bijlwerffstraat 13a
3039 VD Rotterdam

Anita Vermeul beoordeelde op 2019-09-18

Gerhardus Renting beoordeelde op 2019-09-18

Goede service en meedenken.

Inne Verloo beoordeelde op 2019-09-13

Karla van Es beoordeelde op 2019-09-12

Supersnelle levering van hele toffe producten!

Eline Versteeg beoordeelde op 2019-09-09

Deniz Bozgeyik beoordeelde op 2019-09-09

Aline Van Noort beoordeelde op 2019-09-09

Inge Steketee beoordeelde op 2019-09-09

De bestelling werd snel geleverd en is precies wat ik zocht!

Janneke van Schijndel beoordeelde op 2019-09-06

Tevreden, mijn bestelling zat in een stevige envelop en lag binnen 3 dagen in de bus.

Jeannet Kok beoordeelde op 2019-09-05

Daphne Luzac beoordeelde op 2019-09-02

Joke Feenstra beoordeelde op 2019-09-01

Nena Jansen beoordeelde op 2019-08-30

Madeleine Heller beoordeelde op 2019-08-29

Heel tevreden met de mooie naamsticker van SuzyB. Op zondagavond besteld en op maandagochtend al verzonden, top!

Marijn Leehuis beoordeelde op 2019-08-28

Nathalie Maes beoordeelde op 2019-08-25

Ellen Linthorst beoordeelde op 2019-08-25

Prima service, ik had deze site gevonden via instagram meteen wat besteld 😊 en de volgende dag in m’n mailbox perfect!

Willemijn Meissen beoordeelde op 2019-08-25

Saskia Limburg beoordeelde op 2019-08-25