Wassenaarweg 5E

9,0

Christiaan Spoel beoordeelde op 2018-05-18

Zeer goede uitleg in 1x geslaagd

Levy van Brenk beoordeelde op 2018-05-17

Ik vondt het makkelijker dan uit een theorie boekje.
ik was in een keer geslaagd.
met de theorie cursus een avond en examen de volgende ochtend.
super cursus 👍

Ilse beoordeelde op 2018-05-16

Ik ben erg blij met de ervaring. Het was duidelijk en de duur is precies goed. Vragen konden gesteld worden en werden op een concrete manier beantwoord. Er werd niet té lang of té kort bij iets stil gestaan. Resultaat: in 1x geslaagd. Lees vooraf wel een deel van het boek door en de toegestuurde materialen. Dit geeft meer zekerheid voor het examen zelf.

Lise Knipping beoordeelde op 2018-04-19

Door de cursus prima geslaagd!

Zoe van Rheenen beoordeelde op 2018-04-19

Ophaalservice van het station naar lokaal en van lokaal naar CBR. Training van 4 uur met alle belangrijke stof. Leraar heeft verstand van zaken en vergroot de kans op slagen. Na het volgen van de cursus ben ik geslaagd met 3 fout!! Super blij mee.

Lucinda van Breukelen beoordeelde op 2018-04-19

Ik vond de uitleg heel erg goed alleen jammer dat het zo gehaast gegeven werd

Louisa Cordes beoordeelde op 2018-04-17

Fijne en duidelijke cursus! Veel herhaling en kwam met goede voorbeelden van examenvragen. Vooraf de stof doornemen en wat proefexamens maken is wel aan te raden.

Pauline Singh beoordeelde op 2018-04-12

Top!

Wessel Polling beoordeelde op 2018-04-09

ik denk dat alles tot in de details goed was uitgelicht en je wist precies wat je kon verwachten. je moet wel leren voor de je er heen gaat dat Is handig

Paul Deuning beoordeelde op 2018-04-03

Goede uitleg, brengt veel informatie op een simpele wijze over. De kracht zit hem ook in de herhaling, hij herhaalt telkens de stof na een blok. Aan het eind van de cursus werd alles nogmaals duidelijk herhaalt.

Danique Luijmes beoordeelde op 2018-03-27

De 4de keer geslaagd, waarvan 3 x de training gevolgd

Demi Oosterhuis beoordeelde op 2018-03-17

Goede, duidelijke uitleg en geslaagd!

Olena P. Malashenko beoordeelde op 2018-03-14

Bedankt voor de cursus! De lerar praat rustig en duidelijk, voor mij was het erg belangrijk omdat Nederlands niet mij moeder taal. Maar moet je volgens mij ook zelf eerste leren en daarna samen met deze cursus alles prima gaan.

Lisa Dercksen beoordeelde op 2018-03-14

Prima, alles netjes uitgelegd en mijn theorie in een keer gehaald

Eloise Kasius beoordeelde op 2018-03-14

Tevreden

Larissa Prigge beoordeelde op 2018-03-14

Heel erg tevreden! Mede door het theorieboek en de cursus mijn autotheorie gehaald! Echt een aanrader voor iedereen!

Kevin Bijvank beoordeelde op 2018-03-14

Duidelijke uitleg, is veel dus zorg dat je van te voren alle stof al goed geleerd hebt.

Lauren J. beoordeelde op 2018-03-06

in combinatie met ‘t boek van Gerard is ‘t mij in 1x gelukt!!
Echt een aanrader, goede, duidelijke samenvatting over alles wat je moet weten voor ‘t examen zowel in ‘t boek als op de cursus.

Jessica Kosdi beoordeelde op 2018-03-06

Goede krachtige uitleg met tips en tricks voor het theorie examen! In één keer geslaagd!! Top cursus

Nerva de Groot beoordeelde op 2018-03-05

Goed contact prima service. En een aanrader; in 1x geslaagd!