Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Spiegelshop.nl

Uitslagsweg 26A 26A
7556 LR Hengelo
Dit is geen bezoekadres
074 250 71 55
KvK 06049005

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Spiegelshop.nl

Gemiddelde beoordeling

8,2

186 beoordelingen

Beoordeling van klanten

85%

5%

10%

2019
Spiegelshop.nl

Natalie beoordeelde op 2019-03-16

Prachtige spiegel. Goed verpakt. Nette leveringšŸ‘

Spiegelshop.nl

Suzanne Van der Linden beoordeelde op 2019-03-09

Spiegelshop.nl

Adriana Szilagyiova beoordeelde op 2019-03-08

Spiegelshop.nl

Gerrit Vossers beoordeelde op 2019-03-03

Spiegelshop.nl

Dirk Jacobs beoordeelde op 2019-03-02

Heel tevreden

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Spiegelshop.nl

pim peters beoordeelde op 2019-02-27

Lange levertijd en onjuiste/geen info over levertijd

Spiegelshop.nl

Mabinty Suma beoordeelde op 2019-02-27

Spiegelshop.nl

Lilian Reyes beoordeelde op 2019-02-21

Spiegelshop.nl

G.B. van Doorn beoordeelde op 2019-02-20

Spiegelshop.nl

Jan Kolste beoordeelde op 2019-02-10

Heel tevreden, Gebeld en goede informatie gekregen over de verwachte leverdatum.

Spiegelshop.nl

Linda beoordeelde op 2019-01-30

Hele mooie spiegel, mooie kwaliteit. De bezorging is helaas niet vlekkeloos verlopen. Vooraf geen aankondiging, wel ineens zaterdag een telefoontje van een engelse meneer die vroeg of het kantoor vandaag open was? Euh, kantoor? Heb het gesprek afgebroken. Appte meneer dat hij een spiegel kwam brengen. Ow oke, had dat meteen gezegd...en ja, we zijn thuis. Bleek hij gepikeerd te zijn en weigerde de spiegel nog te brengen. Maandag zou hij terugkomen. Helaas, niemand gezien. Mailtje van NL Logistic (de bezorgers), dinsdag zou hij bezorgd worden. Maar ook dinsdag niemand gezien. Woensdag gebeld met de Spiegelshop, zelfde middag werd de spiegel alsnog bezorgd. Wat een drama, 3 dagen thuis zitten wachten, oftewel 3 snipperdagen. Jammer dit!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Spiegelshop.nl:
Beste Linda,
Fijn dat de spiegel alsnog geleverd is. Vervelend dat dit zo is gelopen, dit hoort niet. We hebben contact opgenomen met NL over de verzendprocedure. Mocht je nog vragen hebben, ik hoor het graag. Mvg Anne Mijnders
Spiegelshop.nl

RHanny van Pelt beoordeelde op 2019-01-30

Spiegelshop.nl

Kia beoordeelde op 2019-01-30

Bezorging was een ramp. Heeft heel lang geduurd voordat ik de spiegels in huis had.


Reactie van Spiegelshop.nl:
Beste klant,
Helaas kan dit gebeuren als u niet thuis bent. Er wordt dan wel door de koeriersdienst een briefje in de bus gedaan voor een belafspraak. Als hier niet op wordt gereageerd, komt de spiegel eerst retour naar ons. Wij informeren dan bij de klant naar een specifieke dag waarop dit wel kan, of evt een ander leveradres. Mvg Anne Mijnders
Spiegelshop.nl

E.F. van Klaveren beoordeelde op 2019-01-30

Spiegelshop.nl

Natusha Isebia beoordeelde op 2019-01-29

Mooie robuuste spiegel

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Spiegelshop.nl

Wilma Van Mourik beoordeelde op 2019-01-29

Spiegelshop.nl

Ilse beoordeelde op 2019-01-22

Goede kwaliteit, persoonlijk contact was erg vriendelijk en goed. De levering snel. Erg tevreden dus!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Spiegelshop.nl

Véronique Rooij beoordeelde op 2019-01-11

Spiegelshop.nl

Lisèl Strobl beoordeelde op 2018-12-28

Spiegelshop.nl

Annemieke Hazeleger beoordeelde op 2018-12-19


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.