Zaagstraat 15
7556MX Hengelo

8,1

Ferdinand Wieland beoordeelde op 2018-07-15

Coby Nannings beoordeelde op 2018-07-15

Hele mooie spiegel voor een lage prijs die vind jeop geen enkele andere site zo mooi en voor zo'nlage prijs.

Yvonne van Schijndel beoordeelde op 2018-07-14

Mooie spiegel. Snelle levering.

NT Verhaar beoordeelde op 2018-07-14

Top afwerking, goed verpakt verstuurd

Fred Kaman beoordeelde op 2018-07-08

inge beoordeelde op 2018-07-05

Top

Anoniem beoordeelde op 2018-07-05

Frank de Jong beoordeelde op 2018-06-30

Martina Heuving beoordeelde op 2018-06-24

P. Kraaijenbrink beoordeelde op 2018-06-24

Spiegel zag er uit zoals op de afbeelding. Moesten even geduld hebben maar dat is vooraf bekend.We zijn er blij mee!

Jeen de Swart beoordeelde op 2018-06-24

Jelena Manev beoordeelde op 2018-06-15

Jolanda Bergshoeff beoordeelde op 2018-06-08

wilma van bekhoven beoordeelde op 2018-06-01

Hennie Bakker beoordeelde op 2018-06-01

Esther Groeneveld beoordeelde op 2018-06-01

Heel tevreden, na bestelling snel bezorgd en ook het volgen van de koerier via Dynalogic is bijzonder klantvriendelijk !

Henri Boer beoordeelde op 2018-05-23

Anoniem beoordeelde op 2018-05-23

Waarom staat mijn bestelling na twee weken nog in behandeling? Bellen heeft geen zin want het nummer is constant in gesprek. Mailen worden niet op gereageerd. Kortom waardeloos. Stom dat ik al betaald heb!!!!!!!! Wil mijn geld terug of de spiegel zsm geleverd hebben!!!!

Reactie van Spiegelshop.nl:
Beste Spiegelshopklant,
Je spiegel staat klaar om opgehaald te worden door onze koerier. We hebben een levertijd van 2 tot 3 weken. Normaal gesproken leveren we altijd sneller, maar dit is door de feestdagen helaas niet gelukt. Onze excuses voor het ongemak. Mvg Anne Mijnders

Thomas van Zoest beoordeelde op 2018-05-22

Hertogh Andre beoordeelde op 2018-05-15