Zilvervlek 43
7908VL Hoogeveen

Bol.com 9 9,1

Linda beoordeelde op 2017-06-13

Hoe blij kun je je kind maken met een pakketje speciaal voor hem. En nog super snel bezorgd ook! Bedankt voor de snelle levering!

Reactie van Superhelden-kinderkleding:
Oh wat onwijs leuk om te horen! Veel plezier ermee!

Kyra G beoordeelde op 2017-05-16

Ik vond het pakje heel leuk ingepakt met veel extraatjes! De spinner die ik had besteld kwam in een goede staat. Zou zeker weer bestellen!

R. Blaak beoordeelde op 2017-05-13

Ik ben supercontent met de levrring van de gekochte fidget spinners! Makkelijk te bestellen via de website. Telefonische bereikbaarheid uitstekend. Heel snel geleverd. Ene dag besteld, andere dag in handen. De kids blij, papa blij! Wat wil je nog meer?

Reactie van Superhelden-kinderkleding:
Wat fijn daar doen we het voor! Dankjewel voor dit mooie review!

Van der ploeg beoordeelde op 2017-03-24

Snelle levering, verzorgde verpakking en een hele tas vol hebbedingetjes maakten het tot een superleuk geheel. Volgende keer bestellen we hier weer!top

Reactie van Superhelden-kinderkleding:
wat leuk om te horen! dankjewel!

Martijn en Sybe beoordeelde op 2017-03-11

Heel tevreden over de kleren die ik voor mijn zoontje hebt besteld.
Zijn met zorg verstuurd met nog een leuk kadootje voor de kleine superheld! !
Kortom hij is er superblij mee en ik zou zo weer wat bij je bestellen!!
Bedankt voor de service.

Leuk om te horen, ik wens Sybe erg veel plezier als Superheld! groetjes Monique

Nicole Beerens beoordeelde op 2017-03-05

Lekker snel mijn bestelling in huis, Toch nog even de maatvoering nagevraagd en de pyjama is helemaal goedgekeurd! Ook door mn zoon :-)

Karin beoordeelde op 2017-01-10

Super snelle levering en er alles aan gedaan om het cadeau voor mijn zoontje op tijd thuis te krijgen.

Nog bedankt Karin! Groetjes Monique

Angelique beoordeelde op 2016-12-30

Al paar keer besteld en echte aanrader. Mooie kwaliteit kleding, super service, snelle levering, geen verzendkosten en een hele leuke goodie bagage erbij. Wat wil je nog meer!

wGoorsenberg beoordeelde op 2016-12-01

speelgoed besteld en gelijk goed geleverd! vriendelijke service en goed contact.

Mw Estourgie beoordeelde op 2016-11-26

Bestelde 2 paar sokjes, samen voor 5,90 euro.
1e verrassing: GEEN verzendkosten!!
2e verrassing: heel snel binnen
3e en leukste verrassing: een zeer uitgebreide goodiebag met oa heel leuk kinderarmbandje, hangertje, superhelden stickers, en nog heel veel meer!!echt toppie! Zeker gezien het geringe aankoopbedrag

Reactie van Superhelden-kinderkleding:
wat leuk, dankjewel en graag gedaan!

Laura beoordeelde op 2016-11-20

Heel te vreden! Had iets gewonnen! Zeer snel geholpen en artikel binnen!!

L. Klein beoordeelde op 2016-11-19

Fijne webwinkel met leuk assortiment voor kinderen. Ik heb Pokémon artikelen besteld die keurig verzorgd geleverd werden. Daarnaast nog een leuke goodiebag erbij ook! Aanrader!

Reactie van Superhelden-kinderkleding:
Dankjewel voor het review. Ik wens jouw zoon veel plezier met de kado's.
met vriendelijke groeten, Monique Bos, Superhelden-kinderkleding
2016