Domstraat 64

8,6

Gerry Heyndrickx beoordeelde op 2019-07-18

Prima kwaliteit/ prijs

MARK GHYSEN beoordeelde op 2019-07-13

Levering heeft op zich laten wachten, blijkbaar iets fout gelopen bij afhandeling.
Geleverde kwaliteit OK

Marjolijn Poker beoordeelde op 2019-07-08

Snelle levering prima!

Willy Borrel beoordeelde op 2019-07-07

Ik heb de zonnedoeken (Nesling rolgordijnen) tot op heden nog niet ontvangen???? (7-7-2019)

Inmiddels wel ontvangen (8-7-2019).
Rolgordijnen zien er goed uit. Zijn inmiddels gemonteerd en werken naar verwachtinog.

Annemie Caproens beoordeelde op 2019-07-07

Kwaliteitsvol zonnescherm voor overdekt terras!

A Scholten beoordeelde op 2019-07-06

levering door DPD heeft 1 week geduurd

Gerald Mettam beoordeelde op 2019-07-04

Geen gedoe - snelle levering. Tevreden klant.

Eric Van Dorst beoordeelde op 2019-07-03

Zeer tevreden, zondag besteld dinsdag in huis.

JP Pols beoordeelde op 2019-07-01

Zeer ontevreden, maandag 24 juni besteld, nu is het 1 juli, nog steeds niets binnen. Er is geen enkele communicatie hierover. Ik heb twee keer gebeld, ik zou teruggebeld worden met informatie, niks gehoord. Ik heb €300 betaald, maar tot nu toe voor niks. Ik ben dus niet tevreden!

Bert Hol beoordeelde op 2019-06-29

Jammer dat er geen track en trace is en de telefonische bereikbaarheid laat te wensen over. Verder wel goede kwaliteit en correcte levering.

J Steenbakkers beoordeelde op 2019-06-29

Prima, Zoals het hoort.

S Zipp-Reineman beoordeelde op 2019-06-28

Spullen besteld, snel geleverd. Alleen van de bestelling van 9’ items slechts 1 item ontvangen. Geen bericht gehad dat eea vertraagd is. Mail gestuurd met de vraag of de rest nog komt en hoe lang dat gaat duren. Geen reactie ontvangen, geen nalevering gekregen.

Marco Heikamp beoordeelde op 2019-06-28

E-mailverkeer liep wat stroef, maar op zich klantvriendelijk. De leverdatum van het hout werd op tijd via e-mail aangekondigd, maar de hoes en de onderdelen voor installatie werden onverwacht een dag eerder geleverd. Een geluk dat er iemand thuis was.
De pergola zelf ziet er prachtig uit en is vrij makkelijk met twee personen in elkaar te zetten. Goede, mooie kwaliteit hout en zonnedoek. Zeker een aanrader.

Frank beoordeelde op 2019-06-28

Snelle levering. Keurig doek

Margreet beoordeelde op 2019-06-26

Ik heb vorige week donderdag een zonnedoek besteld, via i-deal betaald, maar nog steeds niets ontvangen. Heb geprobeerd te bellen, maar krijg de voicemail met de mededeling dat ik beter een e-mail kan sturen. Krijg nu al twee keer de vraag om een beoordeling te geven, terwijl het product nog niet eens in huis is. Begin me een beetje af te vragen of het nog wel komt.
Inmiddels contact gehad met Zonnedoeken. Door een interne fout was de de bestelling vertraagd. Die is ondertussen geleverd.
Werd vriendelijk te woord gestaan toen ik telefonisch contact had. Ben later nog gebeld of het doek nu echt geleverd was.

Reactie van Zonnedoeken.nl:
Een bijna absurde verwisseling van twee klanten met dezelfde achternaam in dezelfde stad.. Daarna deed DPD er nog een dag langer over dan strikt genomen nodig was hetgeen heeft geleid tot een levertermijn van 8 werkdagen. Het spijt ons, dit is niet de bedoeling!

Gerko Belle beoordeelde op 2019-06-23

Prima doek

houcine sgaier beoordeelde op 2019-06-21

Een maand na retourneren van mijn ordre heb ik nog mijn geld niet terug gehad. Ik stuur iedere week een mail en ik krijg te horen dat

binnenkort het geld wordt op mijn rekening sestoort. Maar dat geburd niet.

Michael Mac Donald beoordeelde op 2019-06-20

Prima service, levering duurde alleen wat langer dan verwacht

JOZEF HUYBRECHTS beoordeelde op 2019-06-18

zeer snelle levering ; bestelling keurig afgeleverd terwijl niemand thuis was.

Harrie Pouwel beoordeelde op 2019-06-17

Super snel