Ik heb foto's besteld en ik krijg ze optijd binnen maak ik de doos open en ik krijg bijna een beroerte van schik, je verwacht dat je losse stickers krijgt met afgeronde hoekken maar nee hoor ze waren van een rol gesneden en niet eens een recht kantje er aan en gevouwen in een doos gestopt moet je zelf maar knippen. Haal die master maar van jullie naam af.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- John
- Tineke
Alles netjes en op tijd verstuurd. De stickers hadden in een gewone enveloppe gekund, dat had mij portokosten gescheeld
Hoe zou je Stickermaster beoordelen?
- J. van der Zwan
Wij zijn heel erg blij met de stickers van Stickermaster! Wij bestelden stickers voor op de brievenbus. Snelle verzending en uitstekende service bij vragen. Echt een aanrader! Betrouwbaar bedrijf!
- peter kermis
Alles OK precies zoals gepresenteerd op de website
- P Reparon
Ik had een ontwerp gemaakt en dat paste niet bleek bij het bestellen. Er is meegedacht voor een oplossing. Zeer tevreden mee. Top
- Tjisse Tijsma
Prima,hoef er niks aan toe te voegen,heel blij met de stikkers.