bijlwerffstraat 13a

Fabienne Dormael beoordeelde op 2019-01-23

Annelies Arnold beoordeelde op 2019-01-23

Caroline Huizer beoordeelde op 2019-01-21

Janiek Beuker beoordeelde op 2019-01-19

Ik ben erg tevreden over de bestelde producten. Precies zoals aangegeven op de website. Ook de levering was snel, top dus!

Sander Krul beoordeelde op 2019-01-18

Prima orderproces.
Snelle levering.
Goed product.
Bonuspunt voor persoonlijke noot.

Jennifer Gemert beoordeelde op 2019-01-17

richard de waard beoordeelde op 2019-01-14

Anja Boogaard beoordeelde op 2019-01-14

Guinhael Verheul beoordeelde op 2019-01-14

Snelle levering.
Er miste wat maar dat werd keurig en snel opgelost.

M Kahraman beoordeelde op 2019-01-14

Marieke Garside beoordeelde op 2019-01-12

Kim van bloemendaal beoordeelde op 2019-01-11

Lianne Hanekamp beoordeelde op 2019-01-10

Jeanine Deguelle beoordeelde op 2019-01-10

Duidelijke site. Bevestiging per mail van bestelling en levering. Snelle service.

Linda Essens beoordeelde op 2019-01-07

Danielle beoordeelde op 2019-01-07

Alle producten zijn zoals op de website. Was even bang dat de dekseltjes niet goed pastten op de potjes omdat ze bij het dichtdraaien niet in 1x goed sloten. Maar uiteindelijk gelukt. Morgen trakteren op de Boris Beer groep van kinderdagverblijf met toepasselijke berentraktatie!

Martine beoordeelde op 2019-01-04

Hele persoonlijke service. Ik had per ongeluk twee keer hetzelfde besteld en werd gebeld of dit wel klopte. Eén bestelling werd moeiteloos geannuleerd, zodat er niet onnodig producten heen en weer gestuurd werden. Top service!