Argonweg 40

Anne de Jong beoordeelde op 2018-12-09

Prima service

Bauke Gerbens beoordeelde op 2018-12-08

robert Sanctorum beoordeelde op 2018-12-07

Ik ben tevreden :prijzen zijn ok en de producten zijn wat ik er van verwacht had
Levertijd was een paar dagen later maar dat had blijkbaar te maken met de Sinterklaas bestellingen
Mvg
R.Sanctorum

Gert-Jan van Maris beoordeelde op 2018-12-05

De levering was later dan op de website beloofd, deels veel later en deels de verkeerde producten.
De juiste producten werden wel snel nageleverd.

L.F.C.M. van den Broek beoordeelde op 2018-12-04

Prima site erg behulpzaam

Arie Kooij beoordeelde op 2018-12-04

Zeer behulpzaam. En prima technische ondersteuning.
Maar ze zijn lang niet voor alle artikelen de goedkoopste.
Selectief shoppen loont zeker de moeite.

Hans Coolen beoordeelde op 2018-12-04

Alles is keurig en goed geregeld, mensen waren netjes en correct. Keurig opgeruimd en afgewerkt.
Alle afspraken goed nagekomen.

Chris van Baal beoordeelde op 2018-12-03

Het is een beetje jammer dat de onderdelen apart geleverd worden. Eerst een dag thuis blijven voor de beugels en de omvormer en dan de volgende dag voor de panelen. De connectors werden pas een week later via de post geleverd. maar goed jullie zijn wel goedkoop.

L.J. Bouwmeester beoordeelde op 2018-12-03

Rob Casparie beoordeelde op 2018-11-29

Mathieu Osmose beoordeelde op 2018-11-29

Zeer tevreden !

Marc Riteco beoordeelde op 2018-11-28

Uitstekende cursus. Praktisch en zeer goed onderbouwd.

Maarten van Schalkwijk beoordeelde op 2018-11-26

H.J. Wimmenhove beoordeelde op 2018-11-23

Bert Beijl beoordeelde op 2018-11-22

Norbert Thijssen beoordeelde op 2018-11-20

Ik ben zeer tevreden. Op mijn verzoek om advies kreeg ik een snel maar kort antwoord. De omvormer die voor mij geschikt is was het enige dat in de mail te lezen was. Gelukkig is de web-site goed opgezet, dus antwoorden op mijn vragen die ik had, kon ik daar terugvinden.
Na een telefoontje over het afleveren, kon die de volgende dag al plaatsvinden. Daar zit eigenlijk het enige puntje van verbazing, is eigenlijk de juiste beschrijving. Afgesproken was dat de omvormer tussen 4 en 7 zou worden geleverd. In plaats daarvan had mijn buurvrouw het pakket al s'morgens om 8uur in ontvangst genomen. De omvormer heb ik ondertussen al geplaatst en die werkt als een zonnetje.

Gies Solomé beoordeelde op 2018-11-19

Patrick verger beoordeelde op 2018-11-19

Duidelijke site, snelle afhandeling met goede communicatie en snelle leveeing <24h.

P.j. Schouwstra beoordeelde op 2018-11-18

snelle bestelling en zeer deskundige en klantgerichte telefonistes.

Johan Santy beoordeelde op 2018-11-18