Argonweg 40
1362AB Almere
0615022034

8,7

jeroen beoordeelde op 2019-02-20

Ik heb bij hun mijn complete set incl installatie gekocht.
Alles is vrij vlot verlopen, met 4 uurtjes draaide alle 12 panelen als een "zonnetje".
Er was alleen een verkeerde reistijd met de monteurs besproken,door de planner, ze waren daardoor 1.5 uur langer onderweg.
In zijn haast had de monteur de lan-kabel voor de omvormer in de verkeerde connector geprikt. Er zitten 3 lan connectoren op mijn omvormer, 2 voor koppeling met andere omvormers en 1 voor verbinding met internet.
Na enig zoekwerk waarom de omvormer geen ip opvroeg, en de handleiding bekeken te hebben, was het zo gepiept.
Installatie is erg netjes gedaan, alles is goed weggewerkt. Panelen liggen strak op het dak. Er wordt geluisterd naar je wensen, en naar gehandeld.

E Groenen beoordeelde op 2019-02-18

Richard Pettinga beoordeelde op 2019-02-16

Andre Meuwese beoordeelde op 2019-02-15

het is jammer dat div spullen per 5 gaan en niet per stuk.
ik had nog een dakhaak nodig en kon ze allen per 5 kopen.
jammer dan maar naar een andere winkel.

Mitchel Bal beoordeelde op 2019-02-15

Casper Jansen beoordeelde op 2019-02-12

Snelle levering!

Jan Jetten beoordeelde op 2019-02-11

Arjo Ouwens beoordeelde op 2019-02-10

De mensen hebben verstand van zaken en staan je graag te woord bij eventuele vragen.

stephan vandeghinste beoordeelde op 2019-02-10

uiterst snel levering.
alles was geleverd na 5 dagen. 14 panelen , 1 omvormer en toebehoren.
goede afspraken.

Richard L. beoordeelde op 2019-02-09

Na de bestelling snel bericht ontvangen over de voortgang van de levering.

Jeffrey beoordeelde op 2019-02-09

Goed advies gekregen. Alleen telefonisch niet altijd even goed bereikbaar maar per mail prima reactie.
Spullen keurig volgens afspraak geleverd

Tjeerd Goslinga beoordeelde op 2019-02-09

M.C.B. Schagen beoordeelde op 2019-02-09

Na een weekje de spullen in huis. Werkt op deze manier prima.

S Scheurwater beoordeelde op 2019-02-09

Langere levertijd en dure verzendkosten voor een klein pakketje

Robbert Uiterloo beoordeelde op 2019-02-08

Eveline Meij beoordeelde op 2019-02-08

Jean Custers beoordeelde op 2019-02-05

Erg scherpe prijs voor top kwaliteit.

Marie beoordeelde op 2019-02-04

D BdJ beoordeelde op 2019-02-04

Prima geholpen met de technische ondersteuning bij de aanschaf van de zonnepanelen. Vriendelijke mensen die naar je luisteren en met een goede oplossing komen. Naast de aanschaf is ook de installatie goed verlopen. Nu wachten op veel zon.

Herman Kuipers beoordeelde op 2019-02-02