Rijksweg-zuid 3

Mystery shopper

Lees
waarom

Tim Moet beoordeelde op 2018-02-05

Goeie communicatie. Kwaliteit leuningen.

Nico Moerman beoordeelde op 2018-02-02

Prima service en prima maat en vakwerk. Zeker een aanrader.

Tammo Heidema beoordeelde op 2018-01-28

Wij zijn tevreden de levering heeft wel wat langer geduurd als men had aan gegeven maar des ondanks wel tevreden over het eind resultaat.

Kees Traas beoordeelde op 2018-01-19

De R.V.S. leuningen zien er prima uit ,snelle levering, gisteravond zijn ze door de vrijwilligers van het museum gemonteerd alles precies zoals opgegeven, maatvoering was perfect!!, het heeft een mooie uitstraling en handig in onderhoud.

Hein Haas beoordeelde op 2018-01-15

Uitstekend werk geleverd. Goede vertaling van onze wensen en schetsen in een fraai ontwerp. Ook tijdens de realisatie in de woning volop inspraak over de uitvoering. Met eerste klas materialen en gebruikmakend van professionele werkmethoden en gereedschappen is er een oogstrelende balustrade gemaakt.

Huub Posthuma beoordeelde op 2018-01-13

Uitstekend geregeld. Geen aanmerkingen. Lof, lof, niets dan lof!

Sandra Sarrazijn beoordeelde op 2018-01-11

Vlugge levering van vriendelijke mensen.

Jacqueline de Groot beoordeelde op 2018-01-11

Prima snelle levering.

Simon van der Zwan beoordeelde op 2018-01-10

Gelede service, snelle levering

H.A.M. Veerdonk beoordeelde op 2018-01-10

snelle levering en in keurige staat,TOP.

E de Roos beoordeelde op 2018-01-10

prima materiaal en snelle levering.

Wendy Hoes beoordeelde op 2018-01-10

Telefonisch contact gehad met RVS vakman en goede bruikbare informatie en tips ontvangen. Geleverde producten waren conform bestelling, waren goed verpakt en binnen 48 uur geleverd.

Vincent beoordeelde op 2018-01-10

Zeer mooi afgewerkt en goed verpakt voor transport!

H.G. Pater beoordeelde op 2018-01-10

Prima geregeld.

Will van Roessel beoordeelde op 2018-01-10

Snelle reactie, snelle levering en een prima product

Martin H beoordeelde op 2018-01-10

Snel en op maat geleverd

Gretha Heijnen beoordeelde op 2018-01-10

Spullen op tijd geleverd en netjes verpakt. Zijn zeer blij.

Arjan B. beoordeelde op 2018-01-10

Kwalitatief materiaal, mooi afgewerkt. Prettig contact alvorens de juiste leuningen te kiezen.

Danny Flemming beoordeelde op 2018-01-10

Prima site, aflevering en advies

Leo Gielen beoordeelde op 2018-01-09

Prima en snelle levering