Industriestraat 22
9502 EJ Stadskanaal

J. Hummel beoordeelde op 2018-07-27

Komen niet helamaal na wat ze beloven.

Rien van Coolwijk beoordeelde op 2018-06-19

Een nette en betrouwbare zaak die hun afspraken goed nakomen. Ik had een prijs doorgekregen van een medewerker en die die had niet verteld dat het mogelijk was dat deze onderdelen uit verschillende prijzen bestonden. Ik had de prijs betaald die hij aangegeven had, maar later kreeg ik een mail van een medewerker van De Boer dat dit te goedkoop was.
Hierop gereageerd en netjes bijbetaald. De Medewerker vond achteraf dat de afgesproken prijs toch moest gelden, want afspraak is afspraak en betaalde mij netjes het extra betaalde geld terug. DIT IS SERVICE.

Autohandel Karfix N,P Kemal beoordeelde op 2018-06-17

Toppers, word altijd goed geholpen .
Autohandel Karfix N.P Kemal

Ger van de Laak beoordeelde op 2018-06-16

Correct te woord gestaan en behandeld. Artikel goed verpakt en snel bezorgd.

autobedrijf beenders beoordeelde op 2018-06-12

2 deuren gekocht compleet op foto helemaal leeg gesloopt binnen gekregen 3 uur meer werk

Reactie van Reclycar de Boer:
Beste heer, wij vinden het jammer dat de deuren niet conform uw verwachting geleverd zijn. wij leveren echter de deuren altijd op deze manier uit en hebben er eerlijk gezegd niet eerder commentaar op gehad. wat kunnen wij nog voor u betekenen? ik hoor of lees het graag!

Faizel Saddal beoordeelde op 2018-06-12

Goed geholpen aan de telefoon over product. Snel geleverd helemaal top.

Hajib Ait Ammi Haddou beoordeelde op 2018-06-12

Super goed

Kelvin beoordeelde op 2018-06-11

Werd vriendelijk gebeld goede prijs gelijk verzonden en volgende dag netjes in huis snelle service en vertrouwd gevoel

Heinz beoordeelde op 2018-06-11

correcte behandeling met verstand van zaken en snelle afhandeling

hans steverink beoordeelde op 2018-06-10

Alles klasse nog harstikke BEDANKT

Heidi Turkoglu beoordeelde op 2018-06-06

Klant vriendelijk en gekwalificeerde medewerkers

bas beoordeelde op 2018-06-06

betrouwbaar

S Cakir beoordeelde op 2018-06-05

Snelle levering, klantvriendelijkheid en kwaliteit bestelde artikel

Huib beoordeelde op 2018-06-04

Goed contact via mail. Snelle levering.

P.C. Vermeij beoordeelde op 2018-06-04

Snelle reactie en ook telefonisch goed bereikbaar voor antwoorden op vragen

Michiel beoordeelde op 2018-06-04

Erg tevreden, al 3x een bestelling geplaatst om zelf een vervanging te doen. Snelle service, het correcte product. Met deze zaak heb ik honderden euro's bespaard!

Lodewijk beoordeelde op 2018-06-03

Ik zocht een gebruikte koplamp. Nergens te krijgen. Ze boden me een imitatiekoplamp aan voor een redelijke prijs. Prima geholpen en snel verstuurd. Goed bedrijf!!

Exalto beoordeelde op 2018-06-02

Slechte service.

Heb onderdeel besteld en netjes via ideal.betaald.

En heb zelf de juiste adres gegevens door gemaild .

Hebben ze het onderdeel naar een verkeerd adres opgestuurd.
Kan gebeuren, maar dan vraag je naar een oplossing. Krijg je geen reactie meer.
Om geld terug gevraagd. Wederom geen reactie.
En nog steeds geen onderdeel.

Reactie van Reclycar de Boer:
Beste heer volgens mij heeft u uw onderdeel al maar hebben wij ook al keurig het geld terug gestort. We zien graag dat u de rekening als nog voldoet, dat lijkt ons niet meer dan normaal. Graag zie ik uw reactie tegemoet.

Samir beoordeelde op 2018-06-01

Heel tevreden was allemaal snel geregeld voor me en de onderdeel was ook perfect top service

sjoerd beoordeelde op 2018-06-01

Smiddags gebeld en de volgende dag sochtens al bezorgd.