Molenveld 11
5446BL Wanroij

Ludie Janssen beoordeelde op 2019-05-06

super

Bart beoordeelde op 2019-05-03

Snel en compleet geleverd. Nu nog track en trace dat je kan zien hoe laat de zending wordt bezorgd, dan wordt het een 10+

Vincent van der Most beoordeelde op 2019-05-03

super snelle levering, ondanks dat er iets niet volledig geleverd was, was de nalevering ook super vlot en correct! bedankt!

Hans Griffioen beoordeelde op 2019-04-09

Geen problemen gehad met de bestelling. De verzendkosten zijn wat hoog.

Leo Kortenbout beoordeelde op 2019-04-05

Prima website, scherpe prijzen (dat scheelde 40% met een conculega site), snelle levering. Top!

Arjan Langerak beoordeelde op 2019-04-05

Super snel

Alex Haarsma beoordeelde op 2019-04-02

Top ingepakt alleen dure verzendkosten

Ed de Bruijn beoordeelde op 2019-03-04

Supersnelle levering!

JS van Dijk beoordeelde op 2019-03-04

snelle levering

B. Schilder beoordeelde op 2019-03-03

Netjes in communicatie. Levering keurig

J van der Ende beoordeelde op 2019-03-03

Op tijd en wat besteld is .

Harry Dubois beoordeelde op 2019-03-02

prima kwaliteit en alles snel geleverd!

Erton beoordeelde op 2019-02-04

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Duidelijke communicatie ivm de bestelling

William Lo beoordeelde op 2019-02-03

Supersnelle levering

Job Hollestein beoordeelde op 2019-02-01

Snel geleverd en fijn dat je ook kortere stukken kan bestellen.

Henk Rinkens beoordeelde op 2019-01-08

Zeer snelle afhandeling van mijn bestelling. Dezelfde dag nog alle buizen gezaagd en verstuurd. Alles keurig op maat.
Zeer aan te bevelen webwinkel!

Jelle Meijdam beoordeelde op 2019-01-06

Zeer tevreden , zeer snel geleverd.

Frank Juffermans beoordeelde op 2019-01-04

bestelling is volledig geleverd, kwaliteit is netjes en transport is goed en op tijd geleverd. Enig puntje van kritiek, de afgekorte lentes waren niet volledig afgebraamd. Als dat wel was gedaan had ik u uitstekend beoordeeld.

Reactie van RVSonline:
Frank Juffermans, allereerst dank voor uw reactie. Wij bramen het materiaal nooit af omdat dit niet altijd gewenst is. GJ.

Gerben beoordeelde op 2019-01-04

Zeer tevreden, snel verzonden

Deborah beoordeelde op 2019-01-04

supersnel gekregen wat ik besteld hebt! ik ben blij