Verkeersweg 3A
3842LC Harderwijk

9,1

The Feedback Company 1059 9,0

Bert Hegeman beoordeelde op 2017-05-06

Foto opgestuurd van mijn mat zwart carbon fiets frame met flash red striping, de naam sticker is door Stickermaster in exact dezelfde kleur flash red gemaakt, grote klasse. Daarnaast hebben ze nog hele mooie vlag gemaakt van het Twentse Ros. Als geboren Tukker ziet mijn racefiets er nog mooier dan deze als was.

cmj oldhoff beoordeelde op 2017-05-04

Prettige en duidelijke website, veel keuze, precies de stickers gevonden die ik zocht, snelle levering,
Alles gewoon prima!

Trudi Groenendijk beoordeelde op 2017-04-23

Prima service, snelle bestelling. Donderdag besteld, zaterdag in huis.

Audrey beoordeelde op 2017-04-08

De stickers die ik besteld had, kwamen aan in te kleine envelop...de plakrand zat op de sticker! Toen ik dit telefonisch meldde, had ik de volgende dag al de nu keurig ingepakte stickers. De dame aan de telefoon was erg aardig en klantgericht! Stickers zijn van prima kwaliteit.

Frea Bremer beoordeelde op 2017-03-31

2 Stickers besteld van de week, waren binnen 2 dagen binnen. Netjes en snel verzonden.

eddy oomens beoordeelde op 2017-03-08

hoy maandag bestelling doorgegeven twee dagen later bezorgt netjes verpakt en waanzinnig mooie kwaliteit super aanrader stickermaster voor kwaliteit gaat eddy

Herman van de Wetering beoordeelde op 2017-03-02

Heb bij Stickermaster wielstickers voor mijn motor besteld en netjes op tijd gekregen.
Tijdens het aanbrengen heb ik waarschijnlijk, naar achteraf blijkt een fout gemaakt (temperatuur was te vermoedelijk te laag) waardoor de stickers niet optimaal bleven plakken. Ik heb hierover contact gehad met Stickermaster en zij hebben kosteloos een nieuw setje stickers gestuurd.
Dit is wat ik nou noem echt service naar de klant toe.
Herman van de Wetering

dennis zeegers beoordeelde op 2017-03-01

goede overtuigende stickers,snelle service,en een prijs,daar ken je t zelf niet voor maken

Henk Borstlap beoordeelde op 2017-02-23

Geweldige service en wat een snelheid.
Ook voor een kleine order.
Zeker aan te bevelen.

R. Weimar beoordeelde op 2017-02-22

Razendsnel geleverd, 3d vlaggenstickers zien er prachtig uit. Aanrader!!

b van Veen beoordeelde op 2017-02-16

snel, correct en hoge kwaliteit , super

etienne willems beoordeelde op 2017-02-14

snel, correct en hoge kwaliteit , super

Johnny beoordeelde op 2017-02-12

Snel en goed geleverd, TOP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dirk beoordeelde op 2017-02-09

stickers besteld. Jammer genoeg verliep de verzending niet helemaal soepel. Stickermaster heeft echter alles op alles gezet om toch op tijd te kunnen leveren. Chapeau!

opa en oma tattoo beoordeelde op 2017-02-08

vlammen sticker voor op ons kleinzoontje zijn fiets hij wordt 4jaar super stoer
snelle levering en nette afhandeling . aanrader.

Frank Schmetz beoordeelde op 2016-12-30

Gewoonweg TOP, snel geleverd, stickers zien er geweldig uit, helemaal tevreden !

Loes van Willigen beoordeelde op 2016-12-15

Prima in orde en snelle leverering, een aanrader!

Patrick beoordeelde op 2016-12-01

Xbox one skin met eigen ontwerp besteld. Zeer mooi en snel geleverd. Enige jammere is dat de 2 gedeeltes bij de handvaten niet helemaal 100% egaal blijven vastplakken, na 1,5uur bezig te zijn. Geweest om de stickers mooi erop te plakken.

monique meijerhof beoordeelde op 2016-11-29

prima serive. zeer tevreden zal er zeker weer bestellen als ik wat nodig zal zijn.

Monique meijerhof.

Jomanda Huntelaar beoordeelde op 2016-11-26