Zilvervlek 43
7908VL Hoogeveen

Bol.com 11 8,9

Mireille Kleij beoordeelde op 2019-08-15

Kitty Vos -van Dam beoordeelde op 2019-08-15

Ik ben heel tevreden over het product en de levering. Het ziet er allemaal erg verzorgd uit. Voor mij had echter het 2e pakketje met visitekaartjes en allemaal kleine dingetjes niet gehoeven. Ik zie dat als rommel (sorry) en dat past niet in dat wat we in 2019 ongevraagd mee moeten sturen. Het klinkt allemaal heel onsympathiek en ik begrijp dat andere mensen er misschien wel blij van worden maar van mij hoeft dat niet. Nogmaals; verder helemaal blij!

Reactie van SuperheldenShop:
Dankjewel voor jouw review! Het klopt dat wij een zakje met kaarten, flyers en goodies van andere webshops meesturen, meestal wordt hier enthousiast op gereageerd. Wij herbruiken materialen (brievenbusdoosjes, opvulmateriaal etc) omdat dit beter is voor het milieu,maar daarnaast gunnen wij onze klanten graag een extraatje: de ene keer zit er een sleutelhanger bij of een flesje wasparfum. Zo krijgt onze klant een extraatje en de collega webshop kan wat reclame maken. Wij wensen je veel plezier van het stoere tshirt!
Groetjes, Team Superheldenshop

Patricia beoordeelde op 2019-08-13

Leuke applicatie gevonden voor project op school. Kan ik zelf niet tegenop knutselen...

Deborah beoordeelde op 2019-08-11

Super service, leuk om de envelop te ontvangen. Het was echt een cadeau’tje om uit te pakken. Dank je wel ook voor de extra service.

Reactie van SuperheldenShop:
Super dat je er blij mee bent, veel plezier van de lunchbox sticker!

Petra van Kampen beoordeelde op 2019-08-08

Jeanne Steegh beoordeelde op 2019-07-06

Ik ben heel tevreden ,alles is naar wens gegaan, artikel prima en leuk bedrukt.
Voor herhaling vatbaar.Hartelijk dank.
Gr, Jeanne

Reactie van SuperheldenShop:
Hoi Jeanne, dankjewel voor jouw beoordeling! We hopen dat Siebe een leuke 18e verjaardag heeft, aan zijn sokken zal het niet liggen ;)

Jessica Molina beoordeelde op 2019-06-29

Keurig netjes verpakt. Het is voor jezelf al een kadootje om te krijgen.

Reactie van SuperheldenShop:
Hoi Jessica, dankjewel! Dat de juffen maar veel mogen schrijven ;)

Lia Willems beoordeelde op 2019-06-26

Danielle Looijen beoordeelde op 2019-06-22

Jolanda Kroese beoordeelde op 2019-06-19

Nicole Van de Braak beoordeelde op 2019-06-14

Super snelle levering. En heel leuk verpakt!
En klein goodie bag erbij,.dat was al kadootje omdat t openen!

Reactie van SuperheldenShop:
Superleuk om te horen Nicole, dankjewel voor jouw beoordeling! groetjes Monique

S. Reumer beoordeelde op 2019-06-13

Persoonlijke, pro actief bedrijf. Denkt mee in leuke creatieve oplossingen en snelle service mogen ontvangen. Aanrader

Reactie van SuperheldenShop:
dankjewel Silvia, heel blij met jouw beoordeling!

Melinda Deverson beoordeelde op 2019-06-12

Rozemarijn Krekelberg beoordeelde op 2019-06-11

Barbara van der Goes beoordeelde op 2019-06-08

Super service! Ik had een slabbetje besteld. Hij werd heel snel geleverd en hij is echt heel leuk geworden. Kan helemaal naar eigen idee geprint worden, zelfs dubbelzijdig. Aanrader!

Reactie van SuperheldenShop:
Hoi Barbara, dankjewel voor je bestelling van het slabje, ik vond het erg leuk om eens een te maken in de franse taal! hopelijk hebben ze er veel plezier van! Dankjewel voor je leuke review.

Talitha Struijk beoordeelde op 2019-06-05

Goede hulp/informatie. Snelle levering.

dankjewel talitha!

Anja Verbeek beoordeelde op 2019-06-05

Kim Staal beoordeelde op 2019-06-03

Hele leuke webwinkel waar ik toffe spulletjes heb gekocht voor de superheldenkamer van mijn zoontje! Vlotte levering en leuke verwijzingen naar andere leuke webwinkels in de verpakking!

Dankjewel Kim voor jou enthousiaste review. groetjes Monique

H. Maas beoordeelde op 2019-06-03

Hartstikke leuk pakketje mét het tshirtje (zakje er om?) en het zakje reclamefoldertjes, heel handig voor eventuele toekomstige kadootjes.

Reactie van SuperheldenShop:
hartelijk dank voor je review!

Maryllon de Bie beoordeelde op 2019-06-02