Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Thils

Goudvinkenstraat 4
7101 GK Winterswijk
0630707513
KvK 62404318

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Thils

Gemiddelde beoordeling

8,4

115 beoordelingen

Beoordeling van klanten

82%

9%

9%

2019
Thils

Michel Starre beoordeelde op 2019-05-25

Tevreden

Thils

j Laarman beoordeelde op 2019-05-23

Produkt uitstekend verpakt en voldoet aan wat ik verwachtte.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Thils

Karin Spiessens beoordeelde op 2019-05-20

Jammer genoeg het produkt nog niet ontvangen wegens een probleem van DHL.
Maar goede communicatie met Thils!










Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Thils:
Beste,

uw pakket is gewoon al onderweg. U kunt deze ook gewoon volgen via uw track kode.

Daarin kunt u lezen dat DHL een achter stand heeft en vertraging heeft opgelopen.

Daar kunnen wij helaas niets aan doen en ook niet aan veranderen op dit moment.

Gr Thils

Onderweg
Onderweg met de chauffeur
Niet geleverd vanwege achterstand
Onderweg met de chauffeur
17 MEI02:44
Sorteren
Aangekomen op het depot
Vertrek vanuit de DHL vestiging
Klaar voor versturen naar de DHL vestiging
Afgehaald bij DHL ServicePoint door de chauffeur
Afgehaald bij DHL ServicePoint door de chauffeur
SHIPMENT_ACCEPTANCE_PARCELSHOP
Snelkoppelingen
Thils

Claudia Urbina beoordeelde op 2019-05-19

Levering was lamg, maar het produkt was 100% wat we wouden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Thils

Wilfred beoordeelde op 2019-05-13

Snelle levering en produkt zoals verwacht.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Thils

Patricia van Nimwegen beoordeelde op 2019-05-13

Product snel in huis, goede prijs kwaliteit verhouding

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Thils

Angelique Nauta beoordeelde op 2019-05-08

Goede communicatie, product als op de foto, betrouwbare levering

Thils

Coby Van steeg beoordeelde op 2019-05-05

Het zou 5 werkdagen duren, en had het al de derde dag. En goede i formatie over de mail.

Thils

Peter Devue beoordeelde op 2019-05-01

Artikel geleverd zoals beschreven. Tevreden.
Kleine opmerking: te lange levertijd. Dat kan beter.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Thils

PC Dongen beoordeelde op 2019-04-29

Kastje was beschadigd! Gebeld er over konden ze niks aan doen! Geen compensatie. Niet fijn


Reactie van Thils:
Beste,

Heel vreemd deze beoordeling en ik vind het eerlijk gezegd ook niet echt netjes dat u hier anders beoordeeld dan de werkelijkheid is.

Ten eerste heeft u mij niet gebeld.
U heeft mij gemaild. Ik kopieer bij deze uw eigen tekst.van uw eigen mail :

Wij hebben net ons tweede kastje binnen gekregen, eerste was via Bol.com, deze via uw website.
We hebben het kastje eerst een stuk uit elkaar moeten halen daar de onderste la er scheef en klem in zat.
Volgens ons kan dit nooit tijdens het vervoeren gebeurd zijn. Alles was verder prima ingepakt.
Waarschijnlijk is dit zo bij U vandaan gekomen.
Wij vonden het een heel gedoe om weer terug te sturen (dit had wel gemoeten) hebben het dus zelf opgelost, maar vond dat ik het wel bij U moest melden.
Mevrouw van Dongen

U heeft het erover dat de la scheef en klem erin zat. En dat u het zelf heeft opgelost omdat het zo gedoe was om terug te sturen !! NIET dat het kapot was, En dat u er zelf voor koos om het in orde te maken en niet terug te sturen.

De kast was dus niet kapot ! de la moest gewoon even weer goed terug gezet worden.
En als het kapot was geweest had u het gewoon terug moeten sturen.

En ja het is wat moelijker en wat meer werk om deze te retourneren. Maar dat is het nadeel van online winkelen.

Dan vraag ik mij toch af waarom ik een compensatie moet doen als 1. deze kast niet kapot is en de la gewoon weer op de plaatst te doen is. En 2. u er zelf voor koos om deze niet te retourneren

Ik kan u dan ook niet helemaal volgen in uw waardering en sta hier echt van te kijken.


Thils

B&B De Willemshoeve beoordeelde op 2019-04-28

Bestelling was niet helemaal goed gegaan. Kreeg direct een mailtje en teveel betaalde werd direct terug gestort. Artikel helemaal naar tevredenheid.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Thils

Ronald Hoogh beoordeelde op 2019-04-27

Goed product, netjes en snel geleverd

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Thils

Marieke beoordeelde op 2019-04-23

Snelle prima service

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Thils

Bollez Ronald beoordeelde op 2019-04-22

Snelle levering en goede kwaliteit

Thils

PFK Damen beoordeelde op 2019-04-22

Prima webservice bestelde goederen werden correct afgeleverd.

Thils

Laura Theunissenh beoordeelde op 2019-04-21

Goed aan de tijd gehouden !

Thils

Veni Van der kisten beoordeelde op 2019-04-21

Aflevering heeft lang geduurd

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Thils

L. Nauta beoordeelde op 2019-04-17

De sprei van Clayre & Eef is prachtig. Goede kwaliteit en mooier dan verwacht.

Thils

Cheyenne Willemsen beoordeelde op 2019-04-17

Ondanks het defecte product, is het netjes opgelost met de winkel! Vriendelijk en goede service!

Thils

Jamila beoordeelde op 2019-04-09

Deze grote voorraadpotten zijn prachtig en lekker groot! Totally in love

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.