bijlwerffstraat 13a
3039 VD Rotterdam

A Moerland beoordeelde op 2018-11-14

Nicolette Hoeben beoordeelde op 2018-11-12

Snelle service, de volgende dag binnen! Goede kwaliteit!

Esther Van de Kamp beoordeelde op 2018-11-12

Snelle levering en zeer netjes verpakt. Ik had enkele glazen dingen besteld en deze waren super netjes verpakt.
Attent doordat er een handgeschreven kaartje bij zat.

Pamela Hamers beoordeelde op 2018-11-12

Heel erg tevreden. Er ging iets mis met mijn betaling en werd meteen vriendelijk geholpen. Bestelling werdt keurig en op tijd geleverd.

Tesss Braber beoordeelde op 2018-11-09

Super snelle levering. Geweldige sticker. Fijn zou zijn als er een werk beschrijving bij zou zitten. Met ons behang koste het plakken erg veel moeite. Verder zeer blij en tevreden

Sharida de Koning beoordeelde op 2018-11-08

Merlijn Kleinhans beoordeelde op 2018-11-08

Daphne Kevers beoordeelde op 2018-11-05

Martijn Heidema beoordeelde op 2018-11-05

Bestelling makkelijk te plaatsen en netjes op tijd geleverd. Mooi met inpakpapier en een leuk kaartje er bij. Zeer fijne ervaring!

Reactie van SuzyB:
Leuk om te horen Martijn! Dank je wel!

sifra droog beoordeelde op 2018-11-04

Leuk assortiment. Snelle verzending

Dank voor je berichtje!

Marije Scholten-Moerman beoordeelde op 2018-11-03

Vivian Den Ouden beoordeelde op 2018-11-01

Snelle levering en erg leuke webshop. Volg ze al een tijdje op instagram. Super inspiratiebron :)

Esther Hutten beoordeelde op 2018-11-01

Lotte van Kessel beoordeelde op 2018-11-01

Super leuke spulletjes en persoonlijke touch met de levering!

Chantal Peppel beoordeelde op 2018-10-30

Snelle levering en persoonlijk bericht bij aflevering. Product voldoet aan de verwachting.

Marlous Van den Hummel beoordeelde op 2018-10-29

Judith Wollrabe beoordeelde op 2018-10-28

Heel tevreden door snelle levering!

Jessica Den Breejen beoordeelde op 2018-10-25

Niet tevreden met het product. Je had een foto met het voorbeeld kunnen sturen

Hoi Jessica,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je niet tevreden bent met je sticker. Ik had je graag een voorbeeld gestuurd, maar was er niet van op de hoogte dat je dat had gewild. Nu achteraf heeft dat niet zoveel zin meer. Op de website bij het product zie je allerlei voorbeeldnamen, waarin alle letters verwerkt zijn, zodat je weet hoe het er ongeveer uit zal gaan zien. Je gaf aan dat je die helaas niet gezien had. De naamsticker is een product op maat en kan daarom niet retour, zoals je op de website staat vermeld. In de mail heb ik je ter compensatie een nieuwe/ andere naamsticker aangeboden met 50% korting. Je gaf aan daar geen gebruik van te maken.

marieke Dingemanse beoordeelde op 2018-10-25

goede website. Snelle levering. Leuk en goede verzending. Zeer tevreden