Waardsedijk 3d
3417 NA Montfoort

9,1

De heer Patrick Steensma beoordeelde op 2019-09-16

Netjes gemonteerd, volgens afspraak.

De heer Dominique Wellens beoordeelde op 2019-09-09

Goed begeleid bij me bestelling en daarna perfect geholpen bij de afronding van de bestelling. Volgende keer bestel ik hier weer.

De heer Sander Gheldof beoordeelde op 2019-09-04

De heer J.W. Niewold beoordeelde op 2019-09-03

Goed advies, zoals de stroomdraad door de geleider, nooit eerder gehoord. Snelle levering en niet nodig om vooraf te betalen. Ook de eventuele na zending in 2 dagen in huis. Ook nog eens de goedkoopste die ik kon vinden.

M. Kramer beoordeelde op 2019-08-31

Zelf rolluiken ingemeten en gemonteerd, alles klopt perfect, luiken lopen prachtig, als je een vraag hebt staat de eigenaar je met raad en daad bij. Zeer positieve ervaring.

De heer Aad Gouw beoordeelde op 2019-08-29

2 screens besteld voor 2 dakkapellen. Zelf opgemeten en zelf gemonteerd. Screens waren perfect ingepakt zodat ze schadevrij zijn gebleven. Maatvoering was perfect. Kwaliteit van het product uitstekend. Service was optimaal. Bedrijf beveel ik zeker aan!

De heer Marc Polfliet beoordeelde op 2019-08-29

de bestelling vldeed volledig aan de vewachtingen. Met de installatie enige moeite maar na contact met de fabricant was alles inorde .
Werkt perfect.

De heer Ron Van der Ende beoordeelde op 2019-08-28

Op maandag besteld en volgens de site was de levertijd 10 tot 15 werkdagen. Op vrijdag de 14e dag gebeld en waren idd binnen. Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en het was geen probleem mn bestelling direct op te halen.
Bestelling was netjes verpakt. Na controle en verdere uitleg door Wouter alles ingeladen en bij thuiskomst gemonteerd. Stond echt super strak. Helaas was 1 opwinder defect maar binnen 3 dagen nieuwe thuisgestuurd. Kortom helemaal Top!
Mooie screens voor prima prijs. Een aanrader!

De heer RUUD van Rijssel VRM Montage beoordeelde op 2019-08-27

De heer ruben kars beoordeelde op 2019-08-24

Prima

De heer Arno van Vugt beoordeelde op 2019-08-20

Chris beoordeelde op 2019-08-18

Afgelopen week 8 screens laten monteren. Ze kwamen mooi op tijd en hebben keurig werk geleverd. Dachten ook goed mee om het zo netjes en strak mogelijk te monteren. Zelf heb ik het verdere afmonteren van binnen schakelaars en gootjes gedaan. Zeer tevreden over het resultaat!

1 puntje ter verbetering is de communicatie en bereikbaarheid dit kan wat beter, maar ik begrijp ook dat dat door de drukte en vakantie periode wel eens lastig is!

Mevrouw jacqueoline van den broek beoordeelde op 2019-08-16

een screen besteld bij wvd zonwering. Als blonde huisvrouw die niet helemaal begreep hoe alles werkte met maten en opmeten vriendelijk geholpen. Screen thuis ontvangen snel en alles volgens afspraak gegaan. Fijn bedrijf

De heer A van oploo beoordeelde op 2019-08-13

De heer Dirk de Jong beoordeelde op 2019-08-13

Rob beoordeelde op 2019-08-12

Snel geleverd ondanks vakantieperiode en werd prima geholpen bij het afhalen van de rolluiken.

Chris beoordeelde op 2019-08-11

De website zit goed in elkaar je gaat makkelijk en overzichtelijk door het bestel proces. En tegen een scherpe prijs. Producten zitten degelijk verpakt en een handleiding voor de montage is bijgesloten. Alleen kan de afstemming voor het leveren beter. Dat is natuurlijk lastig omdat dit aan een transportbedrijf is uitbesteed. Nu alleen nog even plaatsen.

De heer Kees beoordeelde op 2019-08-10

Bestelling klopt, goede beschrijving in het Nederlands. Vragen worden netjes beantwoord.

Peter de waal beoordeelde op 2019-08-10

Top bedrijf.
Netjes goed en snel

De heer richard van den engel beoordeelde op 2019-08-02

Over de rolluiken ben ik zeer tevreden. De afhandeling van je bestelling vind ik slecht op de site staat levering 15 werkdagen maar als het langer duurt hoor je niks dat het vertraagd is . Ook niet hoeveel langer het duurt daar moet je zelf acjter aan.