Goudvinkenstraat 4
7101 GK Winterswijk

8,3

Elly Mejer beoordeelde op 2019-09-16

Zeer tevreden. Snelle levering en supermooie mokjes. Goed formaat voor mijn Nespresso-lungo!

Davey van der Smeede beoordeelde op 2019-09-15

Allemaal prima gegaan alleen duurde een week voordat 't binnen was

Sylvia Os beoordeelde op 2019-09-15

Mijn bestelling niet ontvangen DHL heeft hem weer terug gestuurd naar Thils zeer slecht van DHL

Nancy Stolz beoordeelde op 2019-09-14

Lekker snel geleverd 👍

Anouschka Dee beoordeelde op 2019-09-10

Super Service! Een fout die ikzelf maakte tijdens de bestelling werd nadat ik belde met Thils heel netjes en zonder te klagen gecorrigeerd door de eigenaar.

Alfred van der Bruggen beoordeelde op 2019-09-07

Prima

PSJM Huizer beoordeelde op 2019-09-01

Heel tevreden, afspraak nagekomen, keurig verpakt, kon niks mee gebeuren en dus in goede staat ontvangen!

Zorgboerderij De Molenschut van mierlo van Tulden beoordeelde op 2019-08-17

Keurig geleverd en op mijn vraag omtrent de levering netjes beantwoord!

AE Gerritsen beoordeelde op 2019-08-17

Heel tevreden netjes op tijd bezorgd prima alles werd van te voren netjes aangegeven

Jan Meij beoordeelde op 2019-08-07

Onze bestelling heeft dagenlang op 'aangemeld bij DHL' gestaan. Nu vandaag pas geleverd. Je besteld iets via een webshop om het snel in huis te hebben dus geen aanrader!

Beste,

Klopt, het heeft inderdaad langer geduurd dan onze bedoeling was. We hadden helaas niet alles meegekregen van onze bestelling. Bij het uitprinten van de verzendlabel kon ik uw artikel en een aantal andere niet vinden in de dozen van onze grote bestelling bij de leverancier. Dan is de track kode al actief en volgbaar. Wij moesten dit opnieuw meenemen als we er weer heen reden. Wij rijden 2 x per week naar onze leverancier en inderdaad zit daar een aantal dagen tussen. Ik had u daar even een berichtje over moeten sturen. Helaas door omstandigheden er bij ingeschoten. Mijn oprechte excuses.

E. Savelbergh beoordeelde op 2019-08-06

Goed snelle levering.

Andréa Verbeke beoordeelde op 2019-08-05

beste,we hebben spijtig ons pakketje nog niet ontvangen

Beste,

Daar hadden we al contact over gehad en dhl zei dat het pakket onderweg was. En dat we dat even moesten afwachten. Vandaag gaf u telefonisch aan deze nog steeds niet ontvangen te hebben. Ik melde u dat ik een onderzoek op start en morgen alsnog een nieuwe toestuur. Helaas zijn we maandags gesloten en de hele dag bij diverse levwranciers. Morgen gaat de nieuwe op de post en regel ik het met Dhl.

Gr Thils

A Gerrits beoordeelde op 2019-08-01

Niet op grote duidelijk en slecht kwaliteit

Carol Jones beoordeelde op 2019-08-01

Tevreden over het product. En snelle levering

Gysbrechts Gyselaers beoordeelde op 2019-07-28

De lampen ontbraken! Mooie lamp.

Quasandra Abas beoordeelde op 2019-07-23

Ik had een spiegel besteld, maar na 5 minuten viel de spiegel uit het houdertje.

Brigitte De Pruyssenaere beoordeelde op 2019-07-21

Duidelijke website. Snelle levering

Nadja Somers beoordeelde op 2019-07-21

Supersnelle en correcte levering!

Elly WILLEMS beoordeelde op 2019-07-07

Prima service , Had verkeerde bestelling ontvangen na een telefoontje opgelost en het goede ontvangen!
Andere bestelling mogen houden ,dus geen gedoe met terugsturen . ( Toppie)

Ronny Oud beoordeelde op 2019-07-07

Dit was mijn eerste keer dat ik wat bestelde.het is zeker niet de laatste keer.na twee dagen al in huis.en zag er prima uit.