Zaagstraat 15
7556MX Hengelo

8,2

OSCAR MAZON RIVERA beoordeelde op 2018-09-18

The webpage is really clear and there are many options to choose. Delivery was on time without any kind of problem. I would recommend this company without any kind of doubt to buy. At least this was my personal experience. I hope it helps other buyers.

Reactie van Spiegelshop.nl:
Thank you very much for your review! If you have any questions about the product, feel free to contact us. Kind regards, Anne Mijnders Spiegelshop

Iris Jansen beoordeelde op 2018-09-11

E. van der Sangen beoordeelde op 2018-09-08

Toos Beekman beoordeelde op 2018-09-04

Nanda Van der Meulen beoordeelde op 2018-09-04

Lieven mensen goede spullen en bedankt voor u uitleg via een aardig mailtje .

Hoi Nanda,
Het kan zijn dat de kleur iets afwijkt, m.b.t. tot de foto. Dit kan helaas ook nog eens van beeldscherm tot beeldscherm verschillen. Deze spiegel is warm zilver van kleur, met een brons-patina, om de spiegel een mooi antiek effect te geven. Voor vragen, opmerkingen kun je altijd contact met ons opnemen, we zijn zowel per email als telefoon te bereiken.
Mvg Anne Mijnders Spiegelshop

Toos Peters beoordeelde op 2018-08-27

Ab Wevers beoordeelde op 2018-08-25

De spiegel op maat werd binnen een week geleverd. Het geheel was prima ingepakt en spiegellijst was keurig afgewerkt. Samengevat: vakwerk.

elina van Wijgerden beoordeelde op 2018-08-14

ik kreeg de spiegel kapot binnen...hebben een nieuwe spiegel toegestuurd gekregen... zelf de spiegel vervangen wij zouden 10% korting krijgen voor de moeite...maar nu is er plotseling geen enkele reactie meer van jullie kant het is toch euro; 13,- wat beloofd is en niet terug gekregen.........na telefonisch contact blijkt het bedrag en zelfs meer overgemaakt was op onze rekening maar omdat er geen reactie op de mail is geweest en dit toevallig een bedrag was dat ik tegoed had van een ander is dit mis gelopen ik heb op €13,- zitten wachten....dus mijn oprechte excusses want dan is het TOP geregeld!

Fijn dat het nu is opgelost! Mvg Anne Mijnders Spiegelshop

Houda beoordeelde op 2018-08-13

Juliette Stroosnijder beoordeelde op 2018-08-13

De spiegel die ik heb ontvangen is ontzettend mooi en netjes. Levering ging een stuk sneller dan gedacht.

Tineke van der Bleek beoordeelde op 2018-08-08

Rowena Dubbeld beoordeelde op 2018-08-04

Miriam Cillessen beoordeelde op 2018-07-22

Het duurde precies 14 dagen voordat spiegel er was. Zag er precies zo uit als verwacht en was goed verpakt. Kregen geen bericht vooraf van de levering. De vervoerder stond ineens op de stoep. Zou handig zijn als je wel eerst bericht van aflevering krijgt. Dacht dat ik een spiegel had gekocht die je op kon hangen. Bleek toch een staande spiegel te zijn. Dit stond naar mijn mening niet goed vermeld op internet. Heb na e-mail contact het ophangsysteem alsnog ontvangen.
De spiegel hangt nu en ziet er goed uit.

Thijs Mollers beoordeelde op 2018-07-21

Moest zelf de schroeven plaatsen. Verder prima service!

Krzysztof Kedziorek beoordeelde op 2018-07-21

Daffodil Gartner beoordeelde op 2018-07-21

Ferdinand Wieland beoordeelde op 2018-07-15

Coby Nannings beoordeelde op 2018-07-15

Hele mooie spiegel voor een lage prijs die vind jeop geen enkele andere site zo mooi en voor zo'nlage prijs.

Yvonne van Schijndel beoordeelde op 2018-07-14

Mooie spiegel. Snelle levering.

NT Verhaar beoordeelde op 2018-07-14

Top afwerking, goed verpakt verstuurd