Papestraat 29
2513AV Den Haag

Carolien De Bie beoordeelde op 2019-01-16

Mooie stof en supersnel geleverd chapeau

Francisca Flinterman beoordeelde op 2019-01-15

Goed verzorgd; prima verpakt; snel in huis

Sylvia Kerkhofs beoordeelde op 2019-01-14

Mooie stof en prima service. Mijn pakketje was niet bezorgd en toen is een nieuw pakketje opgestuurd. Hartstikke fijn. Vriendelijk contact aan de telefoon. Helemaal goed!

M.C. van der Wind beoordeelde op 2019-01-14

Elles Bimmerman beoordeelde op 2019-01-10

Prima

Menks beoordeelde op 2019-01-09

Jeannet Oetsen beoordeelde op 2019-01-09

Super vlot geregeld allemaal en zag er goed verzorgd uit 👍👍

Maarten Van den berg beoordeelde op 2019-01-06

Met kerst besteld en na kerst snel en netjes geleverd

Jannie Boers beoordeelde op 2019-01-04

Perfect op tijd.

Jos Nijtmans beoordeelde op 2019-01-03

Natuurlijk heb ik zelf ingestemd met het produkt en de verzendkosten maar ik vind het belachelijk dat ik 19,91euro moet betalen voor het produkt van nog geen 7,91euro.
Dat is de reden dat ik voor onvoldoende stem.
Op uw site laat u trouwens weten dat de verzendkosten 5,95 zijn .
Als ik daar 3 euro bij optel plus het product van 7,95 kom ik lager uit dan datgeen ik moest betalen.

groet Jos Nijtmans

Reactie van Stoffen & Zo:
Beste Jos,

Bedankt voor uw feedback.

Ik heb uw order nog eens goed bekeken en het blijkt dat u inderdaad teveel verzendkosten heeft betaald.

De standaard verzendkosten van ons schildersdoek is 8,95 en u heeft zelf ook nog voor de optie op rol versturen gekozen hierdoor is er 3 euro teveel in rekening gebracht,
deze 3 euro is inmiddels terug gestort op uw rekening.

Ons schildersdoek versturen wij alleen nog maar op rol, doordat wij een pakket op rol versturen wordt het een pakket XL.

Hiervoor rekenen wij eenmalig 3 euro extra ongeacht het aantal meters dat u besteld.

In uw geval lijkt het wat veel omdat u maar 80 centimeter heeft besteld, maar besteld u bijvoorbeeld 5 meter is het ook eenmalig 3 euro.

Ik hoop dat dit wart meer duidelijkheid schept.

Karin Bastiaenen beoordeelde op 2019-01-02

Gerrie beoordeelde op 2019-01-02

Vlotte service en keurig verzonden. Goede website. Stof is volgens verwachting.

gonny weber beoordeelde op 2018-12-27

Marc Verwerft beoordeelde op 2018-12-25

Bestelling geplaats in het weekend en de goederen ontvangen de dinsdag erna zoals beloofd.

Marja Tunk beoordeelde op 2018-12-25

Fokke Kremer beoordeelde op 2018-12-21

Goede stof goede levering.

Smakelijk kremer

Gemma van Dongen beoordeelde op 2018-12-20