Rijksweg-zuid 3

Mystery shopper

Lees
waarom

Leon Boereboom beoordeelde op 2018-04-03

De rvs leuningen en beugels zijn met ambachtelijk vakmanschap vervaardigd. Gebruikte materialen zijn robuust, mooi gelast en geborsteld en behoorlijk van gewicht.
Leuningen en beugels waren ook uitstekend verpakt.
Ben je op zoek naar mooi ambachtelijk werk dan is de rvsvakman een aanrader.

Michiel van der Eerden beoordeelde op 2018-04-02

Goede communicatie over levering

Mark beoordeelde op 2018-03-29

Mooie trapleuningen gekregen ! Snel na datum van bestelling, en netjes verpakt. !
Dit zijn spullen zoals je ze graag wilt hebben. Top.

Gerrit Aalbers beoordeelde op 2018-03-28

uit ervaring weet ik dat op een gegeven moment een trapleuning los raakt en ben op toch een belast product niet direct een voorstander om hier met pluggen te werken. De montage van deze uitstekende trapleuning is eenvoudig. Monteer de steunen aan de leuning en teken deze op de gewenste plaats aan. Dus geen problemen om na de plaatsing vd steunen de leuning te bevestigen. boor nu de gaten op
met een 12_ 14 mm boor. Je kunt er een speciale plug voor gebruiken, niet direct nodig, maar vul de gaten voldoende op met een speciale Innotec verlijmingskit, en lees eerst de juiste gebruikswijze. Mocht nu de kit iets uitzetten geen probleem, door het ronde plaatje aan trapsteun zul je er nooit iets van zien. Deze montage van uw trapleuning kost u nog geen 15 minuten.
Met vriendelijke groet

Cor jansen beoordeelde op 2018-03-27

Het produkt (een rvs trapleuning) ziet er heel goed uit, de levering was netjes op tijd en de leuning is afgeleverd conform de bestelling.

Ton Jacobs beoordeelde op 2018-03-27

Uitermate tevreden bestelling werd keurig op het beloofde tijdstip en in goede conditie geleverd.

Johan Desmedt beoordeelde op 2018-03-27

Zeer tevreden. Correcte afhandeling van de bestelling.

Herman-Jan Bartelink beoordeelde op 2018-03-26

Prima kwaliteit. Mooi afgewerkt. Prima prijs

M van Elk beoordeelde op 2018-03-26

Het duurde een paar dagen langer door carnaval, maar de kwaliteit van de geleverde spullen is goed!

samir krupic beoordeelde op 2018-03-26

Heel tevreden!snelle levering en prima kwaliteit!

P.J. Lindeboom beoordeelde op 2018-03-26

Levering volgens afspraak en maatvoering perfect in goed overleg gemaakt.

rob beoordeelde op 2018-03-26

snelle service, keurig verpakt en mooie prijs kwaliteit verhouding

T de Kam beoordeelde op 2018-03-26

De bestelling is niet per post ontvangen. Na telefonisch contact is het probleem opgelost.

Henrico Verhoeven beoordeelde op 2018-03-26

Heel tevreden over de wijze van communicatie, de levering en uiteraard het uiteindelijk resultaat.
Dank je wel
H Verhoeven

Anne Haarhuis beoordeelde op 2018-03-26

Goed product, levering iets vertraagd

daniel peters beoordeelde op 2018-03-26

Goede service, netjes te woord gestaan, goed product

rjt Dan beoordeelde op 2018-03-26

Prima, snel geleverd

Michon Noij beoordeelde op 2018-03-26

Snelle service en prima kwaliteit

Nijs Aanen beoordeelde op 2018-03-26

Vlotte levering, mooi product en een uitstekende service. Ik ben erg tevreden.

Erik Kuijten beoordeelde op 2018-03-26

Uitstekende levering, op tijd en goede service! Montage via de handleiding zeer eenvoudig te doen.