bijlwerffstraat 13a
3039 VD Rotterdam

Anne-Miek van Uchelen beoordeelde op 2017-12-18

Leuke, originele producten en snelle levering! Helaas ontving ik een paar kapotte potjes maar dat is keurig opgelost! Ik kom zeker nog eens terug.

Annemarie Overweel beoordeelde op 2017-12-15

Uitstekend! Zeer snelle service. Een uur na het bestellen, kreeg ik al de melding dat het pakket verzendklaar was gemaakt. De andere dag had ik het al in huis. De kwaliteit van de producten is prima en het zat allemaal keurig verpakt. Persoonlijke touch was een kaartje dat erbij zat. Leuk!

maud mathijssen beoordeelde op 2017-12-15

Snelle levering van en goed product mét vriendelijk persoonlijk geschreven berichtje. Nice ☺

Stefanie Paal beoordeelde op 2017-12-14

Snel. Ik heb zondagavond een bestelling geplaatst. Kreeg direct een bevestiging en de stickers waren zoals beloofd 2 dagen later op de mat.

Dank je wel Stefanie!

Tamara Uijtdewillegen beoordeelde op 2017-12-14

Heel prettige webshop met snelle nette levering

Reactie van SuzyB:
Goed om te horen! Dank je wel!

Claudia Le Grelle beoordeelde op 2017-12-11

Duidelijke site om te bestellen en de leveringstermijn klopt!
Super leuke hebbedingetjes en ideetjes voor traktaties/feestjes!!!

Dank je wel Claudia!

h mulder beoordeelde op 2017-12-10

Compleet plaatje alles was uitstekend

Yes! Gelukkig!

Laura Bal beoordeelde op 2017-12-05

Mijn bestelling werd heel snel bezorgd. Was leuk ingepakt met een persoonlijke berichtje erbij.

Reactie van SuzyB:
Leuk om te horen! Dank je wel!

Wendy van Weelde beoordeelde op 2017-12-03

Snelle levering naar België, mooi en goed ingepakt, leuk persoonlijke boodschap! Top!

pascal blom beoordeelde op 2017-12-01

ik ben heel tevreden met het bestek van batman en ik vond het handgeschreven kaartje erg leuk.

Wendy Doorn beoordeelde op 2017-11-30

Heel tevreden. Goede communicatie, snelle levering!

Ilse van Helden beoordeelde op 2017-11-30

Heel tevreden, je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling. Bestelling was snel binnen in een leuke verpakking en het handgeschreven kaartje was een leuke verassing! Ik ga zeker vaker bestellen bij SuzyB!

Patricia beoordeelde op 2017-11-29

Snelle bezorging en na het sturen van een mailtje, direct antwoord.

Margreet H. beoordeelde op 2017-11-27

Mooi ingepakt, en snel geleverd!

Sandra Maat beoordeelde op 2017-11-23

Super snelle levering en goed verpakt! Hee leuk kraamcadeautje zo! Met nog leuke extra stickers erbij.

Annemieke van Mierlo beoordeelde op 2017-11-23

Snelle levering, overzichtelijke website en persoonlijk kaartje bij de bestelling. Top!

Sascha Borst beoordeelde op 2017-11-19

Ik ben heel erg tevreden over de webshop en service van suzyb! Het contact verloopt vlot en bestelling was er de volgende dag al :)

Laura Bal beoordeelde op 2017-11-12

Super snelle levering met een leuke persoonlijke notitie erbij!!

Bo De Bot beoordeelde op 2017-11-10

Een schattig stevig loopfietsje in de perfecte kleur roze

Reactie van SuzyB:
Wat is hij leuk he die roze fiets! Heel veel plezier ermee! En dank voor je beoordeling.

Kim Kerremans beoordeelde op 2017-11-06

Super tevreden. Snelle levering, stevig verpakt. Productjes voldoen volledig aan de verwachtingen. De max!

Reactie van SuzyB:
Wat fijn om te horen! Dank je.