Molenveld 11
5446BL Wanroij

Bruno beoordeelde op 2019-08-14

Snelle volledige levering ook in de vakantie periode voor een marktprijs. Dat met verhoudingsgewijze stevige verzendkosten.

G. Bosma beoordeelde op 2019-08-13

ondanks de vakantietijd binnen drie dagen geleverd (nadat de vervoerder een dag eerder al was geweest maar het pakketje niet in zijn lading had zitten); zeer goed verpakt.

Ton Coolen beoordeelde op 2019-08-10

Alles wat ik tot nu toe heb besteld bij RVSonline was keurig op maat, heel zorgvuldig verpakt en op tijd bezorgd. Wat mij betreft een aanrader. RVSonline mijn complimenten, ga zo door!!

Hans Van Gool beoordeelde op 2019-07-01

Snel en goed

Ed Wieles beoordeelde op 2019-06-09

Keurig volgens adspraak en netjes verpakt geleverd

WA Terwogt beoordeelde op 2019-06-07

snelle en correcte levering

william beoordeelde op 2019-05-21

bij rvs heb ik e.e.a. besteld op 14 mei j.l. Op de bijbehorende factuur staat expliciet gratis verzending. Bij afhandeling staat in de mail dat ik het moet komen afhalen. Ergens is er kennelijk iets fout gegaan en ik email hierover. Nu blijkt dat rvs niet bereid is om hieraan gehoor te geven. De man bij rvs die ik sprak beweerde doodleuk dat hij zo iets nog nooit op een factuur had gezien.... hij was kennelijk ook niet bereid om de factuur even te controleren. Een slechte niet klantvriendelijke gegeven.

Reactie van RVSonline:
Jammerlijk is hier wat miscommunicatie ontstaan. De tekst, daar waar nodig, is aangepast.
Klanten hebben nu een duidelijke keuze over de verzend en/of afhaalmogelijkheden en gaat dit in de toekomst niet meer fout. GJ.

Ludie Janssen beoordeelde op 2019-05-06

super

Bart beoordeelde op 2019-05-03

Snel en compleet geleverd. Nu nog track en trace dat je kan zien hoe laat de zending wordt bezorgd, dan wordt het een 10+

Vincent van der Most beoordeelde op 2019-05-03

super snelle levering, ondanks dat er iets niet volledig geleverd was, was de nalevering ook super vlot en correct! bedankt!

Hans Griffioen beoordeelde op 2019-04-09

Geen problemen gehad met de bestelling. De verzendkosten zijn wat hoog.

Leo Kortenbout beoordeelde op 2019-04-05

Prima website, scherpe prijzen (dat scheelde 40% met een conculega site), snelle levering. Top!

Arjan Langerak beoordeelde op 2019-04-05

Super snel

Alex Haarsma beoordeelde op 2019-04-02

Top ingepakt alleen dure verzendkosten

Ed de Bruijn beoordeelde op 2019-03-04

Supersnelle levering!

JS van Dijk beoordeelde op 2019-03-04

snelle levering

B. Schilder beoordeelde op 2019-03-03

Netjes in communicatie. Levering keurig

J van der Ende beoordeelde op 2019-03-03

Op tijd en wat besteld is .

Harry Dubois beoordeelde op 2019-03-02

prima kwaliteit en alles snel geleverd!

Erton beoordeelde op 2019-02-04

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Duidelijke communicatie ivm de bestelling