Rijksweg-zuid 3

Mystery shopper

Lees
waarom

Peter van der Velden beoordeelde op 2019-07-16

Zeer goed en mooi afgewerkt RVS leuningwerk
Maatvoering klopte precies, klein materiaal genoeg bijgeleverd.
Verwachte levertijd van 2-3 werkdagen, heb zelfs een mailtje ontvangen dat de levertijd vanwege drukte iets langer op zich liet wachten doch uiterlijk 5 werkdagen duurde. Na 5 werkdagen geleverd, prima.
Met zorg verpakt en geleverd.

Jaap Jan Jan Geertsema beoordeelde op 2019-07-13

De opdracht is niet correct verwerkt. De 2 extra bestelde steunen ontbreken. Het product ziet er verder prima uit qua afwerking.

E. De Boer beoordeelde op 2019-07-07

De materialen zien er goed uit en geven een stoere uitstraling. Om drager type 7 goed te kunnen installeren met een inbus sleutel is een korte inbussleutel nodig. De standaard inbus zijn door de hoek van de drager te lang. Het zou een verbetering kunnen opleveren om een kortere inbussleutel mee te leveren. Uiteindelijk zeer tevreden!

Johan beoordeelde op 2019-06-28

Duidelijk en overzichtelijke site, snelle service met super kwaliteit producten. Zeer tevreden zijn wij.

Monique Spruit beoordeelde op 2019-06-23

Unieke trapleuningen. Ze zijn nog mooier dan verwacht. Mooi gelakt hardhout met stoere RVS uiteinden. Degelijk verpakt en gemakkelijk te monteren. Héél blij mee.

Wendy Nijland beoordeelde op 2019-06-22

Telefonisch goed bereikbaar.
We zijn blij met Onze rvs trapleuningen

Nico de Geus beoordeelde op 2019-06-14

Nette webpagina , duidelijk overzicht en diverse types trapleuningen , levering prima , werd netjes gebeld en transporteur kwam op tijd , heb de leuning nog niet gemonteerd dus even kijken hoe die staat ,

Robin van der Steijn beoordeelde op 2019-06-14

Prachtige zwarte trapleuning van goede kwaliteit. Bestel en leveringsproces vlekkeloos verlopen en er werd goed meegedacht bij vragen.

Wim schrijver beoordeelde op 2019-06-14

Prima prijs, levertijd en kwaliteit!

Ben Hoeijmakers beoordeelde op 2019-06-09

perfekt

Guy Pauwels beoordeelde op 2019-05-29

Op tijd geleverd volgens afspraak. Mooi afgewerkt. Alles bijgeleverd voor makkelijk te installeren.

Ronald Groenestein beoordeelde op 2019-05-25

Het materiaal is perfect afgewerkt en netjes verpakt. alles was precies op maat en tot volle tevredenheid. Enig minpuntje wat wij kunnen verzinnen is de levering. Volgens de voorwaarden weet je alleen dat het pakket op een bepaalde dag geleverd wordt. Tussen de avond voor de levering en de ochtend van de levering 9 uur zou je een email moeten krijgen met daarin het tijdstip. Wij kregen deze mail niet. Nog naast dat dit wellicht alleen bij ons mis ging is deze methode wel een beetje ouderwets. Je moet gewoon een dag vrij nemen omdat je 's morgens om 9 uur niet meer met je werkgever kan afstemmen dat je alleen 's ochtends of alleen 's middags komt werken. Alle andere online bedrijven kunnen wel op voorhand een tijdstip geven. Dit zou verbeterd kunnen worden.

Robert Reijns beoordeelde op 2019-05-24

Na telefonische vragen over het buigen van RvS leuningen meteen antwoord waar ik mee uit de voeten kon, de bestelling vlot en volgens geleverd kompleet met alle hulpstukken.zeer te vreden met het resultaat.

E.A.J. Niks beoordeelde op 2019-05-18

Zeer nette mensen. Bij onduidelijkheden nemen ze contact op waardoor bestelling precies wordt zoals bedoeld

P. van Biert beoordeelde op 2019-05-18

Zeer tevreden. Duidelijke site. Op dinsdag 7 mei een bestelling geplaatst welke drie dagen later geleverd zou worden. Omdat die tijd ons niet uitkwam hebben wij deze kunnen verzetten. De bestelling werd uiteindelijk geleverd in de opgegeven tijdsruimte.

William van Dijk beoordeelde op 2019-05-15

Er wordt heel goed meegedacht bij een geplaatste order en met vragen over de bestelde trapleuningen. Wij wilden achteraf toch nog een gebogen leuning en er werd de tijd genomen om uit te leggen hoe dit te realiseren was. Nu nog even wachten op de leuningen :-)

Johan Baauw beoordeelde op 2019-05-12

Aan de hand van maatschetsen heeft het bedrijf een RVS trapleuning gefabriceerd die aan volledig aan mijn wensen voldeed.

De door mijzelf uitgevoerde montage van de losse onderdelen bleek in een handomdraai mogelijk.

H.A.A. van Waardenberg beoordeelde op 2019-05-10

gewoon goed

James Croque beoordeelde op 2019-05-10

Overzichtelijke site, contact goed en bestelling is super

Wouter beoordeelde op 2019-05-10

Mooie trapleuningen voor een goede prijs. Snelle levering precies volgens afspraak.
Top!