Rijksweg-zuid 3

Mystery shopper

Lees
waarom

Borg&Co beoordeelde op 2019-01-15

mooi product, snelle levering, via website makkelijk te bepalen wat we nodig hadden, duidelijke instructie over ophangen met bijpassend ophangmateriaal.

Anoniem beoordeelde op 2019-01-10

Gekozen om alles uit handen te geven. Inmeten, en plaatsen is door de vakman gedaan.
De enige reden waarom ik ‘goed’ en niet ‘uitstekend’ als score heb gegeven is omdat ik zelf steeds heb moeten bellen voor info, voortgang, en afspraken plannen. Als dat ook soepel was gegaan dan was er heen twijfel mogelijk: uitstekend.

Alles is zeer netjes gemaakt en geplaatst. Wij zijn zeer blij met het resultaat. Met recht een vakman!

Al. beoordeelde op 2018-12-30

Super mooi product. De communicatie de RVS-vakman was uitstekend. We zijn erg tevreden!

P. Bongaarts beoordeelde op 2018-12-29

Prima product. Handleiding bij montage had wat duidelijker gemogen.

Peter Brandenburg beoordeelde op 2018-12-29

Prima instructie bij het bestellen van een gebogen leuning. Op tijd geleverd met de juiste bevestigingsmaterialen en goed verpakt. Filmpjes op YouTube ondersteunen hier goed bij. Installatie blijft een uitdaging voor een amateur, goed uitmeten en vooral recht boren!

Thijs Horssen van beoordeelde op 2018-12-29

mooi materiaal goede service fijn bedrijf

J.L. Siemonsma beoordeelde op 2018-12-29

De vlotte afhandeling van de bestelling. Levering duurde wel langer dan de enkele dagen die ergens op uw website staat. Was voor ons geen probleem. .kleur van de leuning op de website (is donkerder) komt niet overeen met de werkelijkheid.

Bartus beoordeelde op 2018-12-28

Snelle en complete levering. Goed verpakt zodat er niets kon beschadigen. Gaten voorgeboord en getapt.

Joris beoordeelde op 2018-12-28

11 stuks leuningdragers geleverd, zeer wiebelig, want schild is niet mechanisch verbonden met de steel. Hier hoort normaalgesproken een las of een schroefdraad tussen te zitten. Alleen de steel zit met een stokbout in de muur. Rvsvakman reageert al weken en herhaaldelijk niet op mails. Eerst reageerde hij nog wel maar alleen in 1 zin en op een fractie van de punten.

Zou deze leverancier niet aanraden

Ab Drenth beoordeelde op 2018-12-28

allereerst een brede mooie sortering, met ook materiaal wat echt buiten gebruikt kan worden.
Goede site met eenvoudige duidelijk bestelmogelijkheden.
snelle en accurate levering zorgvuldig verpakt.
Keurig verzorgd afgewerkt.
met andere woorden uitstekend.

Chantal Wilschut beoordeelde op 2018-12-28

keurig gegaan allemaal, mooie leuning gehad!

Sjirk Hoff-Waters beoordeelde op 2018-12-28

Vriendelijk en werd steeds op de hoogte gehouden van de bestelling en een correcte levering

JHC Donkers beoordeelde op 2018-12-28

Snelle correcte levering, prijs/kwaliteit uitstekend!

Richard van Dijk beoordeelde op 2018-12-28

Goede kwaliteit en afwerking, snelle levering.

Gerard Henneman beoordeelde op 2018-12-28

Prima service

ton slings beoordeelde op 2018-12-28

artikel was prima, alleen de opgegeven afwijkende maten voor de beugels was geen rekening mee gehouden zodat er enige trucjes uitgehaald moesten worden

Wilma Heij beoordeelde op 2018-12-28

Precies zoals voorgesteld. Vlotte levering.

K. van den Heuvel beoordeelde op 2018-12-27

Mooi product en inclusief bevestiging middelen op kleur top!!!

r Wokke beoordeelde op 2018-12-27

Er Was een onderdeel verkeerd geleverd .Werd direct hersteld

H.F. Overweg beoordeelde op 2018-12-27

Alles was perfect geleverd en volgende keer bestel ik trapleuningen wederom bij jullie.

Heb de RVS Vakman ook al geadviseerd aan vrienden die naar de leverancier van onze schitterende trapleuning informeerde.

Conclusie: “RVSVAKMAN” is een “AANRADER” !!!!!