Hogestraat 4
7122 BV Aalten

8,3

J.J. de Paauw - Westra beoordeelde op 2019-03-23

Ik ben heel tevreden want de bestelde kussenhoezen waren nog mooier dan ik had gedacht.
Thil had er begrip voor dat ik een aantal verschillende hoezen a.h.w. "op zicht" had besteld, zodat ik rustig thuis een afweging kon maken om tot een definitieve keuze te komen. Dit bleek bij ons telefonisch contact.

Joke Kosman beoordeelde op 2019-03-22

Goed product en zeer vlot geleverd

Jurgen De Ridder beoordeelde op 2019-03-18

Eerlijk en betrouwbaar en goede service qua mail en verzending ๐Ÿ™‚๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Cynthia Croux beoordeelde op 2019-03-18

Ondanks een ruime bestelling kreeg ik na bijna een week geen bevestiging van levering. De zeer vriendelijke dame van de winkel verzekerde me aan de telefoon dat ik mijn bestelling de volgende dag zou ontvangen. Helaas heb ik er langer dan een week op moeten wachten. Mooi materiaal maar na vergelijking zijn ze zeker niet de goedkoopste en je moet geduld hebben

Beste,

Zoals ik u ook al attenderen in het telefoongesprek hebben wij geen verzendtijd van 1 dag. Dat staat ook netjes vermeld op de website. Wil u er nog wel even op attenderen dat we een levertijd hebben van 1 a 5 WERK dagen. U bestelde 8 maart ( dat is vrijdag ) dus maandag 11 maart is dag 1. U heeft vandaag 18 maart ontvangen. Zaterdag was er een poging gedaan. Maar er was niemand thuis. Helaas lezen mensen niet zo goed wat de levertijden zijn. Dus geduld hebben valt dan ook toch nog wel mee ?
Deze 5 werkdagen hanteren wij netjes. Vaak gebeurt het dat we na 2 dagen al kunnen leveren. Spijtig dat u na ons telefonisch gesprek een negatieve mening / klank laat horen. Dit had ik dan ook graag in het telefoongesprek gehoord. Daar was u net als mij zeer vriendelijk !!

Diana Ceelen beoordeelde op 2019-03-13

Goed verpakt. Product na 4 dagen in huis.

Yolaine Soubeyran beoordeelde op 2019-03-11

Goede keus in leverancier

Magda Adriaens beoordeelde op 2019-03-10

Super verzorgd en op tijd aangekomen

bram de clercq beoordeelde op 2019-03-06

Goederen zaten gedeeltelijk gebroken in het pakket

Reactie van Thils:
Spijtig dat het pakket bij u niet heel aangekomen is. En dat u te maken heeft met transport schade van dhl / post.nl

Natuurlijk had u daar ook contact over kunnen opnemen per mail / telefoon.Dan wisten wij hier van en hadden we de vervoerder over kunnen aanspreken en een nieuwe kunnen regelen.

Marleen Gysemans beoordeelde op 2019-03-04

Mooie lampenkappen correct en op tijd geleverd. Ben heel tevreden

Marianne Muizelaar beoordeelde op 2019-03-04

Heel snel geleverd

Rachel Giesen beoordeelde op 2019-02-26

Voor het eerst besteld. Mooie producten. Heel blij mee!

DB Stijger beoordeelde op 2019-02-21

prima webside ,duidelijk en gevarieerd.super verpakking.alles goed

A. Rijfkogel beoordeelde op 2019-02-21

Het duurde bijna 2 weken dat het kastje geleverd werd.

Henriette Damen beoordeelde op 2019-02-20

Snelle correcte bezorging.artikel voldoet aan verwachting.tip. zet erbij hoe grote borden et op deze etagiere kunnen.25cm doorsnee

A. Vermond beoordeelde op 2019-02-18

Duurde een beetje lang voordat de bestelling verzonden werd, maar uiteindelijk toch gekregen.
Wand spot was veel groter dan verwacht, maar wel heel leuk.

Beste,

Wij hebben levertijd van 2 tot 5 dagen. Binnen 3 dagen was de levering bij u aangekomen., aldus de track kode.
Heeft u niet geweten dat de levertijd 2 tot 5 dagen is ? Staat op de site vermeld

Met vriendelijke Groet,

Femke Koster beoordeelde op 2019-02-18

Snelle en goede levering. Goed verpakt

edith kist beoordeelde op 2019-02-16

de levertijd was veeleer langer!!

Beste,
We snappen u reactie niet helemaal, op de website staat een levertijd van 2 tot 5 werkdagen. U bestelde de 5e wat betekent dat u het de 12e in huis hoorde te hebben en volgens de trackentrace code had u het de 12e in huis. Wij hebben netjes geleverd binnen de gestelde levertijd.

Ingrid Tijsen beoordeelde op 2019-02-14

De communicatie verliep wat moeizaam; ik kreeg geen orderbevestiging na mijn bestelling, via de mail naar gevraagd en daar kreeg ik wel antwoord op. Toen het product werd geleverd (had ook iets sneller gekund, maar je kunt ook zeuren natuurlijk) bleken er ophanghaakjes te ontbreken. Mijn mail hierover werd ook traag beantwoord en de toonzetting was kort ('komt goed') en na een kleine week kwamen de haakjes. Eind goed al goed, ik ben tevreden al had de communicatie en snelheid wat beter gekund.

THDC beoordeelde op 2019-02-11

Delivery in time, vriendelijk te woord gestaan bij navraag informatie

Suzanne van der Velde beoordeelde op 2019-02-10

Goed, alleen een hele grote doos voor een klein product. Erg zonde van al het verpakkingsmateriaal, ondanks de breekbaarheid had het ook met minder gekund