Servicedrogist
Servicedrogist.eu is een door de overheid goedgekeurde online verkoper van medicijnen. Bij Servicedrogist.eu bent u aan het juiste adres voor gratis zelfzorg advies, voor een effectief gebruik van zelfzorgmiddelen.

Bespaar op uw zorgkosten met zelfzorg!
Voor veel kwaaltjes bestaat een goed en effectief werkend zelfzorggeneesmiddel. U hoeft lang niet voor alle eenvoudige gezondheidsklachten naar de huisarts, om vervolgens bij de apotheek tegen hoge 'receptkosten' een geneesmiddel te halen. Doordat u deze kosten niet betaalt bij zelfzorggeneesmiddelen kan u veel geld besparen dat anders via het eigen risico door u betaald wordt. Servicedrogist.eu geeft u indien gewenst een gratis advies om u te helpen bij het maken van de keus voor het meest geschikte zelfzorgmiddel.

Drogisterij, farmacie, geneesmiddelen

De zekerheden van https://www.servicedrogist.eu