Papestraat 29
2513AV Den Haag

Kevita Ramdat beoordeelde op 2019-09-11

Heel tevreden met de katoenstof. Ook mooie kleuren.

Petra Wildenborg beoordeelde op 2019-09-11

Kleuren kwamen goed overeen met de foto (in mijn geval in elk geval), erg mooi garen.
Er waren een aantal spullen die moesten worden besteld, hier werd ik netjes over geïnformeerd per telefoon (voicemail). Je werd goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Prima service!

Gijs Weck beoordeelde op 2019-09-09

Snelle service en goed product

Marieke Holthuis beoordeelde op 2019-09-08

Goede website en super snelle levering! Altijd op tijd!

Mariam Adel beoordeelde op 2019-09-04

snel geleverd! goed verpakt!

Elvera Siegers beoordeelde op 2019-09-03

Ik had de stof heel snel binnen en deze was mooi geprijsd.

Gerrie beoordeelde op 2019-09-01

Prima webshop, goede artikelen en service en vlot verzonden.

Elma Den Boer beoordeelde op 2019-08-30

Bestelling snel en netjes afgeleverd.

cindy desplenter beoordeelde op 2019-08-26

super snelle service! Hele mooie stof! Leuk dat je deze orginele dingen voor danspakken verkopen want het is heel moeilijk om altijd alles te vinden

Jacinta Van Ancum beoordeelde op 2019-08-25

De bestelling is prima afgeleverd, maar waarom er €7 verzendkosten zijn voor iets wat gewoon in de brievenbus kan begrijp ik niet

Lennart beoordeelde op 2019-08-22

Makkelijk besteld, duidelijke communicatie en snel binnen

Renee Beenen beoordeelde op 2019-08-20

Zeer tevreden. Uitstekende selectie stoffen en ik kon snel vinden wat ik moest hebben. Ook fijn dat ze veel verschillende kleuren hebben als het gaat om een bepaalde stof.

Henny Bouwman beoordeelde op 2019-08-19

Snelle levering, mooie stoffen.

Greet Buys beoordeelde op 2019-08-19

Maandag besteld, dinsdag in huis. Snel bezorgd, netjes verpakt en mooie stof. Perfect!

Miriam Stienen-Renard beoordeelde op 2019-08-14

Snelle levering, goed produkt

Ingrid beoordeelde op 2019-08-13

Mooie stof, snelle levering, nauwkeurig gemeten.

C.M. Haan den beoordeelde op 2019-08-12

ik had het super snel en het is precies wat ik bedoelde/bestelde

ruud jansen beoordeelde op 2019-08-11

levering was goed en snel maar bleek foute keuze van mij

MAAR op de vraag of het mogelijk was om terug te sturen voor een klein deel van aanschaf prijs bleef het stil.

dus slechte communicatie

Ariba beoordeelde op 2019-08-08