Rijksweg-zuid 3

Mystery shopper

Lees
waarom

R.A. Kuntzel beoordeelde op 2017-10-17

Makkelijk bestellen en levering conform afspraak.

Alex Gouw beoordeelde op 2017-10-15

De bestelde trapleuning voldoet aan alle door ons gestelde eisen en is correct en tijdig afgeleverd. Ook de installatie is prima verlopen!
Dank voor de goede service.

paul neggers beoordeelde op 2017-10-12

Ik ben heel tevreden. Er zijn wel een paar dingen die duidelijker kunnen. Bij de trapleuningsteunen met schroefdraadbevestiging stond niet vermeld dat de schroefdraad niet meegeleverd werd. Op de site kon je aangeven dat de positie van de steunen afwijkt van de standaardpositie. Dit laatste was niet doorgekomen met de bestelling. Gelukkig heeft een medewerker nog contact opgenomen voor de levering en toen is het wel duidelijk gecommuniceerd. Het kan zijn dat het bij een ander webbrowser wel meegestuurd wordt? Het afgeleverd product ziet er prima uit en past precies in de reeds voorgeboorde gaten.

Ed Snijders beoordeelde op 2017-10-12

Mooi en goede levering

Monique Peters beoordeelde op 2017-10-11

Goed advies, snelle levering, goed product.

Patrick Luijk beoordeelde op 2017-10-09

Snelle levering en duidelijke informatie over de levertijd

Gerrit van Ark beoordeelde op 2017-10-09

heel soepel en prettig contact, goed meedenken, komt met prima suggesties, uitvoering RVS-uitstekend, montage prima, afwerking goed, komt afspraken goed na, een goede prijs-kwaliteit verhouding, reactie per e-mail en telefoon mag iets sneller, na eerste werk meteen besloten ook een tweede opdracht te geven.

Gerard Frijters beoordeelde op 2017-10-09

Snelle en correcte levering.

M.P. Boots beoordeelde op 2017-10-09

Zeer tevreden, snel geleverd.

Dirk Bos B.V. beoordeelde op 2017-10-09

Ik heb er een paar keer achteraan moeten bellen. Duurde dus heel wat langer dan afgesproken. Het geleverde was wel van goede kwaliteit en volgens afspraak gemaakt.

Johan Hilferink beoordeelde op 2017-10-08

Makkelijk bestellen,goed verpakt en snel in huis.

danny conings beoordeelde op 2017-10-08

kwaliteit van het geleverde materiaal is zeer goed! zeer strak afgewerkt, alle benodigdheden om te plaatsen zijn meegeleverd.
enkel jammer dat de levertermijn net iets te langs was ivm wat de website beloofde... anders kreeg rvs vakman zeker 5 sterren...

Jeanny Van wagenberg beoordeelde op 2017-10-08

Dik tevreden!!

Wout Schaap beoordeelde op 2017-10-08

Gewoon goed en volgens afspraakšŸ‘

Berry Van Zuilekom beoordeelde op 2017-10-08

Alles netjes geleverd binnen een week
Goed verpakt alles en de transporteur belt netjes dat hij er aan komt een half uur van te voren

F.J.E.M Dircks beoordeelde op 2017-10-08

Prima, mijn onderdelen waren niet op voorraad.
Gebeld dat het later kwam, top.

Geert Schreurs beoordeelde op 2017-10-08

Goede levering, goed ingepakt, keurig afgewerkte leuning met montageset. Voir herhaling vatbaar!

F. van der Meij beoordeelde op 2017-10-05

ik ben zeer tevreden met de verzorging van mijn oder

Jan Biermans beoordeelde op 2017-10-05

Perfecte uitvoering van de gewenste levering.

Paul Neijenhuis beoordeelde op 2017-10-05

Tevreden