Stoer Metaal
Stoer Metaal verkoopt stoere, ijzeren meubels en woonaccessoires.
We maken voor ons eigen merk tafels, banken, kasten en op aanvraag maatwerk. Onze woonwebwinkel stoermetaal.nl verkoopt metalen lampen, stalen kasten, industriële tafels met bijbehorende banken en natuurlijk ijzeren decoraties. Wij houden van stoer, industrieel, gedurfd en eigenwijs.
Naast onze eigen label verkopen we verschillende merken als House Doctor, Madam Stolz, Nordal, HK Living, vtwonen, om zo een breed assortiment aan stoere, unieke, ijzeren woonitems te creëren. Daarnaast zijn we altijd op zoek naar vernieuwende, unieke woonitems voor in de webshop.

Lidmaatschap per 04-08-2023 stopgezet

9,1
  • Victoria Oudemans
    Review voor Stoer Metaal

Goede orderproces, snelle levering, uitstekend verpakt, ik had een vraag en deze werd binnen een uur beantwoord, product voldoet 100% aan de verwachting!

• Erik

Zeer snelle levering. Goed product

• Pieter
    Review voor Stoer Metaal

2 muurbeugels besteld, zeer tevreden mee, snel verzonden en super verpakt.

• Emma
    Review voor Stoer Metaal

De informatie op de website was uitstekend, snelle levering en de fotolijstjes die ik besteld had waren prima verpakt.

• Tom Bertens
    Review voor Stoer Metaal

Onze wens was een maatproduct en ook dat kan bij Stoer Metaal! We hebben een prachtige wandplank ontvangen die precies paste. Wat voor mij ook belangrijk was: goede communicatie! Ik ben zéér tevreden!

• Sandor
    Review voor Stoer Metaal

Vriendelijk, servicegericht, snel en kwaliteit. Ik ben goed geholpen met een wandrek op maat. Absoluut een aanrader.

• Ingrid Jansen
    Review voor Stoer Metaal

Mooie tafel ,netjes volgens afspraak geleverd
    Goed ingepakt
    Bij twijfel gewoon bestellen

• Charlotte
    Review voor Stoer Metaal

Soms zit je wat te snuffelen op internet zo ook bij jullie site gekomen.
    Ronde kandelaar voor aan de muur besteld, precies wat ik nog zocht. Maar ja deze nuchtere Fries dacht eerst maar afwachten is zoveel te koop online en niet alle site zijn betrouwbaar.
    Wat mooie kwaliteit kandelaar, leuk bedank kaartje bij pakket (zijn de kleine dingen die het doen) duidelijk mail over de verzending.
    Hier tevreden klant die zich gaat inschrijven voor de nieuwsbrief.
    Stiekem al leuke ster gezien voor de kerst.
    Bedankt voor pakket met mooie inhoud en succes met de webshop.

• familie van Leer
    Review voor Stoer Metaal

Stoer metaal heeft ons een fantastisch mooie eettafel geleverd!
    Prachtige lasnaden, artikel kwam keurig netjes verpakt aan!
    Mails worden snel beantwoord!
    Super bedrijf!mooie spullen!
    Aanrader!

• Ram van Gool
    Review voor Stoer Metaal

De communicatie bij bestelling was prima ook de schriftelijke afhandeling was perfect , na de uitpak van de meubelstukken zag het er gelikt uit dus niets te klagen. ook de aflevering door Firma Beentjes was goed de chauffeur heeft ons nog even geholpen.

• Roeland Meijer
    Review voor Stoer Metaal

Ik had een wat afwijkend model nodig. Er werd snel gereageerd en goed meegedacht. Super vriendelijk; Super snel; en het product was uiteindelijk super mooi!

• Jordy van Soest
    Review voor Stoer Metaal

Ik had al ergens anders een tv meubel gekocht, maar die heb ik geannuleerd toen ik er achter kwam dat ik er één op maat kon laten maken voor een fractie van de prijs. Het feit dat ik al heel erg blij ben met de, in dezelfde stijl, eet-en salontafel hielp daarbij. Kwaliteit voor een mooie prijs. Ook complimenten voor het e-mail-en telefonisch contact; vriendelijk, meedenkend en vrolijk.

• Corrianne van de Ven-Heijmans
    Review voor Stoer Metaal

Wij hebben eind januari een tafel besteld bij Stoer Metaal. Levertijd ongeveer 1 maand. Geweldige service,mooi product en een heel prettig persoonlijke contact. Wij zijn meer dan tevreden over Stoer Metaal.