Domstraat 64
3864PR Nijkerkerveen

8,8

Jarno kats beoordeelde op 2017-05-30

Ik heb een waterdicht zonnedoek besteld inclusief het bijbehorende bevestigings materiaal. Het doek was gelukkig na 2 dagen al binnen. Het bevestigingsmateriaal had ik na enkele dagen ook binnen.

Harry Stoelinga beoordeelde op 2017-02-24

Snelle levering, goede service en nazorg

mw. H.M. van Veenhuisen beoordeelde op 2016-12-27

bestelling snel in huis

Edith de Lange beoordeelde op 2016-11-11

Super snel geleverd, het plaatsen moet nog gebeuren !!

Hans Havinga beoordeelde op 2016-10-09

Betrouwbaar en goede communicatie en afhandeling. Product conform verwachting.

frans beoordeelde op 2016-09-28

Bestelde zonnedoek voldeed niet aan het doel zo ik hem wilde hebben.
Deze verdween naar zolder,maar na een jaar alsnog teruggestuurd.
En kreeg ik alsnog mijn geld terug ,prima service !!!

Inge Geytenbeek beoordeelde op 2016-09-24

Snelle en goede levering

Kelly Jansen beoordeelde op 2016-08-05

Snelle levering en mooi Zonnedoek.

Rene Scholten beoordeelde op 2016-08-04

snel geleverd.

Katti Wellekens beoordeelde op 2016-07-06

Super, heel snelle en complete persoonlijke reply op vragen per mail, zelfs op zondag.
Snelle levering, een 'warme' webshop!

Martijn Horsman beoordeelde op 2016-07-05

Prima service, snelle reactie op gestelde vragen.
Levering van de producten via DHL niet optimaal.

Hay Kockelmans beoordeelde op 2016-06-25

prettig contact, mooi product!

Dennis Hölsgens beoordeelde op 2016-06-22

Goeie kwaliteit zonnedoek en zeer snelle levertijd! Zondagavond besteld, dinsdag in huis!

Marcel Janssen beoordeelde op 2016-06-19

Onlangs een schaduwdoek en wat montage materiaal besteld bij zonnedoeken.nl. De bestelling werd na een paar dagen keurig geleverd. Helaas bleek het doek na uitpakken bij ons niet goed te installeren. Dit was een puur foutieve inschatting van mezelf.
Bij navraag kon ik het doek weer netjes inpakken en retourneren. Daarna werd het geld terug geboekt op onze bankrekening. Uitstekende service bij Zonnedoeken.nl ook als het bestelde niet geheel van toepassing blijkt te zijn bij jou thuis.

Jan beoordeelde op 2016-06-15

Hele goede service, het Nesling rolgordijn is een fijne aanwinst.
Alleen jammer dat je geen mailtje krijgt wanneer het product daadwerkelijk verstuurd is, en dus wanneer het aankomt.
Verder alles OK. Telefonisch contact was heel correct.

H.W.M. Palm beoordeelde op 2016-06-15

Per omgaande bevestiging bestelling. Zeer correct. Snelle levering.

Anneke Tilburg beoordeelde op 2016-06-12

goede afhandeling en bezorging

Corina Hensen beoordeelde op 2016-06-07

Ik mis in de bevestiging wanneer het product geleverd gaat worden, Het is gelukkig wel snel geleverd, weekend besteld en dinsdag binnen.

Reactie van TendenZ:
Zonnedoeken.nl maakt als een van de weinige Nesling dealers gebruik van het magazijn van Nesling zelf. Dus extreem veel voorraad en als wij het niet meer hebben heeft niemand het meer! Nesling verzend voornamelijk zakelijk naar winkels en er is ook om andere redenen nog geen koppeling met de verschillende vervoerders van Nesling. Een track en trace kunnen we dus nog niet geven maar er wordt aan gewerkt. Nu wordt 99% correct verzonden en ja het gaat ook wel een minder goed... Dan is het goed om te weten dat we er alles aan doen om het probleem op te lossen!

RIchard Donkelaar beoordeelde op 2016-06-03

Ging mis met de verzending, maar is goed opgelost.

Jacobus Nijssen beoordeelde op 2016-05-14

Bij de meeste webwinkels krijg je info over de datum van aflevering. Hier helaas niet en daarom is het fout gegaan. Wellicht een aandachtspunt! Voorkomt waarschijnlijk meer klachten. Na het indienen van een klacht is alles uitstekend geregeld en hebben wij de bestelling in Frankrijk ontvangen.

Reactie van TendenZ:
Helaas gaat er overal wel eens iets fout maar ons motto is dat we er alles aan zullen doen om ervoor te zorgen dat de klant toch de beste service krijgt. Hier hebben we alsnog het doek gratis naar Frankrijk verzonden omdat in eerste instantie een verkeerd product geleverd as.