Stile Wille 165
+31653834758
KvK 17195571

1,4

L de graaf beoordeelde op 2019-07-05

Geen mail bevestiging, geen reactie via site, mail, whatsapp of messenger.... Helaas las ik de slechte revieuws pas na dat ik bestelling geplaatst en betaald had.

G. Schotanus beoordeelde op 2019-06-29

In april heb ik een bestelling gedaan. Waarvan wordt gezegd dat het op voorraad is. Tot opheden heb ik niets ontvangen. En ook krijg ik naar herhaaldelijke verzoeken niet mijn geld terug.

Boersma beoordeelde op 2019-06-18

Koop hier niet! Communicatie is enorm slecht, vrijwel nihil. Komt afspraken niet na. Overtreed de wet. Dreigen is nodig om geld terug te krijgen.