Somnishop NL

Somnishop NL

Ons bedrijf is gevestigd in Bayern, Duitsland en wij zijn gespecialiseerd in het oplossen van uw snurk- en slaapproblemen. We hebben tienduizenden klanten in meer dan twintig landen geholpen om te stoppen met snurken en beter te slapen. Wij verkopen alleen producten van hoge kwaliteit van topfabrikanten uit Europa, de VS, Zuid-Afrika en Japan. Wij kennen al onze fabrikanten en producten zeer goed en staan garant voor de uitstekende kwaliteit van onze producten. We zijn erg trots op onze diepgaande productexpertise en onze producten. Wij bieden een van de grootste assortimenten van anti-snurkproducten ter wereld (allemaal met een zeer duidelijk medisch voordeel).

U heeft een vraag over snurken of bent onzeker welk anti-snurkapparaat of slaapcomfort product u moet kopen? Ons geweldige team staat klaar om u te helpen. Stuur ons een e-mail (service@somnishop.net) of bel ons onder +49 9131 6238940 (maandag tot vrijdag, 8u tot 18u CET).

De zekerheden van https://www.somnishop.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018