Raoul Dufystraat 27
1328PE Almere

f00268 beoordeelde op 2019-06-15

alles goed gedaan

F00265 beoordeelde op 2019-06-15

Super snelle, fijne, persoonlijke service!

Arnold van der Knaap beoordeelde op 2019-06-14

Erg fijne en snelle communicatie!! Komt afspraken na en zijn erg klant gericht!!

Van Voorst beoordeelde op 2019-06-08

Ik heb er een grote Amerikaanse LG koel/vrieskast besteld. Binnen enkele dagen gratis afgeleverd. Meestal gaan een scherpe prijs en goede service niet samen op, maar wel bij Sterk Witgoed. Vanwege het gewicht van 150 kg. was het nog een hele toer om de koelkast op z'n plek te krijgen, maar dat is, zonder een schrammetje, gelukt. Na hem compleet te hebben aangesloten (zit ook een vaste wateraansluiting op) en uitleg van het apparaat kreeg ik ook nog een flesje wijn "om alvast koud te zetten"
Kortom, er zijn zeker nog bedrijven die snappen hoe het werkt, Sterk Witgoed is er daar één van. Ik ga daar zeker vaker bestellen...

Berriotte beoordeelde op 2019-06-08

Een Bosch gasfornuis besteld. Was netjes op afspraak afgeleverd en netjes aangesloten door de aardige monteur. Prima winkel.

Pieters beoordeelde op 2019-06-03

Vrijdag in de namiddag een koelkast besteld voor mijn oude moeder, zaterdagochtend voor 9 uur werd deze al afgeleverd. De deuren werden keurig omgedraaid naar de goede draairichting en de koelkast werd netjes op zijn plek gezet. Goede en vriendelijke service voor een mooie prijs!

Lasqad beoordeelde op 2019-05-26

Vriendelijke service.

David beoordeelde op 2019-05-22

Na bestelling via de webshop persoonlijk bericht gekregen over het afleveren. Voor de dag van levering het tijdspad doorgekregen en op de dag zelf een belletje dat ze onderweg waren.
Wasmachine keurig afgeleverd! doet zijn achternaam eer aan als het gaat om service!

Callenbach beoordeelde op 2019-05-20

Heel snel geleverd, en zéér klantvriendelijk. Ik zal zeker in vervolg hier blijven bestellen. Top ervaring gehad

Broekstra beoordeelde op 2019-05-10

Deze ondernemer onderscheidt zich van de grote winkelketen door zijn persoonlijke en servicegerichte houding. Hij biedt aantrekkelijke prijzen, snelle levering en geeft dat stukje meer bij aflevering. Grote klasse.

van de Kerkhof beoordeelde op 2019-04-27

Super

Taylan beoordeelde op 2019-04-24

Snel en correct geleverd tot in de keuken. Mark bedankt.

Eefje Boorder beoordeelde op 2019-04-21

Snelle levering, goede service

Debbie De Graaf beoordeelde op 2019-04-21

Super tevreden!!

Taylan beoordeelde op 2019-04-19

Snelle reactie. Op afgesproken tijdstip geleverd. Mark, bedankt.

Joris beoordeelde op 2019-04-13

Snelle levering volgens afspraak.
Persoonlijke benadering.

Lemmens beoordeelde op 2019-04-11

Bestelling is snel en correct afgehandeld. Zeer tevreden snelle respons zou zeker weer iets bestellen bij dit bedrijf.

van den Brink beoordeelde op 2019-04-06

Het kan niet beter gewoon, zelfde dag geleverd en ontzettend vriendelijk, wat heel prettig aandoet. Tevens goede prijs.

De graaf beoordeelde op 2019-04-05

Zeer goed!!

van Bijleveld beoordeelde op 2019-04-01

Top service; s'Middags gebeld omdat de vriezer overleden was, nog diezelfde avond stond er een nieuwe op zolder.