Goudvinkenstraat 4

8,4

Michel Starre beoordeelde op 2019-05-25

Tevreden

j Laarman beoordeelde op 2019-05-23

Produkt uitstekend verpakt en voldoet aan wat ik verwachtte.

Karin Spiessens beoordeelde op 2019-05-20

Jammer genoeg het produkt nog niet ontvangen wegens een probleem van DHL.
Maar goede communicatie met Thils!

Reactie van Thils:
Beste,

uw pakket is gewoon al onderweg. U kunt deze ook gewoon volgen via uw track kode.

Daarin kunt u lezen dat DHL een achter stand heeft en vertraging heeft opgelopen.

Daar kunnen wij helaas niets aan doen en ook niet aan veranderen op dit moment.

Gr Thils

17 MEI02:44
Sorteren
Aangekomen op het depot
Vertrek vanuit de DHL vestiging
Klaar voor versturen naar de DHL vestiging
Afgehaald bij DHL ServicePoint door de chauffeur
Afgehaald bij DHL ServicePoint door de chauffeur
SHIPMENT_ACCEPTANCE_PARCELSHOP
Snelkoppelingen

Claudia Urbina beoordeelde op 2019-05-19

Levering was lamg, maar het produkt was 100% wat we wouden.

Wilfred beoordeelde op 2019-05-13

Snelle levering en produkt zoals verwacht.

Patricia van Nimwegen beoordeelde op 2019-05-13

Product snel in huis, goede prijs kwaliteit verhouding

Angelique Nauta beoordeelde op 2019-05-08

Goede communicatie, product als op de foto, betrouwbare levering

Coby Van steeg beoordeelde op 2019-05-05

Het zou 5 werkdagen duren, en had het al de derde dag. En goede i formatie over de mail.

Peter Devue beoordeelde op 2019-05-01

Artikel geleverd zoals beschreven. Tevreden.
Kleine opmerking: te lange levertijd. Dat kan beter.

PC Dongen beoordeelde op 2019-04-29

Kastje was beschadigd! Gebeld er over konden ze niks aan doen! Geen compensatie. Niet fijn

Reactie van Thils:
Beste,

Heel vreemd deze beoordeling en ik vind het eerlijk gezegd ook niet echt netjes dat u hier anders beoordeeld dan de werkelijkheid is.

Ten eerste heeft u mij niet gebeld.
U heeft mij gemaild. Ik kopieer bij deze uw eigen tekst.van uw eigen mail :

Wij hebben net ons tweede kastje binnen gekregen, eerste was via Bol.com, deze via uw website.
We hebben het kastje eerst een stuk uit elkaar moeten halen daar de onderste la er scheef en klem in zat.
Volgens ons kan dit nooit tijdens het vervoeren gebeurd zijn. Alles was verder prima ingepakt.
Waarschijnlijk is dit zo bij U vandaan gekomen.
Wij vonden het een heel gedoe om weer terug te sturen (dit had wel gemoeten) hebben het dus zelf opgelost, maar vond dat ik het wel bij U moest melden.
Mevrouw van Dongen

U heeft het erover dat de la scheef en klem erin zat. En dat u het zelf heeft opgelost omdat het zo gedoe was om terug te sturen !! NIET dat het kapot was, En dat u er zelf voor koos om het in orde te maken en niet terug te sturen.

De kast was dus niet kapot ! de la moest gewoon even weer goed terug gezet worden.
En als het kapot was geweest had u het gewoon terug moeten sturen.

En ja het is wat moelijker en wat meer werk om deze te retourneren. Maar dat is het nadeel van online winkelen.

Dan vraag ik mij toch af waarom ik een compensatie moet doen als 1. deze kast niet kapot is en de la gewoon weer op de plaatst te doen is. En 2. u er zelf voor koos om deze niet te retourneren

Ik kan u dan ook niet helemaal volgen in uw waardering en sta hier echt van te kijken.

B&B De Willemshoeve beoordeelde op 2019-04-28

Bestelling was niet helemaal goed gegaan. Kreeg direct een mailtje en teveel betaalde werd direct terug gestort. Artikel helemaal naar tevredenheid.

Ronald Hoogh beoordeelde op 2019-04-27

Goed product, netjes en snel geleverd

Marieke beoordeelde op 2019-04-23

Snelle prima service

Bollez Ronald beoordeelde op 2019-04-22

Snelle levering en goede kwaliteit

PFK Damen beoordeelde op 2019-04-22

Prima webservice bestelde goederen werden correct afgeleverd.

Laura Theunissenh beoordeelde op 2019-04-21

Goed aan de tijd gehouden !

Veni Van der kisten beoordeelde op 2019-04-21

Aflevering heeft lang geduurd

L. Nauta beoordeelde op 2019-04-17

De sprei van Clayre & Eef is prachtig. Goede kwaliteit en mooier dan verwacht.

Cheyenne Willemsen beoordeelde op 2019-04-17

Ondanks het defecte product, is het netjes opgelost met de winkel! Vriendelijk en goede service!

Jamila beoordeelde op 2019-04-09

Deze grote voorraadpotten zijn prachtig en lekker groot! Totally in love