Raoul Dufystraat 27
1328PE Almere

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,9

Brugman beoordeelde op 2019-02-14

Verstand van zaken en keurig afgeleverd, zou er zo weer wat bestellen.

Roovers beoordeelde op 2019-02-08

Mark heeft bij mij een prachtige LG Instaview Amerikaanse koelkast afgeleverd in mat zwart RVS. Vanaf het eerste contact via de chat, tot een persoonlijk telefoontje en de bevestiging per e-mail is de communicatie zeer prettig verlopen. Aflevering heeft keurig op de afgesproken dag plaatsgevonden, op een tijdstip van mijn voorkeur. Betaling vond probleemloos plaats per pin bij aflevering. En dat alles voor een zeer scherpe prijs. Hulde!

de bruijn beoordeelde op 2019-02-07

Reageert telefonisch en via zijn eigen chatprogramma sneller dan je jevraag kan afsluiten...onmiddellijke respons, denkt met je mee,
Neemt uitgebreid detijdom allesnaar wensteinstalleren. Topvekoper.
Zeer aan te bevelen
Adri de Bruijn, Spankeren

verlaan beoordeelde op 2019-02-06

Ik ben echt super te vreden over de service van Sterk Witgoed. Had een inbouw oven nodig en met het juiste advies van de heer Sterk een mooie Bosch uitgekozen. Snelle levering en een perfecte inbouw service. Ik ga Sterk Witgoed zeker aanraden bij familie en vrienden!

Latif beoordeelde op 2019-01-26

Zeer snelle levering . Persoonlijke contact voor levering. Bezorgers zeer keurig en bekwaam. Zelfs het verpakkings matrial namen ze mee. All om all zeer keurig website, afhandeling, bezorging. Zal zeker weer zaken doen met deze site in de toekomst.

Mostert beoordeelde op 2019-01-18

Service met hoofdletter S. Had gasfornuis besteld omdat die op voorraad was én ook nog goedkoopste. Werd volgende dag gebeld dat er een foutje met voorraad was. Kon pas maandag bezorgd worden. Moet ik weer een verlofdag opnemen, zei ik. Even later weer gebeld met bericht dat gasfornuis wordt opgehaald bij Atag en dat deze zaterdag bezorgd wordt. Dat is nog eens meedenken!

Jimmy beoordeelde op 2019-01-14

Perfect je kan het niet beter krijgen super service

Coppens beoordeelde op 2019-01-12

Persoonlijk contact met Mark was erg prettig. Mark is transparant en eerlijk. Over de prijs en over de afspraken die hij goed nakomt. Dit en de scherpe prijs is natuurlijk een erg prettige combinatie.

De Jong beoordeelde op 2019-01-12

goede site
snel, goed en prettig contact
afspraken zijn goed nagekomen
vakkundige plaatsing van de wasmachine.
Prima prijs en een leuke attentie!

Tessa Bakker beoordeelde op 2019-01-10

In de ochtend had ik wat vragen over een wasmachine en diezelfde avond werd deze nog aangesloten door de eigenaar zelf. Super snelle en vriendelijke service! Ik raad dit bedrijf zeker aan!

S Ozturk beoordeelde op 2019-01-07

Ik ben heel tevreden . Ik stelde de vraag dat ik meteen het antwoord kreeg en erg vriendelijk

Mostert beoordeelde op 2019-01-05

Service met hoofdletter S. Op website stond het gasfornuis op voorraad, maar dat bleek niet te kloppen. Werd snel gebeld hierover en het was geen moeite het fornuis bij fabrikant op te halen en op zaterdag te komen bezorgen, zodat ik geen extra verlofdag hoefde op te nemen. Top!

Hans Van der kubbe beoordeelde op 2019-01-04

De wasmachine werd op afspraak afgeleverd. En geïnstalleerd zonder extra kosten

Peter Pollaert beoordeelde op 2019-01-04

Goede service bij goede kwaliteit

Rheenen beoordeelde op 2019-01-03

Prima service. Snelle levering en plaatsing. Zeker aan te bevelen

Oualidi beoordeelde op 2019-01-01

Top service zeer aan te raden.

Van Slimming beoordeelde op 2018-12-30

Super goede en snelle service! Mark, van Sterk Witgoed is zeer klantvriendelijk en denkt echt met je mee in oplossingen.
Aantrekkelijke prijzen! Zeker een aanrader! Bij aflevering ook nog een leuke attentie gekregen. Kortom: Mark, ga zo door!

Kooi beoordeelde op 2018-12-28

Super snel antwoord op je vragen en de levering geheel afgestemd op onze wensen kortom een top bedrijf!!! Thnxx sterk witgoed

Van Doorn beoordeelde op 2018-12-21

Goede en zeer vriendelijk hulp bij aankoop vaatwasser. Snelle levering.
Belangrijk. Goedkoopste aanbieding.

Jeffrey beoordeelde op 2018-12-19

Uitstekende service en prima communicatie! O.a. de levering van de wasmachine volledig in overleg ingepland en netjes aangesloten. Kan het iedereen aanbevelen.