Wassenaarweg 5E

9,0

Camiel leijssen beoordeelde op 2018-10-17

Goede en bruikbare tips

Jonah Malefason beoordeelde op 2018-10-17

Saai, maar leerzaam en handig

Marlou Peters beoordeelde op 2018-10-12

Erg duidelijke uitleg!

Amber Picone beoordeelde op 2018-10-09

Goede en duidelijke uitleg 👍🏻

Doris Hoogveld beoordeelde op 2018-10-04

Heel tevreden! Duidelijke uitleg, ik heb er erg veel aan gehad.

Quint Vels beoordeelde op 2018-09-06

Heel fijn alles uitgelegd. Ik was de eerste keer gezakt. Meneer heeft geregeld dat ik de volgende dag nog een keer op kon, en toen wel geslaagd. Super!!

Catharina Moerman beoordeelde op 2018-07-27

Super! Woensdag gebeld en kon de volgende dag nog komen voor cursus. Ik had er mijn twijfels over of dat ik alles in mijn hoofd kon krijgen maar Gerard legde alles kinderlijk eenvoudig uit en had overal ezelsbruggetjes voor. Door hem viel alles op zijn plek en ik snapte het dan ook goed. Niet heel raar dat ik het hierdoor ook met zo weinig fout heb gehaald. Nogmaals hartstikke bedankt Gerard!

Lindi van Ingen beoordeelde op 2018-07-27

Een hele fijne cursus, daarnaast in een keer geslaagd voor mijn theorie. Zeker een aanrader!

cindy beoordeelde op 2018-07-19

IK ZEG DOEN .
supper goeie uitleg het word op een langzame manier met veel herhaling uitgelegt. precies zo dat je het allemaal begrijpt. .
gisteren geweest en gelijk geslaagt

Haroon Mardani beoordeelde op 2018-07-17

Heel goed 1 fout gemaakt

Suzanne Vorstenbosch beoordeelde op 2018-07-13

Zeer tevreden. Goede uitleg en de haal en breng service is fantastisch.

Kim Fonteijn beoordeelde op 2018-07-06

Ik moest half 8 aanwezig zijn, heb de hele ochtend theorie gehad. Wel natuurlijk van te voren zelf ook dingen doorgenomen. En ben hierna gelijk het theorie examen gaan doen. En ben in 1 x geslaagd.

Thomas Kirchberg beoordeelde op 2018-07-06

Het wordt uitgelegd op een manier die gewoon blijft hangen tot en na het examen, meteen 1e keer geslaagd!

Lisa van Lubeek beoordeelde op 2018-07-04

Ik ben tevreden! Goede uitleg en alles was goed geregeld

Sandra beoordeelde op 2018-07-02

Cursus gedaan van 4 uur voor dr theorie excamen Duidelijke goed geregelde en en proffesionele begeleiding. Van de 10 was er maar 1 die zakte en daar was goede nazorg/opvang voor. Het theorie boek en de theorie vragen zijn ook aan te raden. Deze sloten het beste aan op de daadwerkelijke toets in vergelijking met andere sites. Ik durf wel te zeggen dat zij de reden zijn dat ik in 1 keer geslaagd ben met maar 3 fout

Rick van den Brink beoordeelde op 2018-06-29

Hele goede ervaring gehad en met vlag en wimpel geslaagd. Gerard (cursusleider) was super leerzaam en prettig om naar te luisteren.
Zou het zeker iedereen aanraden.

Bram van Dorp beoordeelde op 2018-06-28

Duidelijk wat er van mij verwacht werd en de uitleg was erg goed. Ik kon alle stof goed onthouden en de stof werd meerdere malen herhaald, wat erg fijn was.

Daan van 't Ende beoordeelde op 2018-06-27

Geslaagd.

Sander Legemaat beoordeelde op 2018-06-26

Goede uitleg, in 1 keer geslaagd

Denise Verplak beoordeelde op 2018-06-26

Super goede communicatie en zeer goede service!!! Echt een aanrader!!!