Argonweg 40
1362AB Almere
0615022034

8,7

Rob Kuijpers beoordeelde op 2018-10-16

heldere uitleg, goede aftersales; denken met me mee;

Luc Mechelmans beoordeelde op 2018-10-14

Ning Kang beoordeelde op 2018-10-13

I have searched on internet for more than half year to find a good company to install the solar panel system in my house. During this period, I have contacted with many companies, and finally choose Solar Bouwmarkt.

Compared with the other companies, they have the following advantages:
*. They have much cheaper price
*. The price is very transparent, there is no hidden price or service fee at all
*. The people are very professional
*. They always think about you, and will always give you the best solution that is suitable for your situation
*. They are very quick, you will not wait for a long period
*. If there is any quetion or problem, they always reply you and give you help as quick as they can

Based on these advantages, I can give my full recommendation, and you will not regret if you choose Solar Bouwmarkt, they are simply the best!

Marco Daandels beoordeelde op 2018-10-13

Johan zwijnenburg beoordeelde op 2018-10-13

snelle levering en de laagste prijs

J.H. de Bruyn beoordeelde op 2018-10-13

Goede en snelle levering

Fabio Tarda beoordeelde op 2018-10-11

👍

Ron Roelfsema beoordeelde op 2018-10-10

Doen wat ze zeggen !

Ron Hoeksema beoordeelde op 2018-10-08

Nette monteurs, goede levering met prettige prijs-kwaliteit verhouding.
Communicatie verliep snel en correct.
Zeker een aanrader.
Ron

Henk P. beoordeelde op 2018-10-08

Kundige hulp bij selectie van bestelde onderdelen en perfecte levering van bestelling volgens afspraak

Robin Haagmans beoordeelde op 2018-10-07

Danny Brandt beoordeelde op 2018-10-06

Gjalt de Groot beoordeelde op 2018-10-02

J.D. Middendorp beoordeelde op 2018-10-02

T van Riel beoordeelde op 2018-10-01

Snelle levering, erg klantvriendelijk en er wordt snel en probleem-oplossend gehandeld

G. wouda beoordeelde op 2018-10-01

Erik Windmeijer beoordeelde op 2018-10-01

May Kwaspen beoordeelde op 2018-09-30

Alles keurig afgeleverd. Bedankt!

Leo Zuijdendorp beoordeelde op 2018-09-29

Het verkeerd geleverde product werd snel opnieuw geleverd.
Een dikke voldoende
Groet Leo

rene janssen beoordeelde op 2018-09-29

Goede en snelle levering. Alles compleet.