Industriestraat 22
9502 EJ Stadskanaal

roy hayes beoordeelde op 2019-09-16

telefonisch contact gehad en prima geholpen

J.Teeuw beoordeelde op 2019-09-16

Uitstekend geholpen, en kreeg advies over een aantal zaken, nadat ik foto's gestuurd had werd gekeken of de navigatie in mijn auto zou functioneren. Prima service. daarna betaald en werd het opgestuurd.

Hans Lipsius beoordeelde op 2019-09-15

Snel een een normale prijs.

Kvd auto s beoordeelde op 2019-09-15

Goed

Reimann Siegfried beoordeelde op 2019-09-11

sehr gut und das Teil funktiontuechtig

Erik beoordeelde op 2019-09-09

Hele nette prijs en snelle levering, top!

Anoniem beoordeelde op 2019-09-09

Zeer tevreden

Ton beoordeelde op 2019-09-08

Snelle levering en concurrerende prijs, telefonisch benaderd

Tom beoordeelde op 2019-09-07

Snel en correct geleverd

Sonny beoordeelde op 2019-09-04

Alles is netjes gegaan heb geen klachten

Autoservice Kasprzak Roden beoordeelde op 2019-09-02

Vlot antwoord op mijn vraag. Snelle levering.

Mark beoordeelde op 2019-09-02

Netjes geholpen en het onderdeel werd vlot en goed thuis bezorgd..

Autoservice Camps Gr vorst beoordeelde op 2019-09-02

Het juiste onderdeel met een snelle levering

Ton Jacobs beoordeelde op 2019-09-01

Zaterdag besteld dinsdag bezorgd.
Pakket was deugdelijk verpakt

Van de hee beoordeelde op 2019-09-01

Gewoon super opgelost

Reactie van Reclycar de Boer:
Goedemorgen, u geeft aan dat het verkeerde onderdeel is geleverd, heeft u dit kenbaar gemaakt bij ons zodat we het op kunnen lossen? Ik hoor of lees het graag van u. Met vriendelijke groet, Albert

Vernon beoordeelde op 2019-08-31

Snel en goed prima

Jee Ef beoordeelde op 2019-08-31

Bij de levering van een speciale motor voor mijn camperbus : Ik heb niet afgedingt, maardaarvoor de speciale radiator gevraagd, die dus gratis is bijgeleverd. Ingepakt in bubbleplastic, maar toch stuk gegaan op de scherpe bovenkant van de motor . gereclammeerd, maar een andere sturen ging niet ( niet echt courant busje ) dit begrijp ik. Echt blij ben ik natuurlijk niet . Ik kan mischien de oude radiator weer herbruiken. Overigens is de motor al eens in een heel andere auto geweest voor die uit een zelfde busje gesloopt werd door de boer. Ik moet em nog starten, kan niet beoordelen of die goed loopt. Netjes en vlot afgeleverd, mooi schoongemaakt. fijne communicatie . Mischien dus in totaal gezien niets te klagen . ( vandaar niet onvoldoende )

Hans beoordeelde op 2019-08-30

Prima service en snelle bezorging

Bert beoordeelde op 2019-08-30

Perfect

Polly beoordeelde op 2019-08-27

Mocht het verkeerd gaan kan je altijd op hun rekenen”altijd een weg “ 👍🏿🍀