Raoul Dufystraat 27
1328PE Almere

van Duijvenbode beoordeelde op 2019-08-17

Prima geregeld allemaal. Keurig op tijd en super netjes afgeleverd. De oude koelkast ook meegenomen.

Mos beoordeelde op 2019-08-17

Deze ondernemer heeft niet alleen zeer scherpe aanbiedingen, hij laat ook een ongekend serviceniveau zien. Stipt, prompt en value for money. Een absolute aanrader.

Van den Elshout-Lageman beoordeelde op 2019-08-17

Super klantvriendelijk. Oude machine meegenomen, nieuwe geinstalleerd. Snel, vakkundig en vriendelijk. Top!

Bijker beoordeelde op 2019-08-15

Op de gevraagde dag geleverd en netjes aangesloten.

Isabel Sousa beoordeelde op 2019-08-15

Excellent.

`Dommez beoordeelde op 2019-08-11

Communicatie met de webwinkel was vlekkeloos. Levering was netjes op tijd.

Scholten beoordeelde op 2019-08-11

Gewoon top! Prijs is goed bezorgen netjes op tijd, oude machine nemen ze mee geweldig.

Brand beoordeelde op 2019-08-11

Heel tevreden, fijne persoonlijke service!

Erik beoordeelde op 2019-08-11

Prima ervaring, goede service, sympathieke eigenaar, website kan iets beter worden bijgehouden, heeft ook nog beste prijs!

Honings beoordeelde op 2019-08-11

Prima service!

Ong beoordeelde op 2019-08-08

Op zondag besteld nadat nog wat vragen van mijn kant direct werden beantw en oude machine oord. Verzocht om op woensdag te bezorgen,. dag van tevoren mail met tijdindicatie van levering. Op de dag zelf half uur voor de bezorging nog even een telefoontje dat men er aan kwam. Snel geplaatst en oude machine mee genomen. Perfecte service!

Valk beoordeelde op 2019-08-08

De bestelde koelkast werd op de afgesproken tijd geleverd ; een half uur van te voren werd ik gebeld!
Heel erg tevreden over de service en de persoonlijke contacten.
Een aanrader, want de prijs is ook scherp!

Esser beoordeelde op 2019-08-05

1 augustus heb ik een koel-vriescombinatie besteld, 2 augustus werd deze keurig volgens planning geleverd, volledig uitgepakt en op de gewenste plaats neer gezet.
Tegen de prijs van de koelkast is niet te concurreren. Nergens goedkoper te vinden.
Betalen bij levering is mogelijk.
Al met al ben ik ontzettend tevreden over Sterkwitgoed.

Meijer beoordeelde op 2019-07-31

Super snel gehandeld en volledig volgens bespreking! Super service

Vriesema beoordeelde op 2019-07-31

Suoer vriendelijk en geweldige service!

Den Hartog beoordeelde op 2019-07-31

Perfect afgeleverd, in alle rust uitgepakt en geinstalleerd. Ik had invloed op de afleverdatum en er werd ruim van te voren gecommuniceerd wat de aflevertijd zou zijn. Tevens werd er nog 30 minuten voor aankomst gebeld. Gewoon betalen bij aflevering, dus prettig zaken doen. Vooral ook omdat onze aanschaf zeer scherp geprijsd was. Ik ben super tevreden.

Mulders beoordeelde op 2019-07-26

Via Google kwam ik bij Sterkwitgoed.nl terecht. Ik had een paar vragen en via de chatfunctie had ik meteen contact met Mark. Hij beantwoordde al mijn vragen en heeft me heel goed geadviseerd. Hij is ook nog eens flexibel met betrekking tot bezorging; omdat ik fulltime werk is dat soms lastig. Maar Mark heeft mee gedacht en zijn schema aangepast zodat hij op het gewenste tijdstip kon bezorgen. Een dag later had ik mijn nieuwe wasmachine al in huis. Sterkwitgoed is goedkoper dan andere aanbieders en de service is tot nu toe uitstekend.

Wasmoeder beoordeelde op 2019-07-26

Daar waar coolblue niet kon leveren op het aangegeven moment (Die konden pas 3 dgn later, dat is geen doen een gezin 3dgn zonder wasmachine met warm weer), werd de wasmachine op een bloedhete dag gewoon geleverd.
Afleverkosten? 0,00€
Verpakkingsmateriaal werd weer meegenomen.
Werd keurig op zijn plek gezet, aangesloten en werd het gebruik uitgelegd.
De concurent kon deze fantastische service niet aan en waren we ook nog eens 100€ duurder uitgeweest
Aardige mensen die kwamen leveren en vanaf bestellen tot levering, werden we keurig op de hoogte gehouden over de levering.

Van Heerbeek beoordeelde op 2019-07-25

Beko wasmachine bij ons geleverd! Wat een vakmensen en wat een service geweldig geweldig gewoon.
Heel hartelijk dank voor. Heel vriendelijk groetend de familie van Heerbeek uit Tilburg.

Wisman beoordeelde op 2019-07-24

Heel dik tevreden