Argonweg 40
1362AB Almere
0615022034

8,5

AHMJ Peters beoordeelde op 2019-08-19

per telefoon bijna nooit berijkbaar

N.J.H. van der Linden beoordeelde op 2019-08-18

zeer netje,s behandeld en alles correct verzonden

Maarten Scheurwater beoordeelde op 2019-08-17

De telefonische bereikbaarheid zou beter mogen, verder prima ervaringen, de bestelling is op hun advies zelfs aangepast zodat het goedkoper werd.

Patrick Kip beoordeelde op 2019-08-17

Levering was snel en correct (geen email-bericht ontvangen maar wel keurig gebeld een dag voor de levering). Bereikbaarheid is wel een verbeterpunt.

Raimond Couwenbergh beoordeelde op 2019-08-17

Heel tevreden. Producten al geïnstalleerd. Snelle levering.
Communicatie omtrent leveringen en terugkoppeling verwerking bestelling zou iets uitgebreider kunnen.
Verder top!

Johan Santy beoordeelde op 2019-08-17

Jan van Velzen beoordeelde op 2019-08-14

renier petie beoordeelde op 2019-08-13

Het is mooi dat Solar Bouwmarkt het webwinkel keur heeft.
De meeste hebben dit niet, Het gaat toch om grote bedragen.
Panelen zijn mooi binnen 5 dagen geleverd.

Nellie Loosman beoordeelde op 2019-08-13

Levering ging uitstekend. Goede service.

Arno van Hattem beoordeelde op 2019-08-13

Bestellen via de website ging gemakkelijk en zelf de handleiding voor de installatie was direct voor handen. Kreeg echter wel het verkeerde product opgestuurd maar ben netje te woord gestaan door een medewerker. Juiste product is nu onderweg en netjes een retourlabel in de mail ontvangen.

Oskar van den Berg beoordeelde op 2019-08-12

Prijzen en aanbod zijn zoals iedereen zelf kan vaststellen natuurlijk prima in orde. Wij hebben voor Solar Bouwmarkt gekozen na het volgen van een DHZ-cursus Zelf Zonnepanelen Plaatsen bij hen (ook een aanrader). Bij de uiteindelijke levering ging niet alles in één keer goed, maar werd wel alles netjes en snel opgelost (terwijl het toch een vakantieperiode was)

Johan de Leeuw beoordeelde op 2019-08-12

Robbert van der Veer beoordeelde op 2019-08-11

Goed overzicht op de site en prettig telefonisch contact met goede hulp.

Dennis Van der Woude beoordeelde op 2019-08-10

Snelle en goede beantwoording van vragen en snelle levering volgens afspraak.

JVen beoordeelde op 2019-08-10

Hoewel slecht te bereiken per telefoon (wat ze zelf ook uitermate vervelend vinden) was het spreekuur op vrijdagmiddag onderhoudend. We werden goed en snel geholpen. Het werd zeer gewaardeerd dat we alles zo goed hadden voorbereid, daar werd goed op ingespeeld met materiaal support en aanvullende adviezen.

Frank Eenbergen van beoordeelde op 2019-08-08

Drie van de acht zonnepanelen die wij besteld hadden , hadden krassen Met name op de hoeken, waarschijnlijk omdat de beschermhoeken ontbraken tijdens het transport.. We hebben de panelen toch geplaatst en hopen dat die krassen geen invloed hebben op het energie opwekken. We hebben de schade wij gemeld. Maar verder niets vernomen van Solar Bouwmarkt.

H Veenstra beoordeelde op 2019-08-08

ik vond bij het bestellen de zakjes met 5 stuks montage materiaal irritant, per paneel heb ik er 2 of 4 nodig. dus bestaat de kans dat je er 4 teveel moet kopen. omdat er een paar van die montage stukjes op backorder staan kreeg ik toch wat zaken los geleverd, zodat ik alvast kan beginnen. Dus toen kon het wel los. ik zou zeggen: werk niet met eenheden (van zakjes) van 5 maar gewoon met losse onderdelen.

Kevin beoordeelde op 2019-08-08

Goede service en de spullen waren snel binnen

Pim Tebbens beoordeelde op 2019-08-08

Paul Nevels beoordeelde op 2019-08-08

Ik ben heel tevreden over Solar Bouwmarkt. Ik heb een compleet pakket van zonnepanelen + toebehoren besteld op zondag. De maandag erna werd ik gebeld voor de dag van levering vast te leggen. Dit was de donderdag van dezelfde week. Op enkele kleine onderdelen na is alles geleverd. Wat ontbrak is de dag erna direct na gestuurd. Al met al snelle levering en correcte afhandeling.