Talhoutweg 9c
8171MB Vaassen

8,8

Trustpilot 9 7,3

Harrie Barneveld beoordeelde op 2019-08-19

Regenton besteld. Zonder problemen zelfs op waddeneiland Vlieland bezorgd. Ziet er goed uit, morgen installeren!

Henk gerkema beoordeelde op 2019-08-15

goed

Joep beoordeelde op 2019-08-12

Goede afhandeling van de bestelling, evenals snelle reactie op een vraag.

Henk Karstenberg beoordeelde op 2019-08-08

slechte koeriers dienst ,ik heb er zelf achter aan moeten zitten voor mijn bestelling te kunnen krijgen,telefonies was nog een probleem voor iemand te bereiken ,toen ik eindelijk iemand bereikte .zijden ze ook nog dat ze tweemaal aan de deur waren geweest ,maar wel op het verkeerde adres ben ik nog achter gekomen ,maar bij gelukkig aan dringen hebben ze wel als nog de levering gebracht

Kees Smulders beoordeelde op 2019-08-08

bestelling zou op 30 juli worden geleverd maar was er op 2 augustus nog niet. Heb 4 keer moeten bellen en 1 keer moeten mailen om uiteindelijk de bestelling bezorgd te krijgen. Op 5 augustus werd deze uiteindelijk in de avonduren bezorgd. Na de 1e keer bellen en tijdens het 2e telefoontje werd mij zelfs verzocht om zelf contact op te nemen met de bezorgdienst of maandag nog maar een keer zelf terug te bellen.

Ingrid beoordeelde op 2019-08-08

Telefonisch contact gezocht met enkele vragen over een artikel. Helder en duidelijk antwoord. In overleg direct bestelling geplaatst en betaald zodat zij alvast het artikel konden klaarmaken voor verzending. Waardoor ik het de volgende dag al in huis had!

J. Zon beoordeelde op 2019-08-08

Omdat ik een wat bijzondere situatie had voor de regenton in mijn tuin, heb ik zeer uitgebreid contact met Thuistuinieren gehad. Ondanks de drukte op het werk en de vakantieperiode namen ze iedere keer weer de tijd voor me om te checken of alles goed was afgesproken en of de oplossing de juiste was. Toen ik eenmaal de knoop had doorgehakt had ik de ton met twee dagen in huis, helemaal conform belofte. De ton is van heel stevig materiaal, en valt door het nerfprofiel niet op in mijn kleine tuin. Ik kan deze webshop zeker aanbevelen.

carolien steenbruggen beoordeelde op 2019-07-26

Het voortrekt mbt de verzending alsook de feitelijke levering professioneel verzorgd. Hulde

Peter van Dam

Marcel Kok beoordeelde op 2019-07-25

bestelling goed verpakt, gekregen zoals vermeld op de site en geleverd op de juiste dag

LM beoordeelde op 2019-07-17

Geen probleem. Bestelde regenton binnen enkele dagen in huis.

Remco Zeevaarder beoordeelde op 2019-07-13

Eenvoudig bestellen, nette bevestiging. Helaas kon de track en trace de levering niet bijhouden, zo snel werd het geleverd.

sylvia Sturrus beoordeelde op 2019-07-13

Heel erg netjes behandeld en snel geleverd.. goed contact

M. Nauta beoordeelde op 2019-07-13

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Dirk Doornbos beoordeelde op 2019-07-07

Betrouwbaar en vriendelijk

M. Mooij beoordeelde op 2019-07-06

Na mijn klacht over onvrede met het Irrigatia bewateringssysteem (te veel herrie voor een kleine tuin, niet kunnen regelen, druppelaars die geen water doorlaten) volgde snel een nieuw onderdeel (het pompje). Deze heeft de problemen niet opgelost. Nadat ik dit doorgegeven had is er geen reactie meer gekomen.

NMG beoordeelde op 2019-07-05

Prima levering.

Helen beoordeelde op 2019-06-27

Prettig telefonisch contact toen ik info wou over de regenton die ik op t oog had. Daarna een uitstekende levering van een mooie ton!

H Schuemie beoordeelde op 2019-06-17

Erg tevreden. Contact was goed. Regenton besteld met een losse onderstel. Snel geleverd. Makkelijk te plaatsen. Nu nog de regen.

Debora Broekhoven beoordeelde op 2019-06-14

Product stond keurig omschreven op de website, zeker niet duurder dan ergens anders, en het werd binnen 24 uur keurig afgeleverd.
Prima ervaring! Ook op mijn mail met een vraag werd vlot en correct gereageerd.

Verbetersuggestie: zet de verwachte levertijd op de site.

peter beoordeelde op 2019-06-14

Bestellen en afleveren zoals aangeven. Geen enkele wanklank.