Verkeersweg 3A
3842LC Harderwijk

9,1

The Feedback Company 1215 9,0

Fred beoordeelde op 2018-08-21

Cijferstickers besteld voor op de brievenbus maar je moet natuurlijk niet op de knop bestellen klikken ... Je product belandt gelijk in je winkelmandje zonder dat er nog iets te kiezen valt. Nu heb ik twee cijfers van 1cm hoog waar ik natuurlijk helemaal niets aan heb omdat ik niet op de bestelknop had moeten klikken maar op de afbeelding ... zucht. Op mail wordt snel gereageerd maar ik ben natuurlijk een domme klant. De website functioneert prima (NOT). https://stickermaster.nl/cijfer-stickers-arial/

Roos beoordeelde op 2018-05-25

Supermooie stickers en hele goede service!
Zeer vriendelijk en behulpzaam, aanrader!

Ineke beoordeelde op 2018-05-07

Heel tevreden de eerste foto die ik stuurde was niet scherp genoeg maar per email ern iets duidelijkere foto verstuurd. Snel ontvangen en mooie koffersticker geworden!!

John Moolenaar beoordeelde op 2018-04-22

stickers prima snelle levering prima afhandeling

PHJ Hamers beoordeelde op 2018-04-16

Bestelling na een week nog niet in huis. Via e-mail wordt gemeld dat ik nog even geduld moet hebben. Helaas geen post ontvangen. Zending wordt opnieuw in productie genomen. Ook nu na bijna een week geen enkel bericht of post ontvangen.
Geen bedrijf waar ik nogmaals een bestelling ga plaatsen.

Ivon beoordeelde op 2018-04-13

Goed op de hoogte gehouden van de zending. Correct en snel verstuurd.

Peter T beoordeelde op 2018-04-11

Na bestelling binnen 2 dagen alles in huis uitstekende service

Peter van de K beoordeelde op 2018-03-29

Makkelijk te bestellen en binnen 1 dag op de mat. Stickers zijn van goede kwaliteit.

christelle beoordeelde op 2018-03-25

Heel tevreden. Besteld vanuit belgie en binnen de 5 werkdagen hadden we die. super.

Snippert beoordeelde op 2018-03-18

Mooie stickers en snel geleverd voor een goede prijs.

jacobs Guido beoordeelde op 2018-03-12

De eerste maal mijn bestelling niet ontvangen . ik heb terug gemaild naar jullie dat ik na 11 dagen nog geen bestelling hadt aangekregen . U hebt dan de verzending voor mij terug verzonden en heb ze vandaag ontvangen .
bedakt voor de goede service

groetjes

jacobs Guido

Andres beoordeelde op 2018-03-10

Zeer tevreden, goede service en snel geleverd.

Amir beoordeelde op 2018-03-07

Had 2 stickers besteld gisteren volgende dag in huis uitstekende service

Richard. beoordeelde op 2018-03-03

Goede service en snelle levering.

Ab Z. beoordeelde op 2018-03-03

Prima en zeer goede service.
Mijn bestelling was er binnen 3 dagen.
1 van de 16 stickers waren ze echter vergeten mee te sturen. 1 telefoontje met een vriendelijke klantenservice medewerkster was voldoende om de vergeten sticker meteen de volgende dag al te ontvangen. Prima service dus, bedankt !!

Cedric beoordeelde op 2018-02-25

Sticker is goed aangekomen. Snelle levering en je wordt via de mail goed geïnformeerd over de status.

Dirk beoordeelde op 2018-02-21

Na reclameren over mijn niet ontvangen bestelling, werd direct mijn bestelling opnieuw gedrukt en verzonden waar ik een dag later alsnog mijn bestelling binnen had!! Wat een SUPER bedrijf!!

Jan Agten beoordeelde op 2018-02-07

Vol verwachting kloppen en bellen de vervelende irritante colporteurs van energie NIET meer aan om hun LULVERHAAL te slijten. Ook ander bel terreurzijn we kwijt. Prima sticker geleverd door deze stickermaster.
Helaas staat er niet op de sticker dat ik GEEN wisselgeld terug geef...

Gerard Gestel beoordeelde op 2018-02-06

Heb toetsenbord stickers besteld, perfect resultaat, toetsenbord weer goed leesbaar.
Op tijd geleverd, prima service.

Johan DS beoordeelde op 2018-01-30

Stickers online besteld op woensdag en geleverd de week nadien op dinsdag in de brievenbus. ( in Belgie). In perfecte staat.