QVerde Italian Car Parts webshop

QVerde Italian Car Parts webshop

HΓ©t webshopadres voor originele onderdelen en accessoires Alfa Romeo, Fiat, Abarth, Lancia en Jeep.
9,9

• Linda
    Review voor QVerde Italian Car Parts webshop

Prima service,ik heb contact via mail gehad over het product. Snelle verzending. Goed product.

Antwoord van QVerde Italian Car Parts webshop

Beste Linda, wat fijn om deze mooie review te zien,.
    Heel erg bedankt daarvoor en graag tot de volgende keer πŸ€

• Dave
    Review voor QVerde Italian Car Parts webshop

Ontzettend snelle levering.product voldoet aan verwachting en een leuke gratis attentie er bij.ik mocht wensen dat elke bestelling bij andere bedrijven op de zelfde wijze zou verlopen.klein min puntje is dat veel prijzen op aanvraag zijn maar los daar van zal dit zéker niet de laatste bestelling zijn geweest.
    een regelrechte aanrader!!!

Antwoord van QVerde Italian Car Parts webshop

Beste Dave, dank voor je review en erg prettig te lezen dat je tevreden bent.
    De reden van sommige prijzen op aanvraag in de webshop, met name Alfa 75 delen is dat deze niet altijd meer beschikbaar zijn te ItaliΓ« op moment van bestellen en dan kunnen we beter vooraf even contact hebben zodat we kunnen kijken of deze beschikbaar zijn en wat de actuele prijs is i.p.v dat we moeten annuleren en crediteren.
    Neem gerust vooraf even contact op mocht je bepaalde delen zoeken.
    Graag tot de volgende keer πŸ€

• Hoe beoordeel je QVerde Italian Car Parts webshop?

• Dominick
    Review voor QVerde Italian Car Parts webshop

Snelle levering terwijl anderen het onderdeel niet konden bestellen en aan een scherpere prijs. Aanrader

Antwoord van QVerde Italian Car Parts webshop

Beste Dominick, dank voor deze mooie review en fijn dat we van dienst hebben kunnen zijn met het leveren van de velg.

• Maarten
    Review voor QVerde Italian Car Parts webshop

Persoonlijk advies, snelle levering en originele producten. Het assortiment is ook groot. Ik ben erg tevreden over Qverde!

Antwoord van QVerde Italian Car Parts webshop

Beste Maarten, wat een mooie review zeg...daar zijn we erg blij mee.!
    Heel erg bedankt hiervoor en graag tot de volgende keer πŸ€

• Fabio
    Review voor QVerde Italian Car Parts webshop

Superlative service. Best online shop!

Antwoord van QVerde Italian Car Parts webshop

Beste Fabio, hartelijk dank voor uw mooie review, daar zijn we erg content mee,
    Graag tot de volgende keer, ciao! πŸ€

• Bram
    Review voor QVerde Italian Car Parts webshop

Goede service en snelle levering!

Antwoord van QVerde Italian Car Parts webshop

Beste Bram, hartelijk dank voor deze mooie review, daar zijn we blij mee πŸ™‚
    Graag tot de volgende keer! πŸ€

• Rob
    Review voor QVerde Italian Car Parts webshop

Zeer goede service en snelle levering van het kwaliteits product

Antwoord van QVerde Italian Car Parts webshop

Beste Rob, hartelijk dank voor deze mooie review en heel graag tot de volgende keer πŸ€

• Monique
    Review voor QVerde Italian Car Parts webshop

Uitstekende service en snelle verzending!

Antwoord van QVerde Italian Car Parts webshop

Beste Monique, hartelijk dank voor deze mooie review, daar doen we het voor πŸ™‚.
    Heel graag tot de volgende keer πŸ€

• Ab
    Review voor QVerde Italian Car Parts webshop

Prachtige velgen voor mijn Fiat Ducato, op vragen direct antwoord gehad en super snelle levering (2 dagen), een voorbeeld webwinkel!

Antwoord van QVerde Italian Car Parts webshop

Beste Ab, hartelijk dank voor deze mooie review, daar zijn we erg blij mee,
    Veel plezier van de velgen gewenst en graag tot de volgende keer πŸ€

• Rene
    Review voor QVerde Italian Car Parts webshop

Prachtige originelen velgen gekocht bij Qverde. Persoonlijk vriendelijk contact. Regelmatig update over de levering van de velgen.

Antwoord van QVerde Italian Car Parts webshop

Heel erg bedankt voor deze mooie review Rene, daar doen we het voor.
    Veel plezier van de prachtige velgen, het heeft even geduurd i.v.m de backorder in ItaliΓ« maar hopelijk is het wachten waard geweest en heb je veel plezier ervan, graag tot de volgende keer πŸ€

• J

Levering was best traag, daarom 4 sterren

Dank voor de 4 sterren in deze review en graag tot de volgende keer πŸ€

• Jurgen
    Review voor QVerde Italian Car Parts webshop

Fantastische service! Pakket verloren gegaan bij koerierdienst. Zonder discussie de dag erna een nieuw pakket verstuurd.

Antwoord van QVerde Italian Car Parts webshop

Beste Jurgen, dank voor de review en graag tot de volgende keer πŸ€

• Sedat

Top klantenservice en reactietijd

Antwoord van QVerde Italian Car Parts webshop

Beste Sedat, dank voor je mooie review en graag tot de volgende keer πŸ€

• Jeff
    Review voor QVerde Italian Car Parts webshop

Snelle levering en vriendelijke service. Producten zijn ook redelijk geprijsd.

Antwoord van QVerde Italian Car Parts webshop

Beste Jeff, dankjewel voor deze mooie review en graag tot de volgende keer πŸ€

• Hubert

Uitstekende service

Antwoord van QVerde Italian Car Parts webshop

Beste Hubert, dankjewel voor deze mooie review en graag tot de volgende keer πŸ€

• Michel
    Review voor QVerde Italian Car Parts webshop

Goed aanbod, duidelijke site, goede communicatie.
    Top!

Antwoord van QVerde Italian Car Parts webshop

Beste Michel, dankjewel voor de mooie review en graag tot de volgende keer πŸ€

• Taco
    Review voor QVerde Italian Car Parts webshop

Bijzonder goed en op een zeer vriendelijke wijze geadviseerd. Vragen werden meteen beantwoord en nadat ik een voor mijn auto onjuist onderdeel besteld had, attendeerde Rene me daar meteen op. Helemaal bijzonder was dat hij me adviseerde om één van de producten die ik besteld had tweedehands te zoeken omdat dat veel op internet aangeboden werd en het veel geld kon schelen. Echt geweldig.

Antwoord van QVerde Italian Car Parts webshop

Beste Taco, dank voor deze mooie review en fijn te lezen dat je tevreden bent, daar doen we het immers voor.

• Jay
    Review voor QVerde Italian Car Parts webshop

Bij QVerde denken ze altijd mee met de klant op een erg professionele manier!

Antwoord van QVerde Italian Car Parts webshop

Beste Jay, dank voor uw mooie review en erg fijn te horen dat wij u naar tevredenheid van dienst hebben kunnen zijn.
    Heel graag tot de volgende keer! πŸ€

• Pascal
    Review voor QVerde Italian Car Parts webshop

Super service van Qverde.
    Bij een probleem met een bestelling
    Werd keurig gemaild of dit wel juist was.
    Daarna wat uitdagingen om de artikelen
    Werkende te krijgen op de auto.. Maar Rene heeft alles keurig in wekende staat
    Gekregen. Super service ga zo door

Antwoord van QVerde Italian Car Parts webshop

Beste Pascal, dank voor deze mooie review!
    Het was inderdaad even een uitdaging maar fijn dat het uiteindelijk prima gelukt is, daar doen we het voor.
    Heel graag tot een volgende keer en dank voor het geduld en prettig telefonisch contact
    πŸ€

• Sharonne
    Review voor QVerde Italian Car Parts webshop

Snelle levering! Overzichtelijke site!

Antwoord van QVerde Italian Car Parts webshop

Beste Sharonne, dankjewel voor deze leuke review, daar doen we het immers voor.