bijlwerffstraat 13a
3039 VD Rotterdam

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Lizette van de Geer - Mutsaers beoordeelde op 2017-08-17

Tevreden, product ziet er goed uit en netjes verpakt. Ook snel binnen.

Gemma de Witte beoordeelde op 2017-08-17

Super product. Makkelijk in gebruik en je kan het inderdaad makkelijk verplaatsen.

Katja van Stuijvenberg beoordeelde op 2017-08-10

Snelle reactie, snelle levering en erg leuk verpakt!

Thnxx!

Eefke Wijnbergen beoordeelde op 2017-08-07

Prima levering en mooie tas

Danielle Van den Heuvel beoordeelde op 2017-08-05

Heel tevreden, snelle levering prima product!

Susanne van Leeuwen beoordeelde op 2017-08-03

Traktatiestickers waren snel geleverd en erg leuk! Goede kwaliteit.

Reactie van SuzyB:
Goed te horen! Dank je wel!

Emmy Prins beoordeelde op 2017-07-31

De website van SuzyB is voorzien van een groot en divers assortiment. Het plaatsen en betalen van een bestelling is eenvoudig te doen. Het spreekt eigenlijk voor zich. SuzyB reageert accuraat op mails en de verzending is supersnel en top! Ga vooral zo door!

Reactie van SuzyB:
Oh wow! Jouw woorden zijn een goede motivatie om zo door te gaan. Thnxx!

Kirsten van Steenis beoordeelde op 2017-07-28

Heel tevreden en super snel in huis! De volgende dag al!

Reactie van SuzyB:
Dank voor je beoordeling!

Roos beoordeelde op 2017-07-28

Supersnelle en persoonlijke service! Heel blij met de mooie naamsticker, maakt de babykamer helemaal af!

Reactie van SuzyB:
Dank voor je leuke reactie!

Aline beoordeelde op 2017-07-27

Snelle levering, hip ingepakt & een mooi artikel! Laat de mijlpalen maar komen, wij zijn er klaar voor met deze mooie kroon!

Reactie van SuzyB:
Yes! En we zijn natuurlijk benieuwd naar die foto's van die mijlpalen:-)

Indra Floren beoordeelde op 2017-07-06

Ik ben heel tevreden, Snelle levering en mooie producten.

Sabine Van den hout beoordeelde op 2017-07-03

Goede service en levering! En een feestje om uit te pakken😀

Reactie van SuzyB:
Zie nu pas je bericht. Thnxx voor je beoordeling!

Sarah Geeraerts beoordeelde op 2017-06-29

Super fijn pakje aangekregen ! Ik hecht zelf veel belang aan het persoonlijke kaartje. Er werd zelfs verwezen naar mijn aankoop !

Minder puntje zijn de hoge verzendingskosten. Ik heb verschillende weken gewacht op een aanbieding zodat ik de verzendkosten niet hoefde te betalen. Ik heb persoonlijk liever dat de aankoopprijs van het product wat hoger ligt en dat de verzendkosten zijn inbegrepen. Dan kom je op het einde niet voor verrassingen te staan of wordt je niet in de verleiding gebracht gauw nog iets extra's in je mandje te steken 😉

Reactie van SuzyB:
Hi Sarah, Heel fijn om je feedback te lezen. Die verzendkosten blijven een lastig punt. We nemen een deel van de verzendkosten voor onze rekening. In het begin hebben we de verzendkosten doorberekend in de producten, maar bij aanschaf van meerdere producten is de klant dan duurder uit.
Versturen naar Belgie is helaas duur. Gelukkig zijn we onlangs iets gezakt en is er nu ook brievenbuspost voor Belgie.
Fijn dat je blij bent met je aankopen en ik hoop je nog eens terug te zien!

Linda Smit beoordeelde op 2017-06-29

Snel geleverd, goede service en mooie artikelen!

Dank je wel!

J.R. van der Wijk-Holt beoordeelde op 2017-06-28

Prima service! Ik moest nog een vraag stellen aan de klantenservice, die werd netjes en snel beantwoord. Ik ben tevreden!

Reactie van SuzyB:
Gelukkig! Hopelijk tot ziens!

Denise Parlevliet beoordeelde op 2017-06-12

Snelle levering en goede communicatie.
Toen.wij het pakketje kregen.zat er ook heel leuk een handgeschreven kaartje.bij.

Denise van twist beoordeelde op 2017-06-03

Reageren snel en zijn klantvriendelijk. Ik heb onlangs een leuke prijs gewonnen met een facebookactie. Daar was ik erg blij mee!

Reactie van SuzyB:
Leuk om te lezen Denise! Dank je wel!

Esther Ent beoordeelde op 2017-05-27

Super tevreden! De vilten bergslinger was precies wat ik er van verwachte en had hem binnen no time in huis

Reactie van SuzyB:
Leuk om te horen! Dank je wel!

Ilona Slotema beoordeelde op 2017-05-01

Snelle levering, leuk persoonlijk geschreven boodschap, en super blij met mijn aankoop. Mooie kwaliteit.

Marina Simicevic beoordeelde op 2017-04-29

Makkelijk besteld, binnen 2 dagen aangekomen. Het product was netjes ingepakt met een handgeschreven kaart erbij. En het product was zelf nog beter dan ik dacht. Helemaal blij ermee!