Wassenaarweg 5E
6843 NX Arnhem

9,0

Catharina Moerman beoordeelde op 2018-07-27

Super! Woensdag gebeld en kon de volgende dag nog komen voor cursus. Ik had er mijn twijfels over of dat ik alles in mijn hoofd kon krijgen maar Gerard legde alles kinderlijk eenvoudig uit en had overal ezelsbruggetjes voor. Door hem viel alles op zijn plek en ik snapte het dan ook goed. Niet heel raar dat ik het hierdoor ook met zo weinig fout heb gehaald. Nogmaals hartstikke bedankt Gerard!

Lindi van Ingen beoordeelde op 2018-07-27

Een hele fijne cursus, daarnaast in een keer geslaagd voor mijn theorie. Zeker een aanrader!

cindy beoordeelde op 2018-07-19

IK ZEG DOEN .
supper goeie uitleg het word op een langzame manier met veel herhaling uitgelegt. precies zo dat je het allemaal begrijpt. .
gisteren geweest en gelijk geslaagt

Haroon Mardani beoordeelde op 2018-07-17

Heel goed 1 fout gemaakt

Suzanne Vorstenbosch beoordeelde op 2018-07-13

Zeer tevreden. Goede uitleg en de haal en breng service is fantastisch.

Kim Fonteijn beoordeelde op 2018-07-06

Ik moest half 8 aanwezig zijn, heb de hele ochtend theorie gehad. Wel natuurlijk van te voren zelf ook dingen doorgenomen. En ben hierna gelijk het theorie examen gaan doen. En ben in 1 x geslaagd.

Thomas Kirchberg beoordeelde op 2018-07-06

Het wordt uitgelegd op een manier die gewoon blijft hangen tot en na het examen, meteen 1e keer geslaagd!

Lisa van Lubeek beoordeelde op 2018-07-04

Ik ben tevreden! Goede uitleg en alles was goed geregeld

Sandra beoordeelde op 2018-07-02

Cursus gedaan van 4 uur voor dr theorie excamen Duidelijke goed geregelde en en proffesionele begeleiding. Van de 10 was er maar 1 die zakte en daar was goede nazorg/opvang voor. Het theorie boek en de theorie vragen zijn ook aan te raden. Deze sloten het beste aan op de daadwerkelijke toets in vergelijking met andere sites. Ik durf wel te zeggen dat zij de reden zijn dat ik in 1 keer geslaagd ben met maar 3 fout

Rick van den Brink beoordeelde op 2018-06-29

Hele goede ervaring gehad en met vlag en wimpel geslaagd. Gerard (cursusleider) was super leerzaam en prettig om naar te luisteren.
Zou het zeker iedereen aanraden.

Bram van Dorp beoordeelde op 2018-06-28

Duidelijk wat er van mij verwacht werd en de uitleg was erg goed. Ik kon alle stof goed onthouden en de stof werd meerdere malen herhaald, wat erg fijn was.

Daan van 't Ende beoordeelde op 2018-06-27

Geslaagd.

Sander Legemaat beoordeelde op 2018-06-26

Goede uitleg, in 1 keer geslaagd

Denise Verplak beoordeelde op 2018-06-26

Super goede communicatie en zeer goede service!!! Echt een aanrader!!!

Lotte Martinez beoordeelde op 2018-05-31

2x dagcursus gedaan en de 2de keer ook geslaagd. Fijne en duidelijke cursus. Je leert en superveel van.

Noel Kemman beoordeelde op 2018-05-30

De info die ik gehad heb was wel fijn, maar het was niet 100% om alle vragen goed te beantwoorden.

Pieter van Aken beoordeelde op 2018-05-30

Heel te vrede ben 29 mei geslaagd met geen enkele fout bij kennis vragen en met maar een paar foutjes bij gevaren herkenning! En dat gelijk de eerste keer.

Quiermo Adriaensen beoordeelde op 2018-05-30

Een super organisatie die ervoor zorgt dat de leerlingen goed voorbereid naar het examen gaan. Slagingspercentage is enorm.

Christiaan Spoel beoordeelde op 2018-05-18

Zeer goede uitleg in 1x geslaagd

Levy van Brenk beoordeelde op 2018-05-17

Ik vondt het makkelijker dan uit een theorie boekje.
ik was in een keer geslaagd.
met de theorie cursus een avond en examen de volgende ochtend.
super cursus 👍