Uitslagsweg 26A 26A

Gerrit Vossers beoordeelde op 2019-03-03

Dirk Jacobs beoordeelde op 2019-03-02

Heel tevreden

pim peters beoordeelde op 2019-02-27

Lange levertijd en onjuiste/geen info over levertijd

Mabinty Suma beoordeelde op 2019-02-27

Lilian Reyes beoordeelde op 2019-02-21

G.B. van Doorn beoordeelde op 2019-02-20

Jan Kolste beoordeelde op 2019-02-10

Heel tevreden, Gebeld en goede informatie gekregen over de verwachte leverdatum.

Linda beoordeelde op 2019-01-30

Hele mooie spiegel, mooie kwaliteit. De bezorging is helaas niet vlekkeloos verlopen. Vooraf geen aankondiging, wel ineens zaterdag een telefoontje van een engelse meneer die vroeg of het kantoor vandaag open was? Euh, kantoor? Heb het gesprek afgebroken. Appte meneer dat hij een spiegel kwam brengen. Ow oke, had dat meteen gezegd...en ja, we zijn thuis. Bleek hij gepikeerd te zijn en weigerde de spiegel nog te brengen. Maandag zou hij terugkomen. Helaas, niemand gezien. Mailtje van NL Logistic (de bezorgers), dinsdag zou hij bezorgd worden. Maar ook dinsdag niemand gezien. Woensdag gebeld met de Spiegelshop, zelfde middag werd de spiegel alsnog bezorgd. Wat een drama, 3 dagen thuis zitten wachten, oftewel 3 snipperdagen. Jammer dit!

Reactie van Spiegelshop.nl:
Beste Linda,
Fijn dat de spiegel alsnog geleverd is. Vervelend dat dit zo is gelopen, dit hoort niet. We hebben contact opgenomen met NL over de verzendprocedure. Mocht je nog vragen hebben, ik hoor het graag. Mvg Anne Mijnders

RHanny van Pelt beoordeelde op 2019-01-30

Kia beoordeelde op 2019-01-30

Bezorging was een ramp. Heeft heel lang geduurd voordat ik de spiegels in huis had.

Reactie van Spiegelshop.nl:
Beste klant,
Helaas kan dit gebeuren als u niet thuis bent. Er wordt dan wel door de koeriersdienst een briefje in de bus gedaan voor een belafspraak. Als hier niet op wordt gereageerd, komt de spiegel eerst retour naar ons. Wij informeren dan bij de klant naar een specifieke dag waarop dit wel kan, of evt een ander leveradres. Mvg Anne Mijnders

E.F. van Klaveren beoordeelde op 2019-01-30

Natusha Isebia beoordeelde op 2019-01-29

Mooie robuuste spiegel

Wilma Van Mourik beoordeelde op 2019-01-29

Ilse beoordeelde op 2019-01-22

Goede kwaliteit, persoonlijk contact was erg vriendelijk en goed. De levering snel. Erg tevreden dus!

Véronique Rooij beoordeelde op 2019-01-11

Lisèl Strobl beoordeelde op 2018-12-28