HenkestraƟe 91
+ 49 9131 623 89 40
KvK HRB 14487

9,0

karin stevens beoordeelde op 2019-09-18

Degelijk materiaal en vlotte levering

S.C. de Jong beoordeelde op 2019-09-11

Correct geïnformeerd en goed verzorgd aangeleverd

Jerrel Denijn beoordeelde op 2019-09-06

Blijkt dat bij het bestelde product nog een ander (reinigings) product hoort. Op de websites komen dat niet duidelijk naar voren. Het zou klantvriendelijker zijn als dat en op de site goed naar voren komen en de klant bij bestelling ervan 1 gratis krijgt;-).

Bart Van Den Bergh beoordeelde op 2019-08-30

Snelle en correcte levering.

Sander Hogewoning beoordeelde op 2019-08-30

Tevreden nette snelle bezorging. Goed product..

Patrick van werkhoven beoordeelde op 2019-08-29

Prima levering

Dolf Teters beoordeelde op 2019-08-28

De voorlichting die ik kreeg was prima en deskundig. Mijn bestelling werd ook op tijd verzonden en ontvangen door mij. De instructie was duidelijk genoeg om aan de slag te gaan.

Rob Nelis beoordeelde op 2019-08-21

Prima product levering duurde wel iets lang (kwam uit duitslamd)

Margriet Vrieze beoordeelde op 2019-08-15

Ik geef zelden een “uitstekende” beoordeling maar dit was ruim goed. Ik kreeg ook begeleiding van mijn bestelling per mail maar ik kan dat/snap dat niet dus daar heb ik geen gebruik van gemaakt. Voor herhaling vatbaar.

Frederik Van Den Brande beoordeelde op 2019-08-13

Goed product, tijdig geleverd. Enkel jammer dat er geen Nederlandstalige handleiding bij het product zat. Als deze er bij had gezeten was het uitstekend geweest voor mij.

R. Raaphorst beoordeelde op 2019-08-13

Uitstekende service.

Remco Rozendaal beoordeelde op 2019-08-13

Het product werkt niet zoals beschreven wordt. Geen oplossing ontstaan dus een slechte service!!

Reactie van Somnishop NL:
Geachte klant, we vinden het erg vervelend dat ons product u niet heeft geholpen. Laat onze klantenservice graag weten waarom het product bij u niet functioneert, mogelijk kunnen wij het probleem oplossen.

Team SomniShop

Geerd van den Broek beoordeelde op 2019-08-12

Gewoon prima. Alles verloopt zoals voorgesteld.

Piet Tuinier beoordeelde op 2019-08-06

Snelle levering en goedkoper dan in Nederland

Jacqueline Weijers beoordeelde op 2019-08-04

Het duurde langer dan verwacht, heb gemaild en kreeg gelijk antwoord.
De volgende dag nog een mail gekregen met de verklaring dat er een storing bij post NL was geweest en dat ik 10% van de aankoopsom terug kreeg. Dit noem ik nu service, een paar dagen later kwam mijn pakketje. Bedankt.
Mvg Jacqueline weijers

Marja Ebbens beoordeelde op 2019-08-02

nvt

Don de Winter beoordeelde op 2019-08-02

Goede website, levering via Duitsland verloopt wat trager. Alleen Duitse gebruiksaanwijzing bijgeleverd !

Virgil van Gent beoordeelde op 2019-08-01

door problemen bij het bezorgingsbedrijf bleef levering veel langer uit dan verwacht. Somnishop reageerde bijna per omgaande op mijn verzoek om informatie en hield mij later op de hoogte van de stand van zaken. Bovendien kreeg ik ter compensatie een deel van de aankoopsom terug. Hele goede klantenservice dus!

Olivier Gibon beoordeelde op 2019-07-31

Snelle levering van een duurder anti-snurk beugel (139 Euro). Maar perfecte pasmaat dankzij maatafname van gebit zelf te doen. En het beste : GEEN gesnurk meer, en geen pijnlujke tanden meer noch pijnlijke kaak.

Pieter Jacquemijns beoordeelde op 2019-07-25

Goed artikel, op tijd afgeleverd.