Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Geert van der Zwaagweg 15
8448RL Heerenveen

9,1

T. Harmsen beoordeelde op 2017-02-09

in heel korte tijd bezorgd, zoals altijd.

Piet J. beoordeelde op 2017-02-02

Ik heb nog nooit zo'n onprofessionele webwinkel meegemaakt. Ten eerste kreeg ik geen bestelbevestiging, werd er niet op mijn email gereageerd, kreeg ik slechts het product thuis zonder pakbon of ander aankoopbewijs, en werd na het retourneren van mijn product verzendkosten ingehouden. Het bestelde product was redelijk, maar veel te duur voor de kwaliteit.

Carla Colijn beoordeelde op 2017-02-01

Snelle levering na betalen. Nette vacuüm verpakking waardoor 2 sjaals door de brievenbus pasten. Mooie sjaals , kleur komt goed overeen met de foto's op website.

Henny Koppelaar beoordeelde op 2017-02-01

Levering was niet volgens informatie op de site.
1 van de 2 bestelde sjaals was niet de juiste kleur (i.p.v wit kreeg ik crème wit )
Twee e-mails verder na 9 dagen een reactie. Het zou aan de foto liggen op de site en het feit dat ze handgemaakt zijn.....
Retourneren was trouwens nog wel een optie.
Ik heb hier eerder sjaals besteld en dat was prima. Maar toen had ik ook geen klachten over de kleur.
Erg jammer want de sjaals zijn prachtig.

Suzanne van Zon beoordeelde op 2017-01-28

Prima en betrouwbare webshop.
Ik heb hier reeds meerdere malen een bestelling geplaatst.
De shawls worden luchtdicht verpakt aangeleverd, zodoende
kunnen de verzendkosten laag blijven omdat het pakket verzonden
kan worden als brievenbuspost

Floor Groeneveld beoordeelde op 2017-01-24

Snelle en goede levering, mooie sjaal

W vd L beoordeelde op 2017-01-21

Ik liet de shawl naar mijn zus sturen, ze heeft 'm snel ontvangen. De shawl is van zeer goede kwaliteit.

smc bogers beoordeelde op 2017-01-08

De Shawls zijn niet prikkend, heel Mooi, Lekker Groot en Heerlijk Warm! Wat wil je nog meer, meteen 3 3 Tibetaanse wollen dekentjes gekocht!!

Henriette Koen beoordeelde op 2017-01-02

Levertijd was niet zoals beloofd. Vandaag besteld 3 dagen later in huis Verder een prima afhandeling.

Kelly beoordeelde op 2017-01-01

Snel in huis en prachtig product. Inmiddels al 4 shawls van deze verkoper en ze blijven prachtig en zijn heerlijk warm. Krijg er ook veel complimenten over.

d cudoghan beoordeelde op 2016-12-26

vandaag besteld, morgen in huis

Pamela Douwstra beoordeelde op 2016-12-20

De producten zijn erg mooi en de levering is snel. Niets op aan te merken. Ik bestel zeker nog een keer.

Erna Seegers beoordeelde op 2016-12-19

Heel goed, snelle afhandeling!

Anneke van Leusden beoordeelde op 2016-12-12

Ondanks Kerstdrukte zeer snelle levering.

Henny beoordeelde op 2016-12-05

Heerlijke sjaals (omslagdoeken in mijn geval, ook goed als sjaal te gebruiken). Warm! Aanrader.
Prachtige kleur (rood) deken, wel dun dus zou zelf meer in de categorie van (grote) plaid zetten,
Wel lekker warm.
Alles heel mooi verpakt en snel verzonden. Had alles volgende dag in huis.
Ik heb per mail nog verzocht om ander ontvangstadres en dat is supersnel opgepakt!

M.T. Andeweg beoordeelde op 2016-12-04

Ik wilde een sjaal bestellen, maar aarzelde tussen 2 kleuren. In eerste instantie verkeerd gegokt, maar dat bleek geen enkel probleem. Op mijn mailtje werd dezelfde dag gereageerd met de mededeling dat er al een nieuwe sjaal was opgestuurd in de goede kleur, nog voordat ik de andere zelfs maar had geretourneerd. Sjaal is prachtig, licht, zacht, warm en een heel mooie kleur.

Claudia van den Broek beoordeelde op 2016-11-24

Snelle levering en ook prompte reactie op mail.

YT beoordeelde op 2016-11-23

Gewoon prima!

Danielle Plug beoordeelde op 2016-11-20

Shawl besteld, binnen paar dagen geleverd. Echter verkeerde shawl geleverd
Shawls4you gemaild voor snelle afwikkeling ivm cadeau. De goede shawl gekregen en andere mocht ik houden.

Katja Dijkman beoordeelde op 2016-11-07

Mooie sjaal, goede kwaliteit, snel binnengekregen in de brievenbus. Zelfs een gratis cadeautje.