Regenesis magnesium

Regenesis magnesium

Ré-genesis Magnesium is dé pionier en importeur/distributeur van 100% natuurlijke en zuivere magnesiumproducten.
Ré-genesis magnesium producten zijn gebaseerd op Zechstein magnesium, ge-optimaliseerd met het zeer kostbare Himalaya magnesium.
Onze magnesiumolie is gegarandeerd pure en zuivere 31% magnesiumchloride en onze badkristallen gegarandeerd 47% magnesiumchloride. In onze Serum vind je 100% natuurlijke geleermiddelen, je vind hier dus geen bodycreams, shampoos e.d. met tientallen ingrediënten en weinig magnesium waardoor ze nauwelijks effect hebben.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017