Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Thils

Goudvinkenstraat 4
7101 GK Winterswijk
0630707513
KvK 62404318

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Thils

Gemiddelde beoordeling

8,3

131 beoordelingen

Beoordeling van klanten

80%

8%

12%

2019
Thils

Brigitte De Pruyssenaere beoordeelde op 2019-07-21

Duidelijke website. Snelle levering

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Thils

Nadja Somers beoordeelde op 2019-07-21

Supersnelle en correcte levering!

Thils

Elly WILLEMS beoordeelde op 2019-07-07

Prima service , Had verkeerde bestelling ontvangen na een telefoontje opgelost en het goede ontvangen!
Andere bestelling mogen houden ,dus geen gedoe met terugsturen . ( Toppie)

.

Thils

Ronny Oud beoordeelde op 2019-07-07

Dit was mijn eerste keer dat ik wat bestelde.het is zeker niet de laatste keer.na twee dagen al in huis.en zag er prima uit.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Thils

H.A.T. Spijkers beoordeelde op 2019-07-04

Goede communicatie over de zending. De levertijd was ietsje langer dan van tevoren aangegeven,maar dat lag aan de pakkettendienst, en daar kan Thils verder niets aan doen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Thils

Sheryl beoordeelde op 2019-06-25

Bestelling wordt niet binnen de beloofde aantal dagen verstuurd/ ontvangen. Hierover wordt geen mail gestuurd (info of excuus), alleen een track en tracé. Vervolgens een mail om bedrijf te beoordelen.... tja, slecht dus. Daarna wordt ik verweten nalatig te zijn in communicatie?! Omgekeerde wereld en zo ga je niet met klanten om.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Thils:
Pakket is wel optijd verstuurd.
Dat dhl u niet kan vinden, is een fout van dhl.
U beoordeeld dhl, over de bezorgwijze, op de site van Thils. Wij besteden dit uit aan dhl, post.nl en dpd. Dat zij dan nalatig zijn.
En wij het pakket niet terug hebben en ook van niets weten. Het is heel normaal dat men aan de verkoper vraagt hoe en wat. U beoordeeld eerst negatieg rn komt er dan achter dat het Dhl is die het niet kan vinden. Om vervolgens ons " mail" te sturen. En dat wij naar deze beoordeling het nog mogen oplossen. Oplossing is crediteren. Want u bent ontvindbaar met uw adres, voor de postbode. Hoe kan een verkoper het product hervinden en opnieuw aanbieden, als het bedrijf niets heeft vernomen van dhl klant en dus niet beter weet dat het geleverd is.

Kleine moeite is om er even achteraan te bellen of te mailen als u constanteerd dat er wat fout gaat met de levering.
We versturen honderde pakketen per week en kunnen helaas niet de track kodes per pakket hercontroleren.

Thils

Sheryl Limburg beoordeelde op 2019-06-25

Pakket is nog niet ontvangen... retour gestuurd door DHL omdat ze het adres niet konden vinden?! Maar daarna niets meer vernomen van Thils.


Reactie van Thils:
IK krijg van u de eerste mail binnen.
Wij kunnen helaas niet elke dag alle track kodes nakijken of het pakket aangekomen is of er een vertraging is.

Normaal gesproken belt of mailt de klant eerst even wat er aan de hand is met het pakket.

U geeft helaas meteen een negatieve beoordeling om daarna pas de mail te sturen.

Wij weten van niets en ik zal vandaag er even nakijken of het pakket elders ligt.

Wij hebben helaas niets terug gekregen. Dit duurt normaal gesproken ook een aantal dagen bij DHL.

Ik zal het pakket dan ook niet opnieuw versturen.
Dit omdat er geen contact is geweest en ook niet op de juiste manier vraagt hoe en wat.

Spijtig, maar normaal vraagt men even na hoe en wat om dan de verkoper te beoordelen.

Ik zal een credit nota maken en het bedrag terugstorten.

Gr Thils
Thils

Lydia van den Oever beoordeelde op 2019-06-23

2 juni besteld en het product zou een levertijd hebben van 5 dagen. Echter na 2 weken maar een keer gebeld, de eigenaresse had het te druk met het eindexamenfeest van haar dochter. Na 3 weken werd het product geleverd!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Thils:
Beste,

Ik vind dit in eerste instantie een hele vreemde niet eerlijke beoordeling.
U heeft besteld op een zondag. 5 dagen zijn WERK dagen.

U heeft gebeld op een dag dat we gesloten waren en inderdaad mijn dochter had examen gedaan en heel nederland was in spanning.

Daarnaast had ik u verteld dat u bestelling helaas niet geleverd was. En dat er een vertraging was in de levering. Daarnaast was ik op deze dag dicht.
U had volkomen begrip dat ik als alleenstaande ouder bij deze spannende dag aanwezig wou zijn en u had er ook geen haast mee.

Heel vreemd is dan ook dat u nu een andere mening heeft !!

We hebben deze deurmat bij binnen komst meteen op de post gedaan.

Dat u helaas het verkeerde adres doorgegeven had en deze opnieuw gesorteerd moest worden, en dat u vervolgens niet thuis was en de volgende dag ook niet. En dat het een dag later bij de buren is afgeleverd. Daar kunnen wij helaas niets aan doen.
Dit is te herleide uit de track kode van DHL

Het heeft daarna dus wel extra 4 dagen geduurd. Wat niet onze fout is.
Soms zijn er momenten dat je gewoon eerlijk zegt dat je dicht bent. Omdat de kinderen belangrijk zijn en een belangrijke dag hebben. Soms snappen de klanten dat en komen ze hier ook niet op terug. Soms beoordelen ze later toch weer anders.

Heel vreemd.

Maar niet te min wens ik u er heel veel plezier met uw deurmat. Wel zal ik het op prijs stellen dat u dan meteen in het gesprek aangeeft dat u het te lang vind duren en dan had ik meteen voor u geannuleerd.

Met vriendelijke Groet,

Thils
Thils

Sandra beoordeelde op 2019-06-19

Netjes verpakt. Fotolijsten kwamen ongebroken aan. Mooie fotolijstjes.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Thils

Paula Bax beoordeelde op 2019-06-12

Dank je wel het is goed thuis gebracht, kon net beteršŸ‘

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Thils

A.J. Roberscheuten beoordeelde op 2019-06-12

Snelle levering, goede verpakking en het product voldoet aan de verwachtingen.

Thils

George van Leeuwen beoordeelde op 2019-06-12

Zeer snelle levering. Goed product!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Thils

Christa Bosch beoordeelde op 2019-06-12

mooi memobord, 2 knijpers vind ik wat weinig.

Thils

Carla Petri beoordeelde op 2019-06-12

Een goede ervaring met thuisbezorging is netjes voor mij uitgepakt en de schouw is geplaatst.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Thils

C.A. te Capelle aan den IJssel beoordeelde op 2019-06-08

Een heerlijke lichte sprei met mooie uitstraling!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Thils

Naoki Menagé beoordeelde op 2019-06-02

Product niet als omschreven en geen reactie op mijn mail hierover. Erg jammer! Hier bestel ik niet weer.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Thils:
Beste,

Wij hebben helaas van u geen mail ontvangen.
Als u op een bericht van ons zat te wachten dan had u beter even kunnen bellen.
Dit omdat uw mail niet bij ons is aangekomen.

Met vriendelijke Groet,

THils
Thils

Michel Starre beoordeelde op 2019-05-25

Tevreden

Thils

geertje Smits-Barten beoordeelde op 2019-05-25

Etagere is scheef.!!

Thils

j Laarman beoordeelde op 2019-05-23

Produkt uitstekend verpakt en voldoet aan wat ik verwachtte.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Thils

Karin Spiessens beoordeelde op 2019-05-20

Jammer genoeg het produkt nog niet ontvangen wegens een probleem van DHL.
Maar goede communicatie met Thils!










Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Thils:
Beste,

uw pakket is gewoon al onderweg. U kunt deze ook gewoon volgen via uw track kode.

Daarin kunt u lezen dat DHL een achter stand heeft en vertraging heeft opgelopen.

Daar kunnen wij helaas niets aan doen en ook niet aan veranderen op dit moment.

Gr Thils

Onderweg
Onderweg met de chauffeur
Niet geleverd vanwege achterstand
Onderweg met de chauffeur
17 MEI02:44
Sorteren
Aangekomen op het depot
Vertrek vanuit de DHL vestiging
Klaar voor versturen naar de DHL vestiging
Afgehaald bij DHL ServicePoint door de chauffeur
Afgehaald bij DHL ServicePoint door de chauffeur
SHIPMENT_ACCEPTANCE_PARCELSHOP
Snelkoppelingen

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.