Zaagstraat 15
7556MX Hengelo

8,2

Celisa beoordeelde op 2018-10-29

De spiegel was wel optijd binnen, maar door het ophangsysteem zit er een gaatje in de lijst. Ik heb toen mailtje gestuurd met de foto erbij, en kreeg 1 reactie terug dat ik hem mocht omruilen en welke dagen me uitkwam. Ze moeten nog reageren en telefonisch nemen ze ook niet op!!

Hoi Celisa,

De spiegel wordt donderdag a.s omgeruild. Hierover hebben we je nog een mailtje gestuurd. Mocht je nog vragen hebben, je kunt ons altijd mailen. Mvg Anne Mijnders

Arjan van der Hout beoordeelde op 2018-10-20

Acceptabele levertijd voor een op maat gemaakt product.

De Vries beoordeelde op 2018-10-12

Helaas de Aluminium lijst blijkt van geschilderd hout te zijn en niet (zoals de rest van ons interieur) van aluminium en de ophanging moet zo gemonteerd dat de spiegel niet vlak tegen de muur kan hangen.
Levering is vlot en

Beste klant,
Deze spiegel is inderdaad van hout, maar heeft een aluminium uiterlijk; dit is niet geschilderd maar voorzien van een folie. Je ziet hier geen verschil in. Het ophangsysteem wordt altijd aan de achterzijde van de lijst gemonteerd. Het is bijna onmogelijk deze zo te maken dat de spiegel vlak tegen de muur kan hangen, vooral als de spiegel een smallere lijst heeft. Voor meer informatie kunt u altijd contact met ons opnemen via info@spiegelshop.nl. Mvg Anne Mijnders

Ria beoordeelde op 2018-10-07

Binnen 2weken in huis.
Bij het ophangen een klein pitje in het glas.
Maar geen probleem werd gelijk omgeruild voor een nieuwe.

Anne Ausema beoordeelde op 2018-10-07

Setchie Lont beoordeelde op 2018-10-06

Er is geleverd wat er beloofd is en keurig op tijd

Shelly Hennequin beoordeelde op 2018-10-06

Snelle levering en goed verpakt Verzonden met een koerier.

Peter Paarlberg beoordeelde op 2018-10-04

marion kwakman beoordeelde op 2018-10-04

janny van gent beoordeelde op 2018-10-04

Prima verpakt en geleverd,mooi product

m.vr.gr.janny van gent

Marja Hartong beoordeelde op 2018-10-04

OSCAR MAZON RIVERA beoordeelde op 2018-09-18

The webpage is really clear and there are many options to choose. Delivery was on time without any kind of problem. I would recommend this company without any kind of doubt to buy. At least this was my personal experience. I hope it helps other buyers.

Reactie van Spiegelshop.nl:
Thank you very much for your review! If you have any questions about the product, feel free to contact us. Kind regards, Anne Mijnders Spiegelshop

Iris Jansen beoordeelde op 2018-09-11

E. van der Sangen beoordeelde op 2018-09-08

Toos Beekman beoordeelde op 2018-09-04

Nanda Van der Meulen beoordeelde op 2018-09-04

Lieven mensen goede spullen en bedankt voor u uitleg via een aardig mailtje .

Hoi Nanda,
Het kan zijn dat de kleur iets afwijkt, m.b.t. tot de foto. Dit kan helaas ook nog eens van beeldscherm tot beeldscherm verschillen. Deze spiegel is warm zilver van kleur, met een brons-patina, om de spiegel een mooi antiek effect te geven. Voor vragen, opmerkingen kun je altijd contact met ons opnemen, we zijn zowel per email als telefoon te bereiken.
Mvg Anne Mijnders Spiegelshop

Toos Peters beoordeelde op 2018-08-27

Ab Wevers beoordeelde op 2018-08-25

De spiegel op maat werd binnen een week geleverd. Het geheel was prima ingepakt en spiegellijst was keurig afgewerkt. Samengevat: vakwerk.

elina van Wijgerden beoordeelde op 2018-08-14

ik kreeg de spiegel kapot binnen...hebben een nieuwe spiegel toegestuurd gekregen... zelf de spiegel vervangen wij zouden 10% korting krijgen voor de moeite...maar nu is er plotseling geen enkele reactie meer van jullie kant het is toch euro; 13,- wat beloofd is en niet terug gekregen.........na telefonisch contact blijkt het bedrag en zelfs meer overgemaakt was op onze rekening maar omdat er geen reactie op de mail is geweest en dit toevallig een bedrag was dat ik tegoed had van een ander is dit mis gelopen ik heb op €13,- zitten wachten....dus mijn oprechte excusses want dan is het TOP geregeld!

Fijn dat het nu is opgelost! Mvg Anne Mijnders Spiegelshop

Houda beoordeelde op 2018-08-13