bijlwerffstraat 13a
3039 VD Rotterdam

Anke van Mierlo beoordeelde op 2017-10-20

De muursticker is precies wat ik verwachtte. Snelle en persoonlijke levering. Bedankt!

Macha van Kints beoordeelde op 2017-10-20

Heel tevreden! De bestelling was erg snel binnen, moet de traktatie nog gaan maken, maar weet zeker dat het heel leuk gaat worden!

Yurina Martin beoordeelde op 2017-10-20

Variety of products

Lisa Van den Brink - Bodde beoordeelde op 2017-10-19

Snelle en goede bezorging!

Danielle Aarts beoordeelde op 2017-10-15

Wat zijn de stickers gaaf! De kleuren zijn helder en de kwaliteit is top. Ik ben er blij mee:)

Katinka Lodewijckx beoordeelde op 2017-10-15

Snelle levering, mooie producten

Kim Slabbers beoordeelde op 2017-10-14

Snelle levering, precies wat ik besteld had en goede kwaliteit!

Dank voor je review!

Vanessa Tielemans beoordeelde op 2017-10-10

Super snelle service naar België 😊
Dikke merci voor de mooie kroon 👌

Goed om te horen! Thnxx!

Ilse De Bremaecker beoordeelde op 2017-10-02

Snelle levering!
Er ontbrak een artikel in mijn pakket, ik heb op zondagavond een mailtje gestuurd en kort daarna al antwoord gekregen! Ontbrekend artikel wordt asap opgestuurd.
Super vriendelijke service!

Hi Ilse,
Wat balen dat we iets vergeten waren he. Heel blij dat je het zo opvat. Dank je wel!

Angelique Luijten-Janssen beoordeelde op 2017-10-02

Altijd super service en geweldig leuk spul.

Lisette van den Brom beoordeelde op 2017-09-23

Snel geleverd en mooie kwaliteit!

Laurence Olsthoorn beoordeelde op 2017-09-18

Kreeg al vlot een track & trace code.
Het cadeautje was SUPER leuk ingepakt.

margret beoordeelde op 2017-09-14

Snel verstuurd, leuk ingepakt echt een cadeautje!

Leuk om te lezen!

Esmée de Bont beoordeelde op 2017-09-14

Snel en persoonlijk! Bestelling leuk ingepakt met bedankkaartje.

Dank je wel!

Katja Hoefsmit beoordeelde op 2017-09-12

Ik ben heel tevreden over de naam muursticker die ik had besteld. De service ben ik ook heel tevreden over! Je wordt goed op de hoogte gehouden en geïnformeerd!

Thnxx Katja!

Evelien Loeffen beoordeelde op 2017-09-10

Heel blij met mijn bestelling, voldeed helemaal aan mijn verwachtingen en was ook nog eens leuk verpakt. Ook had ik mijn pakketje super snel binnen de volgende dag lag het al in de brievenbus.

Engelien Schut beoordeelde op 2017-09-09

Ik ben zeer tevreden. Ik heb dinsdagavond mijn bestelling geplaatst met 2 gepersonaliseerde producten. Omdat ik zaterdag op kraamvisite ga was ik eigenlijk iets te laat. Maar de volgende ochtend kreeg ik al een berichtje dat de bestelling verzonden was, wat fijn want ik was donderdag vrij en kon het pakketje dus zelf aannemen. De producten waren allemaal zeer zorgvuldig en vooral mooi ingepakt. En ze zijn helemaal naar wens. Binnenkort kan Ivan trakteren met de leuke zakjes met beertjes stickers erop. Bedankt, Suzanne!!

Reactie van SuzyB:
Wow, wat lief! Dank je wel!

Ellen Reffeltrath beoordeelde op 2017-09-08

Gewoon goede spullen!

thnxx!

Femmy Brock beoordeelde op 2017-09-07

Uitstekende service! Producten snel geleverd en goede kwaliteit.

Christine Kooning beoordeelde op 2017-09-04

Bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis terwijl de levertijd eigenlijk 2 dagen was! Top!! En bovendien heeeele leuke spullen! Ik bestel zeker vaker!!

Super! Dank je wel!