Rijksweg-zuid 3

Mystery shopper

Lees
waarom

Endy beoordeelde op 2018-09-08

RVS trapleuning gekocht bij de RVSvakman. Online maten doorgeven en bestellen is gemakkelijk te regelen. En zeer snel daarna werd de trapleuning geleverd. Ontzettende degelijke kwaliteit en alles klopt exact zoals besteld. Voor het geld heb je een ontzettend mooie en degelijke trapleuning die t.o.v bouwmarkten en "RVS look" slechts een klein beetje duurder is. Echte aanrader!

Nico Otterspeer beoordeelde op 2018-09-02

Verkeerde beugels. Van een leuning waren rond IPV plat

Rob Velds beoordeelde op 2018-08-18

Alles prima voor elkaar. Ik zou de hoogste waardering hebben gegeven, ware het niet dat ik ook een leuning nodig had van <50cm.
Pas later bleek dat dit toch wel kon, maar dat kostte wel de kwantumkorting en moest ik verzendkosten betalen.
Betere informatie had dat dus kunnen voorkomen.
Maar voor de rest een aanrader!

Rens Vermeer beoordeelde op 2018-08-17

Heel erg tevreden met de stalen trapleuningen. Bestelling duurde iets langer door vakantieperiode, maar telefonisch prima op de hoogte gehouden. Wij zijn erg blij met het eindresultaat!

Kees Jan Sepmeijer beoordeelde op 2018-08-17

Prettig dat ik meerdere keren werd gebeld. is prachtige trap geworden!

Jaap Foppen beoordeelde op 2018-08-17

Prima geregeld snelle levering en mooi en goede materialen en alle bevestigings middelen zitten erbij.
Misschien een imbus sleuteltje erbij doen.
Verder alles prima

Richard Meijer beoordeelde op 2018-08-16

alles top

Wendy Ciminera beoordeelde op 2018-08-16

fantastische service.prima alles volgens afspraak

Christian Maessen beoordeelde op 2018-08-16

Goede service

Mark Meulenbroeks beoordeelde op 2018-08-16

Professionele benadering, prima product dat snel werdt geleverd.

Guido SINNESAEL beoordeelde op 2018-08-16

Helemaal perfect. Meer valt er niet over te zeggen.

Patrick Criekemans beoordeelde op 2018-08-16

Leveringstermijn veel langer dan beloofd op moment van bestelling. Geen feedback na bestelling, je moet er zelf volledig achteraan om iets te weten te komen.

Ellen Weijers beoordeelde op 2018-08-16

Mooie afwerking, goed product. Aflevering volgens afspraak.

Sameh beoordeelde op 2018-08-16

heel tevreden, een krasverwijderaar besteld... die werkt prima

Jack Stelling beoordeelde op 2018-07-10

Ralf Senden beoordeelde op 2018-07-09

Wij zijn heel tevreden over de zwart gecoate trapleuning. Deze past perfect bij ons interieur. Service en transport zijn ook uitstekend!

Victor beoordeelde op 2018-07-09

Kwaliteit en snel geleverd

A Gall beoordeelde op 2018-07-08

Werdt netjes volgens afspraak geleverd was alleen een minpuntje dat er niet goed beschreven stond dat ik nog een exstra stuk leuning geleverd kreeg beetje zonde.

Ben beoordeelde op 2018-07-08

Helemaal top duidelijke uitleg op de site.

Lueam Azbaha beoordeelde op 2018-07-08