bijlwerffstraat 13a
3039 VD Rotterdam

Jacqueline Peters beoordeelde op 2018-05-15

Gegarandeerde levering kon helaas niet waargemaakt worden...

Hey Jacqueline,
Zoals we ook al in de mail aangaven vinden we het erg vervelend dat jouw bestelling niet op tijd aangekomen is. Het ene deel is mis gegaan bij de drukker en de andere helft bij de post die ook nog eens vertraging had. Nogmaals excuses. We hopen dat je de bestelling inmiddels ontvangen hebt en wensen je alsnog veel plezier met je aankopen. Groetjes Suzanne

Sandra van Hest beoordeelde op 2018-05-11

Snelle levering en super service!

Nicoline van Zanten beoordeelde op 2018-05-11

Leuke producten, vernieuwende traktatieideeën, een site vol inspiratie waar je de spullen ook nog direct kan bestellen en een super snelle levering! Kortom helemaal top!

Reactie van SuzyB:
Wow, dat horen we graag. Dank je wel!

Nadine Reichel beoordeelde op 2018-05-10

Leuke naamsticker, erg origineel. Alleen met opplakken moet je hem goed glad strijken, bij ons zit er helaas een bobbeltje in.
Service van Suzyb is top! Product snel in huis en een persoonlijk kaartje erbij. Dat soort gebaren waardeer ik!

Hi Nadine,
Zit er misschien toch een korreltje onder de sticker? Heb je het met een pasje glad gestreken? Dan zouden er geen luchtbelletjes onder moeten kunnen komen. Mocht het echt niet naar je zin zijn, dan hoor ik het graag.

Iris beoordeelde op 2018-05-10

Snelle levering en de muursticker is ontzettend leuk! Ben er heel blij mee.

Elysia Goedegebuure beoordeelde op 2018-05-09

Snelle levering en goed verpakt!
Kleur valt ook echt niet tegen, vond ik heel moeilijk inschatten vanaf de website.
De sticker zit nog in de verpakking want mijn schoonmoeder kwam nog langs dus kan nog niets zeggen over de kwaliteit van de sticker en het opplakken. Ga er vanuit dat dit ook goed is! Ben er nu al blij mee :)

Veel plezier ermee!

L. beoordeelde op 2018-05-07

De service rondom mijn bestelling was goed, snel en prettig contact. De vlag muurstickers zijn perfect. De naamstickers zijn slordig uitgesneden, niet mooi strak maar met veel oneffenheden. Derhalve vind ik de prijs-kwaliteit daarvan onder de maat.

Reactie van SuzyB:
Wat jammer om dat hier te lezen. Dat had ik graag (zeker na ons vele mailcontact over de stickers ) graag via de mail gehoord, zodat we tot een oplossing zouden komen, waar we allebei tevreden mee zouden zijn.
De klacht hebben we niet eerder gehoord. In het bestand zie ik geen haakjes of oneffenheden, maar misschien is er iets mis gegaan met het snijden.

Marieke Mulder beoordeelde op 2018-05-07

Tevreden. Snelle levering, goede kwaliteit en goede persoonlijke communicatie over de bestelling en levering.
Word ik vrolijk van! :)

Reactie van SuzyB:
En ik word vrolijk van jouw bericht! Thanks!

Milou Scholten beoordeelde op 2018-05-06

Snelle service en goed product!

Goed om te horen!

Joyce Rovers beoordeelde op 2018-05-06

Super tevreden!
Snelle service, had de stickers de dag daarna al in huis!
Mijn kinderen kunnen niet wachten met trakteren, ze zijn super leuk geworden met de stickers van SuzyB!

Reactie van SuzyB:
Wat fijn dat jullie er blij mee waren!!

Bo beoordeelde op 2018-05-04

Twee kroontjes besteld tijdens de koningsdag actie. Super snelle levering en de producten waren leuk verpakt. Geheel in stijl!!! Voelt extra special daardoor!!

Reactie van SuzyB:
Wat leuk om te horen. Dank je wel!!

Leonie Scharphof beoordeelde op 2018-04-19

Als ik bijna €6,- voor verzendkosten betaal verwacht ik wel dat een plaat/tekening kreukvrij aankomt. Helaas was dit niet het geval.

Reactie van SuzyB:
Hi Leonie, Wat vervelend. We hoorden het ook van andere klanten die tegelijk met jouw poster is verzonden. Er is iets mis gegaan met verpakken met jullie lichting, want we verzenden ze normaal gesproken met een dik karton.
We wisten niet dat het bij jou ook niet goed is aangekomen en hadden dat graag van je vernomen, zodat we het konden oplossen. Mocht je een andere poster willen ontvangen, kan je altijd een mailtje sturen.
De verzendkosten zijn inderdaad 5,85. Die worden berekend op de verzendkosten van ons naar de klant en de verzendkosten van de drukker naar ons. Vandaar de pakketpost prijs. Mocht je daar nog verder onduidelijkheid over zijn, dan hoor ik het graag.
Groetjes Suzanne
info@suzyb.nu

Sabeth Van duin beoordeelde op 2018-04-19

Heb een familie poster besteld. Super leuk geworden! Kreeg heel snel reactie dat hij binnen was. Ik
Kon hem ophalen op veel verschillende tijdstippen. Goede service

Thnxx!!

Marjolijn Romijn beoordeelde op 2018-04-18

Duidelijke instructies wat te doen na de bestelling als het persoonlijk gemaakt moet worden. Heel snel al de proefafdruk gekregen. Leuk dat het contact zo persoonlijk is!

Reactie van SuzyB:
Leuk om te horen! Hopelijk weer tot ziens!

Kirsten Oosterbosch beoordeelde op 2018-04-17

Zeer tevreden! Snelle levering en zeer goede service!

liza van bulck beoordeelde op 2018-04-16

Snelle en directe service!

Judith beoordeelde op 2018-04-16

Overzichtelijke webshop met heel veel inspiratie en leuke feestartikelen.
Vlotte reactie op mijn
vraag en snelle levering. Top!

Cindy Punt beoordeelde op 2018-04-14

Goede en snelle levering van bestelde producten en ook nog is met een persoonlijk kaartje verstuurd. Dat is echt leuk om te ontvangen.

Reactie van SuzyB:
Dank je wel! Leuk om te lezen!

L Nillessen-Eeren beoordeelde op 2018-04-13

Wederom snelle service en een leuk ingepakt pakketje. Een feestje bij de post!

Leuk! Dank je wel!

Ghariba Benalla beoordeelde op 2018-04-12

Op het laatste moment bestelling geplaatst na telefonisch informatie te hebben gekregen. Kon de bestelling ook heel snel zelf ophalen. Super geregeld.