Schrepel 10
1648 GC De Goorn
KvK 72193034

Google Plus/Places - 8,8

Ram van Gool beoordeelde op 2019-03-26

De communicatie bij bestelling was prima ook de schriftelijke afhandeling was perfect , na de uitpak van de meubelstukken zag het er gelikt uit dus niets te klagen. ook de aflevering door Firma Beentjes was goed de chauffeur heeft ons nog even geholpen.

Roeland Meijer beoordeelde op 2019-03-18

Ik had een wat afwijkend model nodig. Er werd snel gereageerd en goed meegedacht. Super vriendelijk; Super snel; en het product was uiteindelijk super mooi!

Jordy van Soest beoordeelde op 2019-03-07

Ik had al ergens anders een tv meubel gekocht, maar die heb ik geannuleerd toen ik er achter kwam dat ik er één op maat kon laten maken voor een fractie van de prijs. Het feit dat ik al heel erg blij ben met de, in dezelfde stijl, eet-en salontafel hielp daarbij. Kwaliteit voor een mooie prijs. Ook complimenten voor het e-mail-en telefonisch contact; vriendelijk, meedenkend en vrolijk.

Corrianne van de Ven-Heijmans beoordeelde op 2019-03-04

Wij hebben eind januari een tafel besteld bij Stoer Metaal. Levertijd ongeveer 1 maand. Geweldige service,mooi product en een heel prettig persoonlijke contact. Wij zijn meer dan tevreden over Stoer Metaal.