bijlwerffstraat 13a
3039 VD Rotterdam

Angela van de Velde beoordeelde op 2019-05-22

Spulletjes voor een traktatie besteld. Werd snel geleverd. Producten zijn zoals afgebeeld.
Service is prima en het is sowieso een hele leuke webwinkel!

Reactie van SuzyB:
Dank je wel! Leuk om te lezen!

Margret Van soolingen beoordeelde op 2019-05-16

Judith Prins beoordeelde op 2019-05-15

Mooie spullentjes, snelle levering. Goed verpakt in gerecyclede verpakking, top!

Reactie van SuzyB:
Leuk om te horen! Dank je wel!

Aranka Verberne beoordeelde op 2019-05-13

Solmaz Koycu beoordeelde op 2019-05-12

Michelle Pengel beoordeelde op 2019-05-11

Cathelijne Marechal beoordeelde op 2019-05-02

Snelle levering, leuke producten!!

Karin Mol beoordeelde op 2019-04-29

Wencke Mommers beoordeelde op 2019-04-24

Heb slingers besteld hele leuke voor geboorte jongen. Maar er stond niet bij dat ik ze zelf moet rijgen nu moet ik dus 3x 2 meter rijgen beetje jammer

Reactie van SuzyB:
Wat jammer dat je niet tevreden bent. De slinger rijg je zelf aan het meegeleverde bakertwine; dit staat aangegeven bij het product. Wellicht heb je erover heen gelezen. Mocht je tips hebben, hoe we het duidelijker kunnen vermelden, dan horen we dat graag.
Hopelijk is het gelukt om de vlaggen eraan te krijgen. Veel plezier met je slinger!

C. Huysmans beoordeelde op 2019-04-20

Heel tevreden, bestelde producten snel in huis en ook netjes verpakt. Fijne site en ook leuke ideeen. Ik kom nog een keertje terug!

Chantal Wezendonk beoordeelde op 2019-04-17

Na de bestelling gedaan te hebben kreeg ik heel vlot een bevestiging dat de bestelling al verzonden was. Het is fijn dat ik op deze manier op de hoogte werd gehouden. Super service!
En de persoonlijke noot bij de bestelling is ook heel prettig!

Joanne Kottier beoordeelde op 2019-04-15

Sanne Dohmen beoordeelde op 2019-04-13

Goede overzichtelijke website en snelle levering

Joyce Bisschops beoordeelde op 2019-04-12

Top service. Op mijn verzoek is de bestelling zo snel als mogelijk verzonden.

Aukje Hendriks beoordeelde op 2019-04-11

Tevreden over bestelde producten, snelheid van levering en bestelgemak

MJM Arts beoordeelde op 2019-04-08

Charlene Ripassa beoordeelde op 2019-04-05

2x een bestelling gedaan.. beide was mijn zoon zeer blij met wat hij kon trakteren.

Jill Valkenburg beoordeelde op 2019-04-04

Caroline van Duijn beoordeelde op 2019-04-03