Zilverdistel 11
3068 NT Rotterdam

Kevin Roodhorst beoordeelde op 2019-06-25

Na al die jaren nog steeds erg tevreden! De levering is ontzettend snel en de gratis proef zakjes bij elke bestelling zijn ook altijd welkom :D!

Annemiek De Groot beoordeelde op 2019-06-25

R. Dekker beoordeelde op 2019-06-20

De thee was binnen 48 uur binnen en smaakt heerlijk!

A.C. Schraven beoordeelde op 2019-06-19

Snelke levering netjes verpakt.

Trudi Millenaar beoordeelde op 2019-06-15

Suzanne Wijman beoordeelde op 2019-06-14

Dana Advokaat beoordeelde op 2019-06-14

Fijne website, optijd geleverd en goed ingepakt.

Al met al prima om daar je inkopen te doen.

Mary beoordeelde op 2019-06-14

Was erg snel binnen en ik vind het erg prettig dat het hersluitbare zakjes zijn. Ook al heb ik kleine hoeveelheden bestelt.

Karin Bitter-Bronsvoort beoordeelde op 2019-06-13

Roosmarijn de Boer beoordeelde op 2019-06-12

Juiste en tijdige levering. Leuk dat je altijd gratis samples krijgt.

Henk Kuipers beoordeelde op 2019-06-12

Volgens planning geleverd, dus dikke duim omhoog

Elise van Woudenberg beoordeelde op 2019-06-11

Wij hebben een leuke kleine glazen theepot (in de aanbieding) besteld. Deze kwam ongeschonden bij ons aan. Daarnaast hebben we ook nog 5 soorten thee aangeschaft. We kregen twee proefzakjes. Leuk want die waren zo lekker dat we die bij een volgende keer gaan bestellen. De banaan marshmallow en de groene kersenbloesem. De thees zijn uitstekend verpakt en hebben een handige sluitclip.

Anna van der Staaij beoordeelde op 2019-06-11

Precies waar ik naar op zoek was, vlotte levering.

Hannelore Verdonk beoordeelde op 2019-06-11

Dirk Veestraeten beoordeelde op 2019-06-11

Adelheid Hoewaer beoordeelde op 2019-06-11

Snelle levering, goed verpakt. Gratis proefzakje. Dank je wel!

Marian Diependaal beoordeelde op 2019-06-10

Heel tevreden, snelle levering. De theebusjes zijn precies zoals ik verwachte, met ook nog een leuke attentie erbij

cor ouderland beoordeelde op 2019-06-08

mijn bestelling word netjes verpakt en correct verzonden .

het assortiment is duidelijk en overzichtelijk .

Mariska Dexter beoordeelde op 2019-06-07

Mary beoordeelde op 2019-06-07

Vanmiddag de bestelling binnen van de Oolong thee, was erg nieuwsgierig naar de Milky Oolong, nou ik weet wat mijn thee word heeeeeerrrrrlijk