bijlwerffstraat 13a
3039 VD Rotterdam

Linda Kroesen beoordeelde op 2019-07-15

Lieve meid, reageert persoonlijk! Snelle levering , gave producten! Je kan er alle kanten mee op.
Zorgvuldig ingepakt! Altijd weer een feestje om te openen.

Linda Kivits beoordeelde op 2019-07-15

Yvonne Stins beoordeelde op 2019-07-13

Ik had een paar vragen die werden zeer snel en vriendelijk beantwoordt. De verzending was snel en het product was super!! Helemaal blij dus!

Eva van Eden-Baas beoordeelde op 2019-07-12

Super snelle en klantvriendelijke service, website met leuke, vrolijke en mooie materialen. 1 van de door mij origineel bestelde producten was niet meer leverbaar: dezelfde dag nog kreeg ik een appje met excuses en eventuele alternatieven. Ga zeker vaker bestellen!

Saskia Aarsen beoordeelde op 2019-07-12

Tevreden, snelle verzending & goede kwalitatieve producten

Danielle Quint beoordeelde op 2019-07-12

Carla Velzeboer beoordeelde op 2019-07-11

Snelle levering! Mooi ontwerp! Rijg je eigen chipsketting!

Ysanne Bergsma beoordeelde op 2019-07-11

Janet Veenendaal beoordeelde op 2019-07-11

Marian Ruitenbeek beoordeelde op 2019-07-10

Kim Smits beoordeelde op 2019-07-10

Geertje Bakker beoordeelde op 2019-07-09

Super leuke spulletjes ontvangen! Snelle levering en het zat goed verpakt! Kortom erg goede webshop! Ga zeker vaker bestellen!!

Monique Bakker Van den Heuvel beoordeelde op 2019-07-09

Spulletjes besteld voor mijn zoontjes traktatie, snel geleverd, het resultaat is erg leuk geworden.

Jonne Borghuis beoordeelde op 2019-07-08

Ilona Van der horst beoordeelde op 2019-07-08

Heel tevreden, product precies zoals op de site aangegeven staat.
Ook staat er op de site 3 tot 4 dagen en het was binnen die dagen binnen!

Monique Dobbelaere beoordeelde op 2019-07-07

Kim van Deelen beoordeelde op 2019-07-05

Super service! Snelle levering en super kwaliteit!
Mijn zoontje kan vandaag met trots trakteren

Stefanie d'Haens beoordeelde op 2019-07-04

Het product was snel in huis. Producten zien er top uit!

Chantal Pronk beoordeelde op 2019-07-02

Pakket snel verzonden alleen bij PostNL vertraging opgelopen. De ‘sleepy eye’ stickers zijn heel mooi alleen soms moeilijk los te krijgen van sticker vel. Verder top!

Shayenne Setoebun beoordeelde op 2019-07-01

Al wel is eerder besteld. Hele leuke spullen! Het handgeschreven kaartje is ook een leuk extraatje :)