Talhoutweg 9c

8,8

Smitsie beoordeelde op 2018-06-04

Goede shop. Prijzen zijn gemiddeld

R. du Pau beoordeelde op 2018-04-11

Goed product, prima prijs, vriendelijke mensen

Poelsma beoordeelde op 2018-04-11

binnen 24 uur geleverd met niet teveel verpakkingsmateriaal

P de vries beoordeelde op 2018-04-10

Snel geleverd, goede prijs... prima!

Jenny beoordeelde op 2018-03-21

Woensdag in de na midddag besteld , donderdag in huis .

Simon beoordeelde op 2018-03-21

Snel geleverd en een mooie regenton maar een track en tracé code niet ontvangen . Maar verder top

michaela beoordeelde op 2018-03-20

prima product, goed prijs

Deborah beoordeelde op 2018-03-20

Super snel geleverd

Bakkenes beoordeelde op 2018-03-20

Enige tijd geleden een Regenton besteld... keurig geleverd en na plaatsing een tevreden gevoel.
Diverse stevige regenbuien verder bleek de ton nog steeds niet boven het tapkraantje te zijn gevuld, tuinslang er ingehangen en wat blijkt... er zit een lek in de ton. Netjes gemaild en het probleem uitgelegd. Geen reactie! Gebeld.. "het is druk, is geen excuus máár... het meegestuurde filmpje kregen we niet geopend".
Prima stuur ik het toch via Whatsapp, zo gezegd zo gedaan.. week voorbijgegaan nog steeds geen reactie en dus maar weer bellen "sorry onwijs druk etc etc máár we gaan ermee aan de slag en u ontvangt morgen een track&trace en komen we de ton omwisselen"
Keurig mailtje op woensdag dat inderdaad de ton op donderdag omgeruild zou gaan worden.
Donderdag eerder van werk omdat er iemand thuis moest zijn voor de omwisseling.. gewacht en gewacht maar uiteindelijk geen hond gezien.
Vrijdag contact gezocht met Thuistuinieren.nl "Oh ik heb hier een pakket staan dat retour is gekomen en ik ging ervan uit dat deze bij u was omgeruild.. ik ga contact opnemen met de vervoerder en laat het u zo weten"
Vrijdag middag zelf maar de vervoerder gebeld en gevraagd hoe het zat.. na e.e.a. aan uitzoekwerk bleek het pakket wel aangemeld te zijn maar nooit te zijn afgegeven voor verzending, hoe kwaad kun je me krijgen!
Per mail verzocht de ton te komen ophalen en het betaalde bedrag retour te storten, geen reactie. Zojuist geprobeerd telefonisch contact te krijgen... niet bereikbaar! Ik hoop voor thuistuinieren.nl dat ik de enige ben met deze slechte ervaring want op deze manier met je klanten omgaan geeft weinig garantie op succesvol bestaansrecht van je onderneming.

Reactie van ThuisTuinieren.nl:
Best heer Bakkenes,

Wij zijn blij dat uw ervaring met ons niet onze gebruikelijke manier van werken is. Ik denk dat bijna al onze klanten dit kunnen bevestigen. Hier hebben wij het ook met u over gehad. Na een langere afwikkeling zijn wij blij dat we u alsnog hebben kunnen voorzien van een nieuwe regenton. Onze excuses voor de lange afwikkeling.

Wij wensen u veel gebruiksplezier van uw nieuwe regenton.

Team ThuisTuinieren.nl

Rob beoordeelde op 2017-11-14

Vlotte levering van de regenton.

Bakker beoordeelde op 2017-11-14

Niet heel tevreden met het product. Moeilijk om de gaten in de ton te krijgen. Schroefdraad draait snel door.

C.Brons beoordeelde op 2017-09-13

Ik heb geen trace @ track bericht ontvangen wat erg lastig is als je werkt. Verder tevreden

peter beoordeelde op 2017-09-13

snelle en correcte levering

Peter de Jonge beoordeelde op 2017-09-12

goede service

Rien van Lieburg beoordeelde op 2017-09-12

Zeer snelle en vriendelijke bezorging

Robert vN beoordeelde op 2017-09-11

Duidelijke beschrijving product, zeer snelle levering, in het aangegeven tijdsblok. Goed verpakt.

dieter deleu beoordeelde op 2017-09-11

alles zeer vlot verlopen
bestelling perfect in orde

Mike Mehrdad beoordeelde op 2017-08-23

mooi prijs en goed kwaliteit product. Ben vooral happy met de snelle levering.

J. van 't Hull beoordeelde op 2017-07-26

De aflevering was gepland op een donderdag, doch die dag is het niet aangeleverd, echter de maandag daarop kwam het binnen

Pieter van der Wal beoordeelde op 2017-07-15

Goed product en een supersnelle levering