bijlwerffstraat 13a
3039 VD Rotterdam

Cynthia Fransen beoordeelde op 2018-07-15

Annelien van der Welle beoordeelde op 2018-07-14

Mealynn Weijermans beoordeelde op 2018-07-13

Unieke traktaties voor een vriendelijk prijsje! En snel in huis. Helemaal blij mee. En zo'n lief handgeschreven kaart maakt het helemaal compleet

Dank je wel!!

Mélanie Bouman-Dinjens beoordeelde op 2018-07-12

AL meerdere keren spulletjes besteld bij Suzanne! Super snelle levering en zeer tevreden met de artikelen! Ook is Suzanne zeer toegankelijk voor vragen. Suzyb is bij ons geliefd. Zal hier zeker blijven shoppen!

Reactie van SuzyB:
Wow, dank je wel! Hopelijk vielen je cadeautjes in de smaak!

Simone Breidel beoordeelde op 2018-07-12

Heel tevreden. Zaterdag bestelt, dinsdag in huis. Met een leuk persoonlijk kaartje erbij. Hier kom ik zeker nog eens terug

Reactie van SuzyB:
Leuk! Ik zie je graag terug!

Maria Kalafatis beoordeelde op 2018-07-11

Traktatie potjes besteld en stickers super snelle levering en erg attent kaartje erbij! Helemaal super

Reactie van SuzyB:
Dank je wel! Fijn om te lezen!

Sanneke Di Quinzio beoordeelde op 2018-07-05

Super leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zit. Ik heb hele leuke traktaties kunnen maken door mijn inspiratie van jullie website.
De spullen waren gelukkig op tijd, ondanks dat ik vrij laat heb besteld

Reactie van SuzyB:
Wat leuk om te lezen! Dank je wel!

Wilma De Mol beoordeelde op 2018-07-05

Hele goede en snelle service!
Nu al blij mee, moet ik het nog in elkaar zetten de traktatiešŸ˜Š
Zal het resultaat delen.šŸ˜‰

Reactie van SuzyB:
Ah ja, nog even aan het werk:-) Succes! Benieuwd naar het resultaat.

Shayenne Setoebun beoordeelde op 2018-07-02

Snel geleverd en superleuk persoonlijk kaartje. 2e x dat ik besteld heb vind het een leuke shop!

Sharona Dierckx beoordeelde op 2018-07-02

Vrijdag besteld , zaterdag op de middag al in huis. Glazenpotjes besteld die super goed beschermd waren voor het transport. Wat een top service !

J. Stelt beoordeelde op 2018-07-02

Karin de Vries beoordeelde op 2018-07-01

Snelle levering, leuk verpakt

Dank voor je reactie!

Trude Dekker beoordeelde op 2018-06-30

Bo beoordeelde op 2018-06-29

Ontzettend blij met de poster en muurstickers! Het contact voor en na de bestelling was ook heel fijn :) Het handgeschreven kaartje maakte het voor mij helemaal compleet. Absoluut een aanrader!

Dank je wel Bo!

Monique Korthof beoordeelde op 2018-06-28

Snelle levering !

Reactie van SuzyB:
Yes! Daar gaan we voor! Dank je wel!

Nathalie Sierra beoordeelde op 2018-06-27

Devi Van Doesburg beoordeelde op 2018-06-25

Anouk Groeneveld beoordeelde op 2018-06-24

Ik ben erg tevreden met mijn aankoop. Het was snel geleverd en het product had goede kwaliteit. Geen beschadigingen door leverling.

Goed om te horen!

Fleur Baker beoordeelde op 2018-06-22

Super leuke spullen in de shop en heel snel in huis!!

Thnxx!

Marloes Duivestein beoordeelde op 2018-06-21

Super tevreden met inspiratievolle website, snelle levering en persoonlijke boodschap!