Argonweg 40

8,6

Jan van de Lagemaat beoordeelde op 2019-06-24

Goed overleg ,

Jeffrey van Wijk beoordeelde op 2019-06-24

Verzending was niet compleet, na een telefoontje werd dit onderdeel gelijk toegestuurd.
Service is goed.

Bij de levering van de zonnepanelen zou ik de avond van te voren ingelicht worden wanneer dat ze zouden komen.
Echter geen mail ontvangen. Ook het beloofde sms met het tijdvak heb ik niet ontvangen.
Het verzoek om 15/30 minuten van te voren even contact op te nemen was ook genegeerd.

Gelukkig was er op het moment van leveren iemand aanwezig die de spullen in ontvangst kon nemen.

Jaap van der Lelie beoordeelde op 2019-06-23

De levering is snel en correct. Het maken van een afspraak voor een leverdag ging niet goed. Desgevraagd een passende dag doorgegeven maar de goederen werden gewoon eerder verstuurd. Kon ook niet gewijzigd worden. Had met IT problemen te maken. Uiteindelijk allemaal goed gekomen.

L.J. Spanninga beoordeelde op 2019-06-22

Goed bedrijf met ruim assortiment. Bovendien goede prijzen. De afhandeling is wel opletten maar verliep allemaal oké. Aanrader!!

Niek Keizer beoordeelde op 2019-06-22

Prima service, een bedrijf wat meedenkt! Contact verloopt soepel en netjes.

John Verzijl beoordeelde op 2019-06-22

Op elke vraag die je stel krijg je eerlijk antwoord echt een top winkel om je toekomstige besparing op energie daar weg te halen met top advies

Willem Karels beoordeelde op 2019-06-22

Korte levertijd , geleverd op de juiste tijd die is aan gegeven , geen manco's , goed verpakt zeer te vrede .

Ton Abbing beoordeelde op 2019-06-22

Natalija Stojanova beoordeelde op 2019-06-21

Just one ☝️

Michel de Bruijn beoordeelde op 2019-06-19

Arjan Bozorgzadeh beoordeelde op 2019-06-19

Patrick Menneken beoordeelde op 2019-06-17

goede service top

geert hofman beoordeelde op 2019-06-17

snelle response en goed overzicht van de webshop

PWTJ Logtens beoordeelde op 2019-06-13

T Rijks beoordeelde op 2019-06-12

Henry Dingemans beoordeelde op 2019-06-12

wel is de Solar Bouwmarkt slecht telefonisch bereikbaar, dit is voor installateurs niet echt handig

Esmeralda van Rijsbergen beoordeelde op 2019-06-11

Michel Post beoordeelde op 2019-06-11

sandor massing beoordeelde op 2019-06-08

Sjoerd Sterkenburg beoordeelde op 2019-06-05

Zeer tevreden.
Er was een verkeerd artikel opgestuurd. De fout is hersteld en ze zijn, bepaalde tijden van de dag, goed telefonisch bereikbaar.
Eind goed, al goed!