Argonweg 40
1362AB Almere
0615022034

8,7

caspar walboomers beoordeelde op 2019-04-20

Goede materialen, goed advies, Laurens denkt ook met je mee,scherpe prijs, dus een aanrader...
Alleen de telefonische bereikbaarheid was ...@$=#%! (Weet niet of dat altijd zo is)

Anne De Jong beoordeelde op 2019-04-20

Arie Van Egmond beoordeelde op 2019-04-18

Snel en correct geleverd

Jos Eilander beoordeelde op 2019-04-18

Walter Rutten beoordeelde op 2019-04-17

Ron Bakkum beoordeelde op 2019-04-17

Keurig geleverd tot in de voortuin

Marco Beer beoordeelde op 2019-04-17

Alles bij dit bedrijf is goed, behalve de telefonische bereikbaarheid. Respect ook voor eigenaar Laurens die graag en met veel kennis zijn klanten helpt.

Ad Simkens beoordeelde op 2019-04-16

jo hanssen beoordeelde op 2019-04-15

P. Druijf beoordeelde op 2019-04-15

Snelle aflevering van de bestelling

Raymond Graaf beoordeelde op 2019-04-14

Sarena de Louw beoordeelde op 2019-04-14

G Bruins beoordeelde op 2019-04-13

Voldoende service bij vragen over het product wat ik heb aan geschaft.

Dennis ten Brink beoordeelde op 2019-04-13

Edwin Cuppen beoordeelde op 2019-04-13

scherpe prijzen, snelle levering en goede service met retourneren van materiaal. aanrader!

Wim van Roode beoordeelde op 2019-04-13

Peter Scholte beoordeelde op 2019-04-13

Marcel Kooy beoordeelde op 2019-04-13

Panelen waren iets goedkoper dan ergens anders, maar losse delen weer duurder.
Bestelling: Alle onderdelen worden geleverd door verschillende vervoerders waardoor je tot twee hele dagen thuis moet zijn voor ontvangst.
Panelen met 1 vervoerder, rails met 1 vervoerder, schroeven en wat bevestigingsmateriaal met post via 1 levering en kabels met weer andere losse deeltjes met andere post bezorger. Voor mij niet handig.

Paulus Spierings beoordeelde op 2019-04-12

Prima geholpen. Lourens is een meedenker en helpt je vlot en deskundig bij het ontwerpen van je systeem. Solar Bouwmarkt is zonder twijfel een uitstekende plek om je systeem met A kwaliteit componenten samen te stellen.
Ik heb ook gekozen voor Enphase.
Zeer tevreden mee !!. Puntje van aandacht echter, de logistiek (externe bezorger) kan wel veel beter.

Michal Gospodarek beoordeelde op 2019-04-11