en veel rijplezier van de Alfa! ๐Ÿ‡ฎ๐Ÿ‡น๐Ÿ€

Dagmar Oort beoordeelde op 2018-12-21

Een nieuwe armsteun voor in mijn Fiat 500S besteld, die er al in zat toen ik hem kocht was erg gammel. Hij zou eerst in januari geleverd worden maar heb hem nu al binnen! Er zat zelfs een leuke sleutelhanger bij en een persoonlijk geschreven kaartje voor de kerst, erg attent. Meteen ook maar even zwarte spiegelkappen besteld, staat leuk bij de zwarte velgen en het zwarte dakje. Die krijg ik als het goed is vandaag ook binnen. Allemaal erg snel geleverd en de communicatie is top, werd steeds op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Dagmar, dankjewel voor deze mooie review. Heel fijn te horen dat alles naar tevredenheid is. Hele fijne kerstdagen en graag tot de volgende keer.

Peter beoordeelde op 2018-12-08

Snelle levering, en iets retour sturen gaat zonder problemen. Ook snel reactie op vragen.

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Peter, dank voor deze positieve review en graag tot de volgende keer.

R. Goverde beoordeelde op 2018-11-12

Ik had een probleem met een onderdeel, dat ik had besteld bij Qverde. Bij het melden werd ik netjes gebeld . Ondanks dat Qverde de kosten zelf niet kan verhalen, wordt klanttevredenheid belangrijker geacht en werd direct kostenloos een nieuw exemplaar toegestuurd. Topservice!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste klant, dank voor uw review en erg goed te vernemen dat u tevreden bent.
Tevredenheid vinden wij erg belangrijk, in het geval van uw probleem met het betreffende kunststof deel was dit inderdaad een lastige situatie welke niet onder fabrieksgarantie valt maar ik vind het fijn te horen dat dit naar tevredenheid is opgelost en wij u hier mee van dienst zijn geweest. Graag tot de volgende keer!

Robert Hendriks beoordeelde op 2018-10-12

Bij het verlagen van mij alfa 147 liep ik tegen een aantal onderdelen aan die al 15 jaar vast zaten en zonder "slopen" niet los zouden komen.

Op internet waren ze weinig en sommige delen niet te vinden. Ik kreeg als tip van bevriende alfa liefhebbers om Rene van Qverde een berichtje te sturen of bellen.

Zo gezegd, zo gedaan. Ik kreeg een super vriendelijke en behulpzame man te spreken toen ik belde. Binnen 5 minuten kreeg ik een link per mail doorgestuurd waar alle benodigde onderdelen instonden.

Binnen 3 dagen had ik mijn onderdelen binnen zelfs met een onderdeel wat niet voorradig was!

Voor mij niets anders meer dan Qverde.

TOP SERVICE!

Rene bedankt!

Reactie van QVerde Italian Car Parts webshop:
Beste Robert, dankjewel voor deze hele mooie review, daar ben ik erg blij mee en fijn te lezen dat ik naar tevredenheid van dienst heb kunnen zijn. Altijd welkom als ik je ergens mee kan helpen, graag tot de volgende keer!
Rene/ QVerde