Industriestraat 22
9502 EJ Stadskanaal

Mark Bos beoordeelde op 2019-06-19

Goede en snelle levering, maar wel veel verzendkosten. (10,- euro voor 2 claxons)

Raymond beoordeelde op 2019-06-18

Artikel goed geleverd.
Ik was mijn huis nr vergeten in te vullen. Maar de betaling al voldaan. Naar enkele dagen niets gehoord te hebben toch maar even gebeld. Ja meneer we hebben u huisnr niet het adres is niet compleet. Oke mijn fout maar goed ze hadden mij ook even kunnen bellen want het nummer was bekend. Stukje effortless wat ik hier mis.

Jelmer Veenbrink beoordeelde op 2019-06-18

Super snel geleverd nadat ik besteld had. Tevens was het product ook helemaal netjes ingepakt zodat er eigenlijk niks mee kon gebeuren!

brigitte babel beoordeelde op 2019-06-18

heb geen complete motor van meneer Jan ontvangen!

Reactie van Reclycar de Boer:
Beste mevrouw Babel, vervelend te lezen dat u niet tevreden bent. Ik heb even overlegd en begrepen dat de carterpan niet helemaal aan de wensen voldoet. Mijn collega heeft al een nieuwe voor u gereserveerd om u zodoende tevreden te stellen maar dit is dus helaas niet gelukt. Graag zouden we weten hoe we een en ander op kunnen lossen naar uw tevredenheid, volgens mij doen wij door onze uiterste best voor namelijk. Met vriendelijke groet Albert

Mike beoordeelde op 2019-06-17

Reactie van Reclycar de Boer:
Beste Mike, deze beoordeling verbaast ons zeer. U heeft het onderdeel op 13 juni besteld en volgens de track en trace code vrijdag 14 juni om 12.26 uur ontvangen er is getekend door dhr Visser. Mocht dit niet juist blijken te zijn horen we het graag. Met vriendelijke groet, Albert

Hogebrink beoordeelde op 2019-06-17

snel geleverd

Bulent Yazgan beoordeelde op 2019-06-11

Perfecte servic

Bulent Yazgan

gertjan vd westelaken beoordeelde op 2019-06-11

goed geregeld het goede product

Job beoordeelde op 2019-06-11

Goed en vlot geregeld

Ad Geerts beoordeelde op 2019-06-10

goede geholpen alles netjes ontvangen

Henri beoordeelde op 2019-06-10

Het bestelde zag er perfect uit en is goed aangekomen.

Heheheh beoordeelde op 2019-06-09

Spatbord binnen 1 dag binnen

Mw. Hundersmarck beoordeelde op 2019-06-09

Heel erg tevreden. Goed contact en snelle levering.

Vos Auto's beoordeelde op 2019-06-09

Top service,netjes te woord gestaan,na 16u besteld,de volgende dag al in huis!

Holleman beoordeelde op 2019-06-08

Prima service

joop flierman. beoordeelde op 2019-06-08

Ik zette mijn onderdeel op de onderdelenlijn en tien minuten later werd ik al gebeld door De Boer dinsdag was het onderdeel
al bij mij thuis grote klasse.

Ronald beoordeelde op 2019-06-07

Eerste versnelling bak ging helaas na 1 week alweer stuk, maar er werd snel een vervanger gestuurd. Deze vervanger bleek na enige tijd een raar geluidje te geven (volgens 3 monteurs van mijn garage zou dit uit de versnellingsbak komen), en er werd aangeboden de auto op hun bedrijf na te kijken en te repareren. Daar werd geconstateerd dat mijn garage een bout van een steunlager aandrijfas niet goed had aangedraaid en die los was getrild. Na vastzetten was het probleem al opgelost. Hulde voor de snelle en hulpvaardige service!

Olav van der Stad beoordeelde op 2019-06-04

Netjes opgebeld, goede uitleg/antwoord op gestelde vragen, verpakking, uiterst zorgvuldig, buitengewoon goede service ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Autoschade van Dijk B.V. beoordeelde op 2019-06-03

Zoekopdracht uitgezet waarop snel en goed is gereageerd. Prettig contact. Snelle levering en geleverde spullen zijn in overeenstemming met op foto getoonde en aangeboden zaken.

Jasper beoordeelde op 2019-06-03

Heel tevreden, snelle service, vriendelijk personeel.