Zaagstraat 15
7556MX Hengelo

8,2

Pien beoordeelde op 2018-04-12

Prima facet spiegel voor leuke prijs

HH Seuntjens beoordeelde op 2018-04-08

Geleverde goed verpakt maar bijna 2 weken moeten wachten,is wel erg lang.

Hennie Askamp-Grolleman beoordeelde op 2018-04-04

Geen bijzonderheden. Het betreffende artikel werd tijdig en goed verpakt afgeleverd.
Alles is naar wens.

Adrianus Meesters beoordeelde op 2018-04-04

2 spiegels besteld. Eén geleverd. Hierover gemaild en geen terugkoppeling meer ontvangen. Telefonisch niet tot nauwelijks bereikbaar (2 uur per dag!?). Uiteindelijk via/via internet gezocht en de toeleverancier van de spiegels gevonden. Deze hebben mij uiteindelijk wel goed geholpen. 2e spiegel werd nageleverd. Verder de kwaliteit van de spiegels matig. Ophangsysteem is waardeloos en zit ook nog een scheef(!) op de spiegel. Uiteindelijk het ophangsysteem van de spiegels afgehaald en de spiegels op de muur gelijmd... Ik zal het bedrijf niet aanraden.

Jolene Prins beoordeelde op 2018-04-04

Precies zo als ik het had verwacht. Top.

Thea vd Heiden beoordeelde op 2018-04-03

Prima service. Levering mag w at sneller.

Marcel Beer beoordeelde op 2018-03-29

Bestelling en aflevering zijn prima gegaan. Uitstekende service

H.J beoordeelde op 2018-03-28

Prachtige spiegel goeden service echt een aanrader :)

Arie Burggraaf beoordeelde op 2018-03-28

Alles is perfect gelopen volgens afspraak

Esther Giezen beoordeelde op 2018-03-28

Ruime keus, mooi product, erg blij mee

B. S. Stoll beoordeelde op 2018-03-28

Soepel proces, van bestelling tot levering. Gewoon uitstekende service!

F.W. Coolman beoordeelde op 2018-03-28

alles was zoals afgesproken

Patrick Jacobs beoordeelde op 2018-03-28

Product is goed verpakt en op tijd geleverd. Product voldeed aan de verwachting

Ron De Vries beoordeelde op 2018-03-28

De kleur v d lijst week af van foto in de shop

Esther Zimmermanns beoordeelde op 2018-03-28

Goed product , voldoet aan verwachtingen. Keurig en veilig ingepakt en geleverd.

Peggy Curley beoordeelde op 2018-03-23

snel levering, mooie spiegel!

Michael beoordeelde op 2018-03-21

Super kwaliteit spiegel. Zeer snelle levering. Sneller als verwacht.

M.M. Smelt beoordeelde op 2018-03-21

7 weken geleden besteld, geld meteen afgeschreven maar nog steeds niets binnen. Word niet gereageerd op mijn verzoek het geld terug te storten. Ben van plan om het geld via mijn bank terug te claimen. In mijn opinie is het pure oplichting.

Reactie van Spiegelshop.nl:
Hoi Martijn,
Onze klantenservice gaat contact met je opnemen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We gaan kijken waar de spiegel is [misschien een retour van een koerier] en dan wordt of je spiegel bezorgd, of je geld onmiddellijk teruggestort. Onze excuses, Anne Mijnders

B. beoordeelde op 2018-03-21

Snelle service en perfect ingepakt !

kj teekens beoordeelde op 2018-03-21

Verkeerd product geleverd maar zonder problemen toch het juiste product ontvangen.