Molenveld 11

snelle levering

B. Schilder beoordeelde op 2019-03-03

Netjes in communicatie. Levering keurig

J van der Ende beoordeelde op 2019-03-03

Op tijd en wat besteld is .

Harry Dubois beoordeelde op 2019-03-02

prima kwaliteit en alles snel geleverd!

Erton beoordeelde op 2019-02-04

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Duidelijke communicatie ivm de bestelling

William Lo beoordeelde op 2019-02-03

Supersnelle levering

Job Hollestein beoordeelde op 2019-02-01

Snel geleverd en fijn dat je ook kortere stukken kan bestellen.

Henk Rinkens beoordeelde op 2019-01-08

Zeer snelle afhandeling van mijn bestelling. Dezelfde dag nog alle buizen gezaagd en verstuurd. Alles keurig op maat.
Zeer aan te bevelen webwinkel!

Jelle Meijdam beoordeelde op 2019-01-06

Zeer tevreden , zeer snel geleverd.

Frank Juffermans beoordeelde op 2019-01-04

bestelling is volledig geleverd, kwaliteit is netjes en transport is goed en op tijd geleverd. Enig puntje van kritiek, de afgekorte lentes waren niet volledig afgebraamd. Als dat wel was gedaan had ik u uitstekend beoordeeld.

Reactie van RVSonline:
Frank Juffermans, allereerst dank voor uw reactie. Wij bramen het materiaal nooit af omdat dit niet altijd gewenst is. GJ.

Gerben beoordeelde op 2019-01-04

Zeer tevreden, snel verzonden

Deborah beoordeelde op 2019-01-04

supersnel gekregen wat ik besteld hebt! ik ben blij

Joep Hendrix beoordeelde op 2018-12-28

Zoals altijd een uitstekende service en snelle levereing

MvdHeijden Techniek beoordeelde op 2018-12-20

Snel geleverd, makkelijke website