Verkeersweg 3A
3842LC Harderwijk

9,1

The Feedback Company 1186 9,0

Dirk beoordeelde op 2018-02-21

Na reclameren over mijn niet ontvangen bestelling, werd direct mijn bestelling opnieuw gedrukt en verzonden waar ik een dag later alsnog mijn bestelling binnen had!! Wat een SUPER bedrijf!!

Jan Agten beoordeelde op 2018-02-07

Vol verwachting kloppen en bellen de vervelende irritante colporteurs van energie NIET meer aan om hun LULVERHAAL te slijten. Ook ander bel terreurzijn we kwijt. Prima sticker geleverd door deze stickermaster.
Helaas staat er niet op de sticker dat ik GEEN wisselgeld terug geef...

Gerard Gestel beoordeelde op 2018-02-06

Heb toetsenbord stickers besteld, perfect resultaat, toetsenbord weer goed leesbaar.
Op tijd geleverd, prima service.

Johan DS beoordeelde op 2018-01-30

Stickers online besteld op woensdag en geleverd de week nadien op dinsdag in de brievenbus. ( in Belgie). In perfecte staat.

Harry Onnink beoordeelde op 2018-01-24

Ondanks de kleine bestelling toch met zorg uitgevoerd;op tijd geleverd en in goede orde ontvangen.Toppie

Rudy beoordeelde op 2018-01-10

Trage reactie op emails, het duurde 2 werkdagen voordat ik een reactie ontving. Extreem traag verzendbeleid. Pakketjes worden binnen maximaal 4 WERKDAGEN (!) verstuurd. Mijn pakket, een velletje met toetsenbordstickers is op de 4e werkdag pas verstuurd (nog niet ontvangen overigens). Dit terwijl het tegenwoordig normaal is dat een pakket de volgende dag bezorgd wordt (indien op een werkdag besteld) bij de meeste webwinkels. Ik heb EUR 1.75 moeten betalen aan verzend kosten, voor een vel stickers, dat NIET aangetekend, en niet aan de deur wordt geleverd, maar in de brievenbus. Dit is geldklopperij, en dit stond niet aangegeven op de website. (het is mij naderhand via email gecommuniceerd). Als ik het bovenstaande geweten had, had ik zeker niet bij dit bedrijf besteld. Gemiddeld bestel ik 3-6 pakketjes per maand, en heb dus veel ervaring met webwinkels. Het verzendbeleid, de kosten ervan, en de communicatie zijn ver onder maats t.o.v. hun concurrenten en overig webwinkels. Ik raad mensen derhalve af bij Stickermaster te bestellen.

Reactie van Stickermaster:
Beste Rudy Kuo,

Jammer dat u dit zo ervaart.

Als onze producten worden custom gemaakt en hebben wij weinig tot niets voorraad.
Op de website staat bij ieder product gemeld dat de verzendtijd 4 werkdagen is. U heeft op vrijdag besteld en uw product is op woensdag verzonden, netjes binnen de gestelde termijn. U stuurt ons op zaterdag een email, dan zijn wij gesloten net als op zondag. Maandag om 10:04 krijgt u van ons antwoord op uw vraag, hoezo is dit traag.
Tegenwoordig kost de goedkoopste postzegel 0.83 cent, dit is exclusief btw en maar voor 20 gram. De meeste poststukken zijn zwaarder en rekenen wij een gemiddelde. Deze prijs staat overigens netjes vermeld op de website en in uw winkelwagen. Vindt u dit te duur dan stopt u toch gelijk uw bestelling en gaat u bij de concurrent kijken. Bestellingen boven de €25 worden gratis verzonden, ook dit staat netjes vermeld.

Al uw klachten wil ik dus graag weerleggen en is er hier geen sprake van zoals u dat noemt geldklopperij. Tevens stellen wij u natuurlijk in de gelegenheid uw order te retourneren en uw geld netjes terug te storten.

Team Stickermaster

Mirjam beoordeelde op 2018-01-07

Tijdens de verzending/ bezorging was de envelop met de verzonden stickers beschadigd geraakt.
Stickermaster heeft de hele order opnieuw geproduceerd en verstuurd. Echt top service!!! Dank hiervoor!

e.k beoordeelde op 2018-01-04

goed produkt en levert de afmetingen wat ze beloven!!en snelle services

Stefan beoordeelde op 2017-12-31

Zeer goede algemene indruk.
Op tijd geleverd, degelijk verpakt en het product op zich was uitstekend!

J beoordeelde op 2017-12-06

Zeer tevreden over mijn deursticker!

jeroen beoordeelde op 2017-11-08

op tijd in huis, product volgens verwachting.

Eric beoordeelde op 2017-11-03

prima afgewerkt en mooi op tijd geleverd....zeer tevreden

Peter van der Velden beoordeelde op 2017-10-25

Bij de 1e bestelling ging waarschijnlijk wat mis met de postbezorging.
Na contact met de servicemedewerker is mijn 2e bestelling snel verwerkt en kreeg ik mijn bestelde vlaggenstickers zelfs in 3-voud.
Mooi gebaar en bedankt voor de service.

Erik beoordeelde op 2017-10-20

Custom naafstickers besteld. prima kwaliteit en snelle levering, Top!

Jans Jansen beoordeelde op 2017-10-10

Op zondag stickers besteld en op dinsdag zijn ze bezorgd (top)

Bernard Nouhet beoordeelde op 2017-10-08

Toetsenbord: Mist aan informatie en precisie over her product. de stickers zijn wat smal in verhouding tot de toetsen en dekken niet helemaal. De buitenlandse letters zijn ook van minder contrast (blauw) dans de QWERTY (wit).
De font is misschien niet de beste keuze maar is voldoende. Al is de taille minimaal. Als je dan schrijf in een vreemde taal (want daar doe het voor) dan blijft helaas de latijnse letters de meest opvallend.

Vincent beoordeelde op 2017-10-06

Zeer tevreden. Iets vertraging, wat voor mij geen probleem was, maar waarvan wel keurig bericht. Stickers precies zoals zelf ontworpen en helemaal naar wens.

J. Sijbring beoordeelde op 2017-09-22

Vlotte en nette behandeling

M. v.d.P beoordeelde op 2017-09-16

Mooie stickers en hele snelle levering van 1 dag.

F. Bos. beoordeelde op 2017-09-09

Mooi artikel en snelle levering.