Rijksweg-zuid 3

Mystery shopper

Lees
waarom

E.A.J. Niks beoordeelde op 2019-05-18

Zeer nette mensen. Bij onduidelijkheden nemen ze contact op waardoor bestelling precies wordt zoals bedoeld

P. van Biert beoordeelde op 2019-05-18

Zeer tevreden. Duidelijke site. Op dinsdag 7 mei een bestelling geplaatst welke drie dagen later geleverd zou worden. Omdat die tijd ons niet uitkwam hebben wij deze kunnen verzetten. De bestelling werd uiteindelijk geleverd in de opgegeven tijdsruimte.

William van Dijk beoordeelde op 2019-05-15

Er wordt heel goed meegedacht bij een geplaatste order en met vragen over de bestelde trapleuningen. Wij wilden achteraf toch nog een gebogen leuning en er werd de tijd genomen om uit te leggen hoe dit te realiseren was. Nu nog even wachten op de leuningen :-)

Johan Baauw beoordeelde op 2019-05-12

Aan de hand van maatschetsen heeft het bedrijf een RVS trapleuning gefabriceerd die aan volledig aan mijn wensen voldeed.

De door mijzelf uitgevoerde montage van de losse onderdelen bleek in een handomdraai mogelijk.

H.A.A. van Waardenberg beoordeelde op 2019-05-10

gewoon goed

James Croque beoordeelde op 2019-05-10

Overzichtelijke site, contact goed en bestelling is super

Wouter beoordeelde op 2019-05-10

Mooie trapleuningen voor een goede prijs. Snelle levering precies volgens afspraak.
Top!

Marja Moonen beoordeelde op 2019-05-06

Snelle levering. Goed verpakt om beschadigingen te voorkomen.
Alle benodigheden keurig bijgeleverd.
Mooie leuning, kortom dik tevreden

de heer M. van Spronsen beoordeelde op 2019-05-04

Netjes afgeleverd

Ger Teuwen beoordeelde op 2019-05-03

De bestelling is prima te doen via de makkelijk toegankelijke website. Mijn bestelling; een RVS trapleuning voor de buitentrap die toegang geeft tot de kelder is kwalitatief dik in orde. De einden zijn naadloos dichtgemaakt, iets duurder maar zeer mooi. De leuning van 450 cm is perfect afgeleverd conform afspraken inclusief 5 leuninghouders en bijbehorend bevestigingsmateriaal. Van tevoren is het tijdstip van levering via de mail aangekondigd. Leuning was zeer goed verpakt. Ik ben over de gang van zaken dik tevreden.

Hennie Janse beoordeelde op 2019-04-26

Snapte het eerst niet zo goed hoe tebestellen maar na een telefoontje hebben ze me precies uitgelegd wat te doen het resultaat ie prima ben erg tevreden top

Ton Bos beoordeelde op 2019-04-26

Top kwaliteit voor een redelijk prijs.

Monica da Silva beoordeelde op 2019-04-26

Gewoon heel goed!

M van den Boogaard beoordeelde op 2019-04-26

Snelle levering en persoonlijke aanpak.

Corry Miltenburg beoordeelde op 2019-04-26

Heel tevreden

Henk Beekhuizen beoordeelde op 2019-04-20

Mooi produkt. Goede kwaliteit.

Sharon van den Dungen beoordeelde op 2019-04-20

Mooi product. Het heeft wel lang geduurd voordat het af was, communicatie liet soms op zich wachten.
Uiteindelijk valt alleen het geluid me tegen. De leuningen klinken nogal hol. Het maakt dus geluid als je de trap op - af loopt.
Verder mooi en sjieke uitstraling.

Joop Bos beoordeelde op 2019-04-19

Prima afgeleverd. Geen klachten, goed verpakt.

Rob van Benthem beoordeelde op 2019-04-15

RVS trapleuning met leuningdragers besteld. In goed overleg op afgesproken datum afgeleverd. Product is top! Zat ook goed verpakt, extra schroefje hier, extra schroefje daar, t zijn die kleine dingen die er om doen. Kortom, een zeer tevreden klant, dank voor de uitstekende service!
Rob van Benthem

E. Dekens beoordeelde op 2019-04-15

Super levering, wij waren niet thuis dus hadden aangegeven dat ze de levering in de tuin mochten leggen. Dit was geen probleem en goed gegaan. Na het uitpakken bleek er een beschadiging te zitten op de leuning. Deze is netjes vervangen door rvsvakman. Super service!