Waardsedijk 3d
3417 NA Montfoort

9,1

De heer Arno van Vugt beoordeelde op 2019-08-20

Chris beoordeelde op 2019-08-18

Afgelopen week 8 screens laten monteren. Ze kwamen mooi op tijd en hebben keurig werk geleverd. Dachten ook goed mee om het zo netjes en strak mogelijk te monteren. Zelf heb ik het verdere afmonteren van binnen schakelaars en gootjes gedaan. Zeer tevreden over het resultaat!

1 puntje ter verbetering is de communicatie en bereikbaarheid dit kan wat beter, maar ik begrijp ook dat dat door de drukte en vakantie periode wel eens lastig is!

Mevrouw jacqueoline van den broek beoordeelde op 2019-08-16

een screen besteld bij wvd zonwering. Als blonde huisvrouw die niet helemaal begreep hoe alles werkte met maten en opmeten vriendelijk geholpen. Screen thuis ontvangen snel en alles volgens afspraak gegaan. Fijn bedrijf

De heer A van oploo beoordeelde op 2019-08-13

De heer Dirk de Jong beoordeelde op 2019-08-13

Rob beoordeelde op 2019-08-12

Snel geleverd ondanks vakantieperiode en werd prima geholpen bij het afhalen van de rolluiken.

Chris beoordeelde op 2019-08-11

De website zit goed in elkaar je gaat makkelijk en overzichtelijk door het bestel proces. En tegen een scherpe prijs. Producten zitten degelijk verpakt en een handleiding voor de montage is bijgesloten. Alleen kan de afstemming voor het leveren beter. Dat is natuurlijk lastig omdat dit aan een transportbedrijf is uitbesteed. Nu alleen nog even plaatsen.

De heer Kees beoordeelde op 2019-08-10

Bestelling klopt, goede beschrijving in het Nederlands. Vragen worden netjes beantwoord.

Peter de waal beoordeelde op 2019-08-10

Top bedrijf.
Netjes goed en snel

De heer richard van den engel beoordeelde op 2019-08-02

Over de rolluiken ben ik zeer tevreden. De afhandeling van je bestelling vind ik slecht op de site staat levering 15 werkdagen maar als het langer duurt hoor je niks dat het vertraagd is . Ook niet hoeveel langer het duurt daar moet je zelf acjter aan.

Mevrouw Marianne Luyten beoordeelde op 2019-07-28

Snelle reacties, vriendelijke mensen!
Mooi op de afgesproken tijd geleverd en in de door mij gewenste kleur.
Dit bedrijf is een echte aanrader.

De heer Edgard Wouters beoordeelde op 2019-07-22

De heer Hans Schrijvers beoordeelde op 2019-07-22

De heer b de Groot beoordeelde op 2019-07-22

De heer T.Lz beoordeelde op 2019-07-18

Zeker tevreden, Heb gebeld en er werd goed meegedacht. Ze waren zelfs bereid om het onderdeel wat ik nodig had van een showmodel af te halen, zodat ik snel door kon en ze waren ook bereid om het te vervangen onderdeel er even op te komen zetten. Was beide niet nodig, kon ik eenvoudig zelf doen op een later tijdstip. Maar wel top dat ze dit aanbieden!

De heer Kors Ligthart beoordeelde op 2019-07-17

Super product voor een super prijs. Erg mooie kwaliteit rolluik. Helemaal tevreden!!

De heer Hein Dings beoordeelde op 2019-07-13

Heel tevreden, bestelling duurde iets langer door de drukte, zeer goede service.

De heer Corstiaan Zoutendijk beoordeelde op 2019-07-07

Ondanks de (door drukte) langere levertijd ben ik heel tevreden. Toen ik mijn bestelling op wilde komen halen was deze nog niet gecontroleerd en bevond hij zich nog in de vrachtwagen. Daarop is de chauffeur gekeerd en heeft mijn bestelling klaargelegd ter hoogte van zijn bedrijf op een afgesproken plek. Bestelling was goed verpakt en er zat een duidelijke handleiding bij. Ik heb het nog niet opgehangen maar ik ga er zomaar van uit dat het er prachtig uit zal zien. Vanuit mij een dikke pluim voor de klantgerichtheid!

De heer René Kromschee beoordeelde op 2019-07-03

De heer Peter Pek beoordeelde op 2019-07-02

Wij hebben een rolluik besteld, de site is duidelijk en overzichtelijk na nog een vraag te hebben telefonische contact gehad, ik werd netjes en vriendelijk te woord gestaan, kreeg netjes een mail toen het rolluik binnen was en kon snel een afspraak maken voor het ophalen, wij hebben voor zelf montage gekozen wat prima te doen is, het is een mooi en degelijk rolluik wat goed zon en licht tegenhoud
Kortom wij zijn zeer tevreden, en komen zeker terug voor een volgend rolluik