Noordwal 10 - III

Bol.com 39 9,8

Paul beoordeelde op 2019-02-22

prima en snel

Maurice beoordeelde op 2019-02-22

Product besteld wat overal slecht of niet leverbaar was, hier toch nog gevonden. En toen er bij een andere leverancier nog een paar extra verpakkingen beschikbaar bleken te zijn netjes bericht daarvan gehad en de mogelijkheid om de lopende bestelling daarmee uit te breiden. Wat mij betreft niet voor niet 'service' in de naam!

Machteld beoordeelde op 2019-02-02

Goede prijzen, lage verzendkosten en snel verzonden. Ik ben meer dan tevreden!

Jos beoordeelde op 2019-01-27

Snel bezorgd en erg vriendelijke klantenservice!

Maths beoordeelde op 2019-01-22

goeie prijs en snel bezorgd

Jan Prak beoordeelde op 2019-01-17

Produkt werd snel en zondet problemen geleverd

Marita beoordeelde op 2019-01-17

Ik ben heel tevreden heb afgelopen maandag besteld en de volgende dag al in huis. Ook worden de vragen goed en snel beantwoord.
Als verrassing zat er een leuke attentie bij de bestelling.

Reactie van Servicedrogist:
Hartstikke bedankt voor je recensie!

Wil beoordeelde op 2018-11-07

Alles correct!!

Hennij beoordeelde op 2018-10-18

Snel en goed verzorgd.

P.J. beoordeelde op 2018-10-10

Ofschoon de website 'in voorraad' toonde bleek dat maar ten dele juist. Ik ontving daarom een bericht om een deel van mijn bestelling, op hun kosten, vooruit geleverd te krijgen, in afwachting van de rest. Achteraf bleek alles toch tijdig geleverd te kunnen worden. Hoffelijke, vriendelijke en efficiënte service

Reactie van Servicedrogist:
Erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw bestelling! We beseffen ons dat met het soort producten dat we verkopen een snelle levering vaak gewenst is, en als daar een deellevering voor nodig is, helpen we daar graag mee!

A. Rhebergen beoordeelde op 2018-10-10

Zelden maak ik mee dat in de tegenwoordige tijd zo snel met zo'n goede aandacht een klant geholpen wordt. Er meegedacht wordt. Belangrijk voor een klant is denk ik dat hij/zij gezien wordt en vice versa natuurlijk. De mooie wisselwerking zorgt voor een heel tevreden klant en een apotheker die zich ook gezien voelt. Mij lijkt dat dit de bedoeling tussen mensen is, balans tussen twee 'partijen'. Elk mens heeft hier behoefte aan. Dat maakt dat ik deze apotheker een 'uitstekend' geef.

Reactie van Servicedrogist:
Heel erg bedankt voor uw mooie woorden, een beoordeling waar ik trots op ben!

Rico beoordeelde op 2018-07-08

Reactie van Servicedrogist:
Bedankt voor het delen van je ervaring!

cor du breuil beoordeelde op 2018-07-08

snellen levering is een aanrader

Reactie van Servicedrogist:
Bedankt voor uw beoordeling!!

A. Rhebergen beoordeelde op 2018-07-01

Ik ben zeer adequaat en met snelle, goede, vriendelijk service geholpen.
Dit was mijn eerste bestelling op deze website en als klant waardeer ik SERVICE zeer.
Dus dit zal vast niet de laatste keer zijn :-)

Reactie van Servicedrogist:
Bedankt voor de beoordeling! We maken onze naam graag waar!

Marita beoordeelde op 2018-06-02

Kreeg netjes uitleg via de app en mail over het product. Goede service en levering. Kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Reactie van Servicedrogist:
Heel erg bedankt voor uw beoordeling!

Esmee beoordeelde op 2018-04-12

Uitstekende service. Het medicijn tegen hooikoorts werkt perfect! Een aanrader.

B beoordeelde op 2018-04-10

Snelle levering, netjes verpakt.

Reactie van Servicedrogist:
Bedankt voor uw beoordeling! We zijn u in de toekomst graag weer van dienst!

Gerda Jongbloed beoordeelde op 2018-03-09

Eenvoudig bestellen en vlotte levering.

Reactie van Servicedrogist:
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Goed om te horen dat u tevreden bent over het bestelproces!

Bouke Boomsma beoordeelde op 2018-03-08

Netjes afgewerkt omdat een deel van bestelling niet meer kon worden geleverd per omgaande betaling geretourneerd.

Reactie van Servicedrogist:
Bedankt voor uw beoordeling!

Michiel beoordeelde op 2017-11-08

Ik had een geweldige ervaring met Service Drogist.
Over mijn bestelde product heb ik vooraf goed advies gekregen. Na de bestelling had ik de volgende dag de bestelling al op de deurmat! Daarna heb ik zelfs nog tips en advies over het product ontvangen.
Geweldig, complimenten Service Drogist. Ik kom zeker terug.

Reactie van Servicedrogist:
Dankuwel voor uw beoordeling! We doen ons best voor een goede dienstverlening, en het is erg fijn om terug te lezen dat u dat zo ook heeft ervaren!